Winterstop? Die hebben we al gehad hoor.quote:Op woensdag 18 januari 2006 18:32 schreef FrankyMcG het volgende:
Östlund mag iig zeker weg volgens VI, Feyenoord hoopt hem nog in de winterstop te verslijten aan de een of ander..
Morgen kondigt Ruud Heus aan weer te gaan voetballen bij Feyenoord 1.quote:Op woensdag 18 januari 2006 18:50 schreef jorienvdherik het volgende:
Vrijdag presentatie pierre van Hooijdonk bij Feyenoord
Is 't heus?quote:Op woensdag 18 januari 2006 19:16 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Morgen kondigt Ruud Heus aan weer te gaan voetballen bij Feyenoord 1.
Pff had em dan niet gehaald als je hem toch niet ging gebruiken.quote:TIMOTHY DERIJCK WORDT VERHUURD AAN NAC
Timothy Derijck maakt het seizoen af bij NAC. De nog altijd pas 18-jarige Belg wordt voor de duur van een half seizoen verhuurd aan de Bredanaars. Derijck, inzetbaar in de verdediging en op het middenveld, kwam afgelopen zomer over van RSC Anderlecht. Hoewel hij vrijwel altijd deel uitmaakte van de selectie van Erwin Koeman, kwam hij tot dusver weinig aan spelen toe. Bij NAC hoopt de Belgisch jeugdinternational speelritme en ervaring op te doen.
Dr spelen nog genoeg andere jochies van 18 in JF en bovendien zal ie weinig speelminuten in 1 krijgen nu Vlaar ook nog eens is gekocht.quote:Op woensdag 18 januari 2006 22:30 schreef rotskibo het volgende:
[..]
Pff had em dan niet gehaald als je hem toch niet ging gebruiken.
Dat weet je ook echt van te voren heyquote:Op woensdag 18 januari 2006 22:30 schreef rotskibo het volgende:
[..]
Hij is ook voor de toekomst gehaald toch, goed dat ze hem elders ervaring op laten doen.quote:Op woensdag 18 januari 2006 22:30 schreef rotskibo het volgende:
[..]
moet ik soms op mijn scc een kaartje voor je kopen voor mijn vakkie? zou ik heel gezellig vinden namelijkquote:Op donderdag 19 januari 2006 10:06 schreef JaWi het volgende:
Er is nog niets bekend over de verkoop voor 05-02... Bij jullie wel iets meer bekend?
Ja en neequote:Op donderdag 19 januari 2006 10:20 schreef ruud_fr het volgende:
ga je nou hier vragen naar de verkoop voor het uitvak?
Regel maar een stapeltjequote:Op donderdag 19 januari 2006 10:41 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
moet ik soms op mijn scc een kaartje voor je kopen voor mijn vakkie? zou ik heel gezellig vinden namelijk![]()
nee joh dan krijg je van die lege plekken in de kuip, zelfs 'n klein kind weet dat jullie niet komenquote:Op donderdag 19 januari 2006 10:59 schreef JaWi het volgende:
[..]
Ja en nee.
Ik vraag me zo langzamerhand af of er nog wel een verkoop voor uitsupporters komt.
[..]
Regel maar een stapeltje.
van mij mag 'ie naar friesland gaan. Ik denk dat wanneer Castelen en Hofs weer fit zijn er genoeg schotkracht rondloopt in de aanval en op 't middenveld. Los van 't feit dat het gewoon een smerige geldwolf is...quote:Op donderdag 19 januari 2006 11:20 schreef FrankyMcG het volgende:
Goede zaak dat Dereijck wordt verhuurd, kan ie wedstrijd ritme op doen.
En Pi-Air zal ongetewijfeld naar Heerenveen gaan omdat daar zijn buddy Bosvelt speelt, en omdat Heerenveen een spits nodig heeft voor de basis. Bij Feyenoord zou hij toch erbij komen al pinchhitter in het begin.
Die heb je toch altijd alquote:Op donderdag 19 januari 2006 11:03 schreef mister_popcorn het volgende:
nee joh dan krijg je van die lege plekken in de kuip
quote:zelfs 'n klein kind weet dat jullie niet komen
Wat was er vorig jaar dan? Toen waren jullie toch niet in de kuipquote:Op donderdag 19 januari 2006 11:38 schreef JaWi het volgende:
![]()
Maar goed, heb even gebeld en er moest 'mede door vorig jaar' nog een hele hoop worden geregeld.
En nu willen ze graag dat we er wel zijnquote:Op donderdag 19 januari 2006 12:43 schreef Sender_ het volgende:
[..]
Wat was er vorig jaar dan? Toen waren jullie toch niet in de kuip![]()
Nee, toen scheten ze zo hard dat ze het treinstel kapotschetenquote:Op donderdag 19 januari 2006 12:43 schreef Sender_ het volgende:
[..]
Wat was er vorig jaar dan? Toen waren jullie toch niet in de kuip![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |