Nou, vertel eens.quote:Op zondag 15 januari 2006 15:27 schreef Messenga het volgende:
[..]
Hoevaak zal dat wel niet in de badkuip gebeurt zijn.
quote:
quote:Op zondag 15 januari 2006 15:27 schreef twi het volgende:
[..]
De pot verwijt de ketel, of is de fluitketel van de koffiejuffrouw in De Kuip zo luidruchtig?
Een betaalde voetballer die de bal over twee meter nog verkeerd passt, daar zou ik om lachen ... maar (een groot deel van het) voetbalpubliek kent over het algemeen geen humor. ziekte! ziekte! ziekte! fluiten!quote:
quote:Op zondag 15 januari 2006 15:29 schreef okee6 het volgende:
[..]
Een betaalde voetballer die de bal over twee meter nog verkeerd passt, daar zou ik om lachen ... maar (een groot deel van het) voetbalpubliek kent over het algemeen geen humor. ziekte! ziekte! ziekte! fluiten!
Ostlund, Bosschaart en Ghaly mogen anders ook regelmatig in de belangstelling staan van het fluitende publiek.quote:Op zondag 15 januari 2006 15:30 schreef TC03 het volgende:
Ik zal niet ontkennen dat het in De Kuip ook gebeurd is, Kalou dit jaar bijvoorbeeld nog. Maar ook dat is kansloos.
quote:Op zondag 15 januari 2006 15:29 schreef okee6 het volgende:
[..]
Een betaalde voetballer die de bal over twee meter nog verkeerd passt, daar zou ik om lachen ... maar (een groot deel van het) voetbalpubliek kent over het algemeen geen humor. ziekte! ziekte! ziekte! fluiten!
Het is sowieso kansloos, dat verschrikkelijk fanatieke tot obsessief toe fanatisme.quote:Op zondag 15 januari 2006 15:30 schreef TC03 het volgende:
Ik zal niet ontkennen dat het in De Kuip ook gebeurd is, Kalou dit jaar bijvoorbeeld nog. Maar ook dat is kansloos.
psiesquote:Op zondag 15 januari 2006 15:33 schreef Roeni3 het volgende:
Concluderend kunnen we zeggen dat er meerdere spelers worden uitgefloten. Het blijft fout.
Welles, nietes, welles, nietes, welles, nietes...quote:Op zondag 15 januari 2006 15:33 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
[..]
Tweede helft is voor NEC..![]()
Kansloos idd.quote:Op zondag 15 januari 2006 15:35 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Welles, nietes, welles, nietes, welles, nietes...
Ik ben voor een publiekswissel. Van het publiek, welteverstaan.quote:Op zondag 15 januari 2006 15:39 schreef venomsnake het volgende:
doe ajax en Boukhari zelf een lol en wissel hem.
Hij heeft de assist op Rosenberg gegeven. Voor 'onze' maatstaven doet 'ie het dus goed.quote:Op zondag 15 januari 2006 15:40 schreef Nashje het volgende:
Hoe doet Rosales het eigenlijk?
Die had de assist op Babos Rosenberg toch?quote:Op zondag 15 januari 2006 15:40 schreef Nashje het volgende:
Hoe doet Rosales het eigenlijk?
1-1quote:Op zondag 15 januari 2006 15:44 schreef FrankyMcG het volgende:
Wat staat het bij ajax (ik heb ff de Sportweek zitten lezen)
Nog steeds ja. Het schijnt allemaal behoorlijk bagger te zijn. Weinig zelfvertrouwen aan de kant van Ajax.quote:Op zondag 15 januari 2006 15:44 schreef DeTolk het volgende:
nog 1-1?
quote:Op zondag 15 januari 2006 15:45 schreef venomsnake het volgende:
stuntelaar
Niedzielan wilde net ongelofelijk hard uithalen... en maaide compleet over de bal heen.quote:Op zondag 15 januari 2006 15:46 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
En de kansenverdeling? NEC heeft via Niedzielan al een paar aardige gehad toch?
Hehe, maar dat was vast als briljante actie a la Henry bedoeld..quote:Op zondag 15 januari 2006 15:46 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Niedzielan wilde net ongelofelijk hard uithalen... en maaide compleet over de bal heen.
Ja, dat sloeg echt weer nergens op, beetje een Koeman wissel zo...quote:Op zondag 15 januari 2006 15:48 schreef twi het volgende:
Blind mag na de laatste wissel van mij z'n biezen pakken. Emanuelson voor Juanfran, die een wereldpartij speelde.
Misschien gaat ie 3-5-2 spelen? Urby erbij op het middenveld?quote:Op zondag 15 januari 2006 15:48 schreef twi het volgende:
Blind mag na de laatste wissel van mij z'n biezen pakken. Emanuelson voor Juanfran, die een wereldpartij speelde.
misschien om Juanfran rust te geven enzo....quote:Op zondag 15 januari 2006 15:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, dat sloeg echt weer nergens op, beetje een Koeman wissel zo...
Twi, goeie keuze!quote:Op zondag 15 januari 2006 15:49 schreef DeTolk het volgende:
wie moet het dan doen, twi?
Ja, prachtig, maar dan wissel je Boukhari voor Emanuelson. Dit is gewoon nog erger dan Bosvelt voor Robben.quote:Op zondag 15 januari 2006 15:50 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Misschien gaat ie 3-5-2 spelen? Urby erbij op het middenveld?
Geen flauw idee, daar ga ik niet over. Laudrup zal wel niet meer willen komenquote:Op zondag 15 januari 2006 15:49 schreef DeTolk het volgende:
wie moet het dan doen, twi?
Helaas mocht die niet mee...quote:Op zondag 15 januari 2006 15:51 schreef FrankyMcG het volgende:
Boukhari die zit toch bij de Afrikacup?
Dat weet je pas als de wedstrijd is afgelopen. Misschien winnen ze nu wel met 4-1.quote:Op zondag 15 januari 2006 15:50 schreef twi het volgende:
[..]
Ja, prachtig, maar dan wissel je Boukhari voor Emanuelson. Dit is gewoon nog erger dan Bosvelt voor Robben.
Nee, afgevallen voor selectie Marokko. Go figurequote:Op zondag 15 januari 2006 15:51 schreef FrankyMcG het volgende:
Boukhari die zit toch bij de Afrikacup?
3-4-3, met Rosenberg, Huntelaar en Charisteas voorin.quote:Op zondag 15 januari 2006 15:51 schreef frenzy2003 het volgende:
misschien ook een leuke wissel, boukhari eraf,Charisteas erin, komt er misschien nog wat van terecht.
Juanfran speelde gewoon erg goed. Het vertrouwen waar die mee speelt. Boukhari wordt al 60 minuten uitgefloten (wat ook gewoon onterecht is, hij voetbalt naar z'n capaciteiten en die zijn nou eenmaal niet zo veel).quote:Op zondag 15 januari 2006 15:51 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Dat weet je pas als de wedstrijd is afgelopen. Misschien winnen ze nu wel met 4-1.
ik kan het me enigszins voorstellen maar voor je de trainer gaat afbranden, je weet natuurlijk niet of Juanfran in de rust heeft aangegeven dat hij gewisseld wilde worden. maar Boukhari mag idd ook gewisseld worden.quote:Op zondag 15 januari 2006 15:51 schreef twi het volgende:
[..]
Nee, afgevallen voor selectie Marokko. Go figure
Dat lijkt me niet, hij was degene die het hardst de duels in ging. En als je daarbij nog eens goed speelt, wil je nooit gewisseld worden.quote:Op zondag 15 januari 2006 15:53 schreef frenzy2003 het volgende:
[..]
ik kan het me enigszins voorstellen maar voor je de trainer gaat afbranden, je weet natuurlijk niet of Juanfran in de rust heeft aangegeven dat hij gewisseld wilde worden. maar Boukhari mag idd ook gewisseld worden.
Er zijn genoeg onervaren trainers beter dan Blindquote:Op zondag 15 januari 2006 15:54 schreef the_legend_killer het volgende:
Er zijn genoeg betere trainers dan onervaren Blind.
Hij speelt ook als een etalagepop..quote:Op zondag 15 januari 2006 15:54 schreef HeatWave het volgende:
Zwak en tempoloos weer..
En Boukhari speelt vast omdat ie in de etalage moet.
Wilt iemand hem dan kopen als je zo kut speelt?quote:Op zondag 15 januari 2006 15:54 schreef HeatWave het volgende:
Zwak en tempoloos weer..
Wat hebben ze met je tagje gedaanquote:Op zondag 15 januari 2006 15:54 schreef HeatWave het volgende:
Zwak en tempoloos weer..
De kroonprins haalt hem naar RBC.quote:Op zondag 15 januari 2006 15:55 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Wilt iemand hem dan kopen als je zo kut speelt?
Ik vrees van nietquote:Op zondag 15 januari 2006 15:55 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Wilt iemand hem dan kopen als je zo kut speelt?
Als we de 3 punten maar pakken.quote:Op zondag 15 januari 2006 15:56 schreef venomsnake het volgende:
jeeeeeeeeeeeeeetje wat loopt ajax te prutsen zeg, niet om aan te zien.
Op deze manier verdien je het ook niet om hoog op de ranglijst te staan.![]()
het is net zo'n vrijdag avond wedstrijd RBC - Heracles oid.
Die heb je ook nog ja .quote:Op zondag 15 januari 2006 15:55 schreef twi het volgende:
[..]
Er zijn genoeg onervaren trainers beter dan Blind
4-2-2 is nog eens oneerlijk ookquote:Op zondag 15 januari 2006 15:57 schreef Royal_Flush het volgende:
Ajax moet gewoon goede buitenspelers halen (desnoods uit de jeugd).4-2-2 is niks voor Huntelaar,dat weet iederen toch....
4-2-2 is vrij kut ja.quote:Op zondag 15 januari 2006 15:57 schreef Royal_Flush het volgende:
Ajax moet gewoon goede buitenspelers halen (desnoods uit de jeugd).4-2-2 is niks voor Huntelaar,dat weet iedereen toch....
foutje 4-4-2 (al lijkt 't vanaag wel 4-2-2)quote:Op zondag 15 januari 2006 15:58 schreef frenzy2003 het volgende:
[..]
4-2-2 is nog eens oneerlijk ook![]()
.
ik kan nog geen wissel terug vinden. behalve de eerste 2 dan natuurlijk.quote:Op zondag 15 januari 2006 15:59 schreef martjin het volgende:
zeg dat huntelaar er nog in staat, dit ga je niet menen
Gek he?quote:Op zondag 15 januari 2006 16:00 schreef TC03 het volgende:
Ton Lokhoff, Mark Wotte en Ruud Gullit zijn nog werkloos.
4-3-3 gaan ze spelen met 3 centrumspitsenquote:Op zondag 15 januari 2006 16:00 schreef RayMania het volgende:
Boukhari --> Charisteas dus.
en Dolf Roks niet te vergetenquote:Op zondag 15 januari 2006 16:00 schreef TC03 het volgende:
Ton Lokhoff, Mark Wotte en Ruud Gullit zijn nog werkloos.
Hij mag eerst nog eens zijn draai vinden in het elftal. Plus dat Huntelaar toch altijd wel afhankelijk is van een goed gespeelde bal. En dat laatste lukt het hele team niet. Je kan het Huntelaar niet echt aanrekenen.quote:
Wat ik zei: tegen een muur en afschieten...quote:Op zondag 15 januari 2006 16:01 schreef Joeriii het volgende:
Jammer van al die trieste supporters vandaag bij Ajax
ja, ik snap ook niks van die aankoop. en al helemaal niet dat al die ajax fans er zo blij mee waren. ...stuntelaar..quote:
quote:Op zondag 15 januari 2006 15:52 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
3-4-3, met Rosenberg, Huntelaar en Charisteas voorin.![]()
Rosales speelt toch op het middenveld?quote:Op zondag 15 januari 2006 16:04 schreef twi het volgende:
't is 3-3-4 hoor, Rosales staat nog op rechts.
kan je beter 4-4-2 spelen met rosales en charisteas als aanvallende middenvelders.quote:Op zondag 15 januari 2006 16:04 schreef Royal_Flush het volgende:
3 centrumspitsen in de voorhoede....![]()
Rosales staat letterlijk op rechts,meer doet 'ie ook niet....quote:Op zondag 15 januari 2006 16:04 schreef twi het volgende:
't is 3-3-4 hoor, Rosales staat nog op rechts.
Charisteas als aanvallende middenvelder? Ja, zijn splijtende passes zullen het verschil maken, natuurlijk.quote:Op zondag 15 januari 2006 16:05 schreef frenzy2003 het volgende:
[..]
kan je beter 4-4-2 spelen met rosales en charisteas als aanvallende middenvelders.
Onzin, zeker in de eerste helft was 'ie gewoon goed.quote:Op zondag 15 januari 2006 16:06 schreef Royal_Flush het volgende:
[..]
Rosales staat letterlijk op rechts,meer doet 'ie ook niet....![]()
het zal hem vast beter vergaan dan Boukhariquote:Op zondag 15 januari 2006 16:06 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Charisteas als aanvallende middenvelder? Ja, zijn splijtende passes zullen het verschil maken, natuurlijk.
Een wedstrijd duurt 90 min niet 45 ......quote:Op zondag 15 januari 2006 16:07 schreef twi het volgende:
[..]
Onzin, zeker in de eerste helft was 'ie gewoon goed.
Ajax probeert te drukken...quote:Op zondag 15 januari 2006 16:07 schreef Roeni3 het volgende:
Ajax drukt behoorlijk, volgens Radio1.
Tsja, 3 afstandsschoten geblokt. Veel meer is het niet.quote:Op zondag 15 januari 2006 16:07 schreef Roeni3 het volgende:
valt best meequote:Op zondag 15 januari 2006 16:07 schreef Roeni3 het volgende:
Lang leve de play-offsquote:Op zondag 15 januari 2006 16:07 schreef -Vaduz- het volgende:
Het is toch wel weer dramatisch, maar het is dit seizoen niet anders.
ja, ajax begint nu ballen in de pot te gooien..quote:Op zondag 15 januari 2006 16:07 schreef Roeni3 het volgende:
Dat zou dus zomaar kunnen ja.. en niet eens zo raar zijn..quote:Op zondag 15 januari 2006 16:09 schreef venomsnake het volgende:
[..]
ja, ajax begint nu ballen in de pot te gooien..
Maar komt wel beetje ruimte voor nec.. countertje?![]()
![]()
He, de UEFA-Cup is ook wat hoor.quote:Op zondag 15 januari 2006 16:10 schreef twi het volgende:
[..]
Welke playoffs? Na vandaag staan we weer gewoon 6e volgens mij.
24 miljoen, volgens Radio1.quote:Op zondag 15 januari 2006 16:10 schreef Royal_Flush het volgende:
Ongelooflijk,er loopt voor bijna 20 miljoen (of meer?) euro in de voorhoede.....![]()
Nee hoor, Jones komt erin voor Boutahar.quote:Op zondag 15 januari 2006 16:10 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Debuut David Jones door blessure Leiwa..
Lekker, enigste linksback in de selectie...
Iets minder volgens mij.quote:Op zondag 15 januari 2006 16:10 schreef Royal_Flush het volgende:
Ongelooflijk,er loopt voor bijna 20 miljoen (of meer?) euro in de voorhoede.....![]()
UEFA-Cup play-off?quote:Op zondag 15 januari 2006 16:10 schreef twi het volgende:
[..]
Welke playoffs? Na vandaag staan we weer gewoon 6e volgens mij.
zijn ze net na de rust de wc potten gaan inspecteren dan???quote:Op zondag 15 januari 2006 16:07 schreef Roeni3 het volgende:
dan mag je toch wel wat goals eisen of niet soms....quote:
Versatel hé!quote:Op zondag 15 januari 2006 16:12 schreef Chielus het volgende:
waarom speelt PSV eigenlijk zo laat?
Ahh..quote:Op zondag 15 januari 2006 16:11 schreef twi het volgende:
[..]
Nee hoor, Jones komt erin voor Boutahar.
Ach, het is zijn eerste wedstrijd. Bovendien is hij onzichtbaar door de algehele slechte prestatie van het team, dat ligt niet meteen aan hem.quote:Op zondag 15 januari 2006 16:13 schreef HeatWave het volgende:
Toch weer jammer dat Huntelaar eigenlijk onzichtbaar is...
Tegen Peter en Jonas is dat geen schande hoor..quote:Op zondag 15 januari 2006 16:13 schreef HeatWave het volgende:
Vind ik niet...quote:Op zondag 15 januari 2006 16:13 schreef HeatWave het volgende:
Schorsing. 4e geel tegen Heerenveen.quote:Op zondag 15 januari 2006 16:14 schreef frenzy2003 het volgende:
waar is Sneijder eigenlijk gebleven?
ze hebben blijkbaar zelf ook niet veel zin om te voetballen dan.quote:Op zondag 15 januari 2006 16:16 schreef HeatWave het volgende:
man wat is dit weer zwak zeg.. Sorry hoor, maar Blind kan ze blijkbaar voor geen meter motiveren ofzo..
Blijkbaar..quote:Op zondag 15 januari 2006 16:16 schreef frenzy2003 het volgende:
[..]
ze hebben blijkbaar zelf ook niet veel zin om te voetballen dan.
Machlas effect ?quote:Op zondag 15 januari 2006 16:13 schreef HeatWave het volgende:
Zo snel kan je dat niet zeggen, ik had ook geen 3 goals verwacht, maar hij komt er nauwelijks aan te pas...quote:
Omdat Blind uiteindelijk geen goeie coach isquote:Op zondag 15 januari 2006 16:19 schreef jimjim1983 het volgende:
tering manwaarom zijn we zo fokking nep?
Je kan nu gewoon spreken van het Ajax-effect. Dat is duidelijk zat.quote:Op zondag 15 januari 2006 16:19 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Nee, Machlas valt al onder het 'Grieks-effect'.
eensquote:Op zondag 15 januari 2006 16:19 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Omdat Blind uiteindelijk geen goeie coach is![]()
quote:
PSV gaat gewoon winnen bij Sparta hoor.quote:Op zondag 15 januari 2006 16:19 schreef RayMania het volgende:
Yes, we lopen één punt in op PSV....
Dream on Ray.
1 punt tegen NEC dit seizoen.quote:Op zondag 15 januari 2006 16:21 schreef HeatWave het volgende:
dra-ma-tisch.. echt te debielzwak voor woorden...
Ja geef de trainer maar weer de schuld..quote:Op zondag 15 januari 2006 16:19 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Omdat Blind uiteindelijk geen goeie coach is![]()
quote:
geef de verwende spelers maar weer de schuldquote:Op zondag 15 januari 2006 16:23 schreef TimoBasso het volgende:
[..]
Ja geef de trainer maar weer de schuld..
Ik denk dat die verwende paupers van ajax maar eens gaan moeten voetballen voor hun geld.
Een prestatie contract is dat niks?
Nogmaals, je kan niet in je eentje goed voetbal laten zien als het team je niet goed ondersteunt.quote:Op zondag 15 januari 2006 16:23 schreef -Vaduz- het volgende:
Zelfs een in vorm zijnde Huntelaar kan niet opvallen, dat is veelzeggend.
quote:Op zondag 15 januari 2006 16:23 schreef Enchanter het volgende:
Lijkt wel of hoe maar Danny haar verliest , hoe slechter Ajax gaat spelen.
Tijd voor een Gerard Joling laser behandeling![]()
4 punten tegen Ajax dit seizoen..quote:Op zondag 15 januari 2006 16:22 schreef twi het volgende:
[..]
1 punt tegen NEC dit seizoen.
Typerend is de coaching van De Jong, als dat al niet gebeurt dan hoor je gewoon niet eens Europees te spelen.
Alsof de spelers niet willen winnen.quote:Op zondag 15 januari 2006 16:23 schreef TimoBasso het volgende:
[..]
Ja geef de trainer maar weer de schuld..
Ik denk dat die verwende paupers van ajax maar eens gaan moeten voetballen voor hun geld.
Een prestatie contract is dat niks?
Yup. Schoot over.quote:Op zondag 15 januari 2006 16:25 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
[..]
4 punten tegen Ajax dit seizoen..![]()
Hadden er meer kunnen zijn. Worm in laatste minuut nog grote kans toch?
Hij kan zich er niet aan ontworstelen, dan blijkt inderdaad wel dat er structureel iets mis zit.quote:Op zondag 15 januari 2006 16:24 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Nogmaals, je kan niet in je eentje goed voetbal laten zien als het team je niet goed ondersteunt.
Inzet & strijdlust is ver te zoeken bij die gasten.quote:Op zondag 15 januari 2006 16:25 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Alsof de spelers niet willen winnen.![]()
de 12e man is er alleen als het goed gaatquote:Op zondag 15 januari 2006 16:28 schreef TimoBasso het volgende:
[..]
Inzet & strijdlust is ver te zoeken bij die gasten.
*de 12de man is trouwens ook heel ver te zoeken bij Ajax
Had gekund ja, maar ook dat had niet verdiend geweest. Net als een overwinning van Ajax niet verdiend had geweest.quote:Op zondag 15 januari 2006 16:25 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
[..]
4 punten tegen Ajax dit seizoen..![]()
Hadden er meer kunnen zijn. Worm in laatste minuut nog grote kans toch?
Ajax heeft geen 12e man, simpel. Ook niet als het goed gaat, want dat is normaal. 3/4 van het stadion begint al met fluiten in de tiende minuut. Dan moet je gewoon dood.quote:Op zondag 15 januari 2006 16:29 schreef jimjim1983 het volgende:
de 12e man is er alleen als het goed gaat
quote:Op zondag 15 januari 2006 16:23 schreef Enchanter het volgende:
Lijkt wel of hoe maar Danny haar verliest , hoe slechter Ajax gaat spelen.
Tijd voor een Gerard Joling laser behandeling![]()
Leuk publiek man..quote:Op zondag 15 januari 2006 16:30 schreef twi het volgende:
[..]
Ajax heeft geen 12e man, simpel. Ook niet als het goed gaat, want dat is normaal. 3/4 van het stadion begint al met fluiten in de tiende minuut. Dan moet je gewoon dood.
Jaquote:Op zondag 15 januari 2006 16:34 schreef EminemRulezz het volgende:
Is psv ergens live te zien ?
quote:Op zondag 15 januari 2006 16:31 schreef DeTolk het volgende:
ik heb verdomme 20 minuten op de wc gezeten
heeft niks geholpen
In het Philips-stadionquote:Op zondag 15 januari 2006 16:34 schreef EminemRulezz het volgende:
Is psv ergens live te zien ?
PSV speelt uitquote:Op zondag 15 januari 2006 16:35 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
In het Philips-stadion
Ik weet het, erg flauw.
Op Het Kasteel.quote:
quote:
protest tegen pasfoto registratie.quote:Op zondag 15 januari 2006 16:39 schreef De_Hypotheker het volgende:
Wat is de reden van dat gefluit???
Supportersactie tegen de (laat maar)quote:Op zondag 15 januari 2006 16:39 schreef venomsnake het volgende:
gezellig daar in het kasteel, iedereen zit op scheidrechtersfluitjes te blazen
scheids wil de wedstrijd staken als het zo doorgaat.quote:Op zondag 15 januari 2006 16:40 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Supportersactie tegen de verplichte combiregeling.
ludieke aktiequote:Op zondag 15 januari 2006 16:39 schreef venomsnake het volgende:
gezellig daar in het kasteel, iedereen zit op scheidrechtersfluitjes te blazen
Who can blame him.quote:Op zondag 15 januari 2006 16:41 schreef venomsnake het volgende:
[..]
scheids wil de wedstrijd staken als het zo doorgaat.
ze zijn volgens mij al wel een kwartier gekapt met fluiten, af en toe hoor je nog wat gefluit. stand is nog 0-0quote:Op zondag 15 januari 2006 16:45 schreef Chielus het volgende:
ben benieuwd hoe dit nu weer gaat aflopen.
Lamey krijgt net zijn tweede gele kaartquote:
of een swalbe van farfanquote:Op zondag 15 januari 2006 17:22 schreef twi het volgende:
Neuh, PSV wint gewoon door een goal van Vennegoor, typisch op z'n PSV's.
En dan volgend jaar CL spelen. Daar gaat de coefficientenlijst.quote:Op zondag 15 januari 2006 17:26 schreef twi het volgende:
Ik denk eigenlijk dat Feyenoord best wel eens kampioen kan gaan worden. Meestal worden zij wel kampioen als de twee echte topploegen het grandioos laten afweten, zoals in dit seizoen.
De kruimeltjes, zeg maar.
Feyenoord is de enige die tenminste nog wat wint op Europees niveau.quote:Op zondag 15 januari 2006 17:27 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
En dan volgend jaar CL spelen. Daar gaat de coefficientenlijst.
Tsja, dat is de consequentie ervan, jammer. Het ging zo goed.quote:Op zondag 15 januari 2006 17:27 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
En dan volgend jaar CL spelen. Daar gaat de coefficientenlijst.
Was het dak niet dicht?quote:Op zondag 15 januari 2006 17:28 schreef Steve-O het volgende:
Wat een prutsers daar bij ajaxVoor niks 2 uur in de kou gezeten
.
En toch hebben ze met die UEFA-zege minder punten gepakt dan PSV met de halve finale van vorig jaar. Sterker nog, Feyenoord doet het veruit het slechtste van de top 3, Europees gezien.quote:Op zondag 15 januari 2006 17:29 schreef TC03 het volgende:
[..]
Feyenoord is de enige die tenminste nog wat wint op Europees niveau.
* Kijkt naar het huidige Europese seizoen. Kijk je even mee?quote:Op zondag 15 januari 2006 17:29 schreef TC03 het volgende:
[..]
Feyenoord is de enige die tenminste nog wat wint op Europees niveau.
Nou zo bijzonder doet Ajax het ook niet in de CL.quote:Op zondag 15 januari 2006 17:29 schreef twi het volgende:
[..]
Tsja, dat is de consequentie ervan, jammer. Het ging zo goed.
Liever een UEFA Cup dan UEFA puntjes.quote:Op zondag 15 januari 2006 17:31 schreef twi het volgende:
[..]
En toch hebben ze met die UEFA-zege minder punten gepakt dan PSV met de halve finale van vorig jaar. Sterker nog, Feyenoord doet het veruit het slechtste van de top 3, Europees gezien.
Ik reageerde op de bewering dat Feyenoord het het slechtste doet, Europees gezien. Ik vind dat een UEFA Cup meer waarde heeft dan een paar puntjes, dus ben ik het niet eens met jouw bewering.quote:Op zondag 15 januari 2006 17:33 schreef twi het volgende:
[..]
Maar daar ging het niet om, het ging hier om de puntjesLiever een CL dan een UEFA-cup
Volgens jouw redenering zou het dus ook zo moeten zijn dat PSV als halve finalist van de CL het beter doet dan Feyenoord dat zich niet weet te plaatsen voor de UEFA-Cup. Dat druist dan weer in tegen je stelling dat Feyenoord het goed doet, Europees gezien.quote:Op zondag 15 januari 2006 17:34 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ik reageerde op de bewering dat Feyenoord het het slechtste doet, Europees gezien. Ik vind dat een UEFA Cup meer waarde heeft dan een paar puntjes, dus ben ik het niet eens met jouw bewering.
Je bedoelt PSV en AZ natuurlijk? Zo erg laten die het toch niet afweten?quote:Op zondag 15 januari 2006 17:26 schreef twi het volgende:Meestal worden zij wel kampioen als de twee echte topploegen het grandioos laten afweten, zoals in dit seizoen.
Volgend seizoen nog niet, maar misschien vanaf het seizoen erop, wanneer er volgend seizoen weer 3 a 4 clubs overwinterenquote:Op zondag 15 januari 2006 17:35 schreef TC03 het volgende:
Maar Porto ligt er toch uit? Zouden we dan in theorie volgend seizoen 3 CL plaatsen kunnen hebben?Portugal was immers onze concurrent.
AZ laat het dit seizoen niet afweten, die doen het gewoon goed voor een subtopper. PSV zie ik nog wel kostbare punten verliezen, waarna Feyenoord best wel eens met de titel er vandoor zou kunnen gaanquote:Op zondag 15 januari 2006 17:37 schreef Zorro het volgende:
[..]
Je bedoelt PSV en AZ natuurlijk? Zo erg laten die het toch niet afweten?
bij mij laat het er maar 1tje afwetenquote:Op zondag 15 januari 2006 17:26 schreef twi het volgende:
Ik denk eigenlijk dat Feyenoord best wel eens kampioen kan gaan worden. Meestal worden zij wel kampioen als de twee echte topploegen het grandioos laten afweten, zoals in dit seizoen.
De kruimeltjes, zeg maar.
PSV staat voorlopig eerste natuurlijk. Prima, maar een PSV in normale doen staat natuurlijk 8 a 10 punten boven Feyenoord en AZ. Dat het "af laten weten" niet van een dramatisch niveau is zoals dat van Ajax, dat is natuurlijk duidelijk.quote:Op zondag 15 januari 2006 17:43 schreef pascalheister het volgende:
[..]
bij mij laat het er maar 1tje afweten
en Ajaxquote:Op zondag 15 januari 2006 17:45 schreef twi het volgende:
[..]
PSV staat voorlopig eerste natuurlijk. Prima, maar een PSV in normale doen staat natuurlijk 8 a 10 punten boven Feyenoord en AZ.
Neequote:Op zondag 15 januari 2006 17:46 schreef Joeriii het volgende:
en Ajax
vind PSV het goed doen, zeker als je naar de selectie kijkt in vergelijking met vorig jaarquote:Op zondag 15 januari 2006 17:45 schreef twi het volgende:
[..]
PSV staat voorlopig eerste natuurlijk. Prima, maar een PSV in normale doen staat natuurlijk 8 a 10 punten boven Feyenoord en AZ. Dat het "af laten weten" niet van een dramatisch niveau is zoals dat van Ajax, dat is natuurlijk duidelijk.
2x geel 2e kaart pakte hij een speler vastquote:Op zondag 15 januari 2006 17:48 schreef DeTolk het volgende:
Lam Ei heeft rood zie ik. Wat heeft ie gedaan?
De beste ploeg staat bovenaan. Het klinkt als een cliché, maar dat is de enige objectieve manier om het te meten.quote:Op zondag 15 januari 2006 17:47 schreef twi het volgende:
[..]
NeePSV is niet overduidelijk de beste ploeg van Nederland. Net zo min als dat Ajax dat is.
Idd, aan het begin van het seizoen gaven alle kenners psv (en Feyenoord) weinig kans om bovenaan mee te draaien.quote:Op zondag 15 januari 2006 17:48 schreef pascalheister het volgende:
vind PSV het goed doen, zeker als je naar de selectie kijkt in vergelijking met vorig jaar
Deze momentopname wel, ik heb het over de laatste xx jaar (vul zelf maar in hoeveel jaar je wilt rekenen).quote:Op zondag 15 januari 2006 17:50 schreef TC03 het volgende:
De beste ploeg staat bovenaan. Het klinkt als een cliché, maar dat is de enige objectieve manier om het te meten.
Gezien de tweede seizoenshelft van Ajax vorig seizoen gaf ik Ajax ook een kans. Jammer voor Ajax hebben ze dat niet kunnen vasthouden.quote:Op zondag 15 januari 2006 17:51 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Idd, aan het begin van het seizoen gaven alle kenners psv (en Feyenoord) weinig kans om bovenaan mee te draaien.
ajax zou met twee vingers in de neus kampioen worden....
Serieus? Dat heb ik niet zo meegekregen eigenlijk.quote:Op zondag 15 januari 2006 17:51 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Idd, aan het begin van het seizoen gaven alle kenners psv (en Feyenoord) weinig kans om bovenaan mee te draaien.
PSV werd in elk geval afgeschreven. Met Guus Hiddink die het verliezen van Ajax voor de Supercup 'geen incident' noemde. En Feyenoord was zogenaamd helemaal een lachertje, maar daar heb ik nooit in geloofd.quote:Op zondag 15 januari 2006 17:52 schreef Suijk het volgende:
[..]
Serieus? Dat heb ik niet zo meegekregen eigenlijk.
Derksen zei begin van het jaar dat Ajax de grootste kandidaat was van de titel. Dat "met twee vingers in de neus" en "iedereen" hebben ze er later zelf bij verzonnenquote:Op zondag 15 januari 2006 17:52 schreef Suijk het volgende:
[..]
Serieus? Dat heb ik niet zo meegekregen eigenlijk.
Ajax wel favoriet iig. Bij de meeste critici.quote:Op zondag 15 januari 2006 17:53 schreef twi het volgende:
[..]
Derksen zei begin van het jaar dat Ajax de grootste kandidaat was van de titel. Dat "met twee vingers in de neus" en "iedereen" hebben ze er later zelf bij verzonnen
Dat zeggen 'de kenners' al jaren; Ajax wordt kampioen, want die hebben de meest getalenteerde selectie (wat ik dus niet vind maar ja).quote:Op zondag 15 januari 2006 17:51 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Ajax teert op de faam van die kwartfinale. Bij 'de kenners' dan.quote:Op zondag 15 januari 2006 17:54 schreef BillyBeflap het volgende:
[..]
Dat zeggen 'de kenners' al jaren; Ajax wordt kampioen, want die hebben de meest getalenteerde selectie (wat ik dus niet vind maar ja).
Ik vind van wel. De selectie is het jongste en de meeste potentiele toppers. Maar zoals al twee jaar (minstens) op rij blijkt, kan je niet zo gek veel bij elkaar voetballen met alleen maar talent en potentie. Dan kun je maar beter een handvol spelers van eind 20, begin 30 hebben.quote:Op zondag 15 januari 2006 17:54 schreef BillyBeflap het volgende:
[..]
Dat zeggen 'de kenners' al jaren; Ajax wordt kampioen, want die hebben de meest getalenteerde selectie (wat ik dus niet vind maar ja).
Klopt, ware het niet dat spelers als Mido, Zlatan, Chivu, vd Meyde, vd Vaart vervangen zijn door spelers als Rosenberg, charisteas, Vermaelen, Maduro en die iele linksbuiten waarvan ik de naam niet meer weet.quote:Op zondag 15 januari 2006 17:55 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ajax teert op de faam van die kwartfinale. Bij 'de kenners' dan.
0 - 0 66'quote:Op zondag 15 januari 2006 17:58 schreef FrankyMcG het volgende:
Wat staat het trouwens bij Sparta, dat vind ik veel interessanter dan dit geneuzel!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |