Nou, vertel eens.quote:Op zondag 15 januari 2006 15:27 schreef Messenga het volgende:
[..]
Hoevaak zal dat wel niet in de badkuip gebeurt zijn.
quote:
quote:Op zondag 15 januari 2006 15:27 schreef twi het volgende:
[..]
De pot verwijt de ketel, of is de fluitketel van de koffiejuffrouw in De Kuip zo luidruchtig?
Een betaalde voetballer die de bal over twee meter nog verkeerd passt, daar zou ik om lachen ... maar (een groot deel van het) voetbalpubliek kent over het algemeen geen humor. ziekte! ziekte! ziekte! fluiten!quote:
quote:Op zondag 15 januari 2006 15:29 schreef okee6 het volgende:
[..]
Een betaalde voetballer die de bal over twee meter nog verkeerd passt, daar zou ik om lachen ... maar (een groot deel van het) voetbalpubliek kent over het algemeen geen humor. ziekte! ziekte! ziekte! fluiten!
Ostlund, Bosschaart en Ghaly mogen anders ook regelmatig in de belangstelling staan van het fluitende publiek.quote:Op zondag 15 januari 2006 15:30 schreef TC03 het volgende:
Ik zal niet ontkennen dat het in De Kuip ook gebeurd is, Kalou dit jaar bijvoorbeeld nog. Maar ook dat is kansloos.
quote:Op zondag 15 januari 2006 15:29 schreef okee6 het volgende:
[..]
Een betaalde voetballer die de bal over twee meter nog verkeerd passt, daar zou ik om lachen ... maar (een groot deel van het) voetbalpubliek kent over het algemeen geen humor. ziekte! ziekte! ziekte! fluiten!
Het is sowieso kansloos, dat verschrikkelijk fanatieke tot obsessief toe fanatisme.quote:Op zondag 15 januari 2006 15:30 schreef TC03 het volgende:
Ik zal niet ontkennen dat het in De Kuip ook gebeurd is, Kalou dit jaar bijvoorbeeld nog. Maar ook dat is kansloos.
psiesquote:Op zondag 15 januari 2006 15:33 schreef Roeni3 het volgende:
Concluderend kunnen we zeggen dat er meerdere spelers worden uitgefloten. Het blijft fout.
Welles, nietes, welles, nietes, welles, nietes...quote:Op zondag 15 januari 2006 15:33 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
[..]
Tweede helft is voor NEC..![]()
Kansloos idd.quote:Op zondag 15 januari 2006 15:35 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Welles, nietes, welles, nietes, welles, nietes...
Ik ben voor een publiekswissel. Van het publiek, welteverstaan.quote:Op zondag 15 januari 2006 15:39 schreef venomsnake het volgende:
doe ajax en Boukhari zelf een lol en wissel hem.
Hij heeft de assist op Rosenberg gegeven. Voor 'onze' maatstaven doet 'ie het dus goed.quote:Op zondag 15 januari 2006 15:40 schreef Nashje het volgende:
Hoe doet Rosales het eigenlijk?
Die had de assist op Babos Rosenberg toch?quote:Op zondag 15 januari 2006 15:40 schreef Nashje het volgende:
Hoe doet Rosales het eigenlijk?
1-1quote:Op zondag 15 januari 2006 15:44 schreef FrankyMcG het volgende:
Wat staat het bij ajax (ik heb ff de Sportweek zitten lezen)
Nog steeds ja. Het schijnt allemaal behoorlijk bagger te zijn. Weinig zelfvertrouwen aan de kant van Ajax.quote:Op zondag 15 januari 2006 15:44 schreef DeTolk het volgende:
nog 1-1?
quote:Op zondag 15 januari 2006 15:45 schreef venomsnake het volgende:
stuntelaar
Niedzielan wilde net ongelofelijk hard uithalen... en maaide compleet over de bal heen.quote:Op zondag 15 januari 2006 15:46 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
En de kansenverdeling? NEC heeft via Niedzielan al een paar aardige gehad toch?
Hehe, maar dat was vast als briljante actie a la Henry bedoeld..quote:Op zondag 15 januari 2006 15:46 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Niedzielan wilde net ongelofelijk hard uithalen... en maaide compleet over de bal heen.
Ja, dat sloeg echt weer nergens op, beetje een Koeman wissel zo...quote:Op zondag 15 januari 2006 15:48 schreef twi het volgende:
Blind mag na de laatste wissel van mij z'n biezen pakken. Emanuelson voor Juanfran, die een wereldpartij speelde.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |