Misschien gaat ie 3-5-2 spelen? Urby erbij op het middenveld?quote:Op zondag 15 januari 2006 15:48 schreef twi het volgende:
Blind mag na de laatste wissel van mij z'n biezen pakken. Emanuelson voor Juanfran, die een wereldpartij speelde.
misschien om Juanfran rust te geven enzo....quote:Op zondag 15 januari 2006 15:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, dat sloeg echt weer nergens op, beetje een Koeman wissel zo...
Twi, goeie keuze!quote:Op zondag 15 januari 2006 15:49 schreef DeTolk het volgende:
wie moet het dan doen, twi?
Ja, prachtig, maar dan wissel je Boukhari voor Emanuelson. Dit is gewoon nog erger dan Bosvelt voor Robben.quote:Op zondag 15 januari 2006 15:50 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Misschien gaat ie 3-5-2 spelen? Urby erbij op het middenveld?
Geen flauw idee, daar ga ik niet over. Laudrup zal wel niet meer willen komenquote:Op zondag 15 januari 2006 15:49 schreef DeTolk het volgende:
wie moet het dan doen, twi?
Helaas mocht die niet mee...quote:Op zondag 15 januari 2006 15:51 schreef FrankyMcG het volgende:
Boukhari die zit toch bij de Afrikacup?
Dat weet je pas als de wedstrijd is afgelopen. Misschien winnen ze nu wel met 4-1.quote:Op zondag 15 januari 2006 15:50 schreef twi het volgende:
[..]
Ja, prachtig, maar dan wissel je Boukhari voor Emanuelson. Dit is gewoon nog erger dan Bosvelt voor Robben.
Nee, afgevallen voor selectie Marokko. Go figurequote:Op zondag 15 januari 2006 15:51 schreef FrankyMcG het volgende:
Boukhari die zit toch bij de Afrikacup?
3-4-3, met Rosenberg, Huntelaar en Charisteas voorin.quote:Op zondag 15 januari 2006 15:51 schreef frenzy2003 het volgende:
misschien ook een leuke wissel, boukhari eraf,Charisteas erin, komt er misschien nog wat van terecht.
Juanfran speelde gewoon erg goed. Het vertrouwen waar die mee speelt. Boukhari wordt al 60 minuten uitgefloten (wat ook gewoon onterecht is, hij voetbalt naar z'n capaciteiten en die zijn nou eenmaal niet zo veel).quote:Op zondag 15 januari 2006 15:51 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Dat weet je pas als de wedstrijd is afgelopen. Misschien winnen ze nu wel met 4-1.
ik kan het me enigszins voorstellen maar voor je de trainer gaat afbranden, je weet natuurlijk niet of Juanfran in de rust heeft aangegeven dat hij gewisseld wilde worden. maar Boukhari mag idd ook gewisseld worden.quote:Op zondag 15 januari 2006 15:51 schreef twi het volgende:
[..]
Nee, afgevallen voor selectie Marokko. Go figure
Dat lijkt me niet, hij was degene die het hardst de duels in ging. En als je daarbij nog eens goed speelt, wil je nooit gewisseld worden.quote:Op zondag 15 januari 2006 15:53 schreef frenzy2003 het volgende:
[..]
ik kan het me enigszins voorstellen maar voor je de trainer gaat afbranden, je weet natuurlijk niet of Juanfran in de rust heeft aangegeven dat hij gewisseld wilde worden. maar Boukhari mag idd ook gewisseld worden.
Er zijn genoeg onervaren trainers beter dan Blindquote:Op zondag 15 januari 2006 15:54 schreef the_legend_killer het volgende:
Er zijn genoeg betere trainers dan onervaren Blind.
Hij speelt ook als een etalagepop..quote:Op zondag 15 januari 2006 15:54 schreef HeatWave het volgende:
Zwak en tempoloos weer..
En Boukhari speelt vast omdat ie in de etalage moet.
Wilt iemand hem dan kopen als je zo kut speelt?quote:Op zondag 15 januari 2006 15:54 schreef HeatWave het volgende:
Zwak en tempoloos weer..
En Boukhari speelt vast omdat ie in de etalage moet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |