Dat je nog koffie kan drinken!quote:Op dinsdag 17 januari 2006 10:07 schreef Devilnl het volgende:
3 moeten afrijden vandaag?
noujah 2 zijn nu dus in gesprek. en 1(ik) zit nog lekker aan m'n bakje koffie![]()
ennuh Sylvana. hoe schakel je de automatische ruitenwissers ook al weer in ;>
je reed volgens mij ook een bmw 316i
1x indrukken en dan 1x aantrekken oid?noujah vraag m'n instructeur om 12:20 wel
1e keer afrijden trouwens?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 10:16 schreef Devilnl het volgende:
ik zit vol met zelf vertrouwen he![]()
...
nee gaat opzich best goed. was met me theorie wel kei zenuwachtig. maar volgens mij kwam dat ook omdat ik maar iets van 3dagen geleerd had![]()
wel in 1x gehaald toen met 4foutjes =]
Hier in Den Haag (@ school) is het ook min of meer gestopt.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 10:25 schreef Maikalo het volgende:
Ik weet niet hoe het weer bij jullie is, maar hier in Zeeland is het opgehouden met regen. Mijn eerste rijles heb ik echt in de stortregen en windkracht 10 moeten doen, en ik heb nog nooit zo relaxed gelesd. Succes Devilnl !!
Veel succes iig, komt goed, je haalt het welquote:Op dinsdag 17 januari 2006 10:28 schreef Devilnl het volgende:
ja tis m'n eerste en hopelijk laatste keer GotC, en zenuwachtig. nu nog niet iig
en Maikalo. hier vlak bij leeuwarden regent het een klein beetje op moment.
regen vind ik niet zo erg opzich (donker+regen+fietsers zonder licht is wel irri)
ik neem mn instructeur lekker mee, heb je iig een soort controle of je niet hard genaaid wordt....quote:Op dinsdag 17 januari 2006 10:49 schreef Devilnl het volgende:
nah. kheb hele aardige examinatrice zei m'n instructeur. dus hij mag mooi op het cbr wachten
ben liever geconcentreerd bezig dan dat ik constant word afgeleid door de gesprekken van hun.
weet uit ervaring wel dat ik dan meestal snelheid bordjes negeer, niet echt de bedoeling op een examen
Besluitvaardig rijdenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 11:03 schreef Devilnl het volgende:
hoezo genaaid word. in wat voor opzicht.
als je goed rijd kun je niet genaaid worden volgens mij
als je dingen bedoelt als.. hij/zij zegt niks. en dus zou je normaal rechtdoor gaan. en daar staat netjes een bord van.. verboden in te rijden ofzo. dat vind ik niet echt naaien. doet mijn instructeur ook wel eens. meer in het kader van. zie je het bord?
zoiets jaquote:
nog nooit een stoepje geraakt (behalve bij keren op de wegquote:Op dinsdag 17 januari 2006 11:17 schreef Knoekie het volgende:
Zo net weer terug van rijlesGing wel weer aardig. Alleen beetje lastig met regen
Verder ook een stoepje meegepakt en door rood gereden op een drukke weg
![]()
naja als hij zich bv. vergist, maar dat ie dan denkt dat hij het dan wel goed gezegd heeft en dan jou de schuld geeft oid...quote:Op dinsdag 17 januari 2006 11:03 schreef Devilnl het volgende:
hoezo genaaid word. in wat voor opzicht.
als je goed rijd kun je niet genaaid worden volgens mij
als je dingen bedoelt als.. hij/zij zegt niks. en dus zou je normaal rechtdoor gaan. en daar staat netjes een bord van.. verboden in te rijden ofzo. dat vind ik niet echt naaien. doet mijn instructeur ook wel eens. meer in het kader van. zie je het bord?
Neequote:Op dinsdag 17 januari 2006 11:53 schreef Repeat het volgende:
hmmm hoor net dat mn examen van woensdag 1 maart verplaatst is van 15.00 naar 08.00
kan het nog vroeger?
mn instructeur zei dat het juist wel gunstig was, nl midden in de spits, en aangezien ik in rijswijk moet afrijden hoef je dan nauwelijks de snelweg op, omdat het gewoon veels te druk is. Ook ligt dan in de stad de snelheid overal lager etc....quote:Op dinsdag 17 januari 2006 12:01 schreef GotC het volgende:
[..]
NeeVolgens mij is dat het vroegste examen
Wel druk op de weg dan
!
Ik moet om 2 uur..is dat een redelijke tijd? Ik krijg altijd rijles of heel vroeg, of heel laat.
Ik moet ook in Rijswijkquote:Op dinsdag 17 januari 2006 12:05 schreef Repeat het volgende:
[..]
mn instructeur zei dat het juist wel gunstig was, nl midden in de spits, en aangezien ik in rijswijk moet afrijden hoef je dan nauwelijks de snelweg op, omdat het gewoon veels te druk is. Ook ligt dan in de stad de snelheid overal lager etc....
Maar we zullen zien
ja da's ook weer zo.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 12:05 schreef Repeat het volgende:
[..]
mn instructeur zei dat het juist wel gunstig was, nl midden in de spits, en aangezien ik in rijswijk moet afrijden hoef je dan nauwelijks de snelweg op, omdat het gewoon veels te druk is. Ook ligt dan in de stad de snelheid overal lager etc....
Maar we zullen zien
dat soort wegen ben ik hier nog niet tegengekomen... die kan je hier alleen maar opkomen vanaf een kruispuntquote:Op dinsdag 17 januari 2006 12:07 schreef Devilnl het volgende:
[..]
ja da's ook weer zo.
invoegen op een snelweg is makkelijk.
maar invoegen op een 70-80kmh weg is wel vrij klote hier. veelste korte invoeg stroken :<
nog een voordeel: als ik slaag kan ik diezelfde dag mn rijbewijs nog ophalenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 11:53 schreef Repeat het volgende:
hmmm hoor net dat mn examen van woensdag 1 maart verplaatst is van 15.00 naar 08.00
kan het nog vroeger?
Ja, ik doe ook RISquote:Op dinsdag 17 januari 2006 09:45 schreef Maikalo het volgende:
Vanmiddag weer lessen van 5 tot 6. Lekker in de drukte. Doet er hier iemand trouwens RIS?
Ik doe zelf geen RIS, maa gebruik wel het RIS handboek. Vind mijn instructeur handig. Heb geen RIS gedaan vanwege de centjesquote:Op dinsdag 17 januari 2006 13:25 schreef Nuna het volgende:
Ja, ik doe ook RIS![]()
Donderdag pas weer rijles, heb nu alweer zin
ik rij nu net in de nieuwe serie ervan en heb nog nooit ruitenwissers aan hoeven te doen, dus geen ideequote:Op dinsdag 17 januari 2006 10:07 schreef Devilnl het volgende:
ennuh Sylvana. hoe schakel je de automatische ruitenwissers ook al weer in ;>
je reed volgens mij ook een bmw 316i
1x indrukken en dan 1x aantrekken oid?![]()
balen zegquote:Op dinsdag 17 januari 2006 13:55 schreef paracetamol87 het volgende:
ik ben gezaktinvoegen ging kut (moest in 3 ipv 4 (???)) en verder: verder vooruit kijken....ach jah ext time better over een maandje weer.....
Oops..quote:Op dinsdag 17 januari 2006 09:41 schreef GotC het volgende:
[..]
Geen alcohol voor jonge verkeersdeelnemers
Leeuwardenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 12:03 schreef Devilnl het volgende:
in leeuwarden word het rond 8:30 pas druk (lekker om dan ergens te gaan invoegen(nu hebben ze in leeuwarden zelf ook vrij korte invoeg stroken. maar toch)
en hier ist rond 1-3 uur vrij rustig
Over 2 weken heb ik ook mijn TTTquote:Op dinsdag 17 januari 2006 14:28 schreef Maikalo het volgende:
Heb over 2 weken weer 5 lessen + TTT, dus opzig wel een 'opschietpakket' genomen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |