is het dan misschien wel handig om zo'n knuppeltje op je stuur te zettenquote:Op maandag 16 januari 2006 15:26 schreef Alexxxxx het volgende:
ik ben al weer een dikke 4 jaar heftruckchauffeur, op andere voertuigen geen ervaring
Dat zal absoluut op een eventuele eigen auto komen, maar dat is meer omdat mn verloofde een aangepaste auto nodig heeftquote:Op maandag 16 januari 2006 15:58 schreef Maikalo het volgende:
[..]
is het dan misschien wel handig om zo'n knuppeltje op je stuur te zetten?
vroeg ik me ook af. Opzich is dat goed te doen, maar als je er schuin opkijkt is het soms best lastigquote:Op maandag 16 januari 2006 17:27 schreef Max-Westerman het volgende:
Even een vraagje
Van hoeveel meter moet je nog ''s een kenteken lezen?
Aja 25 meter iddquote:Op maandag 16 januari 2006 17:29 schreef Devilnl het volgende:
25m of bedoel je wat anders.
volgens mij lukt mij dat morgen niet. maar dat is niet anders
naarbuiten kijken en dan proberen een kenteken te lezen is ook geen optie. A) het is donker. B) het raam op mijn kamer is beetje smerig.. C.. ik verek het om naar buiten tegaan in deze vrieskou
ahh misschien kan ik het daarom meestal niet lezen van een afstand van 25meterquote:Op maandag 16 januari 2006 17:32 schreef Repeat het volgende:
[..]
vroeg ik me ook af. Opzich is dat goed te doen, maar als je er schuin opkijkt is het soms best lastig
Ze vragen het van te voren.. om te zien of je niet blind bent voor ze bij je in de auto stappenquote:Op maandag 16 januari 2006 17:37 schreef Max-Westerman het volgende:
En als dat je niet lukt krijg je dan wel nog je rijbewijs als je heel goed hebt gereden
Of ben je dan sowieso gezakt?
Ik wil al een tijd rijles nemenquote:Op maandag 16 januari 2006 17:44 schreef Robin__ het volgende:
[..]
Ze vragen het van te voren.. om te zien of je niet blind bent voor ze bij je in de auto stappen
Volgens mij mag je best even goed moeten kijken, en is het best te doen blijkbaar (en als je het niet kan moet je misschien maar eens een bezoek aan de oogarts overwegen..)
staat dat niet in je eigen verklaring? dat je brildragend bent.. en geen drugs gebruikt etcquote:Op maandag 16 januari 2006 17:41 schreef Devilnl het volgende:
natuurlijk kan ik stiekem zeggen van. shit. bril vergeten (te kopen)
hmm shitquote:Op maandag 16 januari 2006 17:50 schreef Robin__ het volgende:
[..]
staat dat niet in je eigen verklaring? dat je brildragend bent.. en geen drugs gebruikt etc
Tja toch eens langs gaan en vragen wat je zou kunnen doen denk ik (en hoe dichtbij kan je het wel lezen? echt 25 grote passen vanaf het nummerbord?)quote:Op maandag 16 januari 2006 17:49 schreef Max-Westerman het volgende:
Ik wil al een tijd rijles nemen
Maar mijn ogen zijn zwaar achteruit gegaan
Ik heb nu 2 maanden ofzo een bril en ik kan nog niet alles lezen zoals het hoort
Laatst terug gegaan naar de opticien en ik moest weer zo een test doen
De kleinste lettertjes kon ik lezen en hij zei dat je dat met 25meter kan vergelijken maar als ik buiten ben en ik wil een kenteken van een meter of 25 lezen lukt me dat totaal niet
Misschien toch maar naar de oogarts gaan ja [14.gif]
Ik zeg wat ik wilquote:Op maandag 16 januari 2006 17:59 schreef Robin__ het volgende:
Hij zegt trouwens toch 'max westerman, rtl nieuws, new york'?
Sorry, maar dit gaat er even niet in. Als je echt bril/lenzendragend bent en ook maar een béétje slechtziend bent, dan 'vergeet' je je bril/lenzen echt niet, hoor.quote:Op maandag 16 januari 2006 17:41 schreef Devilnl het volgende:
natuurlijk kan ik stiekem zeggen van. shit. bril vergeten (te kopen)
Zonnebril op sterkte, dan?quote:Op maandag 16 januari 2006 17:53 schreef Maikalo het volgende:
Zonder bril kan ik echt geen kenteken lezen van auto's die verder weg dan 10 meter staan. T is alleen wel irritant dat je geen zonnebril kan opzette als het zonnetje in je bakkes schijnt
. Ik heb namelijk een hekel aan die klepjes
![]()
Ik moest met m'n beide examens, al lopende, een nummerbord opnoemen. Op het moment van opnoemen stond ik best wel dichtbijquote:Op maandag 16 januari 2006 18:42 schreef mirelia het volgende:
Ik ken iemand waarvan onlangs het examen niet doorging omdat hij geen nummerbord kon lezen
Was dus niet gezakt maar examen afgebroken
Het is dus echt een essentieel onderdeel van het praktijkexamen
Overigens moest ik een bord lezen wat maar een meter of 10 van me af stond
Dus ik denk ook dat het aan de examinator ligt
Komt denk ik doordat ik eerst in een audi a3 lesde waar het klepje de halve voorruit in beslag nam en je bijna met je neus tegen de ruit aan reed. Heb nog niet in mn nieuwe lesauto (volvo s40) zon in mn gezicht gehadquote:Op maandag 16 januari 2006 18:41 schreef Zonnestraaltje het volgende:
Zonnebril op sterkte, dan?![]()
En als het alleen het autorijden betrefd zou ik toch maar klepjes overwegen, hoor. Ik bedoel wat heb je liever, goed zicht of door verblinding door de zon een ongeluk veroorzaken (of op een andere manier door verslechterd zicht een gevaar op de weg zijn?)?
nah gaat wel lukken denk ik. zo slecht is mijn zicht ook weer nietquote:Op maandag 16 januari 2006 18:39 schreef Zonnestraaltje het volgende:
[..]
Sorry, maar dit gaat er even niet in. Als je echt bril/lenzendragend bent en ook maar een béétje slechtziend bent, dan 'vergeet' je je bril/lenzen echt niet, hoor.![]()
En ja, ik kan het weten. Heb gelukkig lensjes die ik NOOIT vergeet in te doen (anders zie ik ook geen hand voor ogen! )
Ik moest het nummerbord oplezen van ruim 25 meter, meer rond de 30, tegen de zon inquote:Op maandag 16 januari 2006 18:42 schreef mirelia het volgende:
Ik ken iemand waarvan onlangs het examen niet doorging omdat hij geen nummerbord kon lezen
Was dus niet gezakt maar examen afgebroken
Het is dus echt een essentieel onderdeel van het praktijkexamen
Overigens moest ik een bord lezen wat maar een meter of 10 van me af stond
Dus ik denk ook dat het aan de examinator ligt
Dank jequote:Op maandag 16 januari 2006 18:55 schreef Wezli het volgende:
[..]Heel veel succes Alex, hopelijk haal je het snel
![]()
Waarom afgezegdquote:Op maandag 16 januari 2006 23:33 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
Stond vanochtend op het punt weg te gaan ... rijles afgezegd, nou pas volgende week woensdag weer
![]()
Jemig hoe ongelofelijk stom kun je zijn?quote:Op zondag 15 januari 2006 16:08 schreef Frasier het volgende:
En ik ben 'm al weer kwijt (na 2 maanden). Stom, stom. Eigen schuld. Ga nooit met drank op achter het stuur zitten.
veel succesquote:Op maandag 16 januari 2006 11:05 schreef Devilnl het volgende:
morgen om 12:20 word ik opgehaalt voor me 1e en hopelijk laatste examen
denk dat ik dus eerst nog zo'n 30minuten les heb aangezien op mijn oproepkaart staat examen: 13:05 - 14:00
hoef daar iig niet voor te betalen =]
Je mag 0,5 promille toch?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 02:40 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Jemig hoe ongelofelijk stom kun je zijn?
Met bijna 1,5 promille achter het stuur gaan zitten als je maar 0,2 promille mag, damn, hoe gestoord ben je dan zeg![]()
![]()
Ik dacht dat je 't over zonnebril-klepjes hebt die je op het montuur van je bril kunt klemmen.quote:Op maandag 16 januari 2006 18:51 schreef Maikalo het volgende:
[..]
Komt denk ik doordat ik eerst in een audi a3 lesde waar het klepje de halve voorruit in beslag nam en je bijna met je neus tegen de ruit aan reed. Heb nog niet in mn nieuwe lesauto (volvo s40) zon in mn gezicht gehad![]()
Succes. Ik moet ook om 10:00 rijden.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 08:10 schreef paracetamol87 het volgende:
heej heej ik moet straks afrijden om 10.00 maar is regen gunstig of ongunstig bij het afrijden,.....wat denken jullie....ik ben baaaang
Ik denk dat het wel gunstig wasquote:Op dinsdag 17 januari 2006 08:10 schreef paracetamol87 het volgende:
heej heej ik moet straks afrijden om 10.00 maar is regen gunstig of ongunstig bij het afrijden,.....wat denken jullie....ik ben baaaang
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |