ok, bedanktquote:Op maandag 6 maart 2006 20:00 schreef Isabeau het volgende:
Je kan de stations verkeerd aanleggen. Het pijltje moet namelijk naar een weg wijzen en niet naar de rails. Plus je moet geloof ik minstens 2 stations hebben voor er een trein rijdt. En toen ik Rush Hour nog niet had reed er bij mij ook nooit een trein...0 mensen die met de trein gingen en nu zit ie bomvol.
Wat is de lol er dan van?quote:Op maandag 6 maart 2006 20:33 schreef haphaphap het volgende:
Cheatcodes hier mogelijk of is dat niet toegestaanzo kunnen we de minder bedeelde onder ons toch wel een beetje helpen of niet dan?
tuurlijk zijn cheats toegestaanquote:Op maandag 6 maart 2006 20:33 schreef haphaphap het volgende:
Cheatcodes hier mogelijk of is dat niet toegestaanzo kunnen we de minder bedeelde onder ons toch wel een beetje helpen of niet dan?
Dat kan beter.quote:Op maandag 6 maart 2006 19:06 schreef Isabeau het volgende:
Ik had op mijn monorailstations 140% klantenEn mijn bussen zitten over het algemeen propvol (80-100%) Mijn sims houden gewoon van het OV
Met 150.000 is het tenminste nog speelbaar.quote:
quote:Op maandag 13 maart 2006 16:43 schreef Ricy het volgende:
wij hebben ook een hele goed ecomputer 111gb en bij mij loopt die ook telkens vast en ik heb nog maar kleine steden![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat heb ik ook altijd. Zelf als ik met de bank speel dat ik onbeperkt geld heb. Heel vaag is dat.quote:Op maandag 13 maart 2006 17:24 schreef renz0r het volgende:
Mijn stad heeft nu bijna 500.000 inwoners.
Heb er ALTIJD last vand at gebouwen kapot gaan, omdat de mensen het pand hebben verlaten. ALLEMAAL om de rede dat er lange reistijden zijn.
Wtf, heb een groot metronet en snelweg met ringweg om de stad. Tevens liggen commercial en woonplaatsen zogoed als door elkaar en industrie om de hele rand van de stad.
Hoe kan ik dit probleem voorkomen?
Punt 2: scholen en ziekenhuizen staken alleen maar. Ze krijgen de maximale subsidie en heb genoeg ziekenhuizen/ scholen in mn stad. Alles wordt afgedekt. Hoe komt dit?
Afdekken is niet genoeg hequote:Op maandag 13 maart 2006 17:24 schreef renz0r het volgende:
Mijn stad heeft nu bijna 500.000 inwoners.
[..]
Punt 2: scholen en ziekenhuizen staken alleen maar. Ze krijgen de maximale subsidie en heb genoeg ziekenhuizen/ scholen in mn stad. Alles wordt afgedekt. Hoe komt dit?
Ow dank je wel! Met dit probleem zit ik ook altijd, krijg ik altijd van die irritante "geen werk" koffertjesquote:Lange reistijden: Er is te weinig werk op het niveau van de bewoners in de buurt. Als je als fabrieksarbeider tussen de commercial high-rise woont, woon je te ver van je werk.
Metro is 1 ding; capaciteit is een tweede. Net als de wegen. Sommige lui vertikken het gewoon om met het OV te reizen en staan dan te lang in de file. Dat kan je oplossen dmv city-ordinances, extra woonruimte bij het werk, of extra werk bij de woningen.
E.e.a. gaat weer ten koste van iets anders...
Zoals nu dusquote:Op dinsdag 14 maart 2006 08:36 schreef Orcaman1984 het volgende:
[..]
Ow dank je wel! Met dit probleem zit ik ook altijd, krijg ik altijd van die irritante "geen werk" koffertjes![]()
Juist! Het is wel leuk om eens een megastad te bouwen. Met snelwegen, metro's spoorwegen grote gebouwen alles erop en eraan.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 16:52 schreef Mikkie het volgende:
Daar is toch geen lol aan? Bovendien krijg je die 50m niet eens op! Ik bedoel, dan moet je al meteen een huge airport aanleggen, geen belasting heffen en massaal snelwegen en historische gebouwen enzo bouwen.
Heb ik zelf gedaan ja! Gewoon met Region Census een totaal plaatje van je regio maken elke keer nadat je zoveel inwoners hebt! Met een animatieprogramma (ik gebruik Animation Shop 3) alle plaatjes achter elkaar zetten en dan knippen!quote:Op dinsdag 14 maart 2006 15:29 schreef DrDentz het volgende:
Dat laatste, heb je dat zelf gedaan of kun je dat van iedere stad bekijken? Dat gifje zeg maar
misschien wel gta meets simcity..quote:Op woensdag 15 maart 2006 16:58 schreef renz0r het volgende:
Sim City 5 moet toch OOIT uitkomen
Die haal ik dan METEEN in huis, moet ik hebben! Wat zal er denk je allemaal inzitten?
Hoop 3D view, dus dat je beeld plat kan leggen zodat je je skyline goed kan zien enzo en dat je door de straten kan lopen enzo. Soort van GTA view
Meer bekend?
Zolang de game maar minstens zo uitgebreid word als sim city 4, en de graphics ook beetje mooi blijven ( sim city 4 ziet er mooi uit voor een oude game ), dan is 3d view wel goed. Moet de camera ook beetje lekker werken natuurlijk.quote:Op woensdag 15 maart 2006 17:38 schreef DrDentz het volgende:
Ik hoop geen 3d view want dan wordt het kut, kijk maar naar C&C Generals![]()
Midden in industrie gebied aan de waterkantquote:Op woensdag 15 maart 2006 19:56 schreef DrDentz het volgende:
Heb je ze niet gewoon in een te vervuild gebied gebouwdbouw ze ergens midden in een bos ofzo
eff een paar zuiveringsinstallaties plaatsen..quote:Op woensdag 15 maart 2006 20:44 schreef renz0r het volgende:
[..]
Midden in industrie gebied aan de waterkant
Ja, van een afstandje wel.quote:Op woensdag 15 maart 2006 21:57 schreef mschol het volgende:
City Life bereikt gold status
ziet eruit als een geduchte SC4 concurrent
Opgelost, ik sloopte alle industrie langs het water en gooide een waterzuiveringsinstallatie neer. Gelijk water weer schoon, was gewoon volledig bruinquote:Op woensdag 15 maart 2006 20:47 schreef mschol het volgende:
[..]
eff een paar zuiveringsinstallaties plaatsen..
quote:Op dinsdag 21 maart 2006 11:51 schreef HMaster-II het volgende:
Ik ben sinds zondag ook weer aan het SC4-en.
Daar is maar 1 manier voor helaas.. Dat is alle wegen die naar de vuilnisvlakjes lopen weghalen, en dan wachtenquote:Alleen heb ik nu een probleem. denk ik. Ik heb een vuilnisbelt en wat veel zware industrie. Nou wil ik die meuk naar de map ernaast deponeren. Kan dat nog? Hoe raak ik die vuilnisbelt kwijt op een goede manier??
Bouw gewoon wat ze graag willen.. Begin met kleine vlakjes en niet te hoge density. Zorg voor goede weg en OV verbindingen zodat mensen uit je buurstad er wel graag willen werkenquote:En wat is de beste manier om in de map naast mijn huidige map een goed lopende economie op te zetten? En dan zo, dat mijn grote map geen economische terugslag krijgt.
Ik wil eigenlijk geen hacks gebruiken ofzo. Ik zal er wel niet onderuit kunnen.![]()
Succesquote:Please help.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |