Juist! Het is wel leuk om eens een megastad te bouwen. Met snelwegen, metro's spoorwegen grote gebouwen alles erop en eraan.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 16:52 schreef Mikkie het volgende:
Daar is toch geen lol aan? Bovendien krijg je die 50m niet eens op! Ik bedoel, dan moet je al meteen een huge airport aanleggen, geen belasting heffen en massaal snelwegen en historische gebouwen enzo bouwen.
Heb ik zelf gedaan ja! Gewoon met Region Census een totaal plaatje van je regio maken elke keer nadat je zoveel inwoners hebt! Met een animatieprogramma (ik gebruik Animation Shop 3) alle plaatjes achter elkaar zetten en dan knippen!quote:Op dinsdag 14 maart 2006 15:29 schreef DrDentz het volgende:
Dat laatste, heb je dat zelf gedaan of kun je dat van iedere stad bekijken? Dat gifje zeg maar
misschien wel gta meets simcity..quote:Op woensdag 15 maart 2006 16:58 schreef renz0r het volgende:
Sim City 5 moet toch OOIT uitkomen
Die haal ik dan METEEN in huis, moet ik hebben! Wat zal er denk je allemaal inzitten?
Hoop 3D view, dus dat je beeld plat kan leggen zodat je je skyline goed kan zien enzo en dat je door de straten kan lopen enzo. Soort van GTA view
Meer bekend?
Zolang de game maar minstens zo uitgebreid word als sim city 4, en de graphics ook beetje mooi blijven ( sim city 4 ziet er mooi uit voor een oude game ), dan is 3d view wel goed. Moet de camera ook beetje lekker werken natuurlijk.quote:Op woensdag 15 maart 2006 17:38 schreef DrDentz het volgende:
Ik hoop geen 3d view want dan wordt het kut, kijk maar naar C&C Generals![]()
Midden in industrie gebied aan de waterkantquote:Op woensdag 15 maart 2006 19:56 schreef DrDentz het volgende:
Heb je ze niet gewoon in een te vervuild gebied gebouwdbouw ze ergens midden in een bos ofzo
eff een paar zuiveringsinstallaties plaatsen..quote:Op woensdag 15 maart 2006 20:44 schreef renz0r het volgende:
[..]
Midden in industrie gebied aan de waterkant
Ja, van een afstandje wel.quote:Op woensdag 15 maart 2006 21:57 schreef mschol het volgende:
City Life bereikt gold status
ziet eruit als een geduchte SC4 concurrent
Opgelost, ik sloopte alle industrie langs het water en gooide een waterzuiveringsinstallatie neer. Gelijk water weer schoon, was gewoon volledig bruinquote:Op woensdag 15 maart 2006 20:47 schreef mschol het volgende:
[..]
eff een paar zuiveringsinstallaties plaatsen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |