ok, bedanktquote:Op maandag 6 maart 2006 20:00 schreef Isabeau het volgende:
Je kan de stations verkeerd aanleggen. Het pijltje moet namelijk naar een weg wijzen en niet naar de rails. Plus je moet geloof ik minstens 2 stations hebben voor er een trein rijdt. En toen ik Rush Hour nog niet had reed er bij mij ook nooit een trein...0 mensen die met de trein gingen en nu zit ie bomvol.
Wat is de lol er dan van?quote:Op maandag 6 maart 2006 20:33 schreef haphaphap het volgende:
Cheatcodes hier mogelijk of is dat niet toegestaanzo kunnen we de minder bedeelde onder ons toch wel een beetje helpen of niet dan?
tuurlijk zijn cheats toegestaanquote:Op maandag 6 maart 2006 20:33 schreef haphaphap het volgende:
Cheatcodes hier mogelijk of is dat niet toegestaanzo kunnen we de minder bedeelde onder ons toch wel een beetje helpen of niet dan?
Dat kan beter.quote:Op maandag 6 maart 2006 19:06 schreef Isabeau het volgende:
Ik had op mijn monorailstations 140% klantenEn mijn bussen zitten over het algemeen propvol (80-100%) Mijn sims houden gewoon van het OV
Met 150.000 is het tenminste nog speelbaar.quote:
quote:Op maandag 13 maart 2006 16:43 schreef Ricy het volgende:
wij hebben ook een hele goed ecomputer 111gb en bij mij loopt die ook telkens vast en ik heb nog maar kleine steden![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat heb ik ook altijd. Zelf als ik met de bank speel dat ik onbeperkt geld heb. Heel vaag is dat.quote:Op maandag 13 maart 2006 17:24 schreef renz0r het volgende:
Mijn stad heeft nu bijna 500.000 inwoners.
Heb er ALTIJD last vand at gebouwen kapot gaan, omdat de mensen het pand hebben verlaten. ALLEMAAL om de rede dat er lange reistijden zijn.
Wtf, heb een groot metronet en snelweg met ringweg om de stad. Tevens liggen commercial en woonplaatsen zogoed als door elkaar en industrie om de hele rand van de stad.
Hoe kan ik dit probleem voorkomen?
Punt 2: scholen en ziekenhuizen staken alleen maar. Ze krijgen de maximale subsidie en heb genoeg ziekenhuizen/ scholen in mn stad. Alles wordt afgedekt. Hoe komt dit?
Afdekken is niet genoeg hequote:Op maandag 13 maart 2006 17:24 schreef renz0r het volgende:
Mijn stad heeft nu bijna 500.000 inwoners.
[..]
Punt 2: scholen en ziekenhuizen staken alleen maar. Ze krijgen de maximale subsidie en heb genoeg ziekenhuizen/ scholen in mn stad. Alles wordt afgedekt. Hoe komt dit?
Ow dank je wel! Met dit probleem zit ik ook altijd, krijg ik altijd van die irritante "geen werk" koffertjesquote:Lange reistijden: Er is te weinig werk op het niveau van de bewoners in de buurt. Als je als fabrieksarbeider tussen de commercial high-rise woont, woon je te ver van je werk.
Metro is 1 ding; capaciteit is een tweede. Net als de wegen. Sommige lui vertikken het gewoon om met het OV te reizen en staan dan te lang in de file. Dat kan je oplossen dmv city-ordinances, extra woonruimte bij het werk, of extra werk bij de woningen.
E.e.a. gaat weer ten koste van iets anders...
Zoals nu dusquote:Op dinsdag 14 maart 2006 08:36 schreef Orcaman1984 het volgende:
[..]
Ow dank je wel! Met dit probleem zit ik ook altijd, krijg ik altijd van die irritante "geen werk" koffertjes![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |