Industrie of je waterleiding?quote:Op woensdag 1 februari 2006 15:12 schreef rifkes het volgende:
Kan iemand zeggen wat je moet doen als je als onderschrift de melding krijgt dat er verontreiniging is
Ik merkte ook dat als je boerderijen waterleidingen geeft ze het water vervuilen.quote:
Klopt, maar je moet ook nooit boerderijen 'planten'quote:Op woensdag 1 februari 2006 19:38 schreef Mr_Booze het volgende:
[..]
Ik merkte ook dat als je boerderijen waterleidingen geeft ze het water vervuilen.![]()
Je kan dan op je kaart kijken en zien waar de meeste vervuiling zit. Bij luchtvervuiling (vaak bij industrie-gebieden en drukke wegen) kan de je vervuiling terugdringen door er in de buurt bomen of parken te plaatsen. Wat je ook kan doen, is de belastingen voor vervuilende industrie flink verhogen zodat er weinig/geen vraag naar isquote:Op woensdag 1 februari 2006 15:12 schreef rifkes het volgende:
Kan iemand zeggen wat je moet doen als je als onderschrift de melding krijgt dat er verontreiniging is
volgens mij gewoon 4 vakjes (een vierkantje van 2x2) aanleggen en het wordt vanzelf een rotonde ?quote:Op donderdag 2 februari 2006 23:59 schreef Daverz het volgende:
Die network add-on gedownload, en nu idd 'overpasses' etc voor avenues en gewone roads erbij, echter nog geen rotondes. Kan iemand vertellen hoe je die maakt/krijgt?
klinkt alsof je textures mist..quote:Op zaterdag 4 februari 2006 12:34 schreef ferdinandbol het volgende:
Ik heb het mooie Amsterdamse station in mijn stad. Inmiddels voldoe ik aan alle voorwaarden. Er is treinverkeer. Er lopen mensen voor op het station maar het station zelf blijft steevast in een soortement cadeauverpakking en ongezien, althans het gebouw. Het plein is zichtbaar.Wie weet raad
Klopt, althans bij mij dan, en je moet wel SC4 Rush Hour beschikkenquote:Op zaterdag 4 februari 2006 11:41 schreef mschol het volgende:
[..]
volgens mij gewoon 4 vakjes (een vierkantje van 2x2) aanleggen en het wordt vanzelf een rotonde ?
Gewoon zoeken naar texture sets volgens mijquote:Op zondag 5 februari 2006 12:49 schreef ferdinandbol het volgende:
Zijn die texture sets dan apart elders te vinden? Ik heb volgens mij alles gedownload wat nodig was.
Wat betekent als mijn sim stad bij aanvangt mededeeld \"uitbreidingspakket 293373457 verwijst naar de volgende plugins dien niet aanwezig zijn..etc etc. Daarna de vraag of ik toch weil aanvangen met het spel
Enig idee, badnkt alvast maar weer.
lees eens wat topic door.. of desnoods the Openings Post.. Zo moeilijk moet dat toch niet zijn..?quote:Op zaterdag 18 februari 2006 14:22 schreef gamefreak_tim het volgende:
mooie verhalen/screens heb nu ook maar SimCity 4 geïnstalleerd. Grootste stad=14.000 inwonersniet erg groot dus.. maar het gaat goed.. behalve dat mijn residental gebieden helemaal bruin zijn met hier en daar een huis.. maar bij jullie zie ik allemaal mooie tuinen en parkeerplaatsen, voetbalveldjes allemaal natuur rondom de huizen/industrie en commercial.. pff.. wat doe ik verkeerd
hoop iemand heeft tips voor me
Op = openingspost dus de eerste post van dit topic.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 14:47 schreef gamefreak_tim het volgende:
Uuh.. Waar kan ik die OP vinden..?![]()
en daar kan je ook die downloads/patches etc. vinden?
kijk op simtropolis.comquote:Op zaterdag 18 februari 2006 19:02 schreef test55 het volgende:
is er iemand die de stad amsterdam heeft nagebouwd en die ik mag overnemen
of is er iemand die mij gebouwen uit amsterdam kan leveren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |