het is vaak eerder de processor..quote:Op maandag 30 januari 2006 17:20 schreef Fatality het volgende:
Mijn videokaart trekt mijn stad van 100.000 niet meer
nouja dat kan het ook zijn.quote:
zit opich wel goed inelkaar en performace problemen blijf je houden, je moet nameljk een werled simuleren.. en dat kost gewoon rekenkrachtquote:Op maandag 30 januari 2006 19:02 schreef Fatality het volgende:
[..]
nouja dat kan het ook zijn.
Ergens heb ik het idee dat het niet bijzonder slim inmekaar zit dat spel,maargoed.
Ben er toch alweer op uitgekeken, gaat meestal vrij snel bij simcity
Wat jij zegt. Eén processor die bijhoudt hoe honderdduizend Sims slapen, eten, naar school gaan, werken, eten, in de file staan etc etcquote:Op maandag 30 januari 2006 20:31 schreef mschol het volgende:
[..]
zit opich wel goed inelkaar en performace problemen blijf je houden, je moet nameljk een werled simuleren.. en dat kost gewoon rekenkracht
Processor dude, processorquote:Op maandag 30 januari 2006 17:20 schreef Fatality het volgende:
Mijn videokaart trekt mijn stad van 100.000 niet meer
Ja, dat klopt. Tip: Zet de gascentrales nooit bij elkaar. Anders wordt het echt een smerige uitlaatgaszooi. Altijd verspreiden.quote:Op maandag 30 januari 2006 15:06 schreef Xenwolfie het volgende:
Ik prefereer altijd gascentrales. Zijn wat schoner.
Zijn onderdeel van de Network Addon Mod. Een link hiernaar staat in de OP.quote:Op woensdag 1 februari 2006 00:24 schreef Daverz het volgende:
Die rotonde-tjes op die plaatjes een paar posts geleden, die zijn niet standaard he? Hoe en waar kan je die krijgen?
hier ook..quote:Op woensdag 1 februari 2006 15:37 schreef Mikkie het volgende:
Okay... ik heb 't een tijdje niet gespeeld maar 't begint toch weer aardig te jeuken nu
Industrie of je waterleiding?quote:Op woensdag 1 februari 2006 15:12 schreef rifkes het volgende:
Kan iemand zeggen wat je moet doen als je als onderschrift de melding krijgt dat er verontreiniging is
Ik merkte ook dat als je boerderijen waterleidingen geeft ze het water vervuilen.quote:
Klopt, maar je moet ook nooit boerderijen 'planten'quote:Op woensdag 1 februari 2006 19:38 schreef Mr_Booze het volgende:
[..]
Ik merkte ook dat als je boerderijen waterleidingen geeft ze het water vervuilen.![]()
Je kan dan op je kaart kijken en zien waar de meeste vervuiling zit. Bij luchtvervuiling (vaak bij industrie-gebieden en drukke wegen) kan de je vervuiling terugdringen door er in de buurt bomen of parken te plaatsen. Wat je ook kan doen, is de belastingen voor vervuilende industrie flink verhogen zodat er weinig/geen vraag naar isquote:Op woensdag 1 februari 2006 15:12 schreef rifkes het volgende:
Kan iemand zeggen wat je moet doen als je als onderschrift de melding krijgt dat er verontreiniging is
volgens mij gewoon 4 vakjes (een vierkantje van 2x2) aanleggen en het wordt vanzelf een rotonde ?quote:Op donderdag 2 februari 2006 23:59 schreef Daverz het volgende:
Die network add-on gedownload, en nu idd 'overpasses' etc voor avenues en gewone roads erbij, echter nog geen rotondes. Kan iemand vertellen hoe je die maakt/krijgt?
klinkt alsof je textures mist..quote:Op zaterdag 4 februari 2006 12:34 schreef ferdinandbol het volgende:
Ik heb het mooie Amsterdamse station in mijn stad. Inmiddels voldoe ik aan alle voorwaarden. Er is treinverkeer. Er lopen mensen voor op het station maar het station zelf blijft steevast in een soortement cadeauverpakking en ongezien, althans het gebouw. Het plein is zichtbaar.Wie weet raad
Klopt, althans bij mij dan, en je moet wel SC4 Rush Hour beschikkenquote:Op zaterdag 4 februari 2006 11:41 schreef mschol het volgende:
[..]
volgens mij gewoon 4 vakjes (een vierkantje van 2x2) aanleggen en het wordt vanzelf een rotonde ?
Gewoon zoeken naar texture sets volgens mijquote:Op zondag 5 februari 2006 12:49 schreef ferdinandbol het volgende:
Zijn die texture sets dan apart elders te vinden? Ik heb volgens mij alles gedownload wat nodig was.
Wat betekent als mijn sim stad bij aanvangt mededeeld \"uitbreidingspakket 293373457 verwijst naar de volgende plugins dien niet aanwezig zijn..etc etc. Daarna de vraag of ik toch weil aanvangen met het spel
Enig idee, badnkt alvast maar weer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |