Toen nog niet, ze waren de grondleggers van de "eurodance", toch? Dat is net zoiets als zeggen dat anno 2005 The Beatles inwisselbaar zijn (sorry voor het noemen van The Beatles in the context van 2Unlimitedquote:Op maandag 23 januari 2006 20:07 schreef methodmich het volgende:
Die paar die je noemt zijn okee. 2 Unlimited is inwisselbaar.
Volgens mij was 2Unlimited het eerst, de rest hobbelde er achteraan.quote:Op maandag 23 januari 2006 20:29 schreef methodmich het volgende:
2 Unlimited, Twenty 4 Seven, Technotronic, 2 Brothers On The 4th Floor enzo had je toen allemaal. Rappende jongen, zingend meisje.
Het nieuwe album is stuk. Iemand heeft er bier over gegooid.quote:Op maandag 16 oktober 2006 11:11 schreef edejong het volgende:
*schop
al wat meer bekend over hun nieuwe album?
Volgens mij deed Snap dat al eerder.quote:Op maandag 23 januari 2006 20:31 schreef BUG80 het volgende:
[..]
Volgens mij was 2Unlimited het eerst, de rest hobbelde er achteraan.
[afbeelding]
die lijstquote:Op zondag 15 januari 2006 11:35 schreef methodmich het volgende:
Gisteren is de Popprijs weer uitgereikt op Noorderslag. Deze gaat naar een artiest die veel betekent voor de Nederlandse popwereld. Volgens traditie wordt de winnaar met bier bekogeld en in dit geval lijkt me dat - wederom - terecht. De winnaars van 2005 zijn Within Temptation. Ze kwamen niet optreden, wel de prijs halen. Sharon den Adel zat met haar baby op schoot en een zonnebril op voor een decor van een mooi strand en meldde in een video dat ze het geld goed gebruikt had. Toen kwamen de mannen op, die er van hadden gewinkeld, in soepjurken en namen met kopstemmen de prijs in ontvangst.
[afbeelding]
[afbeelding]
Wellicht nog treuriger dan het feit dat ze zelf wonnen? Terecht? Roep het hier en gooi vooral met bier!
De complete lijst van winnaars:
1986: Mathilde Santing
1987: Herman Brood
1988: Claw Boys Claw
1989: Nits
1990: Urban Dance Squad
1991: The Ex
1992: The Scene
1993: Bettie Serveert
1994: 2 Unlimited
1995: Osdorp Posse
1996: Eboman
1997: Marco Borsato
1998: Junkie XL
1999: Postmen
2000: Arling & Cameron
2001: Anouk
2002: Tiësto
2003: Bløf
2004: Ali B.
2005: Within Temptation
2006: Jantje Smit ?
Johan of Coparckquote:Op zaterdag 13 januari 2007 15:59 schreef timbob het volgende:
Nou, de lijst is wel gevarieerd.
Eboman staat er zelfs tussen
Waarom wint johan 'm niet? van mij mag het.
Vind jij A Balladeer en Stevie Ann echt interessant?quote:Op zaterdag 13 januari 2007 14:39 schreef peaceman het volgende:
Nederland heeft a balladeer, Johan, Stevie Ann, Marike de Jager enz.
Weliswaar minder van kwaliteit dan België (zita swoon), maar toch....
Fo shizzle?quote:Op zaterdag 13 januari 2007 13:24 schreef DaisyDuke het volgende:
En wie moet 'm dit jaar winnen? Wat mij betreft die gasten van Opgezwizzle.
Ik vind het beide leuk, maar ik zou niet snel naar een concert van hun gaan.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 18:54 schreef methodmich het volgende:
[..]
Vind jij A Balladeer en Stevie Ann echt interessant?
Daan is niks voor mij, he-le-maal niks.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 20:18 schreef methodmich het volgende:
Dat laatste ben ik wel met je eens. Daan was in Dead Man Ray leuker dan solo vond ik.
Hij heeft iets van 3-6 leuke liedjes waarvan 3 vrij goed zelfs, maar meer is het niet.quote:Novastar vind ik saai,
Op plaat ja... Live vond ik het maar een bak herrie.quote:Millionaire was op de eerste plaat wel tof.
Ken je het werk van Novastar uberhaupt wel?quote:Op zaterdag 13 januari 2007 20:22 schreef peaceman het volgende:
Hij heeft iets van 3-6 leuke liedjes waarvan 3 vrij goed zelfs, maar meer is het niet.
Ja, hoezo?quote:Op zondag 14 januari 2007 01:19 schreef bloodymary het volgende:
[..]
Ken je het werk van Novastar uberhaupt wel?![]()
Wie is "werkelijk iedereen"? Ik hoorde juist vooral andere namen vallen in de favorietenrol.quote:Op zondag 14 januari 2007 02:55 schreef Sjimmie het volgende:
Wat een blamage voor de Popprijs jury. Werkelijk iedereen zei Jan....
Dat hoort erbij daaro. Gebeurt al een paar jaar met alle winnaars ...quote:Op maandag 15 januari 2007 18:58 schreef methodmich het volgende:
Wel een beetje jammer dat de TT aangepast is hoor Rubbereend.... Spinvis zou ik niet met bier bekogelen.
De media vooral. Maar wat ik om me heen hoorde ook. Flater van de jury. Lange lijst met grote namen en dan ineens Spinvis...quote:Op zondag 14 januari 2007 17:29 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Wie is "werkelijk iedereen"? Ik hoorde juist vooral andere namen vallen in de favorietenrol.
Pff, wat een onzin. Spinvis heeft in ieder geval veel meer originele dingen gedaan voor de Nederlandse muziek dan Jan Smit (en eigenlijk kan ik me niemand anders bedenken die in de buurt komt), en heeft bovendien een redelijk grote groep fans.quote:Op maandag 15 januari 2007 21:54 schreef Sjimmie het volgende:
[..]
De media vooral. Maar wat ik om me heen hoorde ook. Flater van de jury. Lange lijst met grote namen en dan ineens Spinvis...![]()
Gelukkig gaat de jury niet voor populariteit, maar voor kwaliteit, dus dikke pluim voor de jury ...quote:Op maandag 15 januari 2007 21:54 schreef Sjimmie het volgende:
De media vooral. Maar wat ik om me heen hoorde ook. Flater van de jury. Lange lijst met grote namen en dan ineens Spinvis...![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |