Wie is de mol hequote:Op zondag 15 januari 2006 03:36 schreef Yolande het volgende:
btw Dizzy-lizzy wie is John?
Mijn dank is groot. Sigaartje???quote:Op zondag 15 januari 2006 03:36 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Hij zei mevrouw tegen mij![]()
En een biertje voor Mijnheer, en de frituur moet nog ff warm woden maar dan komen alle vlammetjes, bitterballen, kaassoufles, kipnuggets etc
Je hebt de job gedaan met een sigaar?????quote:Op zondag 15 januari 2006 03:37 schreef Morwen het volgende:
[..]
Boytrouble- town...........nasty place, been there, done the job![]()
Nee hoor, vind ik niet.... heb die tijd ook ooit meegemaakt hoor.quote:
Hallo! Jij jaloerse vixen! Ik wilde een kamer met jou!quote:Op zondag 15 januari 2006 03:38 schreef melke het volgende:
[..]
Ging jij je kamer niet delen met ene beer? Veel plezier samen![]()
Bonnie foeiiiiquote:Op zondag 15 januari 2006 03:36 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Ze zijn koud, dus wat wil je? Witte wijn, rose, bier, rode wijn, baco, whiskey ik heb alles achter gehouden![]()
Wees maar blij!quote:Op zondag 15 januari 2006 03:37 schreef Morwen het volgende:
[..]
Boytrouble- town...........nasty place, been there, done the job![]()
Alles langer dan 10 centimeterquote:Op zondag 15 januari 2006 03:39 schreef Arliator het volgende:
[..]
Je hebt de job gedaan met een sigaar?????![]()
Jij ik loop mn pik achterna jongen! Jij doet mij verdriet met je liefdesbeer! Veel plezier samenquote:Op zondag 15 januari 2006 03:40 schreef doka het volgende:
[..]
Hallo! Jij jaloerse vixen! Ik wilde een kamer met jou!Je doet mij verdriet!
![]()
Truste Bong, slaap lekkerquote:Op zondag 15 januari 2006 03:39 schreef BONG4002 het volgende:
* BONG4002] gaat zeer snel de boel beknallen dus kijk nog maar even snel naar mij voordat ik ZOEF [afbeelding weg ben
slaap lekkerquote:Op zondag 15 januari 2006 03:39 schreef BONG4002 het volgende:
* BONG4002] gaat zeer snel de boel beknallen dus kijk nog maar even snel naar mij voordat ik ZOEF [afbeelding weg ben
Jeemig, kom jij hier weer binnenvallen... en hoe...quote:Op zondag 15 januari 2006 03:42 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik begrijp opeens de avatar van melke ...
Ja je weet toch dat ze in het huis niet gaat drinkenquote:Op zondag 15 januari 2006 03:38 schreef vosje505 het volgende:
[..]
heeft dat kreng nou alweer alles meegenomen???![]()
![]()
Maar.. maar.. maar.. ik kan het uitleggen... echtquote:Op zondag 15 januari 2006 03:41 schreef melke het volgende:
[..]
Jij ik loop mn pik achterna jongen! Jij doet mij verdriet met je liefdesbeer! Veel plezier samen![]()
![]()
![]()
Zegt de naam Clinton je ietsquote:Op zondag 15 januari 2006 03:39 schreef Arliator het volgende:
[..]
Je hebt de job gedaan met een sigaar?????![]()
Ja, euh...Ik moet toch wat?quote:Op zondag 15 januari 2006 03:42 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Jeemig, kom jij hier weer binnenvallen... en hoe...
Allo.![]()
hmmm ok wat hadden we nog wel dan????quote:Op zondag 15 januari 2006 03:42 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Ja je weet toch dat ze in het huis niet gaat drinken![]()
Vertel het eens onder het genot van een glas......?quote:Op zondag 15 januari 2006 03:42 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik begrijp opeens de avatar van melke ...
Hoezo? Had je plannen ofzoquote:Op zondag 15 januari 2006 03:42 schreef Arliator het volgende:
[..]
Dus ook die dunne sigaren van 12cm? Die kunnen ook de job doen?![]()
ja zoietsquote:Op zondag 15 januari 2006 03:44 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Is dat niet een of ander merk sigaren?
Je zou kunnen gaan slapen...quote:
Jij en naïefquote:Op zondag 15 januari 2006 03:41 schreef Yolande het volgende:
[..]
Oke ik ben erin getrapt.![]()
Ik moet toch minder naïef worden
![]()
![]()
Do2 kennende gok ik op bier.quote:Op zondag 15 januari 2006 03:44 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Vertel het eens onder het genot van een glas......?
Yep, die had toch iets met Morwinsky of zoietsquote:Op zondag 15 januari 2006 03:44 schreef Arliator het volgende:
[..]
Clinton? Dat was toch die man die dat vakantiehuisje in DC heeft gehuurd voor 4 jaar?
Alles behalve de vodka, die heeft Bonnie voor in dr jusquote:Op zondag 15 januari 2006 03:43 schreef vosje505 het volgende:
[..]
hmmm ok wat hadden we nog wel dan????![]()
Nou, chronisch slaapgebrek, en zo...quote:Op zondag 15 januari 2006 03:44 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Vertel het eens onder het genot van een glas......?
Jongens die zeggen dat ze het kunnen uitleggenquote:Op zondag 15 januari 2006 03:42 schreef doka het volgende:
[..]
Maar.. maar.. maar.. ik kan het uitleggen... echtja hoor
echt wel
yups
![]()
en goedmaak-sex is de beste sex
tripple wiskhy zonder ijs ajbquote:Op zondag 15 januari 2006 03:46 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Alles behalve de vodka, die heeft Bonnie voor in dr jus![]()
quote:Op zondag 15 januari 2006 03:44 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Is dat niet een of ander merk sigaren?
quote:Op zondag 15 januari 2006 03:45 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Yep, die had toch iets met Morwinsky of zoiets![]()
Aah, je speelt hard to getquote:Op zondag 15 januari 2006 03:46 schreef melke het volgende:
[..]
Jongens die zeggen dat ze het kunnen uitleggenDaar heb ik maar 1 woord tegen te zeggen, Bye
![]()
Oh ja, zij had trek in iets bitters, en hij was zo aardig om haar dat aan te bieden, en als dank heeft zij hem toen van het roken af proberen te helpen door zijn sigaren nat te makenquote:Op zondag 15 januari 2006 03:45 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Yep, die had toch iets met Morwinsky of zoiets![]()
Psssssssssst je hebt mailquote:Op zondag 15 januari 2006 03:44 schreef Arliator het volgende:
[..]
Ik heb altijd plannen..................![]()
En vooral zuigen toch?quote:Op zondag 15 januari 2006 03:47 schreef M-en-A het volgende:
[..]
dat merk waar je zwaar aan moet trekken
![]()
![]()
snapquote:Op zondag 15 januari 2006 03:46 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Nou, chronisch slaapgebrek, en zo...
De wens is de vader van de gedachte, en een avatar.
Nou nee, geen slaapgebrek, heb gewoon weinig slaap nodig. Als kind ook al, nu nog steeds..quote:Op zondag 15 januari 2006 03:46 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Nou, chronisch slaapgebrek, en zo...
De wens is de vader van de gedachte, en een avatar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |