Wie is de mol hequote:Op zondag 15 januari 2006 03:36 schreef Yolande het volgende:
btw Dizzy-lizzy wie is John?
Mijn dank is groot. Sigaartje???quote:Op zondag 15 januari 2006 03:36 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Hij zei mevrouw tegen mij![]()
En een biertje voor Mijnheer, en de frituur moet nog ff warm woden maar dan komen alle vlammetjes, bitterballen, kaassoufles, kipnuggets etc
Je hebt de job gedaan met een sigaar?????quote:Op zondag 15 januari 2006 03:37 schreef Morwen het volgende:
[..]
Boytrouble- town...........nasty place, been there, done the job![]()
Nee hoor, vind ik niet.... heb die tijd ook ooit meegemaakt hoor.quote:
Hallo! Jij jaloerse vixen! Ik wilde een kamer met jou!quote:Op zondag 15 januari 2006 03:38 schreef melke het volgende:
[..]
Ging jij je kamer niet delen met ene beer? Veel plezier samen![]()
Bonnie foeiiiiquote:Op zondag 15 januari 2006 03:36 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Ze zijn koud, dus wat wil je? Witte wijn, rose, bier, rode wijn, baco, whiskey ik heb alles achter gehouden![]()
Wees maar blij!quote:Op zondag 15 januari 2006 03:37 schreef Morwen het volgende:
[..]
Boytrouble- town...........nasty place, been there, done the job![]()
Alles langer dan 10 centimeterquote:Op zondag 15 januari 2006 03:39 schreef Arliator het volgende:
[..]
Je hebt de job gedaan met een sigaar?????![]()
Jij ik loop mn pik achterna jongen! Jij doet mij verdriet met je liefdesbeer! Veel plezier samenquote:Op zondag 15 januari 2006 03:40 schreef doka het volgende:
[..]
Hallo! Jij jaloerse vixen! Ik wilde een kamer met jou!Je doet mij verdriet!
![]()
Truste Bong, slaap lekkerquote:Op zondag 15 januari 2006 03:39 schreef BONG4002 het volgende:
* BONG4002] gaat zeer snel de boel beknallen dus kijk nog maar even snel naar mij voordat ik ZOEF [afbeelding weg ben
slaap lekkerquote:Op zondag 15 januari 2006 03:39 schreef BONG4002 het volgende:
* BONG4002] gaat zeer snel de boel beknallen dus kijk nog maar even snel naar mij voordat ik ZOEF [afbeelding weg ben
Jeemig, kom jij hier weer binnenvallen... en hoe...quote:Op zondag 15 januari 2006 03:42 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik begrijp opeens de avatar van melke ...
Ja je weet toch dat ze in het huis niet gaat drinkenquote:Op zondag 15 januari 2006 03:38 schreef vosje505 het volgende:
[..]
heeft dat kreng nou alweer alles meegenomen???![]()
![]()
Maar.. maar.. maar.. ik kan het uitleggen... echtquote:Op zondag 15 januari 2006 03:41 schreef melke het volgende:
[..]
Jij ik loop mn pik achterna jongen! Jij doet mij verdriet met je liefdesbeer! Veel plezier samen![]()
![]()
![]()
Zegt de naam Clinton je ietsquote:Op zondag 15 januari 2006 03:39 schreef Arliator het volgende:
[..]
Je hebt de job gedaan met een sigaar?????![]()
Ja, euh...Ik moet toch wat?quote:Op zondag 15 januari 2006 03:42 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Jeemig, kom jij hier weer binnenvallen... en hoe...
Allo.![]()
hmmm ok wat hadden we nog wel dan????quote:Op zondag 15 januari 2006 03:42 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Ja je weet toch dat ze in het huis niet gaat drinken![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |