Neequote:
Toevallig; jij als pedofiel, Emma Watson die uit Engeland komt.quote:
jaquote:
Echt nietquote:Op zondag 15 januari 2006 02:47 schreef The_Terminator het volgende:
Doe OP had imo wel wat beter gekund![]()
Vind ik ookquote:Op zondag 15 januari 2006 02:47 schreef The_Terminator het volgende:
Doe OP had imo wel wat beter gekund![]()
Neequote:
quote:Op zondag 15 januari 2006 02:47 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Dit is de laaste, geloof me maar
Flikker!quote:Op zondag 15 januari 2006 02:47 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Ik schrijf alleen berichten die mij interesserenquote:Op zondag 15 januari 2006 02:47 schreef Poncho het volgende:
[..]
Toevallig; jij als pedofiel, Emma Watson die uit Engeland komt.
Ik begin verbanden te zien.
Lulquote:Op zondag 15 januari 2006 02:47 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
En wie ben jij om te bepalen of het een ree..... Oh, nevermind.quote:
ohw god...quote:Op zondag 15 januari 2006 02:47 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Je moet vaker topiques openen!quote:
Hoi.quote:
Is dat je voor of achternaamquote:
Laat me raden, daarna gaat meneer slapen en dan maakt het niet uit. Wat een egoistsche kijk op de wereld, een ding is dan wel weer goed. Je ben dan wel gestopt met het posten van ugly ass bitches.quote:Op zondag 15 januari 2006 02:47 schreef The_Terminator het volgende:
De volgende die ik zal openen, is voor jouuu.quote:
Hahahah........oh wacht.quote:
hetEroquote:
Smeerlap.quote:Op zondag 15 januari 2006 02:49 schreef Mainport het volgende:
En nu ga ik echt slapen
Gelukkig heb ik een Emma Watsonplaatje boven mijn bed hangen!
quote:
Heel goed ties!quote:
Die moet dan in ONZ, daar horen knuffeltopiquesquote:Op zondag 15 januari 2006 02:49 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
De volgende die ik zal openen, is voor jouuu.
Ik slaap nooit, maar dat was toch al bekendquote:Op zondag 15 januari 2006 02:49 schreef -Angel- het volgende:
[..]
Laat me raden, daarna gaat meneer slapen en dan maakt het niet uit. Wat een egoistsche kijk op de wereld, een ding is dan wel weer goed. Je ben dan wel gestopt met het posten van ugly ass bitches.
Jouw post ook....quote:Op zondag 15 januari 2006 02:47 schreef The_Terminator het volgende:
DoeDie OP had imo wel wat beter gekund![]()
Ja, dat dacht MMarsu ook.quote:Op zondag 15 januari 2006 02:50 schreef Jajong het volgende:
[..]
Die moet dan in ONZ, daar horen knuffeltopiques
ging net goed na al die spelfouten...quote:
Neen, niet knuffelen.quote:Op zondag 15 januari 2006 02:50 schreef Jajong het volgende:
[..]
Die moet dan in ONZ, daar horen knuffeltopiques
Ik mis iets.quote:
al heel lang, ik heb een repeat gevoelquote:Op zondag 15 januari 2006 02:51 schreef rudedeltadude het volgende:
nova is op teevee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |