Neequote:
Toevallig; jij als pedofiel, Emma Watson die uit Engeland komt.quote:
jaquote:
Echt nietquote:Op zondag 15 januari 2006 02:47 schreef The_Terminator het volgende:
Doe OP had imo wel wat beter gekund![]()
Vind ik ookquote:Op zondag 15 januari 2006 02:47 schreef The_Terminator het volgende:
Doe OP had imo wel wat beter gekund![]()
Neequote:
quote:Op zondag 15 januari 2006 02:47 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Dit is de laaste, geloof me maar
Flikker!quote:Op zondag 15 januari 2006 02:47 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Ik schrijf alleen berichten die mij interesserenquote:Op zondag 15 januari 2006 02:47 schreef Poncho het volgende:
[..]
Toevallig; jij als pedofiel, Emma Watson die uit Engeland komt.
Ik begin verbanden te zien.
Lulquote:Op zondag 15 januari 2006 02:47 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
En wie ben jij om te bepalen of het een ree..... Oh, nevermind.quote:
ohw god...quote:Op zondag 15 januari 2006 02:47 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Je moet vaker topiques openen!quote:
Hoi.quote:
Is dat je voor of achternaamquote:
Laat me raden, daarna gaat meneer slapen en dan maakt het niet uit. Wat een egoistsche kijk op de wereld, een ding is dan wel weer goed. Je ben dan wel gestopt met het posten van ugly ass bitches.quote:Op zondag 15 januari 2006 02:47 schreef The_Terminator het volgende:
De volgende die ik zal openen, is voor jouuu.quote:
Hahahah........oh wacht.quote:
hetEroquote:
Smeerlap.quote:Op zondag 15 januari 2006 02:49 schreef Mainport het volgende:
En nu ga ik echt slapen
Gelukkig heb ik een Emma Watsonplaatje boven mijn bed hangen!
quote:
Heel goed ties!quote:
Die moet dan in ONZ, daar horen knuffeltopiquesquote:Op zondag 15 januari 2006 02:49 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
De volgende die ik zal openen, is voor jouuu.
Ik slaap nooit, maar dat was toch al bekendquote:Op zondag 15 januari 2006 02:49 schreef -Angel- het volgende:
[..]
Laat me raden, daarna gaat meneer slapen en dan maakt het niet uit. Wat een egoistsche kijk op de wereld, een ding is dan wel weer goed. Je ben dan wel gestopt met het posten van ugly ass bitches.
Jouw post ook....quote:Op zondag 15 januari 2006 02:47 schreef The_Terminator het volgende:
DoeDie OP had imo wel wat beter gekund![]()
Ja, dat dacht MMarsu ook.quote:Op zondag 15 januari 2006 02:50 schreef Jajong het volgende:
[..]
Die moet dan in ONZ, daar horen knuffeltopiques
ging net goed na al die spelfouten...quote:
Neen, niet knuffelen.quote:Op zondag 15 januari 2006 02:50 schreef Jajong het volgende:
[..]
Die moet dan in ONZ, daar horen knuffeltopiques
Ik mis iets.quote:
al heel lang, ik heb een repeat gevoelquote:Op zondag 15 januari 2006 02:51 schreef rudedeltadude het volgende:
nova is op teevee
Gaat het topic al richting seksualiteit?quote:
Honkbalknuppels en pikhouwelen willen we!!quote:
Neem er nog eentje.quote:Op zondag 15 januari 2006 02:51 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
ging net goed na al die spelfouten...
Niet te hard van stapel lopen daar word ik verlegen vanquote:
Dat meen je nietquote:
of een déja vuquote:Op zondag 15 januari 2006 02:51 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
al heel lang, ik heb een repeat gevoel
quote:
goed bezig coby!quote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:51 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Ik kots op lui die lopen te zeiken over een kleine typfout....
Randmongool...
Feedback grapje Newbie modjes buiten hun eigen fora.quote:
Doop.quote:Op zondag 15 januari 2006 02:51 schreef Jajong het volgende:
[..]
Niet te hard van stapel lopen daar word ik verlegen van
klopt, sorry, flauwquote:Op zondag 15 januari 2006 02:51 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Pff, klein foutje. Moet kunnen hoor zo laat in de nacht met veel bier op![]()
Ja.quote:Op zondag 15 januari 2006 02:51 schreef Poncho het volgende:
[..]
Gaat het topic al richting seksualiteit?
MENEER IJS.quote:
Niet te bijdehand vieze kut pindaquote:
Hoor je dat majojojojojojojojojojohohohohohohohohohohoHO HO HO HO.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:51 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Ik kots op lui die lopen te zeiken over een kleine typfout....
Randmongool...
pussydeluxe fantopic O+ lees en ga stuk (ts meent 't serieus en hoopt zo met een fokker te kunnen neukenquote:
Jou ook al?quote:
hoiquote:Op zondag 15 januari 2006 02:53 schreef -Angel- het volgende:
[..]
Hoor je dat majojojojojojojojojojohohohohohohohohohohoHO HO HO HO.
Die bedoelde ik dus.quote:Op zondag 15 januari 2006 02:54 schreef cultheld het volgende:
[..]
pussydeluxe fantopic O+ lees en ga stuk (ts meent 't serieus en hoopt zo met een fokker te kunnen neuken)
Ik denk niet dat ik iets miszeg, als ik je zeg "Kanker op Vanillahomo".quote:Op zondag 15 januari 2006 02:53 schreef -Angel- het volgende:
[..]
Euh, dat staat in een ander sub-forumquote:Op zondag 15 januari 2006 02:53 schreef -Angel- het volgende:
[..]
Haha, trieste zak. Jammer dat de leukste posts gedelete zijn ( schijnt t )quote:Op zondag 15 januari 2006 02:54 schreef cultheld het volgende:
[..]
pussydeluxe fantopic O+ lees en ga stuk (ts meent 't serieus en hoopt zo met een fokker te kunnen neuken)
Je fotoboek brengt de herinneringen naar bovenquote:Op zondag 15 januari 2006 02:54 schreef -Angel- het volgende:
[..]
Ben je al lang fan van Vanilla Ice? Vanilla sky
soms kan een topic op fok lekkerre sex tot gevolg hebben hoorquote:Op zondag 15 januari 2006 02:54 schreef cultheld het volgende:
[..]
Je bent toch echt wel triest als je je dates via fok moet regelenquote:Op zondag 15 januari 2006 02:56 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
soms kan een topic op fok lekkerre sex tot gevolg hebben hoor
Binnerkort zoetermeer hequote:
quote:Op zondag 15 januari 2006 02:56 schreef Jajong het volgende:
[..]
Je bent toch echt wel triest als je je dates via fok moet regelen
volgens mij krijg ik dan ruzie met heel veel mensen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
Meer samen topics over standjes bekijken of zoquote:Op zondag 15 januari 2006 02:56 schreef Jajong het volgende:
[..]
Je bent toch echt wel triest als je je dates via fok moet regelen
volgens mij krijg ik dan ruzie met heel veel mensen
quote:Op zondag 15 januari 2006 02:57 schreef cultheld het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 13 maart 2007 15:37 schreef Tha-CheF het volgende:
rudedeltadude, wie heeft nou zo'n nickname !
Op vrijdag 6 maart 2009 00:34 schreef Gabbylicious het volgende:
Rudedeltatoedeloe :W
Binnerkort?quote:Op zondag 15 januari 2006 02:57 schreef MisterICE het volgende:
[..]
Binnerkort zoetermeer he [afbeelding]
Vindt je het vreemd dat meneer Wilders je slechts één euro gaf?quote:Op zondag 15 januari 2006 02:55 schreef ma_jojo het volgende:
Ik denk niet dat ik iets miszeg, als ik je zeg "Kanker op Vanillahomo".
Toch?
Nee, er worden al genoeg lelijke wijven gepost.quote:Op zondag 15 januari 2006 02:58 schreef Jajong het volgende:
Topique gaat dood! majojojojojo post een nakedpicture snel!
zelfkennus us okéquote:Op zondag 15 januari 2006 02:59 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
Nee, er worden al genoeg lelijke wijven gepost.
Oh ja, okay.quote:
Je weet het hé, tien minuten geen post, topic automatisch op slotquote:Op zondag 15 januari 2006 02:58 schreef Jajong het volgende:
Topique gaat dood! majojojojojo post een nakedpicture snel!
Vindt je?quote:Op zondag 15 januari 2006 02:59 schreef -Angel- het volgende:
[..]
Vindt je het vreemd dat meneer Wilders je slechts één euro gaf?Het taalgebruik alleen al, ik zou niets geven hebben. En normaal ben ik wel een persoon van geven ...
Oetoch!quote:Op zondag 15 januari 2006 02:59 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
Al weer een slechte eigenschap komt naar voren ...quote:Op zondag 15 januari 2006 03:00 schreef ma_jojo het volgende:
Vindt je?
Leer spellen. Daarna zal ik je vraag beantwoorden.
Ai, dit is wel jammer. 1 t teveel.quote:Op zondag 15 januari 2006 03:00 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
Vindt je?
TONKSSS.quote:
Stomme kneus, je kunt zelf niet eens fatsoenlijk spellen en dan anderen op hun taalgebruik wijzenquote:Op zondag 15 januari 2006 02:59 schreef -Angel- het volgende:
[..]
Vindt je het vreemd dat meneer Wilders je slechts één euro gaf?Het taalgebruik alleen al, ik zou niets geven hebben. En normaal ben ik wel een persoon van geven ...
Details!quote:Op zondag 15 januari 2006 02:55 schreef Jajong het volgende:
[..]
Haha, trieste zak. Jammer dat de leukste posts gedelete zijn ( schijnt t )
quote:Op zondag 15 januari 2006 02:59 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
Boven of onder ?quote:
Je had niks anders kunnen verwachten van MMaRsu. Kansloos ventje is datquote:Op zondag 15 januari 2006 02:54 schreef cultheld het volgende:
[..]
Volgens mij is het een wonder wanneer er een goede eigenschap van je naar voren komt.quote:Op zondag 15 januari 2006 03:01 schreef -Angel- het volgende:
[..]
Al weer een slechte eigenschap komt naar voren ...majojojojohohoh HO HO toch.
Ik wou dat ik ze wist!quote:
Je weet wat ze van lelijke wijven zeggen he....quote:Op zondag 15 januari 2006 02:59 schreef ma_jojo het volgende:
Hij wilde mij eerst ook versieren.quote:Op zondag 15 januari 2006 03:02 schreef Nashje het volgende:
[..]
Je had niks anders kunnen verwachten van MMaRsu. Kansloos ventje is dat.
wel jammer dat die details toch aardig wat posts tot gevolg hebben....quote:
quote:Op zondag 15 januari 2006 03:01 schreef cultheld het volgende:
[..]
Stomme kneus, je kunt zelf niet eens fatsoenlijk spellen en dan anderen op hun taalgebruik wijzen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Die worden in elkaar getrapt op straat?quote:Op zondag 15 januari 2006 03:02 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Je weet wat ze van lelijke wijven zeggen he....
Taalgebruik hoeft niet perse spelling te zijn. Lquote:Op zondag 15 januari 2006 03:01 schreef cultheld het volgende:
Stomme kneus, je kunt zelf niet eens fatsoenlijk spellen en dan anderen op hun taalgebruik wijzen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
http://webcast.xs4all.nl/play.asx?alias=fryslanquote:Op zondag 15 januari 2006 03:02 schreef tonks het volgende:
Wie kijkt er nog omroep brabant
Dat ze op je moeder lijken?quote:Op zondag 15 januari 2006 03:02 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Je weet wat ze van lelijke wijven zeggen he....
* lacht tonks heel hard uitquote:Op zondag 15 januari 2006 03:02 schreef tonks het volgende:
Kan ik hier niet ontvangen. Wel TV Noord, maar dat is een kansloze zender waar ik toch nooit naar kijk :")quote:Op zondag 15 januari 2006 03:02 schreef tonks het volgende:
quote:
Kon t niet laten sorryquote:Op zondag 15 januari 2006 03:00 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
Vindt je?
Hoi.quote:Op zondag 15 januari 2006 03:02 schreef tonks het volgende:
SLAPEN KRENG.quote:
Hoi stinks.quote:
Sukkelquote:
ruzie maken met je msn-vriendje?quote:
Ehm, dat was toch zijn spelfout die zij gewoon citeerde ?quote:
Dat ze lelijk zijnquote:Op zondag 15 januari 2006 03:03 schreef ma_jojo het volgende:
Dat ze op je moeder lijken?
Gewoon een gok..
Sorry tiesssquote:Op zondag 15 januari 2006 03:05 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
ruzie maken met je msn-vriendje?
leer een topic volgen blindequote:
al goedquote:
Een slimme jongen.quote:Op zondag 15 januari 2006 03:05 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ehm, dat was toch zijn spelfout die zij gewoon citeerde ?![]()
Ik moest lachen.quote:Op zondag 15 januari 2006 03:05 schreef tonks het volgende:
[..]
SPONCHO QUEERPANTS HAHAH!H ANq1w1j 1ownwonw
quote:
kortom, tonks heeft niks meer te zeggen...quote:Op zondag 15 januari 2006 03:05 schreef tonks het volgende:
[..]
SPONCHO QUEERPANTS HAHAH!H ANq1w1j 1ownwonw
Dacht ik wel.quote:
quote:Op zondag 15 januari 2006 03:04 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
Sukkel.
Hij schreef Vindt je? Dus ik herhaalde dat.
Sukkel.
blijf volgenquote:Op zondag 15 januari 2006 03:07 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Ik volg dit topic al de hele tijd, en zelfs ik begrijp er nog geen moer van
Heel jammer.quote:
Nou jij bent al snel klaar met het aflikken van je 50 Cent poster. Het is pas 03.10 ... je had nog wel even kunnen doorgaan.quote:
..quote:
Doei!quote:
Een duitse imagequote:
Denk daar maar over na, ja. Mij betichten van spelfouten.quote:
Houdiosquote:
Habla Espagnola?quote:
C'est le ton qui fait la musiquequote:
Waarschijnlijk gewoon een site die zijn plaatjes probeerd te berschermenquote:
Subways!quote:
Zelfs dat is betrekkelijk.quote:
Voor een geniale steak moet je naar de Lone Star in Scottsdale, Phoenix AZ.quote:
Aleuj vriendquote:Op zondag 15 januari 2006 03:13 schreef guitarist.nl het volgende:
aleuj nachtbrakers
Sorrrrrry?quote:
U bent er zelf ook eenquote:Op zondag 15 januari 2006 03:13 schreef guitarist.nl het volgende:
aleuj nachtbrakers
Kan ik daar komen met mijn week-ov?quote:Op zondag 15 januari 2006 03:13 schreef Poncho het volgende:
[..]
Voor een geniale steak moet je naar de Lone Star in Scottsdale, Phoenix AZ.
Ik denk het haast wel.quote:
Omdat er in m'n username "ma" staat, betekent dat nog niet dat ik je moeder ben.quote:
J'habite a cuijkquote:Op zondag 15 januari 2006 03:15 schreef Poncho het volgende:
Cher tonks,
Chaque fois que je te regardes dans les yeux, je me perds. T'es l'homme idéale! J'espère d'avoir encore beaucoup de plaisir avec toi.
Bisou, ta Poncho
Mijn sletje ben jequote:Op zondag 15 januari 2006 03:15 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
Omdat er in m'n username "ma" staat, betekent dat nog niet dat ik je moeder ben.
Oquote:Op zondag 15 januari 2006 03:15 schreef Jajong het volgende:
Matig
quote:Op zondag 15 januari 2006 03:15 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
Omdat er in m'n username "ma" staat, betekent dat nog niet dat ik je moeder ben.
Okayquote:
Dat is hier vlakbij mên.quote:
Was niet tot jou gerichtquote:
Reserve Nijmegenarenquote:
In de buurt van Roosendaal. Met mijn mieterse wagen ben ik daar zo mên.quote:
Soms moet dat even héquote:Op zondag 15 januari 2006 03:17 schreef Intergalactrick het volgende:
Een nachtbagger topique.
Oquote:
Je hebt gewoon écht géén smaak hè?quote:Op zondag 15 januari 2006 03:17 schreef The_Terminator het volgende:
Saw 2 is trouwens ook verdomd goed![]()
Ik moet er wel een kei end voor rijden ja.quote:
quote:
Mwa vond ik dan minder,quote:Op zondag 15 januari 2006 03:17 schreef The_Terminator het volgende:
Saw 2 is trouwens ook verdomd goed![]()
Echt niet. Alhoewel, deel 1 had meer potentie.quote:Op zondag 15 januari 2006 03:17 schreef Intergalactrick het volgende:
Een nachtbagger topique.
Dat doen wel meer mensenquote:Op zondag 15 januari 2006 03:18 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]ik lees echt vaak over berichtjes heen
ook dat berichie in jou foon topic
Ik vond hem wel goed hoor, al vond ik het eeste deel wel wat beter.quote:Op zondag 15 januari 2006 03:18 schreef tonks het volgende:
[..]
Inderdaad. saw2 was niet slecht. maar zeker niet goed
Ik wil wel over je heen gaan hoor.quote:
deel 1 had minder impotentiequote:Op zondag 15 januari 2006 03:18 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
Echt niet. Alhoewel, deel 1 had meer potentie.
Ik vond het eind wel verassendquote:Op zondag 15 januari 2006 03:19 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Ik vond hem wel goed hoor, al vond ik het eeste deel wel wat beter.
Klopt.quote:
Iedereen die FMJ niet kent heeft geen smaakquote:
Dope. Pete Phillyquote:Op zondag 15 januari 2006 03:20 schreef Jajong het volgende:
Opgezwolle & CeeMajor & Pete Philly - Freestyle.mp3
Revolver, dat is wél een goeie film.
ja idd, ik volg ook niet helemaal waar het nu over gaat! en ben te moe om het hele topic door te lezen dus, ik las net iets over lekkere steaks ergens in ver-weg-istanquote:
Hij doet hier in t nederlands!quote:
Samenvatting: tonks is homo.quote:Op zondag 15 januari 2006 03:21 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
ja idd, ik volg ook niet helemaal waar het nu over gaat! en ben te moe om het hele topic door te lezen dus, ik las net iets over lekkere steaks ergens in ver-weg-istan
Wat is het fmjquote:Op zondag 15 januari 2006 03:20 schreef MisterICE het volgende:
[..]
Iedereen die FMJ niet heeft geen heeft geen smaak![]()
quote:
Denet nog wel!quote:
Dus dat was de force die ik in mijn broek voelde.quote:
Full metal Jacketquote:
Hij kent het dus nietquote:Op zondag 15 januari 2006 03:22 schreef Jajong het volgende:
[..]Full Metal Jacket. Je maakt grapje toch ?
homoquote:Op zondag 15 januari 2006 03:23 schreef Poncho het volgende:
[..]
Dus dat was de force die ik in mijn broek voelde.
Vrouw! Vrouw!quote:
Picz.quote:
Neeeeeeeeee, die neger is te cool voor science fiction films, wat doe jequote:
My lightsaber it was young padawan!quote:Op zondag 15 januari 2006 03:23 schreef Poncho het volgende:
[..]
Dus dat was de force die ik in mijn broek voelde.
Boh! gek, brommer rijdenquote:Op zondag 15 januari 2006 03:24 schreef Maikuuul het volgende:
Goed topic
Coach carterquote:Op zondag 15 januari 2006 03:25 schreef cultheld het volgende:
[..]
Neeeeeeeeee, die neger is te cool voor science fiction films, wat doe je
Weet ik.quote:
187quote:
Dat was het. Ik ga slapen. Adieu tonks. Red je het zo alleen?quote:
Waarheidquote:Op zondag 15 januari 2006 03:25 schreef cultheld het volgende:
[..]
Neeeeeeeeee, die neger is te cool voor science fiction films, wat doe je
quote:
hmmz wordt het hier stil ineens??quote:Op zondag 15 januari 2006 03:25 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
www.google.com -> afbeeldingen -> teen thong
ik red het welquote:Op zondag 15 januari 2006 03:25 schreef Poncho het volgende:
[..]
Dat was het. Ik ga slapen. Adieu tonks. Red je het zo alleen?
SJIEKquote:Op zondag 15 januari 2006 03:25 schreef Maikuuul het volgende:
Hendig leuk
klikquote:Op zondag 15 januari 2006 03:25 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
www.google.com -> afbeeldingen -> teen thong
tip: bedquote:Op zondag 15 januari 2006 03:26 schreef ma_jojo het volgende:
KOUDDD, DOOODDDDD, SLAAAAP.
Ja hoor eens, niet te hard van stapel lopen. Dan word ik verlegen.quote:
tip: verwarmingquote:Op zondag 15 januari 2006 03:26 schreef ma_jojo het volgende:
KOUDDD, DOOODDDDD, SLAAAAP.
Dat is hetgeen waar ik momenteel in lig, ja.quote:
Ja, die staat uit.quote:
aanzettenquote:
Hetgeen waar jij je nu in gaat werpen?quote:Op zondag 15 januari 2006 03:28 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Nee man, een oude hout kachel (rules them all)![]()
We zijn inmiddels al minuten verder in onze relatie, ik vind dat deze stap niet meer dan logisch is.quote:Op zondag 15 januari 2006 03:27 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
Ja hoor eens, niet te hard van stapel lopen. Dan word ik verlegen.
Kan niet, ben verkleumd.quote:
quote:Op zondag 15 januari 2006 03:28 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
Dat is hetgeen waar ik momenteel in lig, ja.
Je doet niet aan sex voor 't huwelijk?quote:Op zondag 15 januari 2006 03:29 schreef Jajong het volgende:
[..]
We zijn inmiddels al minuten verder in onze relatie, ik vind dat deze stap niet meer dan logisch is.
Inderdaad, wat zou Mmarsu anders wel niet denkenquote:Op zondag 15 januari 2006 03:29 schreef Jajong het volgende:
[..]
We zijn inmiddels al minuten verder in onze relatie, ik vind dat deze stap niet meer dan logisch is.
Mijne is gecrashed, harde schijf naar de maan. Al m'n muziekjes wegquote:
Jawel. Die optie zal ik inmiddels niet meer afwijzen.quote:Op zondag 15 januari 2006 03:29 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
Je doet niet aan sex voor 't huwelijk?
Hoer, daar lig ik in. Waar blijf je?quote:
quote:Op zondag 15 januari 2006 03:30 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
Mijne is gecrashed, harde schijf naar de maan. Al m'n muziekjes weg.
Ok, dan is mijn antwoord "JA".quote:Op zondag 15 januari 2006 03:30 schreef Jajong het volgende:
[..]
Jawel. Die optie zal ik inmiddels niet meer afwijzen.
btw, ik heb er nog een te koop, 486 uit jaar nul zonder accu, ingebouwde muis cdrom speler en ehm windows 95quote:
Dat was/is ook mijn reactie.quote:
Hahaquote:Op zondag 15 januari 2006 03:29 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
Hetgeen waar jij je nu in gaat werpen?
De mijne kreeg ik gratis bij een telefoon abonnement en staat vol met toffe muziek, gave voetbal- en kickbokswedstrijden en toffe foto'squote:Op zondag 15 januari 2006 03:30 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
Mijne is gecrashed, harde schijf naar de maan. Al m'n muziekjes weg.
Speel je adresgegevens door danquote:
Godverdomme in mijn bed zei ikquote:Op zondag 15 januari 2006 03:30 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
Hoer, daar lig ik in. Waar blijf je?
Kraakpand?quote:Op zondag 15 januari 2006 03:31 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
HahaNee, niet echt. Maar als het echt moet... Die klote CV werkt hier toch voor geen meter
Hebbe!quote:Op zondag 15 januari 2006 03:31 schreef cultheld het volgende:
[..]
De mijne kreeg ik gratis bij een telefoon abonnement en staat vol met toffe muziek, gave voetbal- en kickbokswedstrijden en toffe foto's
Ik kreeg geen drol bij mijn abbo. Oneerlijk.quote:Op zondag 15 januari 2006 03:31 schreef cultheld het volgende:
[..]
De mijne kreeg ik gratis bij een telefoon abonnement en staat vol met toffe muziek, gave voetbal- en kickbokswedstrijden en toffe foto's
Ik heb laatst die van mij keihard van het bed geramt omdat ik kwaad wasquote:
... vertelquote:Op zondag 15 januari 2006 03:32 schreef tonks het volgende:
ik zit nog gewoon achter de computer met een bepaaldiemand
te chatten
Ik kom wel naar jou.quote:
Elke vrouw die nu op msn zit is psychologisch niet in ordequote:Op zondag 15 januari 2006 03:32 schreef tonks het volgende:
ik zit nog gewoon achter de computer met een bepaaldiemand
te chatten
Oh foutje.quote:Op zondag 15 januari 2006 03:32 schreef MisterICE het volgende:
[..]
Godverdomme in mijn bed zei ik [afbeelding]
Mag ook. Tot zo!quote:
Ik ben er ook! Maar ik had je geblockt hequote:Op zondag 15 januari 2006 03:33 schreef MisterICE het volgende:
[..]
Elke vrouw die nu op msn zit is psychologisch niet in orde![]()
Neuh, rijtjeshuis. Maar gelukkig gaan we binnenkort verhuizenquote:
Gaan we zakdoekje leggen ?quote:
Spater.quote:
Bejaardenwoningen?quote:Op zondag 15 januari 2006 03:34 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Neuh, rijtjeshuis. Maar gelukkig gaan we binnenkort verhuizenLekker groot vrijstaand keet, kan ik verdomme ook eens fatsoenlijk muziek draaien zonder dat de buren er last van hebben.
Daar in het noorden doen ze dat natuurlijk nog met handje klap; Zo'n contractdeal afsluiten.quote:Op zondag 15 januari 2006 03:32 schreef Jajong het volgende:
[..]
Ik kreeg geen drol bij mijn abbo. Oneerlijk.
NU UNBLOCKENquote:Op zondag 15 januari 2006 03:34 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
Ik ben er ook! Maar ik had je geblockt he.
Kan best, maar ik heb nu wel twee lekkere wijven online (1 is net terug van stappen, maar toch)quote:Op zondag 15 januari 2006 03:33 schreef MisterICE het volgende:
[..]
Elke vrouw die nu op msn zit is psychologisch niet in orde![]()
Hier in de straat wonen wel veel bejaarden ja, maar het zijn niet specifiek bejaarden woningenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |