dank jequote:
quote:
Ik ookquote:Op zondag 15 januari 2006 02:44 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Had eigenlijk verwacht dat dat nummer ooit nog wel een keer echt uitgebracht zou worden
Ik denk idd dat het de vlam van shell is maar don't know for surequote:Op zondag 15 januari 2006 02:43 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Hihi... nee jij zit nu lekker rustig. Zou ik ook wel willen. Ik probeer de DCMR al te bellen... maar die zijn steeds in gesprek
Ik zou hem kopen, echtquote:Op zondag 15 januari 2006 02:44 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Had eigenlijk verwacht dat dat nummer ooit nog wel een keer echt uitgebracht zou worden
Zo te horen hoef je je daar geen zorgen over te maken.quote:Op zondag 15 januari 2006 02:41 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Dan hoop ik maar dat ze ook zo makkelijk blijft als ze nu is![]()
quote:
ahhh ok ik keek al in al mijn woordenboeken maar kon het niet vindenquote:
en Beertje is 1 van die weinige lieve stierenquote:
Parel... het staat nu op teletekst:quote:Op zondag 15 januari 2006 02:46 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Ik denk idd dat het de vlam van shell is maar don't know for sure![]()
ach is straks wel weer rustig joh
Heb ff een emmer water op de deur van kamer 002 gezetquote:Op zondag 15 januari 2006 02:40 schreef teamlead het volgende:
[..]
we proberen het wel uit te leggen...maarja.. Snaptnix is een stier... dat schiet dus niet op
dat zijn er dan al 3 hier nuquote:
Ik typ dus ik benquote:Op zondag 15 januari 2006 02:46 schreef teamlead het volgende:
[..]in dit geval: in staat tot het posten op Fok
Dit is nu het erg zeldzaam voorkomende beertiaansquote:
quote:Op zondag 15 januari 2006 02:43 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ik heb ze ook allemaal en al 20 keer gezien en dan nog zo'n fout maken
Ze is idd lief maar af en toe ookquote:Op zondag 15 januari 2006 02:47 schreef teamlead het volgende:
[..]
en Beertje is 1 van die weinige lieve stieren
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 15 januari 2006 02:47 schreef teamlead het volgende:
[..]
en Beertje is 1 van die weinige lieve stieren
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 15 januari 2006 02:47 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Heb ff een emmer water op de deur van kamer 002 gezet
Hoi Snaptnix pas je op als je zo naar bed gaat???![]()
Ja hoor beertje jij bent ook een stiertje. En net zoals alle stiertje heel erg liefquote:
Beertje kan niet erg veel hebben, denk ikquote:Op zondag 15 januari 2006 02:47 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Dit is nu het erg zeldzaam voorkomende beertiaans![]()
Dat krijg je alleen maar te lezen als een liefdesbeertje teveel alcohol genuttigd heeft![]()
Was laatst toch ook iets geweest omtrent een knal, tijdje terug?quote:Op zondag 15 januari 2006 02:47 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Parel... het staat nu op teletekst:
In het Botlekgebied is sinds kort voor twee uur een bulderend geluid te horen. Mogelijk wordt het veroorzaakt door een technisch probleem bij Shell Pernis. Het geluid is in heel Rotterdam te horen. De politie en brandweer zoeken uit waar het gebulder vandaan komt.
quote:Op zondag 15 januari 2006 02:47 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Dat krijg je alleen maar te lezen als een liefdesbeertje teveel alcohol genuttigd heeft![]()
woldka ni msl wijn welquote:Op zondag 15 januari 2006 02:47 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
je post donc je suis...quote:
Teamlead is naar de gang verbannen zojuist. Maar bedankt voor de waarschuwing, gooi die plens wel over hem heen als ie net slaapquote:Op zondag 15 januari 2006 02:47 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Heb ff een emmer water op de deur van kamer 002 gezet
Hoi Snaptnix pas je op als je zo naar bed gaat???![]()
quote:Op zondag 15 januari 2006 02:48 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Ja hoor beertje jij bent ook een stiertje. En net zoals alle stiertje heel erg lief![]()
Nee, toen was de stroom uitgevallen daar... waardoor ze moesten affakkelen.quote:Op zondag 15 januari 2006 02:48 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Was laatst toch ook iets geweest omtrent een knal, tijdje terug?
wodka niet meer, wijn welquote:
quote:
quote:Op zondag 15 januari 2006 02:47 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
In het Botlekgebied is sinds kort voor twee uur een bulderend geluid te horen. Mogelijk wordt het veroorzaakt door een technisch probleem bij Shell Pernis. Het geluid is in heel Rotterdam te horen. De politie en brandweer zoeken uit waar het gebulder vandaan komt.
quote:Op zondag 15 januari 2006 02:49 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Teamlead is naar de gang verbannen zojuist. Maar bedankt voor de waarschuwing, gooi die plens wel over hem heen als ie net slaap![]()
Ja idd, weet het weerquote:Op zondag 15 januari 2006 02:50 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Nee, toen was de stroom uitgevallen daar... waardoor ze moesten affakkelen.
Denk het ook niet hoor, maar je weet nooit natuurlijkquote:Op zondag 15 januari 2006 02:46 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Zo te horen hoef je je daar geen zorgen over te maken.
Oui, je ne pense non plus, mais je suisquote:
Ahhhhhhhhh ga je nou iemand uit zijn bed bellen hiervoor?quote:Op zondag 15 januari 2006 02:50 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
W8 even ik zal eens met rotterdam bellen als ik nog gehoor krijg hoor momentje.
quote:Op zondag 15 januari 2006 02:47 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Negeren juliie mij, ik weet ben niet snel maar wel actueel na 2 uurquote:Op zondag 15 januari 2006 02:47 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ik ben nu beland in het franse BBH?quote:Op zondag 15 januari 2006 02:51 schreef Morwen het volgende:
[..]
Oui, je ne pense non plus, mais je suis![]()
Zoiets dan![]()
Toen hadden ze toch gestaakt, waardoor ze daarna moesten affakkelen?quote:Op zondag 15 januari 2006 02:50 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Nee, toen was de stroom uitgevallen daar... waardoor ze moesten affakkelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |