dank jequote:
quote:
Ik ookquote:Op zondag 15 januari 2006 02:44 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Had eigenlijk verwacht dat dat nummer ooit nog wel een keer echt uitgebracht zou worden
Ik denk idd dat het de vlam van shell is maar don't know for surequote:Op zondag 15 januari 2006 02:43 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Hihi... nee jij zit nu lekker rustig. Zou ik ook wel willen. Ik probeer de DCMR al te bellen... maar die zijn steeds in gesprek
Ik zou hem kopen, echtquote:Op zondag 15 januari 2006 02:44 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Had eigenlijk verwacht dat dat nummer ooit nog wel een keer echt uitgebracht zou worden
Zo te horen hoef je je daar geen zorgen over te maken.quote:Op zondag 15 januari 2006 02:41 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Dan hoop ik maar dat ze ook zo makkelijk blijft als ze nu is![]()
quote:
ahhh ok ik keek al in al mijn woordenboeken maar kon het niet vindenquote:
en Beertje is 1 van die weinige lieve stierenquote:
Parel... het staat nu op teletekst:quote:Op zondag 15 januari 2006 02:46 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Ik denk idd dat het de vlam van shell is maar don't know for sure![]()
ach is straks wel weer rustig joh
Heb ff een emmer water op de deur van kamer 002 gezetquote:Op zondag 15 januari 2006 02:40 schreef teamlead het volgende:
[..]
we proberen het wel uit te leggen...maarja.. Snaptnix is een stier... dat schiet dus niet op
dat zijn er dan al 3 hier nuquote:
Ik typ dus ik benquote:Op zondag 15 januari 2006 02:46 schreef teamlead het volgende:
[..]in dit geval: in staat tot het posten op Fok
Dit is nu het erg zeldzaam voorkomende beertiaansquote:
quote:Op zondag 15 januari 2006 02:43 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ik heb ze ook allemaal en al 20 keer gezien en dan nog zo'n fout maken
Ze is idd lief maar af en toe ookquote:Op zondag 15 januari 2006 02:47 schreef teamlead het volgende:
[..]
en Beertje is 1 van die weinige lieve stieren
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 15 januari 2006 02:47 schreef teamlead het volgende:
[..]
en Beertje is 1 van die weinige lieve stieren
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 15 januari 2006 02:47 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Heb ff een emmer water op de deur van kamer 002 gezet
Hoi Snaptnix pas je op als je zo naar bed gaat???![]()
Ja hoor beertje jij bent ook een stiertje. En net zoals alle stiertje heel erg liefquote:
Beertje kan niet erg veel hebben, denk ikquote:Op zondag 15 januari 2006 02:47 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Dit is nu het erg zeldzaam voorkomende beertiaans![]()
Dat krijg je alleen maar te lezen als een liefdesbeertje teveel alcohol genuttigd heeft![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |