golf miquote:Op zondag 15 januari 2006 02:37 schreef doka het volgende:
[..]
zei ik niet
Sorry Beertje, dan heb ik je verkeerd begrepen
ga je slaapliedjes zingen???quote:Op zondag 15 januari 2006 02:37 schreef I_doubt het volgende:
[..]
[afbeelding]Roosje mijn roosje, slaap lekker![afbeelding]
Nee, gemeen hequote:Op zondag 15 januari 2006 02:39 schreef vosje505 het volgende:
[..]
leggen ze je het nog steeds niet uit![]()
we proberen het wel uit te leggen...maarja.. Snaptnix is een stier... dat schiet dus niet opquote:Op zondag 15 januari 2006 02:39 schreef vosje505 het volgende:
[..]
leggen ze je het nog steeds niet uit![]()
Dat had ik al door in dit gevalquote:
dan zou het bij mij ook niet werkenquote:Op zondag 15 januari 2006 02:40 schreef teamlead het volgende:
[..]
we proberen het wel uit te leggen...maarja.. Snaptnix is een stier... dat schiet dus niet op
ze zagen nu de poot onder de stoel van die burgemeester vandaanquote:Op zondag 15 januari 2006 02:40 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
zo te horen gaat de kap in Schinveld nog steeds door, da's mooi voor de Awaks van vriend Bush
![]()
Is die nog gesignaleerd?quote:Op zondag 15 januari 2006 02:41 schreef I_doubt het volgende:
[..]
Gert of Bonnie of Vitriooltje of de BB-muis![]()
Dan hoop ik maar dat ze ook zo makkelijk blijft als ze nu isquote:Op zondag 15 januari 2006 02:30 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Hehe, zo makkelijk was die van mij ook toen ie nog klein was.
Nu is ie nog steeds een makkelijk kind... al is de pubertijd (merkbaar) aan het intreden.
(waarvan ik geniet hoor, vind het heerlijk om een puberzoon te hebben die in wijsheid en lengte nu al boven mij uitgroeit)
Zuidgeestquote:Op zondag 15 januari 2006 02:41 schreef M-en-A het volgende:
[..]
ze zagen nu de poot onder de stoel van die burgemeester vandaan![]()
Checkt p2000 even momentquote:Op zondag 15 januari 2006 02:35 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Nee, maar ik bedoel... er komt al een uur een enorme pokke herrie uit de richting van Pernis. Volgens mij is de Shell weer aan het affakkelen.
Joey is leukquote:
Stream verslagen van???quote:Op zondag 15 januari 2006 02:41 schreef M-en-A het volgende:
[..]
ze zagen nu de poot onder de stoel van die burgemeester vandaan![]()
Tsssssssssssquote:Op zondag 15 januari 2006 02:41 schreef Manu82 het volgende:
[..]
oh ja, fucking hell, Mona was van de bruiloft
Slaap jij maar op de hotelgang vannachtquote:Op zondag 15 januari 2006 02:40 schreef teamlead het volgende:
[..]
we proberen het wel uit te leggen...maarja.. Snaptnix is een stier... dat schiet dus niet op
Hoorde op de eerste dag Monique tegen Viola zeggen dat ze de gaten kleiner hadden gemaakt, zodat er geen muizen meer doorheen konden. Dat was haar verzekerd.quote:
ow dus een ander geluid mmm dat weet ik ook niet, maar was vroeger ook al zo, zoalsquote:Op zondag 15 januari 2006 02:39 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Lieverd... dat weet ik... woon al heel mijn leven bij PernisNormaal heb ik er ook geen last van... maar dit is een enorme laag bromgeluid. Dat hoor je normaal niet.
yoey man en pheebs vriouwquote:Op zondag 15 januari 2006 02:42 schreef Morwen het volgende:
[..]
Joey is leuk![]()
Ik ben meer een Phoebe....wazig enzo![]()
![]()
Phoebe is ook geweldigquote:Op zondag 15 januari 2006 02:42 schreef Morwen het volgende:
[..]
Joey is leuk![]()
![]()
quote:Op zondag 15 januari 2006 02:42 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Slaap jij maar op de hotelgang vannacht![]()
Ik heb ze ook allemaal en al 20 keer gezien en dan nog zo'n fout makenquote:Op zondag 15 januari 2006 02:42 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
TsssssssssssDon´t fuck with the one who has all the dvd´s
![]()
Hihi... nee jij zit nu lekker rustig. Zou ik ook wel willen. Ik probeer de DCMR al te bellen... maar die zijn steeds in gesprekquote:Op zondag 15 januari 2006 02:42 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
ow dus een ander geluid mmm dat weet ik ook niet, maar was vroeger ook al zo, zoals
je weet hoor ik dat nu niet meer![]()
maar kan wel vragen werken verschillende familie leden en vrienden![]()
stier live jolquote:Op zondag 15 januari 2006 02:40 schreef teamlead het volgende:
[..]
ah..toch nog wakkerquote:Op zondag 15 januari 2006 02:42 schreef Morwen het volgende:
[..]
Joey is leuk![]()
![]()
snap je het nog wel teamlead?quote:
Yep, en ik doe nog meer van die vage zooi.......tarot, astrologie enzoquote:Op zondag 15 januari 2006 02:43 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Phoebe is ook geweldig![]()
Smelly cat, smell cat. What are they feeding you![]()
![]()
![]()
Had eigenlijk verwacht dat dat nummer ooit nog wel een keer echt uitgebracht zou wordenquote:Op zondag 15 januari 2006 02:43 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Phoebe is ook geweldig![]()
Smelly cat, smell cat. What are they feeding you![]()
![]()
![]()
stieren zijn lief johquote:
Heeft het huis verlaten, samen met Lieske naar het regenwormpje: want muizen houden van regenwormpjesquote:
welke taal is dit nou eigenlijk?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |