quote:
[img]]http://homepage.ntlworld.com/richard.thomas78/GrossePointeUK/Other/mona04.jpg[/img][[/img]quote:
Woon je in de buurt van Pernis?quote:Op zondag 15 januari 2006 02:33 schreef I_doubt het volgende:
Ik hoor een trein of een stofzuiger of een boormachine in de verte
quote:Op zondag 15 januari 2006 02:31 schreef M-en-A het volgende:
[..]
[..]
![]()
![]()
![]()
Ze gooien ook zo je privé-dingen in het openbaar![]()
Aha, jij gaat dus nog slapenquote:Op zondag 15 januari 2006 02:31 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ja, maar dat beschouw ik technisch gezien als morgen
Bestappen???? Toch geen familie van een zeker Nathalie, of welquote:Op zondag 15 januari 2006 02:23 schreef BONG4002 het volgende:
* BONG4002 gaat trouwens binnen nu en 30min ergens het bedje bestappen
Maar ja, resultaat is wel dat je de SC hier goed kan volgen, laten we het daarop houdenquote:Op zondag 15 januari 2006 02:32 schreef teamlead het volgende:
[..]dat zeg ik... ik dacht slim te zijn
toen ik werd opgeroepen was er al sprake van afschaffing van dienstplicht...en ik dacht tijd te kunnen rekken.. Helaas dus..Ik hoorde bij de laatse lichting die nog vervangende shit mocht doen
huggy backquote:Op zondag 15 januari 2006 02:32 schreef I_doubt het volgende:
[..]
Beertje heeft hug nodig [afbeelding]
Die van Ross? he jakkie nietszeggend persoonquote:Op zondag 15 januari 2006 02:31 schreef Manu82 het volgende:
Ik ga van de BB liefdes afstappen en word maar verliefd op Mona (van Friends)
Whahaha daar hoor je van allesquote:Op zondag 15 januari 2006 02:34 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Woon je in de buurt van Pernis?
Ik let wel op der niet beertjequote:Op zondag 15 januari 2006 02:32 schreef I_doubt het volgende:
[..]
Beertje heeft hug nodig [afbeelding]
Aalsmeerquote:Op zondag 15 januari 2006 02:34 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Woon je in de buurt van Pernis?
Ik klaag nietquote:Op zondag 15 januari 2006 02:26 schreef teamlead het volgende:
[..]
waar klaagt iedereen toch over? Het gaat in een lekker tempo....best te doen hoor
Nee, maar ik bedoel... er komt al een uur een enorme pokke herrie uit de richting van Pernis. Volgens mij is de Shell weer aan het affakkelen.quote:
tyquote:
quote:
ah.. die mona...quote:
Okee... dan is het wat andersquote:
Slaap lekker Rosequote:Op zondag 15 januari 2006 02:36 schreef D.Rose het volgende:
ik houd het voor gezien
(voor zo, straks of veel later) welterusten allemaal
a wat jammer: het leven in het hotel ligt op een oorquote:
hey snaptnixquote:
Rachelquote:
quote:
quote:Op zondag 15 januari 2006 02:36 schreef D.Rose het volgende:
ik houd het voor gezien
tluste roosjequote:Op zondag 15 januari 2006 02:36 schreef D.Rose het volgende:
ik houd het voor gezien
Lieve schat, Pernis zoemt bromt gromt,dat was 25 jaar geleden al zo kan wel dequote:Op zondag 15 januari 2006 02:35 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Nee, maar ik bedoel... er komt al een uur een enorme pokke herrie uit de richting van Pernis. Volgens mij is de Shell weer aan het affakkelen.
hey manuquote:
Neuh.. snap er nog steeds nix vanquote:
hey FBquote:
blijft ook mijn favoquote:Op zondag 15 januari 2006 02:37 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Rachel![]()
Blijf tmaar 1 persoon favoriet wmb Joeye: How you doin'![]()
Welterusten Rosequote:Op zondag 15 januari 2006 02:36 schreef D.Rose het volgende:
ik houd het voor gezien
Lieverd... dat weet ik... woon al heel mijn leven bij Pernisquote:Op zondag 15 januari 2006 02:38 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Lieve schat, Pernis zoemt bromt gromt,dat was 25 jaar geleden al zo kan wel de
shell zijn zitten zoveel bedrijven, maar komt idd altijd herrie vandaan
Ik lijk, qua gezicht op Joey!!quote:Op zondag 15 januari 2006 02:37 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Rachel![]()
Blijf tmaar 1 persoon favoriet wmb Joeye: How you doin'![]()
leggen ze je het nog steeds niet uitquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |