quote:
Gelukkig is ze nu niet verdwenen... anders hadden we weer een Beertjezoektocht moeten opzettenquote:
quote:
Absoluutquote:Op zondag 15 januari 2006 02:28 schreef BONG4002 het volgende:
Beertje is echt de liefste user ooit op FOK! wmb![]()
quote:Op zondag 15 januari 2006 02:28 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Gelukkig is ze nu niet verdwenen... anders hadden we weer een Beertjezoektocht moeten opzetten
Als we nou eens twee topics parallel doorwerken?quote:Op zondag 15 januari 2006 02:27 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ik klaag niet hoor... maar echt slowchat is het niet 's nachts
euh.... ik heb ook nooit in dienst gezeten hoor... ik dacht slim te zijn en weigerde.... als gevolg: een jaar lang vervangende dienst in een ziekenhuis.. po's spoelen en bedden opmakenquote:Op zondag 15 januari 2006 02:28 schreef Arliator het volgende:
[..]
Hebben nooit in dienst gezeten, je haalt ze er zo tussenuit![]()
Ze ligt nog niet op bed, dus wie weet wat er allemaal nog gebeurd. Ik heb ze zaklamp al bij de hand hoor, mocht het straks toch nog nodig zijnquote:Op zondag 15 januari 2006 02:28 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Gelukkig is ze nu niet verdwenen... anders hadden we weer een Beertjezoektocht moeten opzetten
Hehe, zo makkelijk was die van mij ook toen ie nog klein was.quote:Op zondag 15 januari 2006 02:26 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Ze vermaakt zich gelukkig wel als ze wakker wordt. Gaat lief zitten spelen tot we haar komen halen, duurt het haar e lang begint ze wel te roepen. Ideaal kind wat dat betreft. Maar vind het zielig, als ze wakker is moet ze lekker haar ontbijtje krijgen enzo.... Maar toch heeel soms, komt het wel erg prettig uit dat ze zo makkelijk is
Over een uur of 6 - 7.....quote:Op zondag 15 januari 2006 02:29 schreef D.Rose het volgende:
*streams uitgooit
ik verwacht er niets meer van vvandaag
Nietquote:Op zondag 15 januari 2006 02:29 schreef D.Rose het volgende:
*streams uitgooit
ik verwacht er niets meer van vvandaag
quote:Op zondag 15 januari 2006 02:29 schreef I_doubt het volgende:
[..]
Als we nou eens twee topics parallel doorwerken?
Dan wordt het meer slowchatten, want het switchen vertraagt....
Of wordt dan flugel spontaan wakker en gaat hier ordinair staan foeteren??????
Ik hou je wel op de hoogte mochten er raare dingen gebeurenquote:Op zondag 15 januari 2006 02:29 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Ze ligt nog niet op bed, dus wie weet wat er allemaal nog gebeurd. Ik heb ze zaklamp al bij de hand hoor, mocht het straks toch nog nodig zijn![]()
Dan heb je harder gewerkt dan ik ooit heb gedaan in mijn hele diensttijdquote:Op zondag 15 januari 2006 02:29 schreef teamlead het volgende:
[..]
euh.... ik heb ook nooit in dienst gezeten hoor... ik dacht slim te zijn en weigerde.... als gevolg: een jaar lang vervangende dienst in een ziekenhuis.. po's spoelen en bedden opmaken
Ik heb 112 al voorgeprogrammeerd in mijn telefoon... en een helicopter met zoeklicht paraat laten zettenquote:Op zondag 15 januari 2006 02:29 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Ze ligt nog niet op bed, dus wie weet wat er allemaal nog gebeurd. Ik heb ze zaklamp al bij de hand hoor, mocht het straks toch nog nodig zijn![]()
Zeker geen stier hequote:Op zondag 15 januari 2006 02:29 schreef teamlead het volgende:
[..]
euh.... ik heb ook nooit in dienst gezeten hoor... ik dacht slim te zijn en weigerde.... als gevolg: een jaar lang vervangende dienst in een ziekenhuis.. po's spoelen en bedden opmaken
quote:
quote:Op zondag 15 januari 2006 02:21 schreef Snaptnix het volgende:
![]()
![]()
![]()
Heeft ze verdorie weer haar glazen bol erbij gepakt, ik zei nog zo niet doen![]()
licjt likkenquote:Op zondag 15 januari 2006 02:29 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Kijk dan zijn pas maatregelenquote:Op zondag 15 januari 2006 02:31 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ik heb 112 al voorgeprogrammeerd in mijn telefoon... en een helicopter met zoeklicht paraat laten zetten
Mona? Monica? Courtney Coxquote:Op zondag 15 januari 2006 02:31 schreef Manu82 het volgende:
Ik ga van de BB liefdes afstappen en word maar verliefd op Mona (van Friends)
quote:Op zondag 15 januari 2006 02:31 schreef Beeker het volgende:
[..]
Ik hou je wel op de hoogte mochten er raare dingen gebeuren
quote:Op zondag 15 januari 2006 02:31 schreef Arliator het volgende:
[..]
Dan heb je harder gewerkt dan ik ooit heb gedaan in mijn hele diensttijd![]()
Alles voor de veiligheid van ons Beertje natuurlijkquote:
En voor morgen een paar aspirientjesquote:Op zondag 15 januari 2006 02:32 schreef I_doubt het volgende:
[..]
Beertje heeft hug nodig [afbeelding]
quote:Op zondag 15 januari 2006 02:31 schreef Arliator het volgende:
[..]
Dan heb je harder gewerkt dan ik ooit heb gedaan in mijn hele diensttijd![]()
gelukkig niet neequote:
quote:Op zondag 15 januari 2006 02:32 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Alles voor de veiligheid van ons Beertje natuurlijk![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |