Waar is je lieve vrouwtje eigenlijk... slaapt ze al?quote:Op zondag 15 januari 2006 02:12 schreef M-en-A het volgende:
[..]
dat ben ik gelijk vergeten als ik mijn lieve vrouwtje zie. Het blijft de vraag of ik dan gelijk wil slapen![]()
Hai, valt best mee toch het is nog niet eens 3 uurquote:Op zondag 15 januari 2006 02:08 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Hai Snaptnix.
Volgens mij ben jij ook een 'echte nachtbraker?
Nouja, ik heb toch wel heel veel respect voor hem en al helemaal voor zijn winnaarsmentaliteit alhoewel hij daar inderdaad geen vrienden mee maakt zo af en toe. Ik ben ook voor Jelle morgen, maar vind dat in NL te vaak te zwart gekeken wordt naar Barney...quote:Op zondag 15 januari 2006 02:10 schreef teamlead het volgende:
[..]
nah.. ff serieus dan maar....
Zijn prestaties zijn absoluut geweldig.. daar valt niets op af te dingen.. Maar persoonlijk ben ik klaarmet hem sinds hij als verliezend finalist zichzelf een looser noemde... Daarmee dus implicerend dat de verliezend finalist van het jaar daarvoor ook een looser is.... Zijn arrogantie kent geen grenzen terwijl bijvoorbeeld Phil Taylor hem vorig jaar 4 of 5 keer verslagen heeft.. Hij is een hele goeie darter, maar echt niet de beste ter wereld, ongeacht wat hij zelf denkt.....
Neemt niet weg dat morgen voor Nederlands darten hoe dan ook een geweldige dag wordt....
geeft niet, we hebben nog ffquote:Op zondag 15 januari 2006 02:14 schreef I_doubt het volgende:
[..]
Ik ben nog bezig met het volgieten gedurende de avond ervoor
Ik loop serieus achter![]()
Frank Awick... de Albert Verlinde van AT5.quote:
Echte laatbloeier dusquote:Op zondag 15 januari 2006 02:14 schreef I_doubt het volgende:
[..]
Truste cuall * Ik zag jequote:Op zondag 15 januari 2006 02:08 schreef cuall het volgende:
[..]
Nee, dank je maar ik ga naar bed
![]()
Bedankt hoor beertje maar ik hou hem graag tegoed![]()
Lieffies ik ga nu echt slapen, het was weer een uitermate geslaagde avond, ik zal morgen geen vieze woorden meer gebruiken hoor Manu![]()
Slaap lekker straks en tot morgen![]()
![]()
![]()
Ik ook danquote:Op zondag 15 januari 2006 02:14 schreef I_doubt het volgende:
[..]
quote:
Ah, thnx!quote:Op zondag 15 januari 2006 02:15 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Frank Awick... de Albert Verlinde van AT5.
Deja vu
Wat is het allemaal Manu?quote:Op zondag 15 januari 2006 02:15 schreef Manu82 het volgende:
en ik ben het zat, ga het niet meer voor mensen opnemen
Ik spreek vloeiend dronkemanstaalquote:Op zondag 15 januari 2006 02:16 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Zonder jouw vertaling had ik er geen wijs uit gekunnen.
nouja, ik weet niet wat zijn plannen nog allemaal zijnquote:Op zondag 15 januari 2006 02:16 schreef Lkw het volgende:
[..]
Ah, thnx!
Ik dacht een insluiper te hebben gespot, maar neen
absoluut ja.. Laten we vooral ff niet vergeten dat behalve Bristow niemand zo vaak de Embassy gewonnen heeft als hij en dat is bijzonder knap...maar de arrogantie waarmee hij keer op keer beweert de beste darter ter wereld te zijn is echt belachelijk.. Niemand is beter dan Taylor... zelfs Jelle niet...quote:Op zondag 15 januari 2006 02:14 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Nouja, ik heb toch wel heel veel respect voor hem en al helemaal voor zijn winnaarsmentaliteit alhoewel hij daar inderdaad geen vrienden mee maakt zo af en toe. Ik ben ook voor Jelle morgen, maar vind dat in NL te vaak te zwart gekeken wordt naar Barney...
quote:Op zondag 15 januari 2006 02:14 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Hai, valt best mee toch het is nog niet eens 3 uur![]()
Voor wie ga je het niet meer opnemen? Dan neem ik het wel over, zo blijven er nog discussies hier, want als iedereen het met elkaar eens is wordt het zo saaiiiiiiiiiiiquote:Op zondag 15 januari 2006 02:15 schreef Manu82 het volgende:
niks, teveel mensen verdedigd vandaag, ben niet chagrijnigquote:
nee dank je, ik neem ff een broodjequote:Op zondag 15 januari 2006 02:17 schreef I_doubt het volgende:
en uiteraard voor jullie ook slaapmutsjes
en voor ploegenquote:Op zondag 15 januari 2006 02:15 schreef Manu82 het volgende:
Amen!quote:Op zondag 15 januari 2006 02:10 schreef teamlead het volgende:
[..]
nah.. ff serieus dan maar....
Zijn prestaties zijn absoluut geweldig.. daar valt niets op af te dingen.. Maar persoonlijk ben ik klaarmet hem sinds hij als verliezend finalist zichzelf een looser noemde... Daarmee dus implicerend dat de verliezend finalist van het jaar daarvoor ook een looser is.... Zijn arrogantie kent geen grenzen terwijl bijvoorbeeld Phil Taylor hem vorig jaar 4 of 5 keer verslagen heeft.. Hij is een hele goeie darter, maar echt niet de beste ter wereld, ongeacht wat hij zelf denkt.....
Neemt niet weg dat morgen voor Nederlands darten hoe dan ook een geweldige dag wordt....
Die doet een poging om bij te lezen.quote:Op zondag 15 januari 2006 02:14 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Waar is je lieve vrouwtje eigenlijk... slaapt ze al?
Ben je advocaat in je vrije tijd?quote:Op zondag 15 januari 2006 02:18 schreef Manu82 het volgende:
[..]
niks, teveel mensen verdedigd vandaag, ben niet chagrijnig
Daar heb ik nu ook dagelijks last van, dat mensen mij neer willen sabelenquote:Op zondag 15 januari 2006 02:18 schreef teamlead het volgende:
[..]
Maar het is natuurlijk ook wel typisch Nederlands om mensen die beter presteren dan anderen neer te sabelen....
De snelheid mag ondertussen wel bekend zijn, als de nachtploeg er isquote:Op zondag 15 januari 2006 02:19 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Die doet een poging om bij te lezen.
Onbegonnen werk met deze snelheid![]()
Barneyquote:Op zondag 15 januari 2006 02:19 schreef Arliator het volgende:
[..]
Daar heb ik nu ook dagelijks last van, dat mensen mij neer willen sabelen![]()
Hij heeft zelf toegegeven dat Taylor beter isquote:Op zondag 15 januari 2006 02:18 schreef teamlead het volgende:
[..]
absoluut ja.. Laten we vooral ff niet vergeten dat behalve Bristow niemand zo vaak de Embassy gewonnen heeft als hij en dat is bijzonder knap...maar de arrogantie waarmee hij keer op keer beweert de beste darter ter wereld te zijn is echt belachelijk.. Niemand is beter dan Taylor... zelfs Jelle niet...
Maar het is natuurlijk ook wel typisch Nederlands om mensen die beter presteren dan anderen neer te sabelen....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |