Waar is je lieve vrouwtje eigenlijk... slaapt ze al?quote:Op zondag 15 januari 2006 02:12 schreef M-en-A het volgende:
[..]
dat ben ik gelijk vergeten als ik mijn lieve vrouwtje zie. Het blijft de vraag of ik dan gelijk wil slapen![]()
Hai, valt best mee toch het is nog niet eens 3 uurquote:Op zondag 15 januari 2006 02:08 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Hai Snaptnix.
Volgens mij ben jij ook een 'echte nachtbraker?
Nouja, ik heb toch wel heel veel respect voor hem en al helemaal voor zijn winnaarsmentaliteit alhoewel hij daar inderdaad geen vrienden mee maakt zo af en toe. Ik ben ook voor Jelle morgen, maar vind dat in NL te vaak te zwart gekeken wordt naar Barney...quote:Op zondag 15 januari 2006 02:10 schreef teamlead het volgende:
[..]
nah.. ff serieus dan maar....
Zijn prestaties zijn absoluut geweldig.. daar valt niets op af te dingen.. Maar persoonlijk ben ik klaarmet hem sinds hij als verliezend finalist zichzelf een looser noemde... Daarmee dus implicerend dat de verliezend finalist van het jaar daarvoor ook een looser is.... Zijn arrogantie kent geen grenzen terwijl bijvoorbeeld Phil Taylor hem vorig jaar 4 of 5 keer verslagen heeft.. Hij is een hele goeie darter, maar echt niet de beste ter wereld, ongeacht wat hij zelf denkt.....
Neemt niet weg dat morgen voor Nederlands darten hoe dan ook een geweldige dag wordt....
geeft niet, we hebben nog ffquote:Op zondag 15 januari 2006 02:14 schreef I_doubt het volgende:
[..]
Ik ben nog bezig met het volgieten gedurende de avond ervoor
Ik loop serieus achter![]()
Frank Awick... de Albert Verlinde van AT5.quote:
Echte laatbloeier dusquote:Op zondag 15 januari 2006 02:14 schreef I_doubt het volgende:
[..]
Truste cuall * Ik zag jequote:Op zondag 15 januari 2006 02:08 schreef cuall het volgende:
[..]
Nee, dank je maar ik ga naar bed
![]()
Bedankt hoor beertje maar ik hou hem graag tegoed![]()
Lieffies ik ga nu echt slapen, het was weer een uitermate geslaagde avond, ik zal morgen geen vieze woorden meer gebruiken hoor Manu![]()
Slaap lekker straks en tot morgen![]()
![]()
![]()
Ik ook danquote:Op zondag 15 januari 2006 02:14 schreef I_doubt het volgende:
[..]
quote:
Ah, thnx!quote:Op zondag 15 januari 2006 02:15 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Frank Awick... de Albert Verlinde van AT5.
Deja vu
Wat is het allemaal Manu?quote:Op zondag 15 januari 2006 02:15 schreef Manu82 het volgende:
en ik ben het zat, ga het niet meer voor mensen opnemen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |