Wat moest je dokken?quote:Op maandag 16 januari 2006 00:08 schreef peristilius het volgende:
[..]
Even kijken hoor, ik krijg:
- Tiny Toons
- Duck Tales
- Super Mario Bros. 2
- Mega Man 2
- Rescue Rangers
- Mario/Duckhunt
- Master Blaster
Kocht ze niet allemaal in 1 keer, maar gemiddeld zo'n 4 euro per spel denk ik.quote:
Kost dus geen drolquote:Op maandag 16 januari 2006 00:09 schreef peristilius het volgende:
[..]
Kocht ze niet allemaal in 1 keer, maar gemiddeld zo'n 4 euro per spel denk ik.
Nope, NES spellen zijn 2de hands overal erg goedkoop te vinden. Kijk maar eens op V&A, daar vind je er al een hele hoop.quote:
V&A kom ik bijna nooitquote:Op maandag 16 januari 2006 00:12 schreef peristilius het volgende:
[..]
Nope, NES spellen zijn 2de hands overal erg goedkoop te vinden. Kijk maar eens op V&A, daar vind je er al een hele hoop.
Ik kwam er ook nooit, maar het is voor spellen toch wel relaxed.quote:Op maandag 16 januari 2006 00:13 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
V&A kom ik bijna nooit. Oja, gisteren maar 1 post gedaan
Maar binnenkort ga ik mijn Xbox verkopen
Hehe. Zeg, misschien dat jij het weet. Wat kan ik nog voor een Xbox vragen? Met de spellen: Burnout 3 / 4, PGR2, FIFA Street en nog 1quote:Op maandag 16 januari 2006 00:14 schreef peristilius het volgende:
[..]
Ik kwam er ook nooit, maar het is voor spellen toch wel relaxed.
100 - 150 euro denk ik.quote:Op maandag 16 januari 2006 00:15 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Hehe. Zeg, misschien dat jij het weet. Wat kan ik nog voor een Xbox vragen? Met de spellen: Burnout 3 / 4, PGR2, FIFA Street en nog 1
Aanstellerquote:Op maandag 16 januari 2006 08:11 schreef Notorious_Roy het volgende:
Bleh, vroeg opstaan vanwege tentamens zuigt...
Mjah, eerst half uur he... Ochtendhumeurquote:
Heb nu al 2 uur een ochtendhumeur, zo rond 10'en gaat het wel beterquote:Op maandag 16 januari 2006 08:41 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Mjah, eerst half uur he... Ochtendhumeur
Goedenmorgen SHarkdoggiequote:Op maandag 16 januari 2006 09:07 schreef Sharkdoggie het volgende:
Goedemorgen...
Altijd. Maandag, leukste dag van de week.quote:Op maandag 16 januari 2006 09:09 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Goedenmorgen SHarkdoggie![]()
![]()
heb je er ook al zo'n zin in vandaag![]()
![]()
Jaaahhhquote:Op maandag 16 januari 2006 09:14 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Altijd. Maandag, leukste dag van de week.![]()
Bernie.quote:
Staat er op me rekeningquote:06-01-2006 RENTEAFSLUITING
CREDITRENTE 0,36C
Rondje op kosten van Berniequote:Op maandag 16 januari 2006 09:21 schreef RaymanNL het volgende:
Yes:
[..]
Staat er op me rekeningKrijg ik verdorie zomaar 36 eurocent
ABN AMRO
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |