Goedenmorgen SHarkdoggiequote:Op maandag 16 januari 2006 09:07 schreef Sharkdoggie het volgende:
Goedemorgen...
Altijd. Maandag, leukste dag van de week.quote:Op maandag 16 januari 2006 09:09 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Goedenmorgen SHarkdoggie![]()
![]()
heb je er ook al zo'n zin in vandaag![]()
![]()
Jaaahhhquote:Op maandag 16 januari 2006 09:14 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Altijd. Maandag, leukste dag van de week.![]()
Bernie.quote:
Staat er op me rekeningquote:06-01-2006 RENTEAFSLUITING
CREDITRENTE 0,36C
Rondje op kosten van Berniequote:Op maandag 16 januari 2006 09:21 schreef RaymanNL het volgende:
Yes:
[..]
Staat er op me rekeningKrijg ik verdorie zomaar 36 eurocent
ABN AMRO
Nou komop jongens, gratis bier! Bernie heeft een financiele meevaller gekregenquote:
OMGquote:Op maandag 16 januari 2006 09:32 schreef Chanty87 het volgende:
Möge, heb net 783465 keer dat Après Ski spel zitten spelenEn NOG niks gewonnen verdorie.
Erg hequote:Op maandag 16 januari 2006 09:38 schreef RaymanNL het volgende:
Roy
Je hebt een IQ van 142
Jij slim mannetje![]()
idd, ik wil ook nog de IQ test doenquote:Op maandag 16 januari 2006 09:40 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Erg heNu mn tentamens nog halen
* Sharkdoggie heeft nog steeds trauma aan dat stomme Ohra spel.quote:
Allereerst goeiemorgen, voor zover je daar nog over kan sprekenquote:Op maandag 16 januari 2006 11:35 schreef Laniboekje het volgende:
Mag ik even huilen?
Echt, vandaag is de wet van Murphy ingetreden bij mij. Juist vandaag, de dag dat ik mijn verslag van 120 pagina's moet inleveren doet de printer het op stage niet en moet ik eerder naar huis om het te regelen en alle afspraken lopen uit en ik ben gestresst en ik kan geen goed mapje vinden om mijn verslag in te doen en.. en![]()
HET IS GEWOON KLOTE!!!!!
Einde bericht.Morgen beste GAM SC'ers
Niet werkende printers zuigen idd, gebeurt ook alleen maar als er grote/'belangrijke opdrachten geprint moeten wordenquote:Op maandag 16 januari 2006 11:37 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Allereerst goeiemorgen, voor zover je daar nog over kan sprekenNiet werkende printers zijn altijd kut ja
Helemaal op een dergelijk moment. Maar kop op, blijf ademhalen en ga er vanuit dat alles weer op zn pootjes terecht komt. Morgen kan je dan lekker wat rustiger aan doen.
jij?quote:Op maandag 16 januari 2006 12:00 schreef speknek het volgende:
1 jaar pas?. Als ik dat wist had ik je nooit mod gemaakt!
quote:Op maandag 16 januari 2006 12:00 schreef speknek het volgende:
Doe ik alquote:Op maandag 16 januari 2006 12:07 schreef speknek het volgende:
Op een wat meer algemene noot:
sterf, kutnewbies.
Ik ben geen newbie, ik zit nog in de vijf cijfersquote:Op maandag 16 januari 2006 12:07 schreef speknek het volgende:
Op een wat meer algemene noot:
sterf, kutnewbies.
Kom maar terug als je tien keer zoveel posts hebt.quote:Op maandag 16 januari 2006 12:21 schreef Thomper het volgende:
Ik ben geen newbie, ik zit nog in de vijf cijfers
Doe wat lieverquote:Op maandag 16 januari 2006 12:23 schreef speknek het volgende:
[..]
Kom maar terug als je tien keer zoveel posts hebt.
Eerst penislengte vergelijkenquote:
Ik ben ook een manquote:Op maandag 16 januari 2006 12:25 schreef speknek het volgende:
Echte mannen hebben trouwens vier cijfers.
DS-Gamer.quote:Op maandag 16 januari 2006 12:23 schreef speknek het volgende:
[..]
Kom maar terug als je tien keer zoveel posts hebt.
Gaat mij wel wat ver om users als SunChaser als echte man te beschouwenquote:Op maandag 16 januari 2006 12:25 schreef speknek het volgende:
Echte mannen hebben trouwens vier cijfers.
Alle echte mannen hebben vier cijfers, wat niet wil zeggen dat iedereen die vier cijfers heeft een echte man is.quote:Op maandag 16 januari 2006 12:33 schreef Tain het volgende:
[..]
Gaat mij wel wat ver om users als SunChaser als echte man te beschouwen
Had je maar beter moeten kijkenquote:Op maandag 16 januari 2006 12:00 schreef speknek het volgende:
Tuurlijkquote:Op maandag 16 januari 2006 14:03 schreef capibar het volgende:
[..]
Ja, school biedt perspectief op een productieve toekomst.
Het kan inderdaad saai worden.quote:Op maandag 16 januari 2006 14:17 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
TuurlijkDat zeg ik ook niet, maar het is zo saaaaaaai
Zo he. Nu ben je wel tof he.quote:Op maandag 16 januari 2006 15:50 schreef peristilius het volgende:
Ik mocht vandaag eerder weg, hier volgt een reconstructie:
ik:
lerares: Ga iets nuttigs doen!
ik: Okee, doei.
lerares: Ga dan maar.
ik: Okee, doei.
Vond het wel chill, maar volgens mij vond de lerares me niet helemaal aardig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |