quote:Op zondag 15 januari 2006 18:30 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Plaats ff een note bij hem dat ie geen TT's van mij mag verwijderen/wijzigen/whatever.![]()
Jou weg laten komen met een waarschuwing.quote:
Mag ik wel een print screen plaatsen?quote:Op zondag 15 januari 2006 22:24 schreef peristilius het volgende:
[..]
Jou weg laten komen met een waarschuwing.
quote:Op zondag 15 januari 2006 22:28 schreef mordradead het volgende:
Dat jij nu met jezelf aan het spelen bent doet niets af aan de kwaliteitsposts van Thomper, derhalve wil ik een GAM mod erop wijzen dat dit gedrag niet word getolereerd en de betreffende mod zal in de komende 24 uur dan ook gepaste sancties kunnen verwachten.
Neequote:Op zondag 15 januari 2006 22:28 schreef Thomper het volgende:
[..]
Mag ik wel een print screen plaatsen?
jawel hoor maar ik val jou liever lastigquote:Op zondag 15 januari 2006 22:31 schreef peristilius het volgende:
[..]
Jij hebt echt niets beters te doen he?
Mordra de enige 'kwaliteits'baggeraar van GAMquote:Op zondag 15 januari 2006 22:31 schreef peristilius het volgende:
[..]
Jij hebt echt niets beters te doen he?
quote:Op zondag 15 januari 2006 22:35 schreef Tain het volgende:
[..]
Mordra de enige 'kwaliteits'baggeraar van GAM
Ik ben meer van het binnenvallen op totaal willekeurige tijdstippen, perisitwisiiwusslusussswilisus eventjes plagen, en weer weg.quote:
Huiliequote:Op zondag 15 januari 2006 22:38 schreef mordradead het volgende:
Hij zal nooit mijn baggerkwaliteit kunnen evenaren, laat staat overstijgen. Maar oke peristillus nu je zo aardig tegen mij doet geef ik je shenmue 2 ook niet meer
Ik wil je Game Gear.quote:Op zondag 15 januari 2006 22:38 schreef mordradead het volgende:
Hij zal nooit mijn baggerkwaliteit kunnen evenaren, laat staat overstijgen. Maar oke peristillus nu je zo aardig tegen mij doet geef ik je shenmue 2 ook niet meer
Volgende keer iets langer weg.quote:Op zondag 15 januari 2006 22:39 schreef Thomper het volgende:
[..]
Ik ben meer van het binnenvallen op totaal willekeurige tijdstippen, perisitwisiiwusslusussswilisus eventjes plagen, en weer weg.
Heehehehe, ik ;laatst zo'n tussenuur, ging ik bapaobroodje halen bij de toko, er stond " varken/kip" dus ik zeg zo, ik wil een varken schuinestreep kippen bapao.quote:Op zondag 15 januari 2006 22:41 schreef mordradead het volgende:
Of zoals mijn natuurkundeleraar afgelopen donderdag trots zei:
"Ik heb thuis wel een stuk of 10 dvd/cd doosjes"
mooi 1 jaar kunnen we hem weer vervangenquote:Op zondag 15 januari 2006 01:30 schreef MMaRsu het volgende:1 jaar op Fok!, mag ik nog maar lang meegaan
![]()
![]()
Wat is er dan?quote:Op zondag 15 januari 2006 23:10 schreef peristilius het volgende:
Over 51 minuten is het echt zo ver.
OMG man, of moet ik je balkenende noemen?quote:Op zondag 15 januari 2006 22:28 schreef mordradead het volgende:
Dat jij nu met jezelf aan het spelen bent doet niets af aan de kwaliteitsposts van Thomper, derhalve wil ik een GAM mod erop wijzen dat dit gedrag niet word getolereerd en de betreffende mod zal in de komende 24 uur dan ook gepaste sancties kunnen verwachten.
Noem me maar JP, jeepie dat klinkt namelijk erg stoer.quote:Op zondag 15 januari 2006 23:35 schreef taart het volgende:
[..]
OMG man, of moet ik je balkenende noemen?
h4h4h4h4h4h4h4h4h4quote:Op zondag 15 januari 2006 23:35 schreef Ghostbuster het volgende:
Heeft het een jaar gekost om dit topic vol te krijgen
quote:Op zondag 15 januari 2006 23:36 schreef mordradead het volgende:
[..]
h4h4h4h4h4h4h4h4h4
doe toch normaal man
Goed puntquote:Op zondag 15 januari 2006 23:41 schreef mordradead het volgende:
[..]
wat wil je met iemand als MMarSu moderator
hihihihihi wat een lievvvv plaatje hihihihihihiquote:Op zondag 15 januari 2006 23:39 schreef inkie1010 het volgende:
En ter afsluiting nog een lief plaatje voor de nacht:
[afbeelding]
Hoi, behalve dat ik omkom in het schoolwerk gaat het allemaal wel goed ja.quote:
Ja super. Mooie macro foto gemaakt vandaagquote:Op zondag 15 januari 2006 23:49 schreef peristilius het volgende:
[..]
Hoi, behalve dat ik omkom in het schoolwerk gaat het allemaal wel goed ja.
Ik hoor hier ook helemaal niet te zijn, maar ja gebrek aan discipline enzo.
Alles goed met jou?
Had jij er nog geen een dan?quote:Op zondag 15 januari 2006 23:51 schreef mordradead het volgende:
Ik heb dit weekend besloten om een snes te kopen.
Hey peri. Mijn NES doet het nogquote:Op zondag 15 januari 2006 23:56 schreef peristilius het volgende:
Ik zou nog wel een NTSC SNES willen, maar die zou ik dan voor 1 spel kopen, lijkt me een beetje overdreven.
Die van mij ook, heb er net nog een hele hoop spellen voor gekocht.quote:
Serieus?quote:Op maandag 16 januari 2006 00:00 schreef peristilius het volgende:
[..]
Die van mij ook, heb er net nog een hele hoop spellen voor gekocht.
quote:Op maandag 16 januari 2006 00:07 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ohw, hij is een jaar FOK! lidde n00b
Even kijken hoor, ik krijg:quote:
Wat moest je dokken?quote:Op maandag 16 januari 2006 00:08 schreef peristilius het volgende:
[..]
Even kijken hoor, ik krijg:
- Tiny Toons
- Duck Tales
- Super Mario Bros. 2
- Mega Man 2
- Rescue Rangers
- Mario/Duckhunt
- Master Blaster
Kocht ze niet allemaal in 1 keer, maar gemiddeld zo'n 4 euro per spel denk ik.quote:
Kost dus geen drolquote:Op maandag 16 januari 2006 00:09 schreef peristilius het volgende:
[..]
Kocht ze niet allemaal in 1 keer, maar gemiddeld zo'n 4 euro per spel denk ik.
Nope, NES spellen zijn 2de hands overal erg goedkoop te vinden. Kijk maar eens op V&A, daar vind je er al een hele hoop.quote:
V&A kom ik bijna nooitquote:Op maandag 16 januari 2006 00:12 schreef peristilius het volgende:
[..]
Nope, NES spellen zijn 2de hands overal erg goedkoop te vinden. Kijk maar eens op V&A, daar vind je er al een hele hoop.
Ik kwam er ook nooit, maar het is voor spellen toch wel relaxed.quote:Op maandag 16 januari 2006 00:13 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
V&A kom ik bijna nooit. Oja, gisteren maar 1 post gedaan
Maar binnenkort ga ik mijn Xbox verkopen
Hehe. Zeg, misschien dat jij het weet. Wat kan ik nog voor een Xbox vragen? Met de spellen: Burnout 3 / 4, PGR2, FIFA Street en nog 1quote:Op maandag 16 januari 2006 00:14 schreef peristilius het volgende:
[..]
Ik kwam er ook nooit, maar het is voor spellen toch wel relaxed.
100 - 150 euro denk ik.quote:Op maandag 16 januari 2006 00:15 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Hehe. Zeg, misschien dat jij het weet. Wat kan ik nog voor een Xbox vragen? Met de spellen: Burnout 3 / 4, PGR2, FIFA Street en nog 1
Aanstellerquote:Op maandag 16 januari 2006 08:11 schreef Notorious_Roy het volgende:
Bleh, vroeg opstaan vanwege tentamens zuigt...
Mjah, eerst half uur he... Ochtendhumeurquote:
Heb nu al 2 uur een ochtendhumeur, zo rond 10'en gaat het wel beterquote:Op maandag 16 januari 2006 08:41 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Mjah, eerst half uur he... Ochtendhumeur
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |