Het is dan ook maar een klein stukjequote:Op zondag 15 januari 2006 01:26 schreef PescaPallaMarcusManu het volgende:
Uhm... een kaasschaaf? Niet echt een duidelijke foto
Raadt mag ook, Bluezz spreekt mensen nog netjes met u aan.quote:
OT graag.quote:Op zondag 15 januari 2006 01:41 schreef p-etr-a het volgende:
Raadt mag ook, Bluezz spreekt mensen nog netjes met u aan.
Tja, wij hadden ook zo'n ding. Moet/mag ik nu een nieuwe maken? Of doe jij dat?quote:
Ik heb ook nog wel watquote:Op zondag 15 januari 2006 01:46 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Tja, wij hadden ook zo'n ding. Moet/mag ik nu een nieuwe maken? Of doe jij dat?
Ja, omdat er werd geroepen dat ie onscherp zou zijn.quote:Op zondag 15 januari 2006 01:52 schreef PescaPallaMarcusManu het volgende:
Ja heeft ze het plaatje veranderd
Komt er aan ben bezigquote:
Anders had ik het ook wel geweten hoorquote:Op zondag 15 januari 2006 01:53 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja, omdat er werd geroepen dat ie onscherp zou zijn.
Nieuw plaatje
Dan zeg ik: Nespresso Apparaat.quote:
Nee dat is het nietquote:
Dan moet je geen ja-knikkenquote:
shit te laatquote:Op zondag 15 januari 2006 02:03 schreef Moitessier het volgende:
sladroger
Nee die eierlepel is geelquote:
Nee, niet goedquote:Op zondag 15 januari 2006 02:09 schreef Moitessier het volgende:
fruitpersje
Neequote:Op zondag 15 januari 2006 02:16 schreef Moitessier het volgende:
Ok laatste poging die ik doe voor ik ga slapen: hoek van een afdruiprekje?
quote:
quote:Op zondag 15 januari 2006 02:02 schreef Bluezz het volgende:
Vergiet
quote:Op zondag 15 januari 2006 02:04 schreef Martijn_77 het volgende:
Nee
Is een weegschaal een onderdeel van iets?quote:Op zondag 15 januari 2006 02:36 schreef P8 het volgende:
EEN WEEGSCHAAL!
het is een deel van een weegschaalquote:Op zondag 15 januari 2006 02:37 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Is een weegschaal een onderdeel van iets?
quote:Op zondag 15 januari 2006 02:38 schreef Moitessier het volgende:
(zijn er keukenapparaten die ik nog niet gehad heb? :p)
Idd het sapcentrifuge onderdeel voor mijn keukenmachinequote:Op zondag 15 januari 2006 02:55 schreef SiGNe het volgende:
sapcentrifuge/sinaasappelpers
Als je een fragment van iets heel gewoons fotografeert, wordt het ineens iets heel onherkenbaars hoorquote:Op zondag 15 januari 2006 12:47 schreef SiGNe het volgende:
Ik zal 's kijken wat voor rare dingen we hier in de keuken hebben liggen..
Volgens mij zit er niet zoveel raars bij
En hierboven is de onderkant van een glazen deksel..
Helaas, ook niet goed.quote:Op zondag 15 januari 2006 12:54 schreef zoalshetis het volgende:
slavork?
quote:Op zondag 15 januari 2006 12:53 schreef Moitessier het volgende:
bovenkant zoutmolen?
het duurde zo lang en we waren zo enthousiast. heb je al een foto gemaakt van iets?quote:Op zondag 15 januari 2006 13:01 schreef SiGNe het volgende:
Maar hoe zit het nou met mijn plaatje? ik dacht dat ik gewonnen had![]()
quote:
Ziet er uit al een stuk cakeblikquote:Op zondag 15 januari 2006 13:02 schreef SiGNe het volgende:
jups
't was gister laat geworden dus ik was nog maar net wakker.
Maar goed, hier dan mijn plaatje
[afbeelding]
JA..quote:Op zondag 15 januari 2006 13:04 schreef zoalshetis het volgende:
gasaansteker?
Ik heb geen foto's, laat de eer maar aan iemand anders...quote:Op zondag 15 januari 2006 13:07 schreef zoalshetis het volgende:
wil jij nu drive-r?
ok dan ga ik wel ff kijken of ik iets hebquote:Op zondag 15 januari 2006 13:09 schreef Drive-r het volgende:
[..]
Ik heb geen foto's, laat de eer maar aan iemand anders...
is een mesquote:Op zondag 15 januari 2006 13:18 schreef zoalshetis het volgende:
k dan. denk dat ie wel makkelijk is, ma ja.
[[url=http://www.parkyourpic.com/uploads/5b3cf47d1d.jpg]afbeelding][/url]
omdat ik denk dat het vrij makkelijk is zal ik nog geen hints geven.quote:
quote:Op zondag 15 januari 2006 14:06 schreef Annemiek78 het volgende:
* Annemiek78 zegt: schiet steek mij maar lek
zoeentje die je dus gebruikt als je niet je liever knokkels aan de harde schelp van de oester wil openhalenquote:Op zondag 15 januari 2006 14:06 schreef Annemiek78 het volgende:
Ik weet het, ik weet het.....
Een mes met twee uitstulpingen voor om vingers te beschermen!!!
Zo eentje die je dus met twee handen vast moet houden....![]()
* Annemiek78 zegt: schiet mij maar lek
Tostiijzer?quote:
Dank je, laat ik er nu net mijn tosti's mee maken... Die normale tosti ijzer zijn zwaar knudde, deze horeca apparaten zijn top...quote:
Ik denk het ookquote:
jaan!quote:
Warm genoeg, helaas...quote:Op zondag 15 januari 2006 15:13 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
jaan!![]()
[afbeelding]
Tosti-ijzer reken ik niet goed aangezien ik echt heb gezocht op "toaster" en dat is ook de primaire functie van die apparaatje.
Yups. Ja, het is flauw, dat weet ikquote:
Ik zag het ook ja.... vreemd.quote:Op zondag 15 januari 2006 15:17 schreef Nembrionic het volgende:
Waarom staat de naam Roonaan zo achterlijk in de quote?
Helaas, geen camera...quote:Op zondag 15 januari 2006 15:17 schreef Nembrionic het volgende:
Nou, Drive-R, post jij een piccie?
Plaatje van internet dan? Of is dat tegen alle regels in?quote:
Ik zit daarbij momenteel ook in de universiteits bibiliotheek, te studerenquote:Op zondag 15 januari 2006 16:13 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Plaatje van internet dan? Of is dat tegen alle regels in?
Dat heb ik net ook gedaan hoor....moet kunnen.quote:Op zondag 15 januari 2006 16:13 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Plaatje van internet dan? Of is dat tegen alle regels in?
Ene klassiekequote:Op zondag 15 januari 2006 22:52 schreef PescaPallaMarcusManu het volgende:
boterschaaltje?
Stukje snijplank? (stenen snijplank ofzo)quote:Op maandag 16 januari 2006 14:38 schreef Bluezz het volgende:
Nieuwe dag, nieuwe foto...
[afbeelding]
lekker moeilijk
Ik zie het nietquote:Op maandag 16 januari 2006 14:38 schreef Bluezz het volgende:
Nieuwe dag, nieuwe foto...
lekker moeilijk
Ligt niet echt heel lekker in de mond. Waarom niet gewoon [CUL]Ra, ra, wat is dit?quote:Op maandag 16 januari 2006 16:14 schreef Bluezz het volgende:
Zal ik de TT wat breder maken?
Rara wat is dit "CUL-gerelateerd"
quote:Op maandag 16 januari 2006 16:20 schreef Mauro het volgende:
Doe dan meteen: [CUL] Ra, ra raadt de culirariteit!
Lol, dat bedoelde ik, maar typte per ongeluk 'lepel', dus dat.quote:Op maandag 16 januari 2006 17:48 schreef Nembrionic het volgende:
een slavork?
*ting*! *ting*!quote:Op maandag 16 januari 2006 20:00 schreef shine87 het volgende:
Rasp?
Gebiedende wijs is zonder "t" in dit geval.quote:
Mes?quote:
Hm, ik ken gewoon keukenmessen met zo'n handvat. Maar goed, dat is het dus niet?quote:
Je hebt helemaal gelijk!quote:Op maandag 16 januari 2006 20:23 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Gebiedende wijs is zonder "t" in dit geval.
yep das goedquote:Op maandag 16 januari 2006 22:02 schreef Martijn_77 het volgende:
Kelnersmes?
Ja met die wat grotere foto herkende ik hetquote:
wetsteenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 23:09 schreef shine87 het volgende:
[afbeelding]
dan doe ik er wel een![]()
Moeilijk als je er nog nooit een gezien heb maar plaatje veraad genoeg
Lemmet van een mes?quote:Op woensdag 18 januari 2006 00:39 schreef Black-Hole het volgende:
Zal ook wel weer te makkelijk zijn maar goed:
[afbeelding]
Global, denk ik?quote:Op woensdag 18 januari 2006 00:43 schreef Black-Hole het volgende:
Het was dus te makkelijk
Welk merk?
quote:Op woensdag 18 januari 2006 01:07 schreef Black-Hole het volgende:
Appelboor
Dat gebeurt toch ook? Of was dit een Tegenwerping Van Poster?quote:Op woensdag 18 januari 2006 11:53 schreef Euc- het volgende:
In dit soort topics is het logischer dat diegene die het goed geraden heeft een nieuw plaatje mag psoten. Bij diens afwezigheid mag het eventueel overgenomen worden door iemand anders. Lijkt mij logischer, en dan is er ook nog een reden om actief mee te doen
Foutquote:Op woensdag 18 januari 2006 11:45 schreef kabouter.muts het volgende:
Joh heb ik ook zo'n ding?
Deze is wel wat moeilijker.
servetring??
Bij deze:quote:Op woensdag 18 januari 2006 13:00 schreef Bluezz het volgende:
Ik wil wel graag het hele plaatje zien dan
Mandoline?quote:Op woensdag 18 januari 2006 15:43 schreef Euc- het volgende:
Aangezien er een andere vraag gesteld mocht worden:
[afbeelding]
Ik wist niet dat die zo heette, maar dat is toch zo'n soort schaafquote:Op woensdag 18 januari 2006 16:13 schreef Euc- het volgende:
[..]
Oui!
Drive-r +1
(Wie houd er een score bij?)
Als je het in heel grote lijnen gaat trekken wel ja, maar ik doelde met dat plaatje op een mandoline.quote:Op woensdag 18 januari 2006 16:14 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik wist niet dat die zo heette, maar dat is toch zo'n soort schaaf![]()
.
een oestermes is ook een mes, maar dat was ook niet voldoende.quote:Op woensdag 18 januari 2006 16:14 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik wist niet dat die zo heette, maar dat is toch zo'n soort schaaf![]()
.
Ja die bedoelde ik, maar bij mij thuis wordt dat "de schaaf" genoemd. Maarja, kan niet alles krijgen.quote:Op woensdag 18 januari 2006 16:30 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
een oestermes is ook een mes, maar dat was ook niet voldoende.
Verder is een mandoline veel meer dan een schaaf, het is een plakkensnijder, friet snijder, juliensnijder, ribbelsnijder.
Een mandoline (merknaam die net als asperine een soortnaam is geworden)quote:Op woensdag 18 januari 2006 16:27 schreef Mauro het volgende:
een mandoline is toch een instrument?
[afbeelding]
In dat geval Driver + 2quote:Op woensdag 18 januari 2006 16:13 schreef Euc- het volgende:
[..]
Oui!
Drive-r +1
(Wie houd er een score bij?)
Een soort anti slip matje?quote:
quote:Hij werkt als volgt:
Leg de GarlicCard op een snijplank en rasp de knoflooktenen tot een puree, gebruik deze knoflookpuree om samen met uw andere ingrediënten te mengen in uw te bereiden gerechten.
Spoel de GarlicCard eengvoudigweg af onder de warme kraan en droog hem af (niet vaatwasmachine bestendig).
Het is een knoflookrasp, je wrijft een teentje knoflook over de kaart en je hebt instant knoflookpuree en het is makkelijker schoon te maken dan een knoflookpers.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 16:35 schreef Leep het volgende:
ik weet de functie ervan niet hoor :$
maar had t laatst bij iemand zien liggen en staan verbazen wat t zou zijn
Zie mijn post boven jequote:Op zaterdag 21 januari 2006 18:18 schreef SiGNe het volgende:
Het is een knoflookrasp, je wrijft een teentje knoflook over de kaart en je hebt instant knoflookpuree en het is makkelijker schoon te maken dan een knoflookpers.
is dat dan echt handig????quote:Op zaterdag 21 januari 2006 18:18 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Het is een knoflookrasp, je wrijft een teentje knoflook over de kaart en je hebt instant knoflookpuree en het is makkelijker schoon te maken dan een knoflookpers.
Vleesvork?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 19:25 schreef Aenarion het volgende:
kheb er nog 1, dees is vast nie zo moeilijk
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 19:31 schreef Mauro het volgende:
Funduevorkje
Zo'n kaasrasp die je zo moet ronddraaien met zo'n hendel. Geen idee hoe het precies heet, maar wij thuis raspen er fetakaas mee.quote:
Silicone bakvorm?quote:
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:07 schreef Mauro het volgende:
Nee Tha_Erik het is niet goed maar je zit wel héél dichtbij!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |