quote:Op zondag 15 januari 2006 14:06 schreef Annemiek78 het volgende:
* Annemiek78 zegt: schiet steek mij maar lek
zoeentje die je dus gebruikt als je niet je liever knokkels aan de harde schelp van de oester wil openhalenquote:Op zondag 15 januari 2006 14:06 schreef Annemiek78 het volgende:
Ik weet het, ik weet het.....
Een mes met twee uitstulpingen voor om vingers te beschermen!!!
Zo eentje die je dus met twee handen vast moet houden....![]()
* Annemiek78 zegt: schiet mij maar lek
Tostiijzer?quote:
Dank je, laat ik er nu net mijn tosti's mee maken... Die normale tosti ijzer zijn zwaar knudde, deze horeca apparaten zijn top...quote:
Ik denk het ookquote:
jaan!quote:
Warm genoeg, helaas...quote:Op zondag 15 januari 2006 15:13 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
jaan!![]()
[afbeelding]
Tosti-ijzer reken ik niet goed aangezien ik echt heb gezocht op "toaster" en dat is ook de primaire functie van die apparaatje.
Yups. Ja, het is flauw, dat weet ikquote:
Ik zag het ook ja.... vreemd.quote:Op zondag 15 januari 2006 15:17 schreef Nembrionic het volgende:
Waarom staat de naam Roonaan zo achterlijk in de quote?
Helaas, geen camera...quote:Op zondag 15 januari 2006 15:17 schreef Nembrionic het volgende:
Nou, Drive-R, post jij een piccie?
Plaatje van internet dan? Of is dat tegen alle regels in?quote:
Ik zit daarbij momenteel ook in de universiteits bibiliotheek, te studerenquote:Op zondag 15 januari 2006 16:13 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Plaatje van internet dan? Of is dat tegen alle regels in?
Dat heb ik net ook gedaan hoor....moet kunnen.quote:Op zondag 15 januari 2006 16:13 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Plaatje van internet dan? Of is dat tegen alle regels in?
Ene klassiekequote:Op zondag 15 januari 2006 22:52 schreef PescaPallaMarcusManu het volgende:
boterschaaltje?
Stukje snijplank? (stenen snijplank ofzo)quote:Op maandag 16 januari 2006 14:38 schreef Bluezz het volgende:
Nieuwe dag, nieuwe foto...
[afbeelding]
lekker moeilijk
Ik zie het nietquote:Op maandag 16 januari 2006 14:38 schreef Bluezz het volgende:
Nieuwe dag, nieuwe foto...
lekker moeilijk
Ligt niet echt heel lekker in de mond. Waarom niet gewoon [CUL]Ra, ra, wat is dit?quote:Op maandag 16 januari 2006 16:14 schreef Bluezz het volgende:
Zal ik de TT wat breder maken?
Rara wat is dit "CUL-gerelateerd"
quote:Op maandag 16 januari 2006 16:20 schreef Mauro het volgende:
Doe dan meteen: [CUL] Ra, ra raadt de culirariteit!
Lol, dat bedoelde ik, maar typte per ongeluk 'lepel', dus dat.quote:Op maandag 16 januari 2006 17:48 schreef Nembrionic het volgende:
een slavork?
*ting*! *ting*!quote:Op maandag 16 januari 2006 20:00 schreef shine87 het volgende:
Rasp?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |