Gebiedende wijs is zonder "t" in dit geval.quote:
Mes?quote:
Hm, ik ken gewoon keukenmessen met zo'n handvat. Maar goed, dat is het dus niet?quote:
Je hebt helemaal gelijk!quote:Op maandag 16 januari 2006 20:23 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Gebiedende wijs is zonder "t" in dit geval.
yep das goedquote:Op maandag 16 januari 2006 22:02 schreef Martijn_77 het volgende:
Kelnersmes?
Ja met die wat grotere foto herkende ik hetquote:
wetsteenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 23:09 schreef shine87 het volgende:
[afbeelding]
dan doe ik er wel een![]()
Moeilijk als je er nog nooit een gezien heb maar plaatje veraad genoeg
Lemmet van een mes?quote:Op woensdag 18 januari 2006 00:39 schreef Black-Hole het volgende:
Zal ook wel weer te makkelijk zijn maar goed:
[afbeelding]
Global, denk ik?quote:Op woensdag 18 januari 2006 00:43 schreef Black-Hole het volgende:
Het was dus te makkelijk
Welk merk?
quote:Op woensdag 18 januari 2006 01:07 schreef Black-Hole het volgende:
Appelboor
Dat gebeurt toch ook? Of was dit een Tegenwerping Van Poster?quote:Op woensdag 18 januari 2006 11:53 schreef Euc- het volgende:
In dit soort topics is het logischer dat diegene die het goed geraden heeft een nieuw plaatje mag psoten. Bij diens afwezigheid mag het eventueel overgenomen worden door iemand anders. Lijkt mij logischer, en dan is er ook nog een reden om actief mee te doen
Foutquote:Op woensdag 18 januari 2006 11:45 schreef kabouter.muts het volgende:
Joh heb ik ook zo'n ding?
Deze is wel wat moeilijker.
servetring??
Bij deze:quote:Op woensdag 18 januari 2006 13:00 schreef Bluezz het volgende:
Ik wil wel graag het hele plaatje zien dan
Mandoline?quote:Op woensdag 18 januari 2006 15:43 schreef Euc- het volgende:
Aangezien er een andere vraag gesteld mocht worden:
[afbeelding]
Ik wist niet dat die zo heette, maar dat is toch zo'n soort schaafquote:Op woensdag 18 januari 2006 16:13 schreef Euc- het volgende:
[..]
Oui!
Drive-r +1
(Wie houd er een score bij?)
Als je het in heel grote lijnen gaat trekken wel ja, maar ik doelde met dat plaatje op een mandoline.quote:Op woensdag 18 januari 2006 16:14 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik wist niet dat die zo heette, maar dat is toch zo'n soort schaaf![]()
.
een oestermes is ook een mes, maar dat was ook niet voldoende.quote:Op woensdag 18 januari 2006 16:14 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik wist niet dat die zo heette, maar dat is toch zo'n soort schaaf![]()
.
Ja die bedoelde ik, maar bij mij thuis wordt dat "de schaaf" genoemd. Maarja, kan niet alles krijgen.quote:Op woensdag 18 januari 2006 16:30 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
een oestermes is ook een mes, maar dat was ook niet voldoende.
Verder is een mandoline veel meer dan een schaaf, het is een plakkensnijder, friet snijder, juliensnijder, ribbelsnijder.
Een mandoline (merknaam die net als asperine een soortnaam is geworden)quote:Op woensdag 18 januari 2006 16:27 schreef Mauro het volgende:
een mandoline is toch een instrument?
[afbeelding]
In dat geval Driver + 2quote:Op woensdag 18 januari 2006 16:13 schreef Euc- het volgende:
[..]
Oui!
Drive-r +1
(Wie houd er een score bij?)
Een soort anti slip matje?quote:
quote:Hij werkt als volgt:
Leg de GarlicCard op een snijplank en rasp de knoflooktenen tot een puree, gebruik deze knoflookpuree om samen met uw andere ingrediënten te mengen in uw te bereiden gerechten.
Spoel de GarlicCard eengvoudigweg af onder de warme kraan en droog hem af (niet vaatwasmachine bestendig).
Het is een knoflookrasp, je wrijft een teentje knoflook over de kaart en je hebt instant knoflookpuree en het is makkelijker schoon te maken dan een knoflookpers.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 16:35 schreef Leep het volgende:
ik weet de functie ervan niet hoor :$
maar had t laatst bij iemand zien liggen en staan verbazen wat t zou zijn
Zie mijn post boven jequote:Op zaterdag 21 januari 2006 18:18 schreef SiGNe het volgende:
Het is een knoflookrasp, je wrijft een teentje knoflook over de kaart en je hebt instant knoflookpuree en het is makkelijker schoon te maken dan een knoflookpers.
is dat dan echt handig????quote:Op zaterdag 21 januari 2006 18:18 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Het is een knoflookrasp, je wrijft een teentje knoflook over de kaart en je hebt instant knoflookpuree en het is makkelijker schoon te maken dan een knoflookpers.
Vleesvork?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 19:25 schreef Aenarion het volgende:
kheb er nog 1, dees is vast nie zo moeilijk
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 19:31 schreef Mauro het volgende:
Funduevorkje
Zo'n kaasrasp die je zo moet ronddraaien met zo'n hendel. Geen idee hoe het precies heet, maar wij thuis raspen er fetakaas mee.quote:
Silicone bakvorm?quote:
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:07 schreef Mauro het volgende:
Nee Tha_Erik het is niet goed maar je zit wel héél dichtbij!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |