Mandarijnen he gek, en Jonagold appelen ookquote:Op zondag 15 januari 2006 00:11 schreef Marble het volgende:
En wat was er dan gratis...
Dat heet commerciequote:Op zondag 15 januari 2006 00:12 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Mandarijnen he gek, en Jonagold appelen ook
Maar waarom moeten ze zoeen gare tekst nou aan draaien
Jij bent een Maikuul groupiequote:Op zondag 15 januari 2006 00:14 schreef pussydeluxe het volgende:
![]()
Daar wordt ik ook zo schijtziek van, die C1000 reclame.
TS, ik heb medelijden met je.
Echt![]()
Nee ik bevestig alleen maar!quote:Op zondag 15 januari 2006 00:16 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Ja. Dat realiseer je je nu pas?
![]()
Jong die bedoel ik helemaal nietquote:Op zondag 15 januari 2006 00:21 schreef Keramiekplaatser het volgende:
Ja, die reclame is verschrikkelijk kut. Met al die oude kut venten op de achtergrond die shit te zingen.
Ik heb het over die gene op de tv. En wat maakt het uit? Beide reclames hebben hetzelfde doel.quote:Op zondag 15 januari 2006 00:21 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Jong die bedoel ik helemaal niet
Lollers, ik heb het over die IN de C1000
Die zijn niet gratis.quote:Op zondag 15 januari 2006 00:23 schreef Alexxxxx het volgende:
Mannen met lollermobielen tussen hekjes zijn ook gratis toch?
Met die vreselijke kinderkoortjes. Op het laatst kan je ze echt wel hun gouden keeltjes dichtknijpen.quote:Op zondag 15 januari 2006 00:18 schreef Sport_Life het volgende:
Sinterklaas was ook altijd weer een feest tijdens het vakkenvullen... Als je s'avonds werkt dan is er altijd wel iemand die een leuk bandje erin propt, maar overdag kon dat nooit met die klanten
.
De brusselse poort is een groot winkelcentrum, na 6 uur mag je er met de brommer doorrijdenquote:Op zondag 15 januari 2006 00:32 schreef junkiesietze het volgende:
weet je wat me vet lijkt... een keer met de scooter door een winkel te crossen terwijl er klanten zijn
Uploaden is ook 5 seconden werkquote:Op zondag 15 januari 2006 00:42 schreef Fatality het volgende:![]()
'er is er één sjiek hendig! hoera hoera'
nja had wel een plaatje willen showen maar dan moet ik uploaden etc.
www.tinypic.comquote:Op zondag 15 januari 2006 00:42 schreef Fatality het volgende:![]()
'er is er één sjiek hendig! hoera hoera'
nja had wel een plaatje willen showen maar dan moet ik uploaden etc.
quote:Op zondag 15 januari 2006 00:28 schreef ChicaneBT het volgende:
[afbeelding]
Geen Fratsen dat scheelt.
De aanbiedingen daarentegen wel ja.quote:Op zondag 15 januari 2006 01:07 schreef Pluto_Nium het volgende:
C1000 heeft altijd van die irritante reclames
Maar de aanbiedingen daarintegen zijn wel weer de moeite waard![]()
Heeft u binnenkort een feestje ? Koop dan nu 2 blikken Unox Knakwosten voor slecht 1.29quote:Op zondag 15 januari 2006 01:48 schreef Nosh het volgende:
Ja idd Maikuuuuuuuuul. Net als zo'n mal wijf dat hele tijd alles uitlegt wat er gratis is
'moet u nog vlees kopen voor vanavond? koop dan varkenslapjes!'
HOU JE BEK IK WIL GEEN VLEES NU EN DAT WILDE IK 5 MINUTEN GELEDEN OOK NIET.
Gaat het bier bij u ook zo snel op? Dan heeft C1000 goed nieuws: een krat grolsch voor 6.49quote:Op zondag 15 januari 2006 01:51 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Heeft u binnenkort een feestje ? Koop dan nu 2 blikken Unox Knakwosten voor slecht 1.29
ik koop ze per 6 bij de aldiquote:Op zondag 15 januari 2006 01:51 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Heeft u binnenkort een feestje ? Koop dan nu 2 blikken Unox Knakwosten voor slecht 1.29
Het was maar een voorbeeld gekquote:
appelenquote:Op zondag 15 januari 2006 00:12 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Mandarijnen he gek, en Jonagold appelen ook
Die ben ik helaas nog nooit tegen gekomen bij de C1000quote:
Ik ookquote:Op zondag 15 januari 2006 11:53 schreef yosander het volgende:
Nou, maakt mij niet uit want daardoor had ik gisteravond lekker veel shoarma !
![]()
![]()
Nopequote:Op zondag 15 januari 2006 12:21 schreef --Christiaan-- het volgende:
Die zingen wel in het Limburgs. TS, ken jij ene Didier uit Maastricht?
quote:Op zondag 15 januari 2006 00:10 schreef Maikuuul het volgende:
Godverdomme gek, ik was venmorgen ( jaja 7 uur begonnen jeweet )
Jeh ik loop dus zo door de C1000, hoor ik dit gare zinnetje door de speakers : Er is er een gratis hoera hoeraverschrikkelijk die tekst. En daar moest ik de ganse dag naar luisteren
Maarja het was toch leuk hoor
Nog lang niet. Heb je nog wat in de aanbieding, Meki?quote:Op donderdag 19 januari 2006 23:25 schreef Meki het volgende:
Bij de AH zijn ze niet jarig
nee nog niet. maar ik ga winkel openen dan barst Meki los in Masterdamquote:Op donderdag 19 januari 2006 23:26 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Nog lang niet. Heb je nog wat in de aanbieding, Meki?
Let op de 5 P's.quote:Op donderdag 19 januari 2006 23:28 schreef Meki het volgende:
[..]
nee nog niet. maar ik ga winkel openen dan barst Meki los in Masterdam![]()
Product , Plaats , Promotie , Personeel , Prijsquote:
een persoonszaakquote:Op donderdag 19 januari 2006 23:37 schreef RichardQuest het volgende:
Welke rechtsvorm wordt 't?
nog niet. alles is nog vol in A dam Osdorpquote:Op donderdag 19 januari 2006 23:41 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Heb je al een pand op het oog?
Het blijft vol als je niets vraagt hè...quote:Op donderdag 19 januari 2006 23:43 schreef Meki het volgende:
[..]
nog niet. alles is nog vol in A dam Osdorp
quote:Op donderdag 19 januari 2006 23:39 schreef Frasier het volgende:
Dat zingen we altijd in de kroeg bij een bepaalde dame in kwestie.
quote:Op donderdag 19 januari 2006 23:44 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Het blijft vol als je niets vraagt hè...
Je kunt dat geld besparen als je er één gratis bij C1000 haalt.quote:Op donderdag 19 januari 2006 23:48 schreef Meki het volgende:
[..]
![]()
het geld daarvan moet ik ook nog eerst hebben
gewoon ff in de Klaagmuur meldenquote:
nee ik haat c1000quote:Op donderdag 19 januari 2006 23:49 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Je kunt dat geld besparen als je er één gratis bij C1000 haalt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |