abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_34566778
quote:
Op zondag 29 januari 2006 00:06 schreef Insomaniac het volgende:
CSI
Stokoude herhaling!
pi_34566817
quote:
Op zondag 29 januari 2006 00:06 schreef Tom_Tom- het volgende:

[..]

Stokoude herhaling!
Ja! En deze had ik voor de verandering nog niet gezien. Daarom heb ik ook niet gezapped, maar ben ik bij RTL4 blijven hangen.
Echte liefde!
En ik zag dat het goed was.
pi_34566822
quote:
Op zondag 29 januari 2006 00:05 schreef BVO het volgende:
Dat Drenthse accent tijdens de backstage .
Ja, dat leek nergens naar .
Mijn eigen Weblog-bericht O+! - Mijn eigen Fotoboek-bericht O+!
ik loop - hij loopt - jij loopt - loop jij
ik word - hij wordt - jij wordt - word jij
pi_34566838
Praat jij Drents, Sven?
  zondag 29 januari 2006 @ 00:18:05 #255
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_34567133
quote:
Op zaterdag 28 januari 2006 23:07 schreef Svensational het volgende:

[..]

Zang was nog niet eens 10%. . Damn, vorige week was ze zoveel beter dan vandaag.
Toch knap dan dat ze met die zogenaamde 10% alsnog de beste van allemaal weet te zijn. Go Raffa.
My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.
pi_34567276
quote:
Op zondag 29 januari 2006 00:18 schreef Marble het volgende:

[..]

Toch knap dan dat ze met die zogenaamde 10% alsnog de beste van allemaal weet te zijn. Go Raffa.
Als ze de beste was geweest had ze niet op de kruk gezeten.
  zondag 29 januari 2006 @ 00:25:22 #257
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_34567385
quote:
Op zondag 29 januari 2006 00:22 schreef Svensational het volgende:

[..]

Als ze de beste was geweest had ze niet op de kruk gezeten.
Ja, want de beste gaan er nooit uit (zie Hind, zie Marescha), en de slechtste gaan nooit door of winnen nooit (zie Jamai, zie Serge, zie JK, need I go on?).
My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.
pi_34567459
Alleen op het punt van Jamai ben ik het niet met je eens, maar ik blijf erbij dat Raffaëla gewoon zwaar onder de maat was vanavond, ik hoop dat ze het volgende week beter doet.
  zondag 29 januari 2006 @ 00:27:33 #259
124789 superhero87
Playin my game
pi_34567466
Sinds deze week ben ik helemaal overtuigd dat ik totaaaal niet snap hoe Raffaela het zo ver heeft kunnen schoppen. Volgens mij komt het alleen maar doordat ze helemaal is opgehemeld in de voorrondes, waardoor iedereen haar op een of andere manier is blijven aankijken
Ze kan namelijk TOTAAL niet zingen! Ze heeft vanavond maar weer eens bewezen. Ze presenteert zichzelf weleens waar goed en beweegt uitstekelijk, maar ze zong ontzettend vals en uit de maat
  zondag 29 januari 2006 @ 00:30:34 #260
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_34567572
quote:
Op zondag 29 januari 2006 00:27 schreef Svensational het volgende:
Alleen op het punt van Jamai ben ik het niet met je eens
Die was anders toch wel duidelijk (zowel bij de opening als bij Backstage) met afstand de slechtste Idol van vanavond, zelfs nog slechter dan het slechtste van deze lichting. Hij kan écht niet zingen.
pi_34567599
quote:
Op zondag 29 januari 2006 00:27 schreef superhero87 het volgende:
Sinds deze week ben ik helemaal overtuigd dat ik totaaaal niet snap hoe Raffaela het zo ver heeft kunnen schoppen. Volgens mij komt het alleen maar doordat ze helemaal is opgehemeld in de voorrondes, waardoor iedereen haar op een of andere manier is blijven aankijken
Ze kan namelijk TOTAAL niet zingen! Ze heeft vanavond maar weer eens bewezen. Ze presenteert zichzelf weleens waar goed en beweegt uitstekelijk, maar ze zong ontzettend vals en uit de maat
Tsk tsk, ze ging idd af en toe uit de maat, maar ze zong niet ontzettend vals. Raffa heeft gewoon mazzel dat ze haar uitsraling mee heeft, waardoor mensen meer dan bereid zijn om haar een nieuwe kans te geven. Daarnaast heeft ze in de workshops wel degelijk bewezen dat ze kan zingen.
Echte liefde!
En ik zag dat het goed was.
  zondag 29 januari 2006 @ 00:33:45 #262
124789 superhero87
Playin my game
pi_34567663
quote:
Op zondag 29 januari 2006 00:31 schreef Insomaniac het volgende:

[..]

Tsk tsk, ze ging idd af en toe uit de maat, maar ze zong niet ontzettend vals. Raffa heeft gewoon mazzel dat ze haar uitsraling mee heeft, waardoor mensen meer dan bereid zijn om haar een nieuwe kans te geven. Daarnaast heeft ze in de workshops wel degelijk bewezen dat ze kan zingen.
De enige keer dat ik haar goed heb horen zingen, was tijdens haar auditie. Haar stem is gewoon zoo, tja, het klinkt nooit echt zuiver
pi_34568442
Ik vond de kruk niet terecht.
Ze deed het heel aardig, niet perfect nee. Maar ze was wel goed.
Je moet echter inderdaad wel toegeven dat haar zang (in ieder geval de laatste tijd) minder is, desondanks vind ik dat haar looks en haar dans (dat robotdansje wat ze deed, geweldig! ) dat compenseren. Raf mag het van mij winnen, maar voor haar hoop ik het niet. Laat dr maar lekker uit de drukte blijven, een 3e plaats is voor haar niet erg.
  zondag 29 januari 2006 @ 10:00:54 #264
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_34572765
quote:
Op zondag 29 januari 2006 00:58 schreef Andiyan het volgende:
Ik vond de kruk niet terecht.
Ze deed het heel aardig, niet perfect nee. Maar ze was wel goed.
Je moet echter inderdaad wel toegeven dat haar zang (in ieder geval de laatste tijd) minder is, desondanks vind ik dat haar looks en haar dans (dat robotdansje wat ze deed, geweldig! ) dat compenseren. Raf mag het van mij winnen, maar voor haar hoop ik het niet. Laat dr maar lekker uit de drukte blijven, een 3e plaats is voor haar niet erg.
Precies.

Hind heeft het ook gehaald met een derde plaats en is nu succesvoller dan elke andere kandidaat, tenminste, dat vind ik.

Niet dat ik Hind en Raffaela wil vergelijken (dat zou natuurlijk nooit kunnen) maar het principe is er wel.
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
pi_34573448
Leuk dat haar Staat haar goed
  zondag 29 januari 2006 @ 11:34:04 #266
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_34574270
quote:
Op zondag 29 januari 2006 10:00 schreef Tha_Erik het volgende:
Hind heeft het ook gehaald met een derde plaats en is nu succesvoller dan elke andere kandidaat, tenminste, dat vind ik.
Ja echt heel succesvol, zó succesvol dat ik al ruim een jaar helemaal niks meer van haar gehoord heb. Of misschien zelfs wel langer, kan me de tijd niet eens meer heugen. Het enige wat me nog bij staat is dat ze iets van een Edison of zo had gewonnen? En zo is het voor het gros van de bevolking. Hind wie?

Face it, Jim is de enige die na Idols ook echt en blijvend suces heeft. En oké, Jamai heeft er ook wel enigsins een carrière aan overgehouden (maar in een hele andere sector dan waar Idols voor bedoeld is).
  zondag 29 januari 2006 @ 11:34:11 #267
109180 Woelli
you make the girls go wild
pi_34574271
quote:
Op zondag 29 januari 2006 10:53 schreef HeaRt_woRm het volgende:
Leuk dat haar Staat haar goed
Vind ik ook. En volgens mij zijn dat er maar weinig
  zondag 29 januari 2006 @ 11:37:57 #268
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_34574362
quote:
Op zondag 29 januari 2006 11:34 schreef Marble het volgende:

[..]

Ja echt heel succesvol, zó succesvol dat ik al ruim een jaar helemaal niks meer van haar gehoord heb. Of misschien zelfs wel langer, kan me de tijd niet eens meer heugen. Het enige wat me nog bij staat is dat ze iets van een Edison of zo had gewonnen? En zo is het voor het gros van de bevolking. Hind wie?

Face it, Jim is de enige die na Idols ook echt en blijvend suces heeft. En oké, Jamai heeft er ook wel enigsins een carrière aan overgehouden (maar in een hele andere sector dan waar Idols voor bedoeld is).
Hind heeft nog een lopende carriere die ik zelf niet zo goed bijhoud. Maar ze heeft binnenkort een tour ofzo. Maar ze is wel succesvol geweest na idols, voor een derde plaats toch niet geheel onverdienstelijk.
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
  zondag 29 januari 2006 @ 11:38:55 #269
109180 Woelli
pi_34574381
quote:
Op zondag 29 januari 2006 11:34 schreef Marble het volgende:

[..]

Dewi's 2de albums komt in april uit
pi_34574395
quote:
Op zondag 29 januari 2006 11:38 schreef Woelli het volgende:

[..]

Wie is Dewi
  zondag 29 januari 2006 @ 11:40:52 #271
109180 Woelli
pi_34574418
quote:
Op zondag 29 januari 2006 11:39 schreef Ayaxola het volgende:

[..]

Wie is Dewi

Maar goed, dit is Rafs topic
  zondag 29 januari 2006 @ 11:48:55 #272
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_34574612
quote:
Op zondag 29 januari 2006 11:38 schreef Woelli het volgende:

[..]

Hey dat is goed nieuws, haar eerste was een zeer aangename verrassing. Vooral door nummers als Like I Do en het ultieme Lolitalied, Good Man (met die Dilemma-sample).
  zondag 29 januari 2006 @ 11:50:34 #273
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_34574654
quote:
Op zondag 29 januari 2006 11:39 schreef Ayaxola het volgende:

[..]

Wie is Dewi
Dat meisje dat compleet de show stal op niet alleen de eerste maar ook de tweede single van de "winaar". .
pi_34574692
quote:
Op zondag 29 januari 2006 11:48 schreef Marble het volgende:

[..]

Hey dat is goed nieuws, haar eerste was een zeer aangename verrassing. Vooral door nummers als Like I Do en het ultieme Lolitalied, Good Man (met die Dilemma-sample).
Nouja goed
  zondag 29 januari 2006 @ 11:53:02 #275
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_34574708
Ik snap er niets van. Tijdens de voorronde deed ze het zo goed maar de liveshows..... het is gewoon droevig. Ze is misschien wel de slechtste deelnemer ooit. Maar uitstraling..... fantastisch. Ze moet gewoon wat anders gaan doen bij de TV ofzo maar zingen moet ze maar even veregeten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')