Crazy is hetquote:Op donderdag 26 januari 2006 20:07 schreef leichje het volgende:
Hé Grazy was jij ook niet vaak bij Men2be en Raffish op de sites te zien.Met foto's bedoel ik???
Hoe hou je dat in hemelsnaam allemaal bij sta je iedere zaterdag daar in Alsmeer ofzo.Ik zou niet weten hoe ik dat zou moeten combineren.met alles.Maar wat vindt je nu het leukst Idols of popstars the rivals.Ik vind het allemaal wel leuk bij popstars vond ik die dubbele concurentie wel lachen de meiden en de jongens onderling en dan die weer tegen elkaar.En meer "behind the scené's"door popstars intha house moeten ze bij Idols ook meer doenquote:
Duidelijk Idols.quote:Op donderdag 26 januari 2006 20:24 schreef leichje het volgende:
[..]
Hoe hou je dat in hemelsnaam allemaal bij sta je iedere zaterdag daar in Alsmeer ofzo.Ik zou niet weten hoe ik dat zou moeten combineren.met alles.Maar wat vindt je nu het leukst Idols of popstars the rivals.Ik vind het allemaal wel leuk bij popstars vond ik die dubbele concurentie wel lachen de meiden en de jongens onderling en dan die weer tegen elkaar.En meer "behind the scené's"door popstars intha house moeten ze bij Idols ook meer doen
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 16:58 schreef leichje het volgende:
dat zal wel iets van Alicia Keys worden dat is "safe" en heeft ze al gedaan
Ik hou het op Beyoncequote:Op vrijdag 27 januari 2006 14:44 schreef Tha_Erik het volgende:
Kick*
Raffaëla is tof! En ik ben benieuwd welk nummer ze gaat zingen morgen!
Ziet er vanavond wel beter uit hoorquote:Op zaterdag 28 januari 2006 15:48 schreef leichje het volgende:
zo wordt ze wel erg nep met dit haar die staarten stonden haar dan beter als dit lange haar.Die staarten waren ook wel nep maar dit is wel erg goedkoop om te zien (op de foto dan)
Let alsjeblieft eens wat op je interpunctie, ik krijg de griebels van je posts.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 15:48 schreef leichje het volgende:
zo wordt ze wel erg nep met dit haar die staarten stonden haar dan beter als dit lange haar.Die staarten waren ook wel nep maar dit is wel erg goedkoop om te zien (op de foto dan)
In ieder geval een heeeeel stuk beter en swingender dan Mareschaquote:Op zaterdag 28 januari 2006 20:45 schreef Svensational het volgende:
Ik vond het niet om aan te horen echt.
Compleet er langs zingen is ook wel wat overdreven. En ze maakt er iets van, dat kan je niet van alle anderen zeggen.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 22:31 schreef Danzig het volgende:
Begrijp dus niet wat iedereen in haar ziet, ze zingt er al een paar weken compleet langs, van mij mag ze weg.
Volgens mij is Raffa wél door, in tegenstelling tot jouw heldin Marescha.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 20:45 schreef Svensational het volgende:
Ik vond het niet om aan te horen echt.
Ja, betekent dat dat ik Raffaëla nu wel goed moet vindenquote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:04 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Volgens mij is Raffa wél door, in tegenstelling tot jouw heldin Marescha.
Nee, ik wil het gewoon even inwrijven.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:05 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, betekent dat dat ik Raffaëla nu wel goed moet vinden
Jaaa!quote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:05 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, betekent dat dat ik Raffaëla nu wel goed moet vinden
Zang was nog niet eens 10%.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:06 schreef Insomaniac het volgende:
Maar goed. Zang was weer niet 100%, al zag ze er fantastisch uit en was haar performance geweldig. Ook deze week ging het weer een stukje beter, the only way is up! Ik begin weer wat meer vertrouwen in haar te krijgen en de jury ook, zo te zien.
Maar ach, ze is doorquote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:07 schreef Svensational het volgende:
[..]
Zang was nog niet eens 10%.. Damn, vorige week was ze zoveel beter dan vandaag.
Ik vond het deze week fijner om naar haar te kijken, al kwam ze af en toe wel weer wat adem tekort.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:07 schreef Svensational het volgende:
[..]
Zang was nog niet eens 10%.. Damn, vorige week was ze zoveel beter dan vandaag.
Wat erg begrijpelijk was in dat nummer.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:13 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Ik vond het deze week fijner om naar haar te kijken, al kwam ze af en toe wel weer wat adem tekort.
Ik was erg verbaasd ook dat ze die had gekozen, erg uptempo, veel wisselingen.. Maar goed, ze zingt dus niet alleen maar makkelijke liedjes, in tegenstelling tot andere kandidaten.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:14 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Wat erg begrijpelijk was in dat nummer.
Raffaela laat veel zien ja hoewel ze misschien toch ook maar voor makkelijkere nummers moet gaan kiezenquote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:17 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Ik was erg verbaasd ook dat ze die had gekozen, erg uptempo, veel wisselingen.. Maar goed, ze zingt dus niet alleen maar makkelijke liedjes, in tegenstelling tot andere kandidaten..
Makkelijke nummers passen niet bij haarquote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:19 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Raffaela laat veel zien ja hoewel ze misschien toch ook maar voor makkelijkere nummers moet gaan kiezen
Ik ben het helemaal met je eens!quote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:21 schreef Woelli het volgende:
[..]
Makkelijke nummers passen niet bij haar![]()
Die liedjes die ze zingt passen echt bij haar. Alleen jammer dat ze ze niet goed kan zingen. Zoals bij de workshop was ze echt goed. Dat soort liedjes moet ze weer doen![]()
Was ze weer leuk?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |