HP nerd of niet, het is wel een erg mooie tekeningquote:Op zondag 15 januari 2006 16:32 schreef Take_A_Picture het volgende:
Ik weet het, ik ben een beetje HP nerd.... nouja, whatever
[afbeelding]
Je zit zeker op op deviantart.com? Volgens mij zag ik em daar voorbij komen..quote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:43 schreef Tha_Erik het volgende:
tvp
Een ouwetje, maar dan is dit topic wat voller![]()
[afbeelding]
Nee helaas, en als je 'm daar voorbij zag komen, dan is ie gejat, want hij staat hier thuis op mijn maatschappijleerboekje en ik heb 'm persoonlijk op de computer ingekleurd.quote:Op zondag 15 januari 2006 17:25 schreef martinuhhh het volgende:
[..]
Je zit zeker op op deviantart.com? Volgens mij zag ik em daar voorbij komen..
Ik heb even gezocht, maar kon het zo snel niet vinden. Staat zoveel op. Maar als ik em nog es tegen kom geef ik je het linkje welquote:Op zondag 15 januari 2006 17:43 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nee helaas, en als je 'm daar voorbij zag komen, dan is ie gejat, want hij staat hier thuis op mijn maatschappijleerboekje en ik heb 'm persoonlijk op de computer ingekleurd.
Thanks.quote:Op zondag 15 januari 2006 18:00 schreef martinuhhh het volgende:
[..]
Ik heb even gezocht, maar kon het zo snel niet vinden. Staat zoveel op. Maar als ik em nog es tegen kom geef ik je het linkje wel. Beetje lullig..
Ik wist niet dat je je dichterlijke kunsten ook in beeldende vormen uitte?quote:Op zondag 15 januari 2006 19:19 schreef De-oneven-2 het volgende:
Zo subtiel is die tvp niet, Chowi.
Deze komt al meer in de buurt,.
Ik vind hem wel erg mooiquote:Op maandag 16 januari 2006 16:46 schreef foktastic het volgende:
niet recent, een snelle schetsje van jessica alba met potlood. neus en rechteroog niet helemaal gelukt
en iets teveel schaduw gebruikt
[afbeelding]
scanner doet het weer met nieuwe drivers geinstalleerd.![]()
wie houd je dan tegen?quote:Op maandag 16 januari 2006 19:05 schreef melismay het volgende:
Wat een prachtige dingen hier, ik wou dat ik zo mooi kon tekenen
ik denk dat hij leuker zou zijn als je hem inkleurtquote:Op dinsdag 17 januari 2006 00:33 schreef dikkedorus het volgende:
Nu kom ik even met m'n 10 minuten paint tekening
[afbeelding]
Nou ja, abstract moet je maar denken
Truequote:Op dinsdag 17 januari 2006 10:44 schreef De-oneven-2 het volgende:
Je gebrek aan talent.
niet waar, tekenen is net als schrijven, als je het eenmaal beheerst door te oefenen + goede techniek dan wordt het je tweede natuur zeg maar. Je hoeft ook geen schrijftalent te hebben om te kunnen schrijven, maar wel motivatie, zo is het ook met tekenen, uiteindelijk krijg je het te pakken en het is nog leuker dan schrijven ookquote:
nee het is ook als zwartwit bedoelt.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 02:40 schreef foktastic het volgende:
[..]
wie houd je dan tegen?![]()
[afbeelding]
[..]
ik denk dat hij leuker zou zijn als je hem inkleurt
Laat maar zien.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 13:44 schreef cioran63 het volgende:
Iedereen kan tekenen.
ok, wel ziet hij ziet er wel heel anders uit in kleur.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 13:24 schreef dikkedorus het volgende:
[..]
nee het is ook als zwartwit bedoelt.
Met ravensburger was het toch?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 13:44 schreef cioran63 het volgende:
Iedereen kan tekenen.
Ik kan niet zeggen dat het een beter is dan het andere. Zowel in zwart wit als in kleur vind ik hem erg tof. En dat voor een paar minuutjes werk.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 14:19 schreef foktastic het volgende:
[..]
ok, wel ziet hij ziet er wel heel anders uit in kleur.
even simpel ingekleurt met paint als het mag:
[afbeelding]
paintquote:Op dinsdag 17 januari 2006 00:33 schreef dikkedorus het volgende:
Nu kom ik even met m'n 10 minuten paint tekening
[afbeelding]
Nou ja, abstract moet je maar denken
Nagetekendquote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:42 schreef Zombine het volgende:
nagetekent of overgetrokken almeersmeisje?
Ziet er in ieder geval goed uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |