HP nerd of niet, het is wel een erg mooie tekeningquote:Op zondag 15 januari 2006 16:32 schreef Take_A_Picture het volgende:
Ik weet het, ik ben een beetje HP nerd.... nouja, whatever
[afbeelding]
Je zit zeker op op deviantart.com? Volgens mij zag ik em daar voorbij komen..quote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:43 schreef Tha_Erik het volgende:
tvp
Een ouwetje, maar dan is dit topic wat voller![]()
[afbeelding]
Nee helaas, en als je 'm daar voorbij zag komen, dan is ie gejat, want hij staat hier thuis op mijn maatschappijleerboekje en ik heb 'm persoonlijk op de computer ingekleurd.quote:Op zondag 15 januari 2006 17:25 schreef martinuhhh het volgende:
[..]
Je zit zeker op op deviantart.com? Volgens mij zag ik em daar voorbij komen..
Ik heb even gezocht, maar kon het zo snel niet vinden. Staat zoveel op. Maar als ik em nog es tegen kom geef ik je het linkje welquote:Op zondag 15 januari 2006 17:43 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nee helaas, en als je 'm daar voorbij zag komen, dan is ie gejat, want hij staat hier thuis op mijn maatschappijleerboekje en ik heb 'm persoonlijk op de computer ingekleurd.
Thanks.quote:Op zondag 15 januari 2006 18:00 schreef martinuhhh het volgende:
[..]
Ik heb even gezocht, maar kon het zo snel niet vinden. Staat zoveel op. Maar als ik em nog es tegen kom geef ik je het linkje wel. Beetje lullig..
Ik wist niet dat je je dichterlijke kunsten ook in beeldende vormen uitte?quote:Op zondag 15 januari 2006 19:19 schreef De-oneven-2 het volgende:
Zo subtiel is die tvp niet, Chowi.
Deze komt al meer in de buurt,.
Ik vind hem wel erg mooiquote:Op maandag 16 januari 2006 16:46 schreef foktastic het volgende:
niet recent, een snelle schetsje van jessica alba met potlood. neus en rechteroog niet helemaal gelukt
en iets teveel schaduw gebruikt
[afbeelding]
scanner doet het weer met nieuwe drivers geinstalleerd.![]()
wie houd je dan tegen?quote:Op maandag 16 januari 2006 19:05 schreef melismay het volgende:
Wat een prachtige dingen hier, ik wou dat ik zo mooi kon tekenen
ik denk dat hij leuker zou zijn als je hem inkleurtquote:Op dinsdag 17 januari 2006 00:33 schreef dikkedorus het volgende:
Nu kom ik even met m'n 10 minuten paint tekening
[afbeelding]
Nou ja, abstract moet je maar denken
Truequote:Op dinsdag 17 januari 2006 10:44 schreef De-oneven-2 het volgende:
Je gebrek aan talent.
niet waar, tekenen is net als schrijven, als je het eenmaal beheerst door te oefenen + goede techniek dan wordt het je tweede natuur zeg maar. Je hoeft ook geen schrijftalent te hebben om te kunnen schrijven, maar wel motivatie, zo is het ook met tekenen, uiteindelijk krijg je het te pakken en het is nog leuker dan schrijven ookquote:
nee het is ook als zwartwit bedoelt.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 02:40 schreef foktastic het volgende:
[..]
wie houd je dan tegen?![]()
[afbeelding]
[..]
ik denk dat hij leuker zou zijn als je hem inkleurt
Laat maar zien.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 13:44 schreef cioran63 het volgende:
Iedereen kan tekenen.
ok, wel ziet hij ziet er wel heel anders uit in kleur.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 13:24 schreef dikkedorus het volgende:
[..]
nee het is ook als zwartwit bedoelt.
Met ravensburger was het toch?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 13:44 schreef cioran63 het volgende:
Iedereen kan tekenen.
Ik kan niet zeggen dat het een beter is dan het andere. Zowel in zwart wit als in kleur vind ik hem erg tof. En dat voor een paar minuutjes werk.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 14:19 schreef foktastic het volgende:
[..]
ok, wel ziet hij ziet er wel heel anders uit in kleur.
even simpel ingekleurt met paint als het mag:
[afbeelding]
paintquote:Op dinsdag 17 januari 2006 00:33 schreef dikkedorus het volgende:
Nu kom ik even met m'n 10 minuten paint tekening
[afbeelding]
Nou ja, abstract moet je maar denken
Nagetekendquote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:42 schreef Zombine het volgende:
nagetekent of overgetrokken almeersmeisje?
Ziet er in ieder geval goed uit.
Die tekst erbij!quote:Op woensdag 18 januari 2006 01:48 schreef Pauline het volgende:
Ik heb helaas geen recente dingen online staan, zal binnenkort eens iemands digicam lenen.
Om toch iets te posten:
[afbeelding]
Ik ook niet.., iig niet als je met 'goed' realistisch bedoelt...quote:
het is ook waar je je uiteindelijk lekker bij voelt, realistisch of abstract tekenen. de ene vind realistisch tekenen maar niks, de ander vindt abstract juist leuker. maakt verder niks uit, als je er maar van geniet en het hier met ons deeltquote:Op woensdag 18 januari 2006 17:26 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Ik ook niet.., iig niet als je met 'goed' realistisch bedoelt...
Maar dat maakt niks uit, ook onrealistisch tekenen is tekenen
Wow! Mooie tekeningen! Mijn complimenten!quote:Op woensdag 18 januari 2006 11:45 schreef Pauline het volgende:
[..]Ja, ik houd van tekeningetjes met tekstjes. Nog wat uit de oude doos:
[afbeelding]
[afbeelding]
Mwah, niet helemaal mee eens.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 11:31 schreef foktastic het volgende:
[..]
niet waar, tekenen is net als schrijven, als je het eenmaal beheerst door te oefenen + goede techniek dan wordt het je tweede natuur zeg maar. Je hoeft ook geen schrijftalent te hebben om te kunnen schrijven, maar wel motivatie, zo is het ook met tekenen, uiteindelijk krijg je het te pakken en het is nog leuker dan schrijven ook![]()
MIsschein is de TTKwedstrijd wel wat voor jouquote:Op donderdag 19 januari 2006 05:27 schreef Clashback het volgende:
[..]
Mwah, niet helemaal mee eens.
Mijn vriendin doet kunstacademie en kan geweldig tekenen en schilderen, terwijl ik weer veel beter ben met woorden.
En ik ken mensen die heel goed kunnen schrijven, maar niet meer dan een stokkenfiguurtje met bezemstokjes (het standaard peuter-poppetje) kunnen tekenen; zelfs na veel oefenen.
En goed kunnen schrijven is ook wel iets wat je moet beheersen. Er bestaan schrijvers die dodelijk saai schrijven en schrijvers die prachtig schrijven; terwijl ze hetzelfde onderwerp beschrijven.
Zowel schrijven als tekenen/schilderen zijn vormen van beelden vertellen en fantasie prikkelen waar je toch wel degelijk een talent of enigzins een gevoel voor moet hebben...
Maar schrijven vind ik toch altijd nog wel leuker dan tekenen (fijn dat m'n vriendin en ik elkaar op die manier aan kunnen vullen)
(zal eens kijken of ik nog ergens een jpeg'je van haar werk heb liggen om te posten (ze houdt wel niet van aandacht, maar ik vind dat ze dat wel verdient) )
ik teken op gewoon A4 papier, nie echt ideaal want er zijn betere tekenpapieren, maar a4 is lekker goedkoopquote:Op woensdag 18 januari 2006 20:54 schreef Tha_Erik het volgende:
Waarmee en waarop teken jij? Het ziet er echt goed uit!
Op dat punt heb je wel gelijk. Je moet wel gevoel voor hebben, voor zowel tekenen of schrijven. Er zijn saaie schrijvers en boeiende schrijvers, zo ook met ieder vak, mooie verhalen kunnen voortprengen of inspirerende kunstwerken maken is een kwestie van gevoel of talent.quote:Op donderdag 19 januari 2006 05:27 schreef Clashback het volgende:
[..]
Mwah, niet helemaal mee eens.
...
In mijn geval wordt dat leerplicht genoemd.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Yes we can! | I didn't fail, it's just postponed success.
Geen tips maar op school met tekenen ben ik ook zoiets aan het proberen, dsu als iemand anders tips heeft dan wil ik ze ook wel gebruiken.quote:Op donderdag 19 januari 2006 21:12 schreef Twisted_fok het volgende:
Ik ben voor het eerst in m'n leven aan het proberen van een bestaand persoon een cartoonisch superhero (oke oke supergirl) te maken. Damn, dat is nog best moeilijk.
Iemand nog tips?
Grote tieten will do.quote:Op donderdag 19 januari 2006 21:12 schreef Twisted_fok het volgende:
Ik ben voor het eerst in m'n leven aan het proberen van een bestaand persoon een cartoonisch superhero (oke oke supergirl) te maken. Damn, dat is nog best moeilijk.
Iemand nog tips?
Hmm.. grote paardenstaart dan maar.quote:Op donderdag 19 januari 2006 21:19 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Het gaat om een meisje van 11
Met linten in het haar!!quote:Op donderdag 19 januari 2006 21:22 schreef Pauline het volgende:
[..]
Hmm.. grote paardenstaart dan maar.
Daar vind ik d'r eigenlijk weer net te stoer voor. Ik concentreer me voorlopig ook even op het hoofd.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 07:49 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Met linten in het haar!!
Oh, en ze rijd op een eenhoorn natuurlijk!
Mijn dank is grootquote:Op zondag 22 januari 2006 17:16 schreef Tha_Erik het volgende:
http://huiz.rec-hosting.com/index.php Resized ook meteen naar 550, dus geen lelijk rood stippellijntje en lelijke verkleiningen.
Bueno! En divers ook!quote:Op zondag 22 januari 2006 17:29 schreef Golgo13 het volgende:
[..]
Mijn dank is groot
en dan mijn dingetjes
BTW: echt een leuk topic!![]()
[afbeelding]
Diegene die kan ontcijferen wat hier staat krijgt van mij honderdduizend euro![]()
[afbeelding]
uit een tijdschrift, met grafiet potlood
[afbeelding]
studie gemaakt van opslagruimte in een winkelcentrum, zat daar 2/3 uur en werd het toen zat
[afbeelding]
tijdens werkbespreking van school gemaakt
[afbeelding]
ik was boos op mn moeder![]()
en toen heb ik dit gemaakt: links staat er "bedankt voor de stank!"
[afbeelding]
![]()
zoiets heb ik ook willen maken, hij ziet er wel mooi uit een tekening opbouwen uit krabbeltjes.quote:Op zondag 22 januari 2006 17:29 schreef Golgo13 het volgende:
[afbeelding]
tijdens werkbespreking van school gemaakt
Die is echt vet, man.quote:Op maandag 23 januari 2006 12:11 schreef foktastic het volgende:
[..]
zoiets heb ik ook willen maken, hij ziet er wel mooi uit een tekening opbouwen uit krabbeltjes.
[afbeelding]
nog eentje, ik wilde eerst een tekstje bij toevoegen, maar niet aan toe gekomen.
die is echt mooi getekend, wat staat er?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |