weet je zeker dat het een hij is?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:19 schreef melismay het volgende:
[..]
Ik dacht een betrouwbare bron te hebben, maar helaas bleek hij uiteindelijk niet zo betrouwbaarZo ook met dit dus blijkbaar
Begrijpend lezen is ook moeilijk zie ik.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:53 schreef webspider het volgende:
[..]
Ah, dus omdat ik jou niet kan beledigen ben ik laf en een mislukking ?
Dat is wel een hele egocentrische opvatting, van een wereldvreemd narcissistisch narcistisch groen blaadje, vind je ook niet ?
owwww jaaa, zonder enige twijfelquote:
hmmm ben benieuwdquote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:24 schreef melismay het volgende:
[..]
owwww jaaa, zonder enige twijfel
Helaas houdt hier de informatie opquote:
quote:
kan je toch ook hier vragen?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:38 schreef Ynske het volgende:
[..]
kom eens ff onlinewil weten hoe t met je is
euhm kan welquote:
Nee. Wat wij bespreken is niet voor Fok! bestemd. Misschien in SEX, maar in ieder geval niet hier.quote:
Ha! Mijn grote voorbeeld!quote:
oh, op de gheyle way dusquote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:47 schreef dawg het volgende:
[..]
Nee. Wat wij bespreken is niet voor Fok! bestemd. Misschien in SEX, maar in ieder geval niet hier.
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:47 schreef dawg het volgende:
[..]
Nee. Wat wij bespreken is niet voor Fok! bestemd. Misschien in SEX, maar in ieder geval niet hier.
Eng? Waarom is het eng als mensen close zijn?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:45 schreef dawg het volgende:
[..]
Oh. Ik dacht melis. Ik bedoel, jullie zijn zo enorm 'close', dat het bijna eng is.
Vannachtquote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:52 schreef melismay het volgende:
[..]
Eng? Waarom is het eng als mensen close zijn?
Trouwens over close zijn... Twist, wanneer gaan we de vakantieplannen maken?
oe! Nachtplannen zijn altijd leuk!quote:
Ik ben al druk bezig met Strand te memoriseren. Wellicht dat ik 3 februari een demootje kan geven...quote:
Doe Do the Strand erbij en je bent helemaal topquote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik ben al druk bezig met Strand te memoriseren. Wellicht dat ik 3 februari een demootje kan geven...![]()
Ik stem voor aartsvijand!quote:
Nu nog wat vrouwen waar we een onmetelijke indruk op kunnen maken...quote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:57 schreef Litpho het volgende:
[..]
Doe Do the Strand erbij en je bent helemaal top.
Die regelen ze maar voor ons hoorquote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:58 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nu nog wat vrouwen waar we een onmetelijke indruk op kunnen maken...![]()
Dat krijg je met die narcistische, egocentrische typjes... Die zijn zo met zichzelf bezig, dat de grammaticale kwaliteiten wat achter blijven...quote:
iedereen die een beetje weet heeft van de Nederlandse Taal of natuurlijk gebruik kan maken van de vandale online gaat met je mee!quote:
Ik ben bang voor een 'maar wij zijn er toch al' antwoord als we daar naar vragen...quote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:59 schreef Litpho het volgende:
[..]
Die regelen ze maar voor ons hoor. Moeten we dan alles zelf doen?
Staat op jouw imaginaire ongeschreven uitnodiging ook "en gast"?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik ben bang voor een 'maar wij zijn er toch al' antwoord als we daar naar vragen...![]()
Yup, direct naast: Cadeautip: vrijgezelle man met de volgende specificaties...quote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:01 schreef Litpho het volgende:
[..]
Staat op jouw imaginaire ongeschreven uitnodiging ook "en gast"?.
Ik blijf erbij dat ze die specificaties beter online had kunnen zetten. Voor iedere uitnodiging 5 A4'tjes met specificaties uitprinten is zonde van het papierquote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Yup, direct naast: Cadeautip: vrijgezelle man met de volgende specificaties...![]()
Iemand zoals Litpho of AirwiN had de lading ook prima gedekt natuurlijk!quote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:04 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik blijf erbij dat ze die specificaties beter online had kunnen zetten. Voor iedere uitnodiging 5 A4'tjes met specificaties uitprinten is zonde van het papier.
Ja, voor ons. Het is uiteraard mogelijk dat (geheel ten onrechte) onze reputatie zich nog niet volledig naar de andere gasten heeft uitgestrekt.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Iemand zoals Litpho of AirwiN had de lading ook prima gedekt natuurlijk!![]()
Dat is m.i. toch wel het minimale criterium dat aan de genodigden moet worden gesteld...quote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:08 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ja, voor ons. Het is uiteraard mogelijk dat (geheel ten onrechte) onze reputatie zich nog niet volledig naar de andere gasten heeft uitgestrekt.
Wie weet slaat de TT wel op jou?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:13 schreef Godlike02 het volgende:
Wie moet ik haten?
Als onze reputatie al is doorgedrongen tot de vrouwelijke gasten, dan hoeven we geen onmetelijke indruk meer achter te latenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat is m.i. toch wel het minimale criterium dat aan de genodigden moet worden gesteld...
Ik ben bang dat alle vrouwelijke aanwezigheden al meer dan bekend zijn met mijn (gebrek aan) persoonlijkheid...quote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:14 schreef Litpho het volgende:
[..]
Als onze reputatie al is doorgedrongen tot de vrouwelijke gasten, dan hoeven we geen onmetelijke indruk meer achter te laten.
Ha, maar je gaat Strand substitueren voor je persoonlijkheid? Toch?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:15 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik ben bang dat alle vrouwelijke aanwezigheden al meer dan bekend zijn met mijn (gebrek aan) persoonlijkheid...![]()
Precies! Nu alleen nog een manier bedenken hoe je dat liefdevol in iemands oort fluistert...quote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:16 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ha, maar je gaat Strand substitueren voor je persoonlijkheid? Toch?
Als ik nu het volume van de muziek regel, dan kan jij een stuk vrijer zijn met fluisteren (want ze verstaat het toch niet) en vallen eventuele slordigheidsfoutjes weg.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Precies! Nu alleen nog een manier bedenken hoe je dat liefdevol in iemands oort fluistert...
Mooi, hoef ik me over de muziek in ieder geval geen zorgen te maken....quote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:19 schreef Litpho het volgende:
[..]
Als ik nu het volume van de muziek regel, dan kan jij een stuk vrijer zijn met fluisteren (want ze verstaat het toch niet) en vallen eventuele slordigheidsfoutjes weg.
... als enigequote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mooi, hoef ik me over de muziek in ieder geval geen zorgen te maken....
Kan ik meteen onuitwisbare 'let op hoe ik die knuppel die de muziek verzorgd vakkundig uitschakel' act...quote:
That would be tellingquote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:24 schreef AirwiN het volgende:
Beschik jij nog over enige ervaring met vechtsporten of andere kwaliteiten waarmee je vakkundig lichamelijk letsel kunt aanbrengen?![]()
I'll take that as a yes!quote:
Voor jou altijd!quote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:29 schreef Ynske het volgende:
heeft iemand een fles drank voor me?
ik wil knok-out gaan, heb zo'n koppijn
neem 2 aleves, probleem opgelostquote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:29 schreef Ynske het volgende:
heeft iemand een fles drank voor me?
ik wil knok-out gaan, heb zo'n koppijn
kank niet verdragenquote:
Oh sjitquote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:38 schreef Ynske het volgende:
[..]
kank niet verdragen
paracetamol en ibuprofen helpen niet
blijkbaarquote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:43 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Oh sjit
Je bent een beetje imuun voor die andere zooi geworden ofzo?
Wodka.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:49 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
En nu dan? wat slik je als je echt koppijn hebt?
Zaterdagavond is geen tijd om veeleisend te wordenquote:Op zondag 15 januari 2006 00:15 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
daar wil ik eerst nog even een nachtje over slapen![]()
daar maak ik tijd voorquote:Op zondag 15 januari 2006 00:16 schreef Litpho het volgende:
[..]
Zaterdagavond is geen tijd om veeleisend te worden.
Prima. Ik verwacht je lijst met eisen morgenochtend op mijn bureauquote:
veeleisend op zondagmorgen vind ik maar nietsquote:Op zondag 15 januari 2006 00:22 schreef Litpho het volgende:
[..]
Prima. Ik verwacht je lijst met eisen morgenochtend op mijn bureau.
Gezien het inmiddels zondag is, kun je het lijstje maandag ook inleveren.quote:Op zondag 15 januari 2006 00:29 schreef Vikingsmeisje het volgende:
veeleisend op zondagmorgen vind ik maar niets
maandag komt mij ook veel beter uit.. morgen ga ik de hele dag slapenquote:Op zondag 15 januari 2006 00:39 schreef MSXUser het volgende:
[..]
Gezien het inmiddels zondag is, kun je het lijstje maandag ook inleveren.
en ja, je moet 'm persoonlijk afleveren bij Litpho
Altijd afsluiten op een positieve nootquote:
Ik denk dat dat eerder aan mijn voormalig secretaresse ligt. 'Iets te beschermend' was een understatement.quote:Op zondag 15 januari 2006 00:41 schreef Vikingsmeisje het volgende:
dus toch.. kreeg maar geen antwoord
Zwaai zwaaiquote:Op zondag 15 januari 2006 00:43 schreef BreaktotheDance het volgende:
Ik ga nu slapen![]()
Dag allemaalHet was een top dag
Je bedoeld die kenau van 150 kilo?quote:Op zondag 15 januari 2006 00:45 schreef Litpho het volgende:
Ik denk dat dat eerder aan mijn voormalig secretaresse ligt. 'Iets te beschermend' was een understatement.
Degene die aan me toegewezen was zodat ik zeker weten niet afgeleid van mijn werk zou worden, ja.quote:
Die had je een tijdje geleden toch al de laan uitgestuurd?quote:Op zondag 15 januari 2006 00:48 schreef Litpho het volgende:
Degene die aan me toegewezen was zodat ik zeker weten niet afgeleid van mijn werk zou worden, ja.
Ja. Nadat security voor de derde keer een set sleutels van haar heeft ingenomen, is er vorige week toch maar eens een straatverbod geregeld.quote:Op zondag 15 januari 2006 00:51 schreef MSXUser het volgende:
[..]
Die had je een tijdje geleden toch al de laan uitgestuurd?
Nu maar hopen dat die enkelband blijft zitten.quote:Op zondag 15 januari 2006 00:54 schreef Litpho het volgende:
Ja. Nadat security voor de derde keer een set sleutels van haar heeft ingenomen, is er vorige week toch maar eens een straatverbod geregeld.
Nog gevriendingt?quote:Op zondag 15 januari 2006 01:14 schreef GF het volgende:
Was wel weer een leuk dagje. Shawshank Redemption weer eens zitten kijken![]()
Ik ben wel erg moe. Zou er wijs aan doen te gaan slapen, maar ben nogal eigenwijs dus...quote:Op zondag 15 januari 2006 01:14 schreef Mokster het volgende:
[..]
Straxjes...
Ook weer genoten van Jelle?
Pfffff..... voor een vrouw van 28.5 niet hoorquote:
Absoluut!quote:Op zondag 15 januari 2006 01:17 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik ben wel erg moe. Zou er wijs aan doen te gaan slapen, maar ben nogal eigenwijs dus...
En ja, Jelle was weer smullen... damn
Die ogen, die blik... hij is Mr. Cool
Ja, die keek meequote:
Smullenquote:
Z'n vriendin is helemaal niet lelijkquote:Op zondag 15 januari 2006 01:21 schreef GF het volgende:
[..]
Ja, die keek mee
Wat is dat toch met die Jelle? Z'n vriendin is ook al lelijk
Dat is een ziekte he.quote:Op zondag 15 januari 2006 01:21 schreef MissMSX het volgende:
Geen spiertje verrekt in z'n gezicht he!![]()
![]()
[afbeelding]
Sweet dreamsquote:Op zondag 15 januari 2006 01:22 schreef ThunderChild het volgende:
Hoi en doei! Eerst slapen, dan kuttdag en dan weer werken. Tot maandag
Jaloezie ookquote:
Als het dat kind met dat brilletje is, dan is ze dat zeker welquote:Op zondag 15 januari 2006 01:22 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Z'n vriendin is helemaal niet lelijk![]()
Inderdaad...quote:Op zondag 15 januari 2006 01:21 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Smullen
Geen spiertje verrekt in z'n gezicht he!![]()
![]()
[afbeelding]
Ja, het is dat kind ja. Interviewtje met d'r gezien. Leuke meidquote:Op zondag 15 januari 2006 01:23 schreef GF het volgende:
[..]
Als het dat kind met dat brilletje is, dan is ze dat zeker wel![]()
Dat is een vraag die volgens mij alleen bij jou op kan komenquote:Op zondag 15 januari 2006 01:26 schreef Mokster het volgende:
[..]
Inderdaad...
Wat ik me dan wel afvraag... Zou ie zn gezicht ook zo in de plooi kunnen houden op het moment dat ie klaarkomt?
Tis een gave!quote:Op zondag 15 januari 2006 01:28 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat is een vraag die volgens mij alleen bij jou op kan komen
Hij is jammiequote:Op zondag 15 januari 2006 01:28 schreef GF het volgende:
Serieus: ik vind het leuk dat ie zo ver komt. Maar enkel omdat het een Nederlander is. Wat zoveel vrouwen leuk aan 'm vinden snap ik niet. M'n vriendin vond het een baviaan die kijkt alsof ie moet schijten![]()
Pindaquote:Op zondag 15 januari 2006 01:29 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Hij is jammie
Beetje tintje is sowieso wel goed. Beetje pinda ofzo
En de manier waarop hij met de druk omgaat is gewoon zo cool om te zien
Ik heb nog een lange weg te gaan voor ik dat ontwikkeld heb denk ikquote:
Pindiër eigenlijk meer hequote:
Jarenlange trainingquote:Op zondag 15 januari 2006 01:30 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik heb nog een lange weg te gaan voor ik dat ontwikkeld heb denk ik
quote:Op zondag 15 januari 2006 01:33 schreef GF het volgende:
Ik ga slapen, straks droom ik nog over pinda's
Voor een man van 33.5 welquote:Op zondag 15 januari 2006 01:17 schreef MissMSX het volgende:
Pfffff..... voor een vrouw van 28.5 niet hoor
Zo zien al die pijltjesgooiers er toch uit? De één wat getatoeëerder dan de ander, maar toch...quote:Op zondag 15 januari 2006 01:28 schreef GF het volgende:
M'n vriendin vond het een baviaan die kijkt alsof ie moet schijten![]()
En wat is er mis met vroeg wakker worden? Ik lag niet vroeg op bed, maar het nadeel van ouder worden is dat je minder slaap nodig hebt..quote:Op zondag 15 januari 2006 09:37 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Goedemorgen...
Het nadeel van het vroeg gaan slapen is toch het vroeg wakker worden
Ik straks nog minderquote:Op zondag 15 januari 2006 09:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En wat is er mis met vroeg wakker worden? Ik lag niet vroeg op bed, maar het nadeel van ouder worden is dat je minder slaap nodig hebt..![]()
En nu?quote:Op zondag 15 januari 2006 09:44 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Ik straks nog minderHeb nu al zo weinig nodig.
Gisteravond was ik alleen even totall loss
kijk maar uit dat het geen oorontsteking word, zo is t hier iig ook begonnenquote:Op zondag 15 januari 2006 10:55 schreef Twisted_fok het volgende:
gisteren was ik aan beide oren halfdoof. nu zit alleen rechts helemaal dicht.
gaat wel weer over.
Als het morgen nog zo is zal ik de dokter iig even bellen.quote:Op zondag 15 januari 2006 11:01 schreef Ynske het volgende:
[..]
kijk maar uit dat het geen oorontsteking word, zo is t hier iig ook begonnen
ik dacht ook eerst dat gaat wel weer over
Ik denk het niet! Permanente oorbschadiging is ok ole olequote:Op zondag 15 januari 2006 11:04 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Als het morgen nog zo is zal ik de dokter iig even bellen.
Maar je hebt oorontsteking, wat naar. Valt daar nog wat aan te doen?
zit nu aan een antibioticakuur, ben een dikke week doof geweest voor ik naar de dokter gegaan ben. nu begint het na bijna een week antibiotica dat ik soms weer wat hoor. Meestal s'avonds, en s'ochtends zit t weer dichtquote:Op zondag 15 januari 2006 11:04 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Als het morgen nog zo is zal ik de dokter iig even bellen.
Maar je hebt oorontsteking, wat naar. Valt daar nog wat aan te doen?
Olie is olie. Als 't maar glibbertquote:Op zondag 15 januari 2006 11:38 schreef Twisted_fok het volgende:
ja, wel andere olie.
Maar om nou zomaar wat olie in mn oor te druppelen.
Het is om te (roer) bakken, frituren en braden. Tevens is het goed voor de huid, maar over oren wordt niet gerept.
Nee, wel van Animation Shop.quote:Op zondag 15 januari 2006 11:44 schreef MissMSX het volgende:
Heeft er hier iemand verstand van ImageReady?
En ik van MS Paint... Daar vraagt ze toch niet om!quote:
ImageReady was toch het animatieprogramma wat bij Photoshop zit? Dan doen die programma's tenminste enigszins hetzelfde, in tegenstelling tot jouw Paintquote:Op zondag 15 januari 2006 11:50 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En ik van MS Paint... Daar vraagt ze toch niet om!![]()
PhotoImpact XL en IrfanView hier, geen ImageReadyquote:
Klopt. Maar ik heb een probleem met opslaan in de juiste kwaliteitquote:Op zondag 15 januari 2006 11:51 schreef Litpho het volgende:
[..]
ImageReady was toch het animatieprogramma wat bij Photoshop zit? Dan doen die programma's tenminste enigszins hetzelfde, in tegenstelling tot jouw Paint.
Kan ik je niet mee helpen, sorryquote:Op zondag 15 januari 2006 11:52 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Klopt. Maar ik heb een probleem met opslaan in de juiste kwaliteit
quote:
Ha, de Moksterlokker is weer onlinequote:
't Is dat ik zo aartslui ben maar anders had ik speciaal voor jou een nieuwe smiley gemaakt die die fokking Piet smiley overhoop knalt, ophangt, vierendeelt, mishandelt, misbruikt, verdrinkt, vernedert en vervolgens in de fik steekt.quote:
Met ImageReady?quote:Op zondag 15 januari 2006 12:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
't Is dat ik zo aartslui ben maar anders had ik speciaal voor jou een nieuwe smiley gemaakt die die fokking Piet smiley overhoop knalt, ophangt, vierendeelt, mishandelt, misbruikt, verdrinkt, vernedert en vervolgens in de fik steekt.
quote:
Ging gisteravond ook feilloos, dus ik verwacht Moks zo rond 12:41quote:
Dat wilde ik net zeggenquote:
Ik heb 't wel geïnstalleerd staan. Misschien dat ik er vanaaf vanaf een uur of zeven wat tijd mee aan ga spenderen...quote:
quote:Op zondag 15 januari 2006 12:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb 't wel geïnstalleerd staan. Misschien dat ik er vanaaf vanaf een uur of zeven wat tijd mee ga spenderen...
Mooi. Los en passant even MissMSX' probleempje op, wil je?quote:Op zondag 15 januari 2006 12:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb 't wel geïnstalleerd staan. Misschien dat ik er vanaaf vanaf een uur of zeven wat tijd mee ga spenderen...
vanaf een uur of zeven vanaaf? Dan heb je niets meer te doen?quote:Op zondag 15 januari 2006 12:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb 't wel geïnstalleerd staan. Misschien dat ik er vanaaf vanaf een uur of zeven wat tijd mee aan ga spenderen...
Op dat tijdstip heeft mijn bezoek even andere prioriteiten...quote:Op zondag 15 januari 2006 12:04 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
vanaf een uur of zeven vanaaf? Dan heb je niets meer te doen?
Beginnen die prioriteiten met een 'J'?quote:Op zondag 15 januari 2006 12:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Op dat tijdstip heeft mijn bezoek even andere prioriteiten...![]()
Ahquote:Op zondag 15 januari 2006 12:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Op dat tijdstip heeft mijn bezoek even andere prioriteiten...![]()
De eenvoudigheid waarmee jij causale verbanden legt is werkelijk fenomenaal!quote:Op zondag 15 januari 2006 12:07 schreef Litpho het volgende:
[..]
Beginnen die prioriteiten met een 'J'?.
Leg er genoeg en de kans wordt comfortabel groot dat zelfs de juiste ertussen zitquote:Op zondag 15 januari 2006 12:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De eenvoudigheid waarmee jij causale verbanden legt is werkelijk fenomenaal!![]()
Zoiets, maar dan anders...quote:
Persoonlijk ga ik liever voor kwaliteit dan voor kwantiteit. Liever wat minder die altijd raak zijn, dan een hoop waarvan er veel mis kunnen zijn...quote:Op zondag 15 januari 2006 12:09 schreef Litpho het volgende:
[..]
Leg er genoeg en de kans wordt comfortabel groot dat zelfs de juiste ertussen zit.
Normaliter wel, maar jij vergeeft me gelukkig veelquote:Op zondag 15 januari 2006 12:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Persoonlijk ga ik liever voor kwaliteit dan voor kwantiteit. Liever wat minder die altijd raak zijn, dan een hoop waarvan er veel mis kunnen zijn...
Maar jij bent dan ook ontzettend speciaal voor me!quote:Op zondag 15 januari 2006 12:22 schreef Litpho het volgende:
[..]
Normaliter wel, maar jij vergeeft me gelukkig veel.
Dineren.quote:Op zondag 15 januari 2006 12:27 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Maar jij bent dan ook ontzettend speciaal voor me!![]()
Wat doe jij vanaaf rond een uur of zeven?![]()
Dat klinkt sjiek. Met een leuke tafelpartner?quote:
Ja, maar helaas niet met net zo'n leuke tafeldame als gisterenquote:Op zondag 15 januari 2006 12:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat klinkt sjiek. Met een leuke tafelpartner?
Wat is er zo teleurstellend aan deze tafelpartner in vergelijking met de dame van gister en waarom ga je dan toch met diegene eten?quote:Op zondag 15 januari 2006 12:36 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ja, maar helaas niet met net zo'n leuke tafeldame als gisteren.
Het is geen charmante jongedamequote:Op zondag 15 januari 2006 12:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wat is er zo teleurstellend aan deze tafelpartner in vergelijking met de dame van gister
Omdat het wel gezellig is om met die persoon te gaan etenquote:en waarom ga je dan toch met diegene eten?
M.a.w. het is een man!quote:Op zondag 15 januari 2006 12:44 schreef Litpho het volgende:
[..]
Het is geen charmante jongedame.
[..]
Omdat het wel gezellig is om met die persoon te gaan eten.
Een potentiele kandidaat om cadeau te doen op 3 februari?quote:
Nah, hij is al gespot op Paiq en niet interessant genoeg bevonden door de gastvrouw zelf.quote:Op zondag 15 januari 2006 12:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Een potentiele kandidaat om cadeau te doen op 3 februari?![]()
Dat gaat nog een hele exercitie worden om een prins te vinden...quote:Op zondag 15 januari 2006 12:52 schreef Litpho het volgende:
[..]
Nah, hij is al gespot op Paiq en niet interessant genoeg bevonden door de gastvrouw zelf.
5 bedoel je...quote:
Ja natuurlijk bedoelde ik dat. Typfoutjequote:
Je bent een slechte leugenaar...quote:Op zondag 15 januari 2006 12:57 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ja natuurlijk bedoelde ik dat. Typfoutje
Klopt. En jij bent liefquote:
Die exercitie gingen we dan ook uitbesteden. Toch?quote:Op zondag 15 januari 2006 12:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat gaat nog een hele exercitie worden om een prins te vinden...![]()
Vanaf hier is het een kleine stap naar de je-bent-de-broer-die-ik-nooit heb-gehad fase...quote:
We kunnen hier in ieder geval nog de schijn ophouden dat we er zelf tijd en moeite insteken toch?quote:Op zondag 15 januari 2006 13:02 schreef Litpho het volgende:
[..]
Die exercitie gingen we dan ook uitbesteden. Toch?
Daar waren we toch al beland?quote:Op zondag 15 januari 2006 13:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vanaf hier is het een kleine stap naar de je-bent-de-broer-die-ik-nooit heb-gehad fase...![]()
Is dat een Popolonversie van de welbekende hit van Hot Butter?quote:
Vind jij ook dat incest zo maatschappelijk wordt ondergewaardeerd?quote:
Ik kan het als jij het kanquote:Op zondag 15 januari 2006 13:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
We kunnen hier in ieder geval nog de schijn ophouden dat we er zelf tijd en moeite insteken toch?![]()
quote:
quote:Op zondag 15 januari 2006 13:04 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Theme van Pengo![]()
![]()
![]()
DE NOSTALGIE!!
Ah, nu we het over popolon hebben. Vooral niet even aan MIJ melden van die open dir, maar wel aan anderenquote:Op zondag 15 januari 2006 13:04 schreef Litpho het volgende:
[..]
Is dat een Popolonversie van de welbekende hit van Hot Butter?
Absoluut! Verachtelijke Gristelijke normen en waardenquote:Op zondag 15 januari 2006 13:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vind jij ook dat incest zo maatschappelijk wordt ondergewaardeerd?![]()
Ik nam aan dat je het wist en heb het heel discreet slechts aan een ander persoon gemeld, een persoon die je al wel persoonlijk had ontmoet. Sorryquote:Op zondag 15 januari 2006 13:05 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ah, nu we het over popolon hebben. Vooral niet even aan MIJ melden van die open dir, maar wel aan anderen
Laten we deze queeste dan vooral voortzetten!quote:
Tuurlijk wist ik het. Het kreng heet niet voor niets pubquote:Op zondag 15 januari 2006 13:06 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik nam aan dat je het wist en heb het heel discreet slechts aan een ander persoon gemeld, een persoon die je al wel persoonlijk had ontmoet. Sorry.
Kom es ff lekker knuffelen dan bij de-broer-die-je-nooit-hebt-gehad...quote:Op zondag 15 januari 2006 13:06 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Absoluut! Verachtelijke Gristelijke normen en waarden
quote:Op zondag 15 januari 2006 13:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Kom es ff lekker knuffelen dan bij de-broer-die-je-nooit-hebt-gehad...![]()
quote:
12 minuten. Lang zat voor een broer-zus vluggertjequote:
We've only just begun...quote:Op zondag 15 januari 2006 13:23 schreef Litpho het volgende:
12 minuten. Lang zat voor een broer-zus vluggertje.
Je gaat in bad verder begrijp ik?quote:
* Vikingsmeisje zingt:quote:Op zondag 15 januari 2006 13:46 schreef nixxx het volgende:
Dank je Litphoen Sjowhan
je eigen verjaardag direct in een SC spemmen is ook weer zo.. maar met een omweggetje
![]()
27? Jonge God!quote:
en bedankt!quote:Op zondag 15 januari 2006 14:01 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Nixxx, dit is je cadeautje
nu zal je het weten ook
een watte???quote:Op zondag 15 januari 2006 14:05 schreef nixxx het volgende:
[..]
en bedankt!
jij bent zeker stiekem een blinky-kloon of niet
Ze vroeg toch niet om sexxx?quote:Op zondag 15 januari 2006 14:05 schreef nixxx het volgende:
[..]
en bedankt!
jij bent zeker stiekem een blinky-kloon of niet
Een blinkyquote:
moest er nog eens bijkomenquote:Op zondag 15 januari 2006 14:22 schreef Frezer het volgende:
Ze vroeg toch niet om sexxx?
Btw moet je niet gaan feesten ofzo?![]()
Nope, maar ik lees wel de andere posts hiero!quote:
Dat vroeg ik me dus ook al af...quote:Op zondag 15 januari 2006 14:22 schreef Frezer het volgende:
[..]
Ze vroeg toch niet om sexxx?
Btw moet je niet gaan feesten ofzo?![]()
Neuh, ik dacht alleen dat jij geen vrienden had om je te feliciteren, vandaar...quote:Op zondag 15 januari 2006 14:23 schreef nixxx het volgende:
[..]
Een blinkydat is een soort importbraba die ook wel eens topics voor mensen wil openen
lees.. voor mij...
wrijf het er maar inquote:Op zondag 15 januari 2006 14:26 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Neuh, ik dacht alleen dat jij geen vrienden had om je te feliciteren, vandaar...
Smakelijk en veel plezier alvast danquote:Op zondag 15 januari 2006 14:24 schreef nixxx het volgende:
[..]
moest er nog eens bijkomenen ik ga vanavond feesten.. bij de Japanner
Gelukkig maar want het was ook zo bedoeld...quote:
Gefeliciteerd, bij deze is uw geslacht: vrouw officieel vastgesteld!quote:Op zondag 15 januari 2006 14:30 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Gelukkig maar want het was ook zo bedoeld...
ik kan gewoon niet lief zijn, dan gaat het mis![]()
Dat soort zouden we toch allemaal het land uitzetten.. wat is er met dat plan gebeurd?quote:Op zondag 15 januari 2006 14:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, bij deze is uw geslacht: vrouw officieel vastgesteld!![]()
Als ik in mijn paspoort kijk, blijkt dat dat al jaren zo is hoorquote:Op zondag 15 januari 2006 14:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, bij deze is uw geslacht: vrouw officieel vastgesteld!![]()
Staat in de ijskast. Dan zouden er alleen nog maar mannen overblijven...quote:Op zondag 15 januari 2006 14:35 schreef nixxx het volgende:
[..]
Dat soort zouden we toch allemaal het land uitzetten.. wat is er met dat plan gebeurd?
En heeft de ambtenaar in functie dat gecontroleerd of is hij daarbij uitgegaan van jouw eerlijkheid?quote:Op zondag 15 januari 2006 14:36 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Als ik in mijn paspoort kijk, blijkt dat dat al jaren zo is hoor
Goh.. Daar heb je zeker lang over moeten nadenken??quote:Op zondag 15 januari 2006 14:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Staat in de ijskast. Dan zouden er alleen nog maar mannen overblijven...![]()
Dat is zo wel zichtbaarquote:Op zondag 15 januari 2006 14:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En heeft de ambtenaar in functie dat gecontroleerd of is hij daarbij uitgegaan van jouw eerlijkheid?
Nee, één van mijn grote problemen is dat ik achteraf altijd pas nadenk...quote:Op zondag 15 januari 2006 14:37 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Goh.. Daar heb je zeker lang over moeten nadenken??
dat zouden we toch opvangen met poolse importbruidjesquote:Op zondag 15 januari 2006 14:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Staat in de ijskast. Dan zouden er alleen nog maar mannen overblijven...![]()
Ik denk dat ik dit inkoppertje even laat schieten...quote:Op zondag 15 januari 2006 14:38 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nee, één van mijn grote problemen is dat ik achteraf altijd pas nadenk...![]()
Alsof dat geen vrouwen zijnquote:Op zondag 15 januari 2006 14:39 schreef nixxx het volgende:
[..]
dat zouden we toch opvangen met poolse importbruidjes![]()
Maar andersquote:
[kinky] das hendig sjiek voor doggy-stylequote:Op zondag 15 januari 2006 14:42 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
zij hebben hun borsten op de rug??
Zij hebben het leeuwedeel van de kosten vooraf ipv achterafquote:Op zondag 15 januari 2006 14:42 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
zij hebben hun borsten op de rug??
Dag Vikingsmeisje... veel plezier met het plunderen en platbranden van dorpjesquote:Op zondag 15 januari 2006 14:49 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Helaas heb ik wel wat beters te doen dan in deze discussie mee te gaan doen...
Wat voor 1?quote:Op zondag 15 januari 2006 14:56 schreef PhaE het volgende:
* PhaE] heeft zjn nieuwe auto[/me]
[me=PhaE is dus ook meteen weer weg hiero
Ja, ik weet het... Hiermee voldoe ik ook wel aan het criteria vrouw zijn...quote:Op zondag 15 januari 2006 14:39 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Ik denk dat ik dit inkoppertje even laat schieten...
Ik neem nooit een autoquote:Op zondag 15 januari 2006 15:08 schreef PhaE het volgende:
[..]
Seat Ibiza 1.9 TDI Cupra uit april 2005
160 PK![]()
En damn wat is dat ding snel!
Seat heerst! Puik autootje... Daat trek je het onderstel mee van het chassis als je niet oppast!quote:Op zondag 15 januari 2006 15:08 schreef PhaE het volgende:
[..]
160 PK![]()
quote:Op zondag 15 januari 2006 15:08 schreef PhaE het volgende:
[..]
De Leon is helemaal top. Ik mis de mijne nog dagelijks...quote:Op zondag 15 januari 2006 15:14 schreef webspider het volgende:
[..]
![]()
Wat voor kleur ?
Heb zelf de Leon TDI Topsport![]()
Ga ik zo ff op googlenquote:Op zondag 15 januari 2006 15:08 schreef PhaE het volgende:
[..]
160 PK![]()
Grijsquote:Op zondag 15 januari 2006 15:14 schreef webspider het volgende:
[..]
![]()
Wat voor kleur ?
Heb zelf de Leon TDI Topsport![]()
quote:Op zondag 15 januari 2006 15:14 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De Leon is helemaal top. Ik mis de mijne nog dagelijks...![]()
quote:Op zondag 15 januari 2006 15:23 schreef webspider het volgende:
[..]
[afbeelding]
Dat kontje
[afbeelding]
Dat neusje
Eindelijk iemand die mn naam niet afkort met WSquote:
Gezien de huidige staat en prijzen van het openbaar vervoer, zou ik toch zeggen dat een auto meer voordelen biedt.quote:Op zondag 15 januari 2006 15:10 schreef BreaktotheDance het volgende:
Ik neem nooit een auto
Veel te duur die dingen![]()
quote:
Gun BttD nou z'n dagelijkse "boehoehoe, ik ga nooit meer dan bijstandsniveau verdienen in de ICT"-momentquote:Op zondag 15 januari 2006 15:28 schreef MSXUser het volgende:
[..]
Gezien de huidige staat en prijzen van het openbaar vervoer, zou ik toch zeggen dat een auto meer voordelen biedt.
Ik zie weer dikke enveloppen met loonstrookjes in jouw toekomstquote:Op zondag 15 januari 2006 15:29 schreef PhaE het volgende:
[..]
Van binnen is alles rood met zwart.
Behalve dan de tellers, wit met rood![]()
Vond um eerst langzaam.. ik bedoel, 160 in de 4e versnelling!
Toen kwam ik erachter dat ie 6 versnellingen heeft
Helaas niet gevuld met een enorme loonstrookquote:Op zondag 15 januari 2006 15:30 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik zie weer dikke enveloppen met loonstrookjes in jouw toekomst.
quote:Op zondag 15 januari 2006 15:29 schreef PhaE het volgende:
[..]
Van binnen is alles rood met zwart.
Behalve dan de tellers, wit met rood![]()
Mn volgende wagen word ook een Cupra, of misschien een Opeltje OPC, die dingen zijn ookquote:Vond um eerst langzaam.. ik bedoel, 160 in de 4e versnelling!
quote:Op zondag 15 januari 2006 15:29 schreef Litpho het volgende:
Gun BttD nou z'n dagelijkse "boehoehoe, ik ga nooit meer dan bijstandsniveau verdienen in de ICT"-moment.
Gisteren stond er een snelheidsboete-verzekering op teletekst 106, is misschien wat voor jequote:Op zondag 15 januari 2006 15:31 schreef PhaE het volgende:
[..]
Denk dat ik gewoon een jaarabbonement neem bij de KLPD, en dan maandelijks een bedrag storten.
Nopequote:Op zondag 15 januari 2006 15:31 schreef webspider het volgende:
[..]
![]()
[..]
Mn volgende wagen word ook een Cupra, of misschien een Opeltje OPC, die dingen zijn ook![]()
Nu ik mn leon heb, weet ik het zeker: Ik ga voor pit, niet voor enorme familiebakken!
Heb je de topsnelheid al geprobeerd ?![]()
Een 6-bak zou standaard in elke nieuwe auto moeten zitten. Helaas zijn er nog te weinig fabrikanten die dat daadwerkelijk doen.quote:Op zondag 15 januari 2006 15:29 schreef PhaE het volgende:
net gewassen zekerquote:Op zondag 15 januari 2006 15:23 schreef webspider het volgende:
[..]
[afbeelding]
Dat kontje
[afbeelding]
Dat neusje
Nog niet!quote:Op zondag 15 januari 2006 15:54 schreef marcb1974 het volgende:
Iemand nog iets leuks gedaan vandaag?
Yup, relaxt avondje om het weekend te eindigen!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |