weet je zeker dat het een hij is?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:19 schreef melismay het volgende:
[..]
Ik dacht een betrouwbare bron te hebben, maar helaas bleek hij uiteindelijk niet zo betrouwbaarZo ook met dit dus blijkbaar
Begrijpend lezen is ook moeilijk zie ik.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:53 schreef webspider het volgende:
[..]
Ah, dus omdat ik jou niet kan beledigen ben ik laf en een mislukking ?
Dat is wel een hele egocentrische opvatting, van een wereldvreemd narcissistisch narcistisch groen blaadje, vind je ook niet ?
owwww jaaa, zonder enige twijfelquote:
hmmm ben benieuwdquote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:24 schreef melismay het volgende:
[..]
owwww jaaa, zonder enige twijfel
Helaas houdt hier de informatie opquote:
quote:
kan je toch ook hier vragen?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:38 schreef Ynske het volgende:
[..]
kom eens ff onlinewil weten hoe t met je is
euhm kan welquote:
Nee. Wat wij bespreken is niet voor Fok! bestemd. Misschien in SEX, maar in ieder geval niet hier.quote:
Ha! Mijn grote voorbeeld!quote:
oh, op de gheyle way dusquote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:47 schreef dawg het volgende:
[..]
Nee. Wat wij bespreken is niet voor Fok! bestemd. Misschien in SEX, maar in ieder geval niet hier.
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:47 schreef dawg het volgende:
[..]
Nee. Wat wij bespreken is niet voor Fok! bestemd. Misschien in SEX, maar in ieder geval niet hier.
Eng? Waarom is het eng als mensen close zijn?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:45 schreef dawg het volgende:
[..]
Oh. Ik dacht melis. Ik bedoel, jullie zijn zo enorm 'close', dat het bijna eng is.
Vannachtquote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:52 schreef melismay het volgende:
[..]
Eng? Waarom is het eng als mensen close zijn?
Trouwens over close zijn... Twist, wanneer gaan we de vakantieplannen maken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |