mien is er nog steeds....als het al geen soop was, werd het er nu wel een
![]()
ik stond vanmorgen vroeg al met mien onder mijn jas voor de deur van de dierenarts.
geheel tegen de gewoonte in was het pand nog dicht, dus we gingen onverrichter zake terug naar huis.
daar maar eens gebeld om kwart voor 9 : bandje voor de weekenddienst dat eindigde met de mededeling dat de praktijk maandag om 8 uur weer open was.
andere dierenarts gebeld: weer een bandje.
volgende dierenarts gebeld: kunt u over een uurtje terugbellen?
in dat uur heb ik mien maar eens gewassen en daarna drooggefohnt en wat gebeurt er?
ze leeft helemaal op. het fohnen vond ze heerlijk en je zag haar door de warmte helemaal opknappen (voor zover mogelijk dus, maar het verschil met een uur ervoor was enorm)
dierenarts teruggebeld. die blijkt ondertussen de officiele instanties gebeld te hebben of kip wel over straat mocht en of ze kip wel mochten vervoeren. dat mocht en we konden wel eens een afspraak voor kippie maken volgens haar.
op mijn: ik wil liever eerst een mestonderzoek laten doen, kan ik wat mest brengen? was het: we doen alles op afspraak.
dus ik: huh? moet ik een afspraak maken om mest te komen brengen??????? nou nee, dat was niet zo, maar ze wilden het kipje dus eerst zien voordat ze wat gingen doen.
nou als ze zo graag een kip willen zien, gaan ze maar naar de kinderboerderij, maar met mijn mien wordt niet nodeloos gesleept
![]()
ik wil een mestonderzoek en anders niet.
mijn eigen butcher-dierenarts gebeld en nu alsnog mest ingeleverd.
morgen hoor ik meer.
ik hoop toch zo dat dat het is
al met al is mien er dus nog steeds
en zo ondertussen ben ik aardig van de kaart.
buiten is het weer een ander spektakel.
kippen die er tot hun stomme verbazing achterkomen dat ze maar een klein stukkie tuin ter beschikking hebben.
ze vinden het helemaal niks
![]()
als troost hebben ze een halve meloen gekregen om hun agressie op uit te leven.
en zo sopen we weer verder
morgen rond deze tijd heb ik de uitslag van mien dr onderzoekjes.
duimen jullie mee?