ja hoor, als de deur opengaat, weten ze niet hoe snel ze naar binnen moeten.quote:Op maandag 16 januari 2006 16:43 schreef Natha- het volgende:
Lopen ze gewoon je huis binnen? Doet me denken aan die kippen hier. Ik had van de zomer mijn achterdeur eens open laten staan en toen ik terugkwam van boodschappen doen, zaten er 2 kippen op mijn bank. Mijn katten keken er niet eens raar van op!De kippen keken me aan zo van: "wat kom jij doen?!" Ik heb ze maar naar buiten gegooid. Als je niet oplet hier, trekken ze bij je in!
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 22:06 schreef lady-wrb het volgende:
neeeeeeh, geen kruikje hoor
zolang ze wind- en waterdicht kunnen zitten, zijn ze prima in staat om het met zijn allen warm en knus te houden.
vergelijk het maar met een donzen dekbed: dat is heel erg warm.
t is goed te merken als ik een van de kuiks op mijn handen zet: in het begin voelt het koud aan, maar binnen 5 minuten zijn de pootjes warm en het buikje gloeit
Fijn voor julliequote:Op maandag 23 januari 2006 18:59 schreef lady-wrb het volgende:
oudste zoon is 12 (net geworden overigens)
ik heb hem vanaf 9 met grote tussenpozen gezien en na 10 en een half helemaal niet meer.
maar ik heb goede hoop dat het nu wat beter zal gaan qua omgang
ik heb hier nog nooit een vos gezienquote:Op dinsdag 31 januari 2006 13:44 schreef Dallie_v1.02 het volgende:
heb je waar je woont, ook vossen rondlopen? Tijdje geleden ben ik 50% van mijn kippenvoorraad kwijt geraakt aan 1 vos.
Het was opeens heel erg gaan regenen en mijn kippen waren even gaan schuilen op de veranda van mijn buurvrouw, en shoosh, daar schoot de vos ervandoor vanuit de heg met Zwartbessie, juist mijn mooiste kip natuurlijk.
De andere (rooie) die ik kwijt ben, daarvan heb ik nooit meer een spoor gevonden maar waar het hol van de vos zich bevindt, daar liggen de kippenpoten en de stukken geraamtes in de rondte.
Ik dus achter me andere kippen aan om ze het hok in te krijgen, maar begrijpen dat je hun leven wil redden doen ze niet, ze rennen evenhard weer weg.
de mijne zou trots moeten zijn : een hele schare kippen in zijn praktijk en nog beroemde ookquote:Op maandag 13 februari 2006 15:48 schreef Bluezz het volgende:
Kom op Mien
Wat stom dat dierenartsen zo weinig kippen op het spreekuur zouden krijgen
ik wil best naar een dierenarts, maar wel eentje die weet waar hij het over heeft en dat is de mijne duidelijk niet.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 13:41 schreef Bluezz het volgende:
Het inkie syndroom
En toch een date met de D.A. proberen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |