Barney ligt flink te zweten.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 19:10 schreef Showtime het volgende:
Barney ligt vast al in zijn bedje om voor te bereiden op de finale tegen Jelle.
Als ie zo speelt als na de break dan kan ook Barney niet aan hem tippen denk ik!quote:Op zaterdag 14 januari 2006 19:10 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Koelbloedig hoor. Ik ben benieuwd of hij Barney kan klaren. Vrees van niet, Barney is wat constanter.
Keith Deller volgens mij, en nog gewonnen ook?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 19:10 schreef erikh het volgende:
Hij heeft nu al geschiedenis geschreven toch? Nooit eerder een debutant naar de finale toch
Er heeft zelfs al 'n keer een qualifier gewonnen.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 19:10 schreef erikh het volgende:
Hij heeft nu al geschiedenis geschreven toch? Nooit eerder een debutant naar de finale toch
heel engeland ligt zich op te vretenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 19:10 schreef dVTB het volgende:
On-voor-stel-baar !!! Wat zal dit onwijs hard aankomen in Engeland.
Wat een geweldige prestatie !
Klaasen is wat minder constant dan die dikke Haagse pad.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 19:11 schreef erikh het volgende:
Als Jelle morgen zo gooit als vandaag na de break dan weet ik niet wie er gaat winnen hoor
1995quote:Op zaterdag 14 januari 2006 19:10 schreef Dacide het volgende:
mooi mooi mooi dit
nu gun ik het hem ook dat ie morgen wint....
maar barney heeft nog nooit verloren als ie in de finale staat..
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 19:11 schreef axis303 het volgende:
Morgen gelijk in sets en legs, en dan een 9-darter voor Klaassens om die vadsige postbode op zijn nummer te zetten en de titel te pakken.
dit gaat zeker hard aankomen in Engeland, Nederlanders nemen de Embassy overquote:Op zaterdag 14 januari 2006 19:10 schreef dVTB het volgende:
On-voor-stel-baar !!! Wat zal dit onwijs hard aankomen in Engeland.
Wat een geweldige prestatie !
Ach Boeiuh ook eigenlijkquote:Op zaterdag 14 januari 2006 19:11 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Er heeft zelfs al 'n keer een qualifier gewonnen.
Inderdaad!!quote:Op zaterdag 14 januari 2006 19:12 schreef Molluck het volgende:
Heel knap hoor, ik blijf het zeggen maar hij heeft het zoveel meer verdiend dan van Barneveld...
Echt een lekker wijf is het niet.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 19:12 schreef InTrePidIvity het volgende:
Wat is dat met z'n vriendin en een aanzoek?
Barney speelt al veel alnger dit is het debuut van Jelle, dus of hij het meer verdient weet ik niet.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 19:12 schreef Molluck het volgende:
Heel knap hoor, ik blijf het zeggen maar hij heeft het zoveel meer verdiend dan van Barneveld...
Ze is ook niet erg lelijk, maar als die dartersvrouwen zien niet bepaald knapquote:Op zaterdag 14 januari 2006 19:12 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Echt een lekker wijf is het niet.
Daar moet je zoquote:Op zaterdag 14 januari 2006 19:14 schreef -Vaduz- het volgende:
Echt geweldig, niet normaal wat goed.![]()
Daarom legt ze hem nu al vast.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 19:12 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Nou en? Alsof echte liefde niet telt.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 19:12 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Dat kunnen er morgen wel eens heel erg veel worden.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 19:15 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Ben benieuwd hoeveel mensen er nu gekeken hebben en hoeveel mensen er morgen kijken!
dat is een andere vrouw..quote:Op zaterdag 14 januari 2006 19:12 schreef InTrePidIvity het volgende:
Wat is dat met z'n vriendin en een aanzoek?
Inderdaad!quote:Op zaterdag 14 januari 2006 19:16 schreef Showtime het volgende:
[..]
super, zo kalm, beheerst en zichzelf
gozer!
Super lelijk ook niet, maar wat maakt het uit.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 19:12 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Half 7 geloof ikquote:Op zaterdag 14 januari 2006 19:17 schreef H.Flick het volgende:
Hoe laat is die finale nou morgen? Want ik ga ook nog naar het voetbal, dus ik ben bang dat ik het niet ga halen.
Meestal om uur of 6quote:Op zaterdag 14 januari 2006 19:17 schreef H.Flick het volgende:
Hoe laat is die finale nou morgen? Want ik ga ook nog naar het voetbal, dus ik ben bang dat ik het niet ga halen.
Inderdaadquote:Op zaterdag 14 januari 2006 19:18 schreef Showtime het volgende:
Wat zegt Barney nou: "niet met 28.63", zit Barney nou gewoon Jelle zijn gemiddelde ff af te kraken van deze partij.
Ik ging ervan uit dat het het gemiddelde van Barney was, maar als het het gemiddelde van Jelle was dan was het wel een hele gare uitspraak.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 19:18 schreef Showtime het volgende:
Wat zegt Barney nou: "niet met 28.63", zit Barney nou gewoon Jelle zijn gemiddelde ff af te kraken van deze partij.
Ja, die speklap knijpt 'm al.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 19:18 schreef Showtime het volgende:
Dat hoeft niet, als Jelle maar gewoont wintquote:Op zaterdag 14 januari 2006 19:19 schreef YellowLedbetter het volgende:
kankerbarney, wat een grafkankermongool met zijn arrogante kop.
Verslaggever: Ga je morgen winnen Jelle?
Jelle: Ja natuurlijk!Barney: Niet met 28, 34 jong
Afschieten de arrogante grafkankermongool!
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 19:19 schreef YellowLedbetter het volgende:
Echt welquote:Op zaterdag 14 januari 2006 19:19 schreef Showtime het volgende:
[..]
gatverdamme, nu hoop ik helemaal dat Jelle morgen de vloer aanveegt met Barney
Eens.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 19:18 schreef tongytongylickylicky het volgende:
wat walg ik van die Raymond van Barneveld, wat een kapsones. Hopelijk word morgen de vloer met hem gelijkt gemaakt.
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 19:20 schreef the_legend_killer het volgende:
kan spannend worden morgen.
Kan Jelle Barney afhouden van zijn 5de titel ?
net ernaast, volgens mijquote:Op zaterdag 14 januari 2006 19:20 schreef erikh het volgende:
Zag ik nu jelle recht in greatbatch zijn gezicht zijn vuist omhoog steken
Logisch, toch. Barney is gewoon een arrogante postbodequote:Op zaterdag 14 januari 2006 19:20 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Volgens mij is bijna iedereen voor Jelle
daar lijkt het inderdaad op, zelfde gebeurde daarvoor alleen vica versa, zal wel met de camera stand te maken hebbenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 19:20 schreef erikh het volgende:
nee, richting het publiekquote:Op zaterdag 14 januari 2006 19:20 schreef erikh het volgende:
Nee, hij stond er vlak naast. Ik dacht ook al.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 19:20 schreef erikh het volgende:
Tot morgen, ciao!quote:Op zaterdag 14 januari 2006 19:22 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Nouu.. ik ga der vandoor!
Tot morgen iedereeen!
Gun die man z'n schnabbel johquote:Op zaterdag 14 januari 2006 19:22 schreef erikh het volgende:
Kan iemand alsjeblieft die stompe zijn smoel laten houden overigens
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 19:19 schreef YellowLedbetter het volgende:
Hij is toch wereldkampioen? (officieel dan)quote:Op zaterdag 14 januari 2006 19:24 schreef BliksemSchigt het volgende:
Dick van Dijk, wat een trieste kerel zeg ;')
ik had nog nooit van hem gehoord en waar werd dat wereldkampioenschap uitgezonden?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 19:25 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Hij is toch wereldkampioen? (officieel dan)
ziet er zeker niet slecht uit zegquote:Op zaterdag 14 januari 2006 19:24 schreef Showtime het volgende:
Die vriendin van Jelle mist alleen nog een leren pak met bijbehorende zweep.
Zijn ranking was niet hoog genoegquote:Op zaterdag 14 januari 2006 19:25 schreef H.Flick het volgende:
Lekkere wereldkampioen als je niet eens mee doet aan Lakeside
Ach, ik stoor me niet echt aan beide dingen. Maar als mensen zich aan barney storen, kun je ook wel wat op die overdreven vuist van Jelle tegen hebben vind ik.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 19:25 schreef erikh het volgende:
Joh beetje emotie hoort erbij, zie ik liever af en toe een vuist dan iemand die erbij staat alsof ie god is
Was is Australië geloof ikquote:Op zaterdag 14 januari 2006 19:25 schreef Showtime het volgende:
[..]
ik had nog nooit van hem gehoord en waar werd dat wereldkampioenschap uitgezonden?
hoeveel wereldkampioen darten zijn er wel niet![]()
Dat laat ie vaak genoeg merken, maar kom op zeg. Dat het voor jou je revanche is dat twee Nederlanders in de finale staan, omdat jij niet mee mocht doen, hou op zeg. Had ie zich maar moeten kwalificeren.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 19:25 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Hij is toch wereldkampioen? (officieel dan)
Ik vind het over het algemeen wel meevallen met van Barneveld maar hij oogt gewoon arrogant, jelle heeft ook wel een arrogante blik maar toch anders, toch iets meer bescheiden dan van Barneveldquote:Op zaterdag 14 januari 2006 19:26 schreef Dwaashaas het volgende:
Barney liep in het begin van zijn bekendheid zeg maar absoluut niet naast zijn schoenen, maar nu.
Ik hoop dat Jelle in de loop der tijd wel weet hoe hij in zijn schoenen moet blijven staan.
Wat boeien die gemiddeldes anyways, je wint, óf niet![]()
Ik vind dat vuistje echt lang niet zo irritant als die fucking arrogante god/jezus imitatie van Barney als ie heeft gewonnen.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 19:25 schreef erikh het volgende:
Joh beetje emotie hoort erbij, zie ik liever af en toe een vuist dan iemand die erbij staat alsof ie god is
Ze hebben hem wel genaaid...quote:Op zaterdag 14 januari 2006 19:26 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Dat laat ie vaak genoeg merken, maar kom op zeg. Dat het voor jou je revanche is dat twee Nederlanders in de finale staan, omdat jij niet mee mocht doen, hou op zeg. Had ie zich maar moeten kwalificeren.
moest ie tegen kangeroos en koala beren dartenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 19:26 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Was is Australië geloof ik
Nog steeds niet! Barney blijft DE held van darts, die er in zijn eentje voor gezorgd heeft dat het zo populair is in NL en dat iemand als Jelle met darten is begonnen.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 19:26 schreef Dwaashaas het volgende:
Barney liep in het begin van zijn bekendheid zeg maar absoluut niet naast zijn schoenen, maar nu.
Daar heb ik het ook over, mag best eens wat bescheidener van Barney. Wat een irritante manier van juichen is dat inderdaad zeg.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 19:27 schreef EKterror het volgende:
[..]
Ik vind dat vuistje echt lang niet zo irritant als die fucking arrogante god/jezus imitatie van Barney als ie heeft gewonnen.
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 19:28 schreef YellowLedbetter het volgende:
[afbeelding]
zo zien we het allemaal graag
Ik moest lachenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 19:28 schreef YellowLedbetter het volgende:
[afbeelding]
Nee, er is zelfs een keer een finale door een debutant gewonnenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 19:10 schreef erikh het volgende:
Ben je zeker niet de enigequote:
Ik ga morgen zelfs kijken. Als Barney tegen die schot had gemoeten, zou ik de spanning niet aankunnen en echt pas halverwege gaan kijken.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 19:28 schreef BB-King het volgende:
Ik ben morgen voor de eerste keer sinds ik darten volg niet voor Barney!![]()
Wie was dat dan?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 19:29 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Nee, er is zelfs een keer een finale door een debutant gewonnen
Alle krediet voor Barney dat hij het darten in NL op de kaart heeft gezet, dat is iets wat niemand hem meer kan afnemen.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 19:28 schreef Bijna35 het volgende:
Nog steeds niet! Barney blijft DE held van darts, die er in zijn eentje voor gezorgd heeft dat het zo populair is in NL en dat iemand als Jelle met darten is begonnen.
Cruyff kan ook arrogant worden genoemd, maar het blijft de god van voetbal... En datzelfde geldt voor Barney bij darts.
Eigenlijk is er maar 1 officieel WK en die werd vorig jaar gewonnen door Van Dijck, in Perth.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 19:25 schreef Showtime het volgende:
[..]
ik had nog nooit van hem gehoord en waar werd dat wereldkampioenschap uitgezonden?
hoeveel wereldkampioen darten zijn er wel niet![]()
Jij hebt liever dat ze met 11 man op elkaar duiken rondom een vlag in de hoek?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 19:28 schreef erikh het volgende:
Daar heb ik het ook over, mag best eens wat bescheidener van Barney. Wat een irritante manier van juichen is dat inderdaad zeg.
Hoe oud ben jij zeg? Onvoorstelbaar hoe er met iemand als Barney in ons land wordt omgegeaanquote:Op zaterdag 14 januari 2006 19:28 schreef YellowLedbetter het volgende:
[afbeelding]
Dat is zeker waarquote:Op zaterdag 14 januari 2006 19:30 schreef Showtime het volgende:
[..]
Alle krediet voor Barney dat hij het darten in NL op de kaart heeft gezet, dat is iets wat niemand hem meer kan afnemen.
Volgens mij kan ze heel goed deep throaten.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 19:24 schreef Showtime het volgende:
Die vriendin van Jelle mist alleen nog een leren pak met bijbehorende zweep.
Maar doen de toppers van de BDO en de PDC wel mee aan het officiële WK?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 19:30 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Eigenlijk is er maar 1 officieel WK en die werd vorig jaar gewonnen door Van Dijck, in Perth.
De Lakeside wordt wel het WK van de BDO genoemd en de PDC World Championship van de PDC. Maar dat zijn dus officieuze WK's.
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 19:31 schreef PDOA het volgende:
[..]
Volgens mij kan ze heel goed deep throaten.
God o god, je mag ook niet blij zijn dat je gewonnen hebt hequote:Op zaterdag 14 januari 2006 19:24 schreef Bijna35 het volgende:
Barney heeft de jezus houding.. Jelle die vuist heel lang omhoog..
Beide kleine irriitnte dingen wat mij betreft.
Waarom is 'ie nu opeens gay?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 19:28 schreef YellowLedbetter het volgende:
[afbeelding]
Lijkt me dan ook reeel. Met 29.83 gaat hij het niet winnen in ieder geval.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 19:18 schreef Showtime het volgende:
Is maar één keer gebeurtquote:Op zaterdag 14 januari 2006 19:29 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Nee, er is zelfs een keer een finale door een debutant gewonnen
Verschrikkelijk inderdaad.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 19:30 schreef Bijna35 het volgende:
[..]
Hoe oud ben jij zeg? Onvoorstelbaar hoe er met iemand als Barney in ons land wordt omgegeaan
Ik denk het ook. Het zal wel vrij nipt worden.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 19:33 schreef freiss het volgende:
Ik denk dat Barney gaat winnen overigens.
daar hebben beide bonden er ook weer 1 van geloof ikquote:Op zaterdag 14 januari 2006 19:31 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Maar doen de toppers van de BDO en de PDC wel mee aan het officiële WK?
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 19:28 schreef Bijna35 het volgende:
Nog steeds niet! Barney blijft DE held van darts, die er in zijn eentje voor gezorgd heeft dat het zo populair is in NL en dat iemand als Jelle met darten is begonnen.
Wat heeft die Dick van Dijk dan gewonnen? Het WK voor amateurs ofzo?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 19:34 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
daar hebben beide bonden er ook weer 1 van geloof ik
Ik zag laatst een stukje van dat WK op de BBC. Totaal geen sfeer daar, gewoon een tribune erachter met stille mensen en met een mastercaller die heel rustig de scores zei. Bijna een soort biljartsfeer, niks aan eigenlijk...quote:Op zaterdag 14 januari 2006 19:30 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Eigenlijk is er maar 1 officieel WK en die werd vorig jaar gewonnen door Van Dijck, in Perth.
Nee die van de BDOquote:Op zaterdag 14 januari 2006 19:35 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Wat heeft die Dick van Dijk dan gewonnen? Het WK voor amateurs ofzo?
Jelle won wel van Mervyn king. Aardig wapenfeit.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 19:35 schreef PDOA het volgende:
Barney mag dan wel een arrogante hond zijn, hij heeft wel gewonnen van de grootste darters. Dan kan Jelle nog niet zeggen.
In Australie zag ik erg veel bekende gezichten van de BDO en PDC.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 19:31 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Maar doen de toppers van de BDO en de PDC wel mee aan het officiële WK?
Ja, ik zeg toch niet dat het regelmatig gebeurt?quote:
In de finale, heb ik het over.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 19:36 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Jelle won wel van Mervyn king. Aardig wapenfeit.
Nee, mervyn king is maar een loser inderdaad,quote:Op zaterdag 14 januari 2006 19:35 schreef PDOA het volgende:
Barney mag dan wel een arrogante hond zijn, hij heeft wel gewonnen van de grootste darters. Dat kan Jelle nog niet zeggen.
Ik denk het niet.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 19:34 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Ik denk het ook. Het zal wel vrij nipt worden.
Zie vorig antwoord.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 19:37 schreef erikh het volgende:
[..]
Nee, mervyn king is maar een loser inderdaad,![]()
Het was wel een beetje dollen, maar als je al door half Nederland arrogant geworden wordt moet je zoiets natuurlijk niet zeggen.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 19:37 schreef BB-King het volgende:
Ik erger me totaal niet aan Barney.
Vond het wel komisch daarnet met Jelle... beetje dollen met elkaar.
Tuurlijk moet Jelle wel morgen die beker pakken....![]()
Ohja, leuke vergelijking, maar Klaasen heeft nog geen finales gespeeld om toppers in uit te kunnen schakelenquote:
Dollen... zo is die frituurkop nou eenmaal. Wat een kwal.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 19:37 schreef BB-King het volgende:
Dus dat toernooi gooien ze toch samen ?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 19:36 schreef vw_caddy het volgende:
[..]
In Australie zag ik erg veel bekende gezichten van de BDO en PDC.
Ik kan ook niet zeggen dat Barney kinderachtig reageerde of Klaasen zijn prestatie erg tekort deed. Hij reageerde er toch erg enthousiast op?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 19:37 schreef BB-King het volgende:
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 19:20 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Volgens mij is bijna iedereen voor Jelle
Typisch Nederlands inderdaad.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 19:32 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Verschrikkelijk inderdaad.
In Nederland kan men gewoon niet omgaan met kampioenen. Als iemand zijn kop boven het maaiveld uitsteekt wordt die gigantisch neergesabeld.
Hij MOET MOET MOETquote:Op zaterdag 14 januari 2006 19:37 schreef BB-King het volgende:
Dacht ik ook al aan.Die baalt als de pest.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 19:42 schreef Arcee het volgende:
[..]
Reken maar dat Barney baalt dat-ie tegen Klaasen moet. Nu loopt niet heel Nederland voor 'm uit mocht-ie z'n 5e winnen.
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 19:43 schreef popolon het volgende:
[..]
Typisch Nederlands inderdaad.
Waardeloos.
Ook niet mijn favoriete persoon maar dit is wel weer het andere uiterste.
Zo was het ook bedoeld van v. Barneveld.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 19:37 schreef BB-King het volgende:
iddquote:Op zaterdag 14 januari 2006 19:42 schreef Arcee het volgende:
[..]
Reken maar dat Barney baalt dat-ie tegen Klaasen moet. Nu loopt niet heel Nederland voor 'm uit mocht-ie z'n 5e winnen.
Daarom juist. Barney weet inmiddels hoe het is om in de finale te staan, maar Jelle zal 'm morgen wel zweten. Dit gaat totaal boven zijn verwachting uit.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 19:40 schreef Molluck het volgende:
[..]
Ohja, leuke vergelijking, maar Klaasen heeft nog geen finales gespeeld om toppers in uit te kunnen schakelen![]()
Nee toch, of wel.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 19:43 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Was Tony David een tijdje terug ook niet een debutant die de finale won?
Precies.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 19:43 schreef popolon het volgende:
[..]
Typisch Nederlands inderdaad.
Waardeloos.
Ook niet mijn favoriete persoon maar dit is wel weer het andere uiterste.
Als je even de moeite had genomen om mijn profiel te bekijken had je gezien dat ik 18 ben. En het gaat niet zo zeer om het feit dat ik barney haat, klein beetje maar, maar gewoon dat Jelle veel gaver is. Maar na die walgelijke opmerking over Jelle's gemiddelde moest ik me gewoon even uitleven op die arrogante rotkopquote:Op zaterdag 14 januari 2006 19:30 schreef Bijna35 het volgende:
[..]
Hoe oud ben jij zeg? Onvoorstelbaar hoe er met iemand als Barney in ons land wordt omgegeaan
Verloor bij zijn eerste deelname in de 1e ronde, maar won bij zijn tweede.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 19:45 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Nee toch, of wel.
Ik ga het eens controleren.
Dat dacht men ook toen ie tegen King 'de 1st geplaatste speler' moest...quote:Op zaterdag 14 januari 2006 19:43 schreef Tique3 het volgende:
Iedereen kan wel raden dat jelle morgen gewoon weggespeelt wordt
In mijn opinie moet je als topper ZEKER schijt hebben aan de heersende opinie van die spruitjeslucht mensen.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 19:39 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Het was wel een beetje dollen, maar als je al door half Nederland arrogant geworden wordt moet je zoiets natuurlijk niet zeggen.
inderdaadquote:Op zaterdag 14 januari 2006 19:46 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Verloor bij zijn eerste deelname in de 1e ronde, maar won bij zijn tweede.
Poepoe... In een luchtige sfeer zegt iemand dat die gaat winnen omdat een ander waarschijnlijk niet goed genoeg is... Zo reageren de darters onder elkaar wel vaker hoor.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 19:46 schreef YellowLedbetter het volgende:
Maar na die walgelijke opmerking over Jelle's gemiddelde
Dat zekerquote:Op zaterdag 14 januari 2006 19:52 schreef renz0r het volgende:
JAAAAAAHOEEEEEEEEE!!!!!!!!!!
Amen.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 19:46 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Precies.
Verschrikkelijk.
Van Barneveld is ook niet mijn meest favoriete sportman. Maar het feit dat hij o zo succesvol is werkt als een rode lap op een stier en meteen wordt hij helemaal de grond in getrapt op irrelevante zaken (zijn overwicht, zijn transpireren, zijn zelfvertrouwen).
Hier kan men niet omgaan met succesvolle mensen.
Ah okay, dan heeft hij in 2001 weinig indruk op mij gemaakt. Staat me niets van bij.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 19:47 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
2001 Ist Round 703 Lost 0 - 3 30.29 Andy Fordham ENGLAND 30.65
Inderdaad, daar hadden we het hier nog over.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 19:32 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Verschrikkelijk inderdaad.
In Nederland kan men gewoon niet omgaan met kampioenen. Als iemand zijn kop boven het maaiveld uitsteekt wordt die gigantisch neergesabeld.
Hij zei anders dat ook hij heel erg voor Jelle had ziten juichen. Of was dat weer gelogenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 19:42 schreef Arcee het volgende:
[..]
't Is ook al mode om Wennemars af te zeiken omdat ie 'arrogant' is.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 19:55 schreef Arcee het volgende:
[..]
Inderdaad, daar hadden we het hier nog over.
Waarom ben je dan geen echte darter?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 19:48 schreef ilona-scuderia het volgende:
Toch flauw van die Greatbatch om Jelle uit z'n concentratie proberen te halen door z'n pijlen heel langzaam uit het bord te halen, dan ben je geen echte darter
Maar dan nog, DOUBLE DUTCH...
Ik vond die kneus in het publiek die het nodig vond om KOM OP JELLE te gaan blérren terwijl Greatbatch net gooide veel flauwer. Maar idd, het slaat nergens op om te proberen op zo'n manier te winnen.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 19:48 schreef ilona-scuderia het volgende:
Toch flauw van die Greatbatch om Jelle uit z'n concentratie proberen te halen door z'n pijlen heel langzaam uit het bord te halen, dan ben je geen echte darter
Maar dan nog, DOUBLE DUTCH...
quote:At the PDC World Championship a few weeks ago - the one that Phil Taylor wins every year -
Het is niet zo sportief. Maar een beetje psychologische oorlogsvoering hoort erbij. Doet Jelle zelf ook.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 19:57 schreef freiss het volgende:
[..]
Waarom ben je dan geen echte darter?
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 19:44 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Zo was het ook bedoeld van v. Barneveld.
Hij begon al met 'het had een zoon van me kunnen zijn' met een vette lach.
Je kon aan alles merken dat hij het prachtig vond dat Jelle in de finale staat. Hij zij ook dat hij verwacht te winnen, maar dat Jelle er ongetwijfeld hetzelfde over denkt.
En op van d'r Giessens vraag 'Denk je dat je morgen kan winnen' zei hij inderdaad met een lach in de richting van de camera 'Niet met 29.83 Arjan'. Wanneer hij zoiets had gezegd bij een finale met bv Ted Hankey had iedereen erom kunnen lachen. Nu is het opeens arrogantie.
Je bent dan geen professionele darter. Greatbatch wist donders goed dat hij helemaal geslacht zou worden als hij niet ging vertragen. Maar Klaasen anticipeerde goed.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 19:57 schreef freiss het volgende:
[..]
Waarom ben je dan geen echte darter?
Ik vind dat je dan nog steeds een professionele darter bent. Of het heel erg sportief is, valt te betwijfelen.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:00 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Je bent dan geen professionele darter. Greatbatch wist donders goed dat hij helemaal geslacht zou worden als hij niet ging vertragen. Maar Klaasen anticipeerde goed.
Ach man ik kan daar om lachen en zij onderling ook. Wil je dat het topsporters zijn hoort dat er gewoon bij. Wat wil je heilige kastplantjes met de voornaam Co ?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:07 schreef vw_caddy het volgende:
Smerige uitspraak trouwens van Barney over het gemiddelde van Jelle.
Jij hebt ook geen gevoel voor humor hè?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:07 schreef vw_caddy het volgende:
Smerige uitspraak trouwens van Barney over het gemiddelde van Jelle.
Ik kan er ook maar niet aan wennen... Vooral zijn siiiiiiiiiiiiixty is irritant.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:17 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Jij hebt ook geen gevoel voor humor hè?
Ik hoop trouwens ook dat die speaker van het tweede gedeelte van de partij tussen Klaasen en Greatbatch niet de finale gaat doen. Wat een drama die kerel ...
Gewoon TV op mute zetten.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:17 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Ik hoop trouwens ook dat die speaker van het tweede gedeelte van de partij tussen Klaasen en Greatbatch niet de finale gaat doen. Wat een drama die kerel ...
Mijn oplossing: BBC kijken.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:17 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Doe es rustig aan, ik quote de verkeerde.quote:
Ze zag er behoorlijk zenuwachtig uit ja, en het was inderdaad te zien aan haar sigaretten gebruikquote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:05 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Die moeder stond overigens heel die studio blauw te zetten
Ben bang van nietquote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:22 schreef Rekkie het volgende:
Ik gok dat er morgen een nederlander wint![]()
![]()
hijs flauwquote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:22 schreef Rekkie het volgende:
Ik gok dat er morgen een nederlander wint![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |