Inderdaadquote:Op zaterdag 14 januari 2006 19:18 schreef Showtime het volgende:
Wat zegt Barney nou: "niet met 28.63", zit Barney nou gewoon Jelle zijn gemiddelde ff af te kraken van deze partij.
Ik ging ervan uit dat het het gemiddelde van Barney was, maar als het het gemiddelde van Jelle was dan was het wel een hele gare uitspraak.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 19:18 schreef Showtime het volgende:
Wat zegt Barney nou: "niet met 28.63", zit Barney nou gewoon Jelle zijn gemiddelde ff af te kraken van deze partij.
Ja, die speklap knijpt 'm al.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 19:18 schreef Showtime het volgende:
Dat hoeft niet, als Jelle maar gewoont wintquote:Op zaterdag 14 januari 2006 19:19 schreef YellowLedbetter het volgende:
kankerbarney, wat een grafkankermongool met zijn arrogante kop.
Verslaggever: Ga je morgen winnen Jelle?
Jelle: Ja natuurlijk!Barney: Niet met 28, 34 jong
Afschieten de arrogante grafkankermongool!
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 19:19 schreef YellowLedbetter het volgende:
kankerbarney, wat een grafkankermongool met zijn arrogante kop.
Verslaggever: Ga je morgen winnen Jelle?
Jelle: Ja natuurlijk!Barney: Niet met 28, 34 jong
Afschieten de arrogante grafkankermongool!
Echt welquote:Op zaterdag 14 januari 2006 19:19 schreef Showtime het volgende:
[..]
gatverdamme, nu hoop ik helemaal dat Jelle morgen de vloer aanveegt met Barney
Eens.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 19:18 schreef tongytongylickylicky het volgende:
wat walg ik van die Raymond van Barneveld, wat een kapsones. Hopelijk word morgen de vloer met hem gelijkt gemaakt.
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 19:20 schreef the_legend_killer het volgende:
kan spannend worden morgen.
Kan Jelle Barney afhouden van zijn 5de titel ?
net ernaast, volgens mijquote:Op zaterdag 14 januari 2006 19:20 schreef erikh het volgende:
Zag ik nu jelle recht in greatbatch zijn gezicht zijn vuist omhoog steken
Logisch, toch. Barney is gewoon een arrogante postbodequote:Op zaterdag 14 januari 2006 19:20 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Volgens mij is bijna iedereen voor Jelle
daar lijkt het inderdaad op, zelfde gebeurde daarvoor alleen vica versa, zal wel met de camera stand te maken hebbenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 19:20 schreef erikh het volgende:
nee, richting het publiekquote:Op zaterdag 14 januari 2006 19:20 schreef erikh het volgende:
Nee, hij stond er vlak naast. Ik dacht ook al.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 19:20 schreef erikh het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |