abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_34071095
quote:
Op zondag 15 januari 2006 01:14 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

daarom is het ook voor jou onzin , omdat het voor jou niet kan , omdat je een blokkade gooit tussen de mogelijkheid.
"You're the authority of what is not possible"
Think of them not as failures, but as works in progress.
pi_34071111
quote:
Op zondag 15 januari 2006 01:14 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

daarom is het ook voor jou onzin , omdat het voor jou niet kan , omdat je een blokkade gooit tussen de mogelijkheid.
miljarden mensen wensen op vrede op Aarde ( ja oprecht).. Miljoenen homo's wensen geaccepteerd te worden.. En miljoenen Afrikanen willen geen honger meer lijden en miljoenen mensen plegen zelfmoord van leed..

Die mensen krijgen echt niet wat ze wensen.
  zondag 15 januari 2006 @ 01:22:23 #103
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_34071216
vergeet eens alles wat je hebt *geleerd* wie was je als baby bijvoorbeeld.

het ego is ook gemaakt , dus al wat je zegt over positieve eigenschappen ...
het is allemaal gemaakt , aangeleerd door scholing en de vaste opvoeding waar generaties zich aan hielden.
quote:
We moeten een subtiel evenwicht tot stand brengen een samenwerkingsverband
tussen ego en geest. Om intelligentie zonder educatie reél te kunnen uitvoeren met al haar mogelijkheden
het enige wat moet gebeuren is stile en rust.
quote:
Naarmate we opgroeien zien we ons geplaatst voor allerlei
uitdagingen en worden er allerlei eisen aan ons gesteld
ja , eisen...

wie stelt deze eisen en waarvoor.
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
pi_34071291
quote:
Op zondag 15 januari 2006 01:22 schreef BaajGuardian het volgende:
vergeet eens alles wat je hebt *geleerd* wie was je als baby bijvoorbeeld.

het ego is ook gemaakt , dus al wat je zegt over positieve eigenschappen ...
het is allemaal gemaakt , aangeleerd door scholing en de vaste opvoeding waar generaties zich aan hielden.
[..]

het enige wat moet gebeuren is stile en rust.
[..]

ja , eisen...

wie stelt deze eisen en waarvoor.
Ik heb als baby zijnde het niet aangeleerd om te lachen, het was een daad van tevredenheid.

Rust en stilte bereik je door je Ego en geest tevreden te stellen.

Je ego en geest stellen deze eisen om tevredenheid te bereiken.
  zondag 15 januari 2006 @ 01:29:55 #105
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_34071430
quote:
Op zondag 15 januari 2006 01:18 schreef Triggershot het volgende:

[..]

miljarden mensen wensen op vrede op Aarde ( ja oprecht)..
en daarom is de wens er , maar maken ze vrede? nee , men zoekt een vijand en valt deze aan onder het mom van vrede krijgen (het is als die koloniste in israel , die de palestijnen het liefst uitmoord om vrede te krijgen , dit zal nooit werken , de wens voor vrede is er maar voert zij het uit? integendeel , en vaak word mijn naam er nog in verwerkt ook.
quote:
Miljoenen homo's wensen geaccepteerd te worden..
daarom worden ze niet alom gerespecteerd , omdat ze dat wensen , ze krijgen wat ze willen en dat is aandacht in deze zaak en dat is er
quote:
En miljoenen Afrikanen willen geen honger meer lijden en miljoenen mensen plegen zelfmoord van leed..
afrikanen willen hun eigen leven leiden zonder corruptie die enkel is veroorzaakt door onze modellen en inbreng , het westen blijft er maar buisinesses in opzetten die de mensen niet helpen maar alleen ervan profiteren , de reden dat afrikanen in collectief formaat niet krijgen wat ze willen is omdat meer mensen iets heel anders willen , en die verhouding is sterk.
quote:
Die mensen krijgen echt niet wat ze wensen.
integendeel.
ze krijgen precies wat ze wensen , en dat is dat ze het wensen
zoekt en gij zult vinden is verdraaid , het is namelijk zoekt en gij zult zoeken.
vind en gij zult vinden.
  zondag 15 januari 2006 @ 01:31:45 #106
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_34071492
quote:
Op zondag 15 januari 2006 01:24 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Ik heb als baby zijnde het niet aangeleerd om te lachen, het was een daad van tevredenheid.

Rust en stilte bereik je door je Ego en geest tevreden te stellen.

Je ego en geest stellen deze eisen om tevredenheid te bereiken.
een baby heeft geen ego.
pi_34071539
quote:
Op zondag 15 januari 2006 01:29 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

en daarom is de wens er , maar maken ze vrede? nee , men zoekt een vijand en valt deze aan onder het mom van vrede krijgen
[..]

daarom worden ze niet alom gerespecteerd , omdat ze dat wensen , ze krijgen wat ze willen en dat is aandacht in deze zaak en dat is er
[..]

afrikanen willen hun eigen leven leiden zonder corruptie die enkel is veroorzaakt door onze modellen en inbreng , het westen blijft er maar buisinesses in opzetten die de mensen niet helpen maar alleen ervan profiteren , de reden dat afrikanen in collectief formaat niet krijgen wat ze willen is omdat meer mensen iets heel anders willen , en die verhouding is sterk.
[..]

integendeel.
ze krijgen precies wat ze wensen , en dat is dat ze het wensen
zoekt en gij zult vinden is verdraaid , het is namelijk zoekt en gij zult zoeken.
vind en gij zult vinden.
De meerderheid wil vrede op Aarde, het zijn altijd de minderheden die opstoken zodat er oorlog komt, kijk maar naar laatste oorlog in Irak.

Jij zoekt je gelijk, jouw wens is en overtuiging is dat de wensen van men uitkomt en ze het ook krijgen enkel draai je bij sommige aangegeven voorbeelden een heel verhaal erom heen die niet aan elkaar te knopen is. Als je oprecht zoekt is er sprake van twijfel en toeval.

Ontken je toeval? Dan ontken je ook vrije wil en dus leef je in een onbewust dictatorieel leven?

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 15-01-2006 01:35:10 ]
pi_34071544
ok uhm

ik kan zelf nog niet echt begrijpen dat er geen begin is geweest in 'god' bewustzijn..

kan er iets ontstaan uit niks?
is god ontstaan?
hoe kan je eenheid ervaren?
pi_34071564
quote:
Op zondag 15 januari 2006 01:31 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

een baby heeft geen ego.
Een baby heeft een ontwikkelende zaad die zal uitgroeien tot een ego.
  zondag 15 januari 2006 @ 01:35:41 #110
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_34071615
quote:
Op zondag 15 januari 2006 01:33 schreef Triggershot het volgende:

[..]

De meerderheid wil vrede op Aarde, het zijn altijd de minderheden die opstoken zodat er oorlog komt, kijk maar naar laatste oorlog in Irak.

Jij zoekt je gelijk, jouw wens is en overtuiging is dat de wensen van men uitkomt en ze het ook krijgen enkel draai je bij sommige aangegeven voorbeelden een heel verhaal erom heen die niet aan elkaar te knopen is. Als je oprecht zoekt is er sprake van twijfel en toeval.

Ontken je toeval? Dan ontken je ook vrije wil en dus leef je in een onbewust dictatorieel leven?
er waren mooie demonstraties , perfect binnen de barrieres , en na dezen ging men weer naar huis en at een pizza voor de tv en zeide : het was een mooie dag.
  zondag 15 januari 2006 @ 01:36:12 #111
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_34071632
quote:
Op zondag 15 januari 2006 01:34 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Een baby heeft een ontwikkelende zaad die zal uitgroeien tot een ego.
zaden worden geplant.
pi_34071657
quote:
Op zondag 15 januari 2006 01:36 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

zaden worden geplant.
door je ouders en omgeving. (direct door je ouders)
pi_34071696
quote:
Op zondag 15 januari 2006 01:35 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

er waren mooie demonstraties , perfect binnen de barrieres , en na dezen ging men weer naar huis en at een pizza voor de tv en zeide : het was een mooie dag.
al aten ze een restaurant en hele voorraad van MAC leeg, mensen waren tegen de oorlog..
  zondag 15 januari 2006 @ 01:41:33 #114
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_34071801
quote:
Op zondag 15 januari 2006 01:33 schreef -starseed-mayo- het volgende:
ok uhm

ik kan zelf nog niet echt begrijpen dat er geen begin is geweest in 'god' bewustzijn..
dit valt niet te begrijpen met hersennen
quote:
kan er iets ontstaan uit niks?
water ontstaat uit niks , geluid ontstaat uit niks , open ruimtes zijn niks maar bestaan
quote:
is god ontstaan?
ja
quote:
hoe kan je eenheid ervaren?
stile en rust
  zondag 15 januari 2006 @ 01:43:32 #115
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_34071868
quote:
Op zondag 15 januari 2006 01:38 schreef Triggershot het volgende:

[..]

al aten ze een restaurant en hele voorraad van MAC leeg, mensen waren tegen de oorlog..
waar zijn ze dan nu?
  zondag 15 januari 2006 @ 01:44:38 #116
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_34071910
quote:
Op zondag 15 januari 2006 01:37 schreef Triggershot het volgende:

[..]

door je ouders en omgeving. (direct door je ouders)
neem aan dat je het eens bent met dat de basis zuiver is en zonder ego.
pi_34071930
quote:
Op zondag 15 januari 2006 01:43 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

waar zijn ze dan nu?
verdward door een illusie omdat iemand beweerde dat wat ze wensen ook daadwerkelijk uit komt.
pi_34071983
quote:
Op zondag 15 januari 2006 01:44 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

neem aan dat je het eens bent met dat de basis zuiver is en zonder ego.
Je ego spoort aan tot tevredenheid, bitterheid, jaloezie,liefde, trots en haat.. Ik geloof dat ieder kind zelfs van baby af aan een ego heeft.. Denk maar aan alle aandacht opeisen van je moeder terwijl je moeder even je broer/zus voedt.
  zondag 15 januari 2006 @ 01:48:20 #119
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_34072025
heeft er iemand vragen waar je al jaren over nadenkt?
vraag het nu.
pi_34074462
Ik moet toegeven Baaj dat je antwoorden niet saai of ondoordacht zijn, dus ga vooral door. Niet zeggende dat je de wijsheid in pacht heb, mocht je dat zelf stellen.

- Maar vertel eens: Waarom kan muziek onze gemoedstoestand bepalen?
- Waarom doen wij dingen die we helemaal niet willen, en de omgeving ons ook niet vraagt te doen? (bungeejumpen en dergelijken)
- Waarom vinden mannen het leuk om 2 vrouwen bezig te zien? (en andersom, bij mijn weten, niet?)
  zondag 15 januari 2006 @ 03:41:14 #121
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_34074833
quote:
Op zondag 15 januari 2006 03:21 schreef Ciscus het volgende:
Ik moet toegeven Baaj dat je antwoorden niet saai of ondoordacht zijn, dus ga vooral door. Niet zeggende dat je de wijsheid in pacht heb, mocht je dat zelf stellen.

- Maar vertel eens: Waarom kan muziek onze gemoedstoestand bepalen?
muziek is een vorm van hercreatie net als het leven zelf , het is eigenlijk letterlijk bewust leven creeeren , een aantal tonen tot melodie verheffen is een wonder , en er bewust van zijn doet je het goddelijke ervaren. , zelfs negatief klinkende soorten muziek kunnen je het goddelijke laten ervaren juist door het wonderlijke ervan , sorry maar er zijn te weinig woorden om het beter uit te leggen dan dit , ook ik moet in dit geval even roeien met de riemen die ik heb om het zo begrijpelijk mogelijk te houden (op elk antwoord)
quote:
- Waarom doen wij dingen die we helemaal niet willen, en de omgeving ons ook niet vraagt te doen? (bungeejumpen en dergelijken)
ergens willen wij het wel , anders deden we het niet , maar er word een barriere verwijderd , de angst... alhoewel velen vaak zullen zeggen : 1 keer nooit meer. , aan de ene kant verwijderd hete tijdelijk de angst , aan de andere kant is het bedoeld om angst op te wekken , want ... dat is de zogenaamde kick. , waarom mensen deze kick zo geweldig kunnen vinden is net als bij muziek , maar dan in andere vorm , een gevoel wat je goddelijk kunt noemen , in ieder geval onmenselijk. , universeel mischien , alomvattend.
quote:
- Waarom vinden mannen het leuk om 2 vrouwen bezig te zien? (en andersom, bij mijn weten, niet?)
ik heb het geprobeerd (weer weg-ge-backspaced) , maar ik kan hier geen antwoord op vinden.
mijn excuses (hoewel ik het een erg goeie vraag vind , is het ook niet een onderwerp waar ik uberhaupt over kan praten)
pi_34075932
Wie is Enki ?

Leven we hier nu eigenlijk met een doel ?

Wat is er na de dood ?
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
  zondag 15 januari 2006 @ 09:06:03 #123
91333 displission
||stockpile wierrook || +30 :)
pi_34076120
Wie ben ik in het geheel BG? Of mag je dat niet zeggen? Of je mag het wel zeggen, maar dan lieg je er toch over..
een heks zorgt altijd voor een goede zak appels..twee groene en een bruine..zorg er als heks voor dat er een mooie rode in het midden legt en dat deze als eerste wordt gepakt omdat hij er smakelijk uitziet..Sluit het gesprek af met: eet smakelijk
  zondag 15 januari 2006 @ 09:12:33 #124
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_34076133
quote:
Op zondag 15 januari 2006 07:31 schreef UncleScorp het volgende:
Wie is Enki ?
de eerste
quote:
Leven we hier nu eigenlijk met een doel ?
dat beslis je aan het begin en het einde van de vorm
quote:
Wat is er na de dood ?
wat is er na het leven is na de dood.
het begrip dood bestaat maar is een net zo verzonnen iets als de muppets
ik blijf bij het beste voorbeeld :
is een rups dood wanneer zij in een vlinder veranderd?

ok maar ik begrijp wat jij wilt begrijpen , maar dit hoef je niet te begrijpen aangezien het enkel technische taal is , na de dood ben jij , en na elke dood , en elke vorm.
  zondag 15 januari 2006 @ 09:15:07 #125
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_34076142
quote:
Op zondag 15 januari 2006 09:06 schreef displission het volgende:
Wie ben ik in het geheel BG? Of mag je dat niet zeggen? Of je mag het wel zeggen, maar dan lieg je er toch over..
uw naam is schepper
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')