quote:Op zaterdag 14 januari 2006 17:47 schreef Lexie het volgende:
Boh, wat unne gek! Misschien was hij er met een niet zo sjieke slip tussengekomen?
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 17:48 schreef Dirktator het volgende:
rollatoromfg!![]()
![]()
![]()
![]()
1111 unodue!!! einszweiunddreizig!!!!! 111
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Stap 1, wrijf de stont uit je ogenquote:
Geweldig verhaal en die tekening is geweldig!quote:Op zaterdag 14 januari 2006 17:32 schreef Maikuuul het volgende:
Vandaag was een chille dag moet ik zeggen, totdat.
Jong wtf wilde ik in me eentje beginnenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 18:02 schreef Dennis_enzo het volgende:
Nooit gedacht aan het feit dat sommige mensen op zich wel kunnen lopen, maar geen kilometers achter elkaar met boodschappentassen? Als ik zo asociaal was geweest als jij in mijn Edah tijd was ik al 10x ontslagen. En dat terwijl de Edah toch wel een van de sloeberste supermarkten in Nederland is.
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 17:47 schreef Lexie het volgende:
Boh, wat unne gek! Misschien was hij er met een niet zo sjieke slip tussengekomen?
1). Waarom krijg ik dan toch steeds de indruk dat het meer om het baggeren en de aandacht gaat, dan de TT?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 17:57 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Stap 1, wrijf de stont uit je ogen
Stap 2, lees de OP nog eens, en let vooral op de laatste zin.
Merjeh gek die gast ging gewoon opstaan zag ik van een afstandje
Je bent het stuk vergeten waar je langs je zusje achter de kassa, je nichtje in de slijterij en je oom bij de slagerij langsging, vergetenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 17:32 schreef Maikuuul het volgende:
Ik ga naar de man en zie dit, ik zeg: oke ik ga ff wat collega's halen.
Ik ga naar me neefje > jeh die was de bonrol aant bijvullen. Ik ga naar de baas, zegtie: kunnen jullie dat niet doen ?
Nee dat niet, maar me tante en neefje werken wel bij de C1000quote:Op zaterdag 14 januari 2006 18:48 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Je bent het stuk vergeten waar je langs je zusje achter de kassa, je nichtje in de slijterij en je oom bij de slagerij langsging, vergeten![]()
Dat verbaast me nietquote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:08 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Nee dat niet, maar me tante en neefje werken wel bij de C1000
Jaja, maarja over 1 maand verloopt me neefjes contract dus dies dan wegquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |