quote:Op zaterdag 14 januari 2006 17:07 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Dan moet je morgen de tv niet uitzetten
Dan mag Klaasen van mij winnenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 17:08 schreef D.Rose het volgende:
[..]
finale, Barney tegen, hopelijk, Klaasen
Wel een haak, maar ik weet niet of dat ook mee telt.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 17:07 schreef D.Rose het volgende:
[..]
op de vraag of je vroeger een vis in je avatar had
Dat je voor Klaasen bent snap ik nog, maar stel je voor dat Barney tegen die Schot in de finale staat.quote:
een haakquote:Op zaterdag 14 januari 2006 17:09 schreef Muerte het volgende:
[..]
Wel een haak, maar ik weet niet of dat ook mee telt.![]()
hoe laat begint de finale morgen?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 17:10 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Van mij ook, daarom moest de tv ook aanblijven
Donderdag t meeste wat hij moest hebben goide hij ook in ene keer.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 17:10 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Van mij ook, daarom moest de tv ook aanblijven
Regie heeft mij vanochtend wel een paar bijzondere caps opgeleverd.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 17:10 schreef regenworm het volgende:
Regie is weer erg slecht jammer
Dan mag ie wel winnenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 17:10 schreef Bijna35 het volgende:
[..]
Dat je voor Klaasen bent snap ik nog, maar stel je voor dat Barney tegen die Schot in de finale staat.
Dan mag Barney wel winnen zo opgelostquote:Op zaterdag 14 januari 2006 17:10 schreef Bijna35 het volgende:
[..]
Dat je voor Klaasen bent snap ik nog, maar stel je voor dat Barney tegen die Schot in de finale staat.
volgens mij rond 18:00u, maar ben er niet zeker vanquote:Op zaterdag 14 januari 2006 17:11 schreef regenworm het volgende:
[..]
hoe laat begint de finale morgen?
ben erg benieuwdquote:Op zaterdag 14 januari 2006 17:11 schreef Muerte het volgende:
[..]
Regie heeft mij vanochtend wel een paar bijzondere caps opgeleverd.![]()
[HBB SC 68] En nu is het ECHT gebeurd!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |