Oh!quote:Op zaterdag 14 januari 2006 16:58 schreef cuall het volgende:
![]()
Nee ik bedoelde die dikke kale kerel die daar rondloopt![]()
veel plezierquote:Op zaterdag 14 januari 2006 17:02 schreef Muerte het volgende:
Maar als jullie het niet erg vinden ga ik vanaf nu weer doen wat ik leuk vind, caps plaatsen, en verder komen we elkaar wat discussie betreft wel weer eens tegen op dit forum.
Gezellig zie je snel weerquote:Op zaterdag 14 januari 2006 17:02 schreef Muerte het volgende:
Maar als jullie het niet erg vinden ga ik vanaf nu weer doen wat ik leuk vind, caps plaatsen, en verder komen we elkaar wat discussie betreft wel weer eens tegen op dit forum.
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 16:58 schreef regenworm het volgende:
[..]
In het begin had ik het geluid ook uit staan maar hoe langer is er naar luisteren hoe minder erg ik het vond.
Ook al, vandaag nog een keer. En het zal wel weer vaker voorbij komen.quote:
OK Tnx voor de updatequote:Op zaterdag 14 januari 2006 17:04 schreef D.Rose het volgende:
Barney heft gewonnen
krijg ik geen antwoord?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 17:02 schreef Muerte het volgende:
Ik hoop wel dat je je meldt als je wat kwijt wilt.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 17:02 schreef Muerte het volgende:
Das waarquote:Op zaterdag 14 januari 2006 17:04 schreef Pinball het volgende:
[..]
Ook al, vandaag nog een keer. En het zal wel weer vaker voorbij komen.
Is ook leuk, maar ik vind 1 keer per dag wel genoeg.
Lachen elke keer als ik de TV uitzet dan gaat Barney winnenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 17:04 schreef LekkerSimpel het volgende:
Barney in de finala 6-2 gewonnen van Adams.
Is goed hoor Muerte, doe jij maar lekker waar je goed in bent, ik geniet ervanquote:Op zaterdag 14 januari 2006 17:02 schreef Muerte het volgende:
Op watquote:
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 17:06 schreef regenworm het volgende:
[..]
Lachen elke keer als ik de TV uitzet dan gaat Barney winnen
Dan moet je morgen de tv niet uitzettenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 17:06 schreef regenworm het volgende:
[..]
Lachen elke keer als ik de TV uitzet dan gaat Barney winnen
Wie spelen er morgen?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 17:07 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Dan moet je morgen de tv niet uitzetten
Maak je maar niet ongerust, als ik iets kwijt wil, staat het al heel snel op het forum.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 17:05 schreef Pinball het volgende:
[..]
Ik hoop wel dat je je meldt als je wat kwijt wilt.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |