Dat is al eeeeeeuwen geleden joh...quote:Op zaterdag 14 januari 2006 16:47 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Swets?
Die was toch verwijderd omdat ie tever gegaan was?
N00b, die is alweer 2 jaar terug onder zijn originele nick.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 16:47 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Swets?
Die was toch verwijderd omdat ie tever gegaan was?
Uhuh..quote:Op zaterdag 14 januari 2006 16:44 schreef flugeltje het volgende:
Nee, ik ben niet bang van ze... Ze hebben het alleen in zich om samen een forum compleet te verbaggeren. Daar pas ik voor
quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 13:12 schreef flugeltje het volgende:
<..>
Overigens heb ik op heel fok alleen écht schrik voor Xebro en Kasta... Ik geniet ervan om hun topics/reacties te lezen maar hoop dat ik nooit met hen in discussie raak
Hij is mn room matequote:Op zaterdag 14 januari 2006 16:47 schreef regenworm het volgende:
[..]
als ik maar van je afblijf en dat is terecht.
Dan nog lijkt me dat hij die grens wel overschreden hadquote:Op zaterdag 14 januari 2006 16:48 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Dat is al eeeeeeuwen geleden joh...
Dat is dus ook al een hele tijd geledenquote:
De search doet het weer !!!!!!1111 ONE !!!! 111 Einz Twei!!!!quote:
Ze snapt er geen hol vanquote:Op zaterdag 14 januari 2006 16:49 schreef flugeltje het volgende:
Kijk eens wat ik vond in FB
geen mogelijkheid om te reageren
Mijn search doet het altijd!quote:Op zaterdag 14 januari 2006 16:51 schreef Muerte het volgende:
De search doet het weer !!!!!!1111 ONE !!!! 111 Einz Twei!!!!![]()
![]()
*** kloon, nog slecht gedaan ook, triest type geen woorden meer aan vuil maken.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 16:49 schreef flugeltje het volgende:
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 16:50 schreef regenworm het volgende:
Ik ga even een mailtje naar bewoners@endelmol.nl sturen.
Vragen of ze andere muziek kunnen draaien.
Dat is Kelly, en het is niet grappig om haar 'man' te noemen.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 16:50 schreef cuall het volgende:
Wie is die mannelijk SugerLee die daar rondloopt?
Iemand een ban geven doe jij dat of gaat dat in overleg met andere mods.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 16:49 schreef flugeltje het volgende:
zeg, had jij toevallig een vis in je avatar 'vroeger'?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 16:51 schreef Muerte het volgende:
[..]
De search doet het weer !!!!!!1111 ONE !!!! 111 Einz Twei!!!!![]()
![]()
Zeg maar: "Ook namens pinball".quote:Op zaterdag 14 januari 2006 16:50 schreef regenworm het volgende:
Ik ga even een mailtje naar bewoners@endelmol.nl sturen.
Vragen of ze andere muziek kunnen draaien.
Zeg t ze maar Cuallquote:Op zaterdag 14 januari 2006 16:54 schreef cuall het volgende:
[..]
ja graag, zeg maar dat ik het ook bagger vind
Yahoo!!!quote:
volgens mij worden die mailtjes gefilterd heb nl vanmiddag ook een mail gestuurd terwijl bart achter de pc zat en hij reageerde nietquote:Op zaterdag 14 januari 2006 16:54 schreef cuall het volgende:
[..]
ja graag, zeg maar dat ik het ook bagger vind
een mod kan niet bannen, dat doen de adminsquote:Op zaterdag 14 januari 2006 16:55 schreef regenworm het volgende:
[..]
Iemand een ban geven doe jij dat of gaat dat in overleg met andere mods.
Gewoon een vraagje
Pinball Kelly is nog steeds een man alleen zijn er een aantal onderdelen vervangen.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 16:54 schreef Pinball het volgende:
[..]
Dat is Kelly, en het is niet grappig om haar 'man' te noemen.![]()
Mods kunnen niet bannen, dat kunnen alleen (F)A's....quote:Op zaterdag 14 januari 2006 16:55 schreef regenworm het volgende:
[..]
Gewoon een vraagje
Die is helaas niet van mij.quote:
Jep de admins zetten t door of nietquote:Op zaterdag 14 januari 2006 16:56 schreef D.Rose het volgende:
[..]
een mod kan niet bannen, dat doen de admins
Bij de karaoke had ik het geluid uit en nu ookquote:Op zaterdag 14 januari 2006 16:46 schreef regenworm het volgende:
[..]
Het doet mij gelijk aan de Karaoke opdracht van BB5 dat was nog beter dan dit.
Overleg.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 16:55 schreef regenworm het volgende:
[..]
Gewoon een vraagje
thanksquote:Op zaterdag 14 januari 2006 16:56 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Mods kunnen niet bannen, dat kunnen alleen (F)A's....
Mods kunnen alleen users/situaties voorleggen en dan bepaald de (F)A wat er gaat gebeuren.
Ook Yahoo is niet van mij.quote:
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 16:54 schreef Pinball het volgende:
[..]
Dat is Kelly, en het is niet grappig om haar 'man' te noemen.![]()
In het begin had ik het geluid ook uit staan maar hoe langer is er naar luisteren hoe minder erg ik het vond.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 16:57 schreef Marrije het volgende:
[..]
Bij de karaoke had ik het geluid uit en nu ook![]()
Die discussie is vandaag al een keer geweest.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 16:56 schreef regenworm het volgende:
Pinball Kelly is nog steeds een man alleen zijn er een aantal onderdelen vervangen.
Is hij groot en wat is accentquote:Op zaterdag 14 januari 2006 16:58 schreef cuall het volgende:
[..]
![]()
Nee ik bedoelde die dikke kale kerel die daar rondloopt![]()
Dat was gister avond nacht tochquote:Op zaterdag 14 januari 2006 16:59 schreef Pinball het volgende:
[..]
Die discussie is vandaag al een keer geweest.
Als je het niet erg vindt sla ik een keer over.
prima dan stop ik deze discussie geen probleem.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 16:59 schreef Pinball het volgende:
[..]
Die discussie is vandaag al een keer geweest.
Als je het niet erg vindt sla ik een keer over.
Tot zoquote:Op zaterdag 14 januari 2006 17:00 schreef flugeltje het volgende:
Ik ga ff naar de Appie... Voer inslaan voor vanavond
vergeet niks te knabbelen mee te nemen.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 17:00 schreef flugeltje het volgende:
Ik ga ff naar de Appie... Voer inslaan voor vanavond
Ik heb een search op mijn pc staan. Ik heb die topics toch nodig voor de stats, en dan is zoeken maar een klein stapje verder.quote:
Dat is handigquote:Op zaterdag 14 januari 2006 17:01 schreef Pinball het volgende:
[..]
Ik heb een search op mijn pc staan. Ik heb die topics toch nodig voor de stats, en dan is zoeken maar een klein stapje verder.
Oh!quote:Op zaterdag 14 januari 2006 16:58 schreef cuall het volgende:
![]()
Nee ik bedoelde die dikke kale kerel die daar rondloopt![]()
veel plezierquote:Op zaterdag 14 januari 2006 17:02 schreef Muerte het volgende:
Maar als jullie het niet erg vinden ga ik vanaf nu weer doen wat ik leuk vind, caps plaatsen, en verder komen we elkaar wat discussie betreft wel weer eens tegen op dit forum.
Gezellig zie je snel weerquote:Op zaterdag 14 januari 2006 17:02 schreef Muerte het volgende:
Maar als jullie het niet erg vinden ga ik vanaf nu weer doen wat ik leuk vind, caps plaatsen, en verder komen we elkaar wat discussie betreft wel weer eens tegen op dit forum.
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 16:58 schreef regenworm het volgende:
[..]
In het begin had ik het geluid ook uit staan maar hoe langer is er naar luisteren hoe minder erg ik het vond.
Ook al, vandaag nog een keer. En het zal wel weer vaker voorbij komen.quote:
OK Tnx voor de updatequote:Op zaterdag 14 januari 2006 17:04 schreef D.Rose het volgende:
Barney heft gewonnen
krijg ik geen antwoord?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 17:02 schreef Muerte het volgende:
Ik hoop wel dat je je meldt als je wat kwijt wilt.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 17:02 schreef Muerte het volgende:
Das waarquote:Op zaterdag 14 januari 2006 17:04 schreef Pinball het volgende:
[..]
Ook al, vandaag nog een keer. En het zal wel weer vaker voorbij komen.
Is ook leuk, maar ik vind 1 keer per dag wel genoeg.
Lachen elke keer als ik de TV uitzet dan gaat Barney winnenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 17:04 schreef LekkerSimpel het volgende:
Barney in de finala 6-2 gewonnen van Adams.
Is goed hoor Muerte, doe jij maar lekker waar je goed in bent, ik geniet ervanquote:Op zaterdag 14 januari 2006 17:02 schreef Muerte het volgende:
Op watquote:
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 17:06 schreef regenworm het volgende:
[..]
Lachen elke keer als ik de TV uitzet dan gaat Barney winnen
Dan moet je morgen de tv niet uitzettenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 17:06 schreef regenworm het volgende:
[..]
Lachen elke keer als ik de TV uitzet dan gaat Barney winnen
Wie spelen er morgen?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 17:07 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Dan moet je morgen de tv niet uitzetten
Maak je maar niet ongerust, als ik iets kwijt wil, staat het al heel snel op het forum.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 17:05 schreef Pinball het volgende:
[..]
Ik hoop wel dat je je meldt als je wat kwijt wilt.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |