Dat is al eeeeeeuwen geleden joh...quote:Op zaterdag 14 januari 2006 16:47 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Swets?
Die was toch verwijderd omdat ie tever gegaan was?
N00b, die is alweer 2 jaar terug onder zijn originele nick.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 16:47 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Swets?
Die was toch verwijderd omdat ie tever gegaan was?
Uhuh..quote:Op zaterdag 14 januari 2006 16:44 schreef flugeltje het volgende:
Nee, ik ben niet bang van ze... Ze hebben het alleen in zich om samen een forum compleet te verbaggeren. Daar pas ik voor
quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 13:12 schreef flugeltje het volgende:
<..>
Overigens heb ik op heel fok alleen écht schrik voor Xebro en Kasta... Ik geniet ervan om hun topics/reacties te lezen maar hoop dat ik nooit met hen in discussie raak
Hij is mn room matequote:Op zaterdag 14 januari 2006 16:47 schreef regenworm het volgende:
[..]
als ik maar van je afblijf en dat is terecht.
Dan nog lijkt me dat hij die grens wel overschreden hadquote:Op zaterdag 14 januari 2006 16:48 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Dat is al eeeeeeuwen geleden joh...
Dat is dus ook al een hele tijd geledenquote:
De search doet het weer !!!!!!1111 ONE !!!! 111 Einz Twei!!!!quote:
Ze snapt er geen hol vanquote:Op zaterdag 14 januari 2006 16:49 schreef flugeltje het volgende:
Kijk eens wat ik vond in FB
geen mogelijkheid om te reageren
Mijn search doet het altijd!quote:Op zaterdag 14 januari 2006 16:51 schreef Muerte het volgende:
De search doet het weer !!!!!!1111 ONE !!!! 111 Einz Twei!!!!![]()
![]()
*** kloon, nog slecht gedaan ook, triest type geen woorden meer aan vuil maken.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 16:49 schreef flugeltje het volgende:
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 16:50 schreef regenworm het volgende:
Ik ga even een mailtje naar bewoners@endelmol.nl sturen.
Vragen of ze andere muziek kunnen draaien.
Dat is Kelly, en het is niet grappig om haar 'man' te noemen.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 16:50 schreef cuall het volgende:
Wie is die mannelijk SugerLee die daar rondloopt?
Iemand een ban geven doe jij dat of gaat dat in overleg met andere mods.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 16:49 schreef flugeltje het volgende:
zeg, had jij toevallig een vis in je avatar 'vroeger'?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 16:51 schreef Muerte het volgende:
[..]
De search doet het weer !!!!!!1111 ONE !!!! 111 Einz Twei!!!!![]()
![]()
Zeg maar: "Ook namens pinball".quote:Op zaterdag 14 januari 2006 16:50 schreef regenworm het volgende:
Ik ga even een mailtje naar bewoners@endelmol.nl sturen.
Vragen of ze andere muziek kunnen draaien.
Zeg t ze maar Cuallquote:Op zaterdag 14 januari 2006 16:54 schreef cuall het volgende:
[..]
ja graag, zeg maar dat ik het ook bagger vind
Yahoo!!!quote:
volgens mij worden die mailtjes gefilterd heb nl vanmiddag ook een mail gestuurd terwijl bart achter de pc zat en hij reageerde nietquote:Op zaterdag 14 januari 2006 16:54 schreef cuall het volgende:
[..]
ja graag, zeg maar dat ik het ook bagger vind
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |