quote:Op woensdag 30 december 2009 13:34 schreef flipsen het volgende:
Ik weet nog een adresje in Bariloche voor je Vogue, maar dan via Hospitalityclub.orgEn wij hebben dus al een adres gevonden in Holanda als ik het goed begrijp?
Dat is vaak iets lastiger, omdat mensen over het algemeen een plekkie op de bank aanbieden en de meeste mensen hebben geen 2 banken :-) Maar als jullie ook een slaapmatje meehebben is het vast niet zo´n probleem. Overigens hebben wij 2 matrassen in de huiskamer (hoewel we de voorkeur geven aan alleenreizenden), mocht je Bariloche aandoenquote:Op zaterdag 2 januari 2010 19:24 schreef Keios het volgende:
Wij zijn met twee aan het kijken om een reis door Argentinië te maken (hoi flipsen, verschillende fora, dezelfde mensen) en ik vraag me af of je ook evengoed of even gemakkelijk met 2 kunt gaan couchsurfen of gaan HC-en?
Je HOEFT je niet te verifieren met en credicard volgens mij?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 01:26 schreef frame-saw het volgende:
Ik up even dit topic want kon geen andere vinden.
Ik wil binnenkort couchsurfen omdat ik naar een festival in Brighton wil, de kosten voor een hostel zijn alleen dan 3 keer zo hoog als normaal. Maar nu moet ik me verifiëren via een donatie via creditcard. Die heb ik dus niet.
Iemand tips hoe ik wel de kosten kan drukken door iets anders dan een hostel te zoeken (wil geen 30 pond per nacht voor een smerig hostel ergens ver buiten het centrum van Brighton).
Heb je vaak mensen over?quote:Op zaterdag 2 januari 2010 22:33 schreef flipsen het volgende:
[..]
Dat is vaak iets lastiger, omdat mensen over het algemeen een plekkie op de bank aanbieden en de meeste mensen hebben geen 2 banken :-) Maar als jullie ook een slaapmatje meehebben is het vast niet zo´n probleem. Overigens hebben wij 2 matrassen in de huiskamer (hoewel we de voorkeur geven aan alleenreizenden), mocht je Bariloche aandoen![]()
Het werkt altijd goed als je referenties hebt, of testimonials van mensen die je kent, waar je hebt gecrashed, of die bij jou hebben gecrashed/ je hebben ontmoet voor een meet.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 01:34 schreef frame-saw het volgende:
Nee, eigenlijk niemand.
Maar hoeft dus niet per se?
Dan ga ik wel even zoeken naar wat mensen. (ja het is laat en keek niet verder dan mijn neus lang is)
In Bariloche niet meer zo vaak helaas, omdat de honden (inmiddels 2) ook binnenslapen wordt het dan wel erg vol in de huiskamerquote:
Thanks, ga er nu weer even mee bezigquote:Op vrijdag 7 mei 2010 01:45 schreef StrikerZeljko het volgende:
[..]
Het werkt altijd goed als je referenties hebt, of testimonials van mensen die je kent, waar je hebt gecrashed, of die bij jou hebben gecrashed/ je hebben ontmoet voor een meet.
Dat wekt uiteraard vertrouwen, net als die verificatie.
Desondanks kun je met een nieuw/blanco profiel best succes hebben, goed zoeken en niet zomaar in de wilde weg mensen aanschrijven. Profielen goed door lezen voor je ze gaat vragen en een persoonlijk bericht sturen, Verder je eigen profiel zo compleet mogelijk invullen en uiteraard foto's plaatsen,
GL!
Das het idee inderdaad maar het schijnt zo te zijn dat als je regelmatig reist en meedoet aan CS activiteiten je vanzelf in een soort van netwerk komt van CS. Dan kan je bij een CS vriend van een CS surf vriend blijven pitten in Barcelona en komt een Braziliaan via een CS vriend bij jou terechtquote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:08 schreef Cyclonist het volgende:
Dat couchsurfing concept klinkt erg leuk, alleen hoe zit dat met zelf hosten: je geeft mensen dan gewoon een sleutel van je huis/kamer? Natuurlijk gaat er ook wel een soort van 'selectie' vooraf, en bekijk je of mensen te vertrouwen zijn via de profielen. Ik zou het in ieder geval best leuk vinden om mensen te hosten, maar zelf gaan couchsurfen is misschien niet helemaal weggelegd voor me omdat je toch in iemands persoonlijke omgeving terecht komt en niet in een 'neutraal' hostel zit ofzo
Nou het is natuurlijk altijd afwachten wat voor persoon je treft. Maar wat ik je aanraad is om te beginnen met een duidelijk profiel in te vullen zodat mensen een goed beeld krijgen wie jij bent. Zij zullen namelijk eerst contact gaan leggen en daarvoor zullen ze, in de meeste gevallen, eerst even goed je profiel doorlezen. Als ze een beeld krijgen van wie jij bent dan is de kans groter dat je ook een request krijgt van iemand die qua interesses in elk geval wat te delen heeft.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:08 schreef Cyclonist het volgende:
Dat couchsurfing concept klinkt erg leuk, alleen hoe zit dat met zelf hosten: je geeft mensen dan gewoon een sleutel van je huis/kamer? Natuurlijk gaat er ook wel een soort van 'selectie' vooraf, en bekijk je of mensen te vertrouwen zijn via de profielen. Ik zou het in ieder geval best leuk vinden om mensen te hosten, maar zelf gaan couchsurfen is misschien niet helemaal weggelegd voor me omdat je toch in iemands persoonlijke omgeving terecht komt en niet in een 'neutraal' hostel zit ofzo
Daar valt niets over te zeggen omdat het altijd anders...alhoewel ik nog nooit een "voetbaldouche" in een hostel heb gezien.quote:Op woensdag 14 juli 2010 12:05 schreef EddyAlbena het volgende:
Hoe zit het met de doucheruimtes bij hostels? Zijn dat open ruimtes zoals met voetbal, of gewoon hokjes, zoals bijv. bij een zwembad?
Ah ok, ik dacht dat dat hier ergens werd gesuggereerd.quote:Op woensdag 14 juli 2010 12:06 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Daar valt niets over te zeggen omdat het altijd anders...alhoewel ik nog nooit een "voetbaldouche" in een hostel heb gezien.
Het zou ook zomaar kunnen..maar je moet het per hostel even opzoeken.quote:Op woensdag 14 juli 2010 12:42 schreef EddyAlbena het volgende:
[..]
Ah ok, ik dacht dat dat hier ergens werd gesuggereerd.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |