Ik ben daar een dag of 4, daarna via het Altai, Novosibirsk, Omsk, Jekaterinburg en Perm weer terug naar Moskou.quote:Op maandag 6 juli 2009 19:34 schreef superheist het volgende:
[..]
Oeh, ik ben van plan in November ook naar Irkutsk te gaan, zou wel relaxt zijn om te weten of je er makkelijk aan een host bent gekomenIs nog best cheap om te vliegen, 285e met Aeroflot vanaf St. Petersburg (woon ik vanaf Augustus). Hoe lang ben je van plan te gaan?
Dat kan enigszins problematisch worden, ik heb wel een matras over maar (te) weinig ruimte. Studentenkamertje hequote:
Alleen leuke vrouwen hosten. Kamer netjes opruimen. Lief doen. Matras niet meer nodig aan het eind van de avond.quote:Op woensdag 29 juli 2009 23:02 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Dat kan enigszins problematisch worden, ik heb wel een matras over maar (te) weinig ruimte. Studentenkamertje he
Nu ik toch dit topic heb gevonden, nog plek om mensen te hosten in st. petersburg ergens in de komende maanden?quote:Op maandag 6 juli 2009 19:34 schreef superheist het volgende:
[..]
Oeh, ik ben van plan in November ook naar Irkutsk te gaan, zou wel relaxt zijn om te weten of je er makkelijk aan een host bent gekomenIs nog best cheap om te vliegen, 285e met Aeroflot vanaf St. Petersburg (woon ik vanaf Augustus). Hoe lang ben je van plan te gaan?
Ja mogelijk, zit op dormitory van de uni dus weet niet precies wat de regels zullen zijn (er staat schijnbaar 24/7 iemand op de wacht) over maand weet ik meerquote:Op maandag 3 augustus 2009 11:44 schreef Grumpey het volgende:
[..]
Nu ik toch dit topic heb gevonden, nog plek om mensen te hosten in st. petersburg ergens in de komende maanden?
Ik ook Ilse, maar toch heeft dit wel watquote:Op woensdag 30 december 2009 13:38 schreef ilsevanes het volgende:
nog geen ervaring mee, ik slaap meestal in hotelletjes
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |