Ik vind het humor. [14.gif]quote:Op zaterdag 14 januari 2006 13:53 schreef TLC het volgende:
Misschien hebben jullie er weleens over gehoord, de oranje nazihelm ;
[afbeelding]
Een fabrikant dacht dat dit wel leuk zou zijn voor het aankomende WK in Duitsland![]()
Ik vind dit zo walgelijk ; dit toont totaal geen respect voor de vele vele onschuldige slachtoffers die vielen ten tijde van de Tweede Wereldoorlog, voor hun nabestaanden en voor diegene die gevochten hebben voor de vrijheid en tegen het nazi regime![]()
![]()
Dit is toch diep en diep triest![]()
Voetbal hoort te verbroederen en je hoort een ander niet tegen je in het harnas te jagen.
En nee, ik zie "de grap" er van niet in![]()
Oranje kan op andere manieren aangemoedigd worden dan deze![]()
En wat vinden jullie hiervan ?
En van honderden andere legers/brandweerkorpsen.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 13:57 schreef Xebber het volgende:
Heeft niets met de tweede wereldoorlog te maken. Is de algemene oorlogshelm van Duitsland.
Dus volgens jou heeft de algemene oorlogshelm van duitsland niets met de tweede wereld oorlog te maken. Ik hoop dat dit niet serieus bedoeld was...quote:Op zaterdag 14 januari 2006 13:57 schreef Xebber het volgende:
Heeft niets met de tweede wereldoorlog te maken. Is de algemene oorlogshelm van Duitsland.
ochjee, de domheidquote:Op zaterdag 14 januari 2006 13:57 schreef Xebber het volgende:
Geloof je het zelf wel?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 13:57 schreef Xebber het volgende:
Heeft niets met de tweede wereldoorlog te maken.
Lachen om al die joden, haha, wat grappig...quote:Op zaterdag 14 januari 2006 13:59 schreef KoudeVrouw het volgende:
60 jaar na dato mag er best om gelachen worden. We blijven niet eeuwig zeuren he.
mee eens, alleen beetje jammer dat die mensen die zo'n ding kopen vaak wel nog zo'n anti-duitse houding hebben onder het mom van "we blijven niet zeuren" ...quote:Op zaterdag 14 januari 2006 13:59 schreef KoudeVrouw het volgende:
60 jaar na dato mag er best om gelachen worden. We blijven niet eeuwig zeuren he.
Blijf jij maar zeuren. Ik lach wel.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 14:00 schreef t0y het volgende:
[..]
Lachen om al die joden, haha, wat grappig...![]()
Ik zeur niet, maar lachwekkend vind ik het ook niet.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 14:00 schreef KoudeVrouw het volgende:
[..]
Blijf jij maar zeuren. Ik lach wel.
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 13:56 schreef B_BOY het volgende:
mooie helm. en TLC is gejat van TLK.
Tja ach, misschien niet echt lachwekkend. Maar ik zie er geen kwaad in.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 14:01 schreef t0y het volgende:
[..]
Ik zeur niet, maar lachwekkend vind ik het ook niet.
Gelukkig heeft het 60 jaar geleden ook niet in ons land en ons buurland plaatsgevonden.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 14:01 schreef NightH4wk het volgende:
Hmz, maar niemand gaat over de zeik van Che t-shirts enzo.
Ja, hou vooral jezelf voor de gek.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 14:01 schreef Xebber het volgende:
Ik bedoel dat de helm niets te maken heeft alleen het neo-nazisme. Die helmen werden jaren later na de tweede wereldoorlog ook nog gedragen.
In de helm zie ik ook geen kwaad, ik kan er smakelijk om lachen.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 14:02 schreef KoudeVrouw het volgende:
[..]
Tja ach, misschien niet echt lachwekkend. Maar ik zie er geen kwaad in.
quote:60 jaar na dato mag er best om gelachen worden. We blijven niet eeuwig zeuren he.
.................quote:Op zaterdag 14 januari 2006 13:55 schreef Gebleekte het volgende:
Haha, ik vind het super dik
Denk dat ik er ook maar een paar ga bestellen
Ik had het over de helm.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 14:03 schreef t0y het volgende:
[..]
In de helm zie ik ook geen kwaad, ik kan er smakelijk om lachen.
Om deze misplaatste opmerking daarentegen niet:
[..]
Naja, als we alleen op Hitler kankeren komen die commies nog eens via de achterdeur binnen.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 14:02 schreef t0y het volgende:
[..]
Gelukkig heeft het 60 jaar geleden ook niet in ons land en ons buurland plaatsgevonden.
Please, denk na ofzo, voor je zoiets stoms zegt.
.................... ennequote:Op zaterdag 14 januari 2006 13:56 schreef B_BOY het volgende:
mooie helm. en TLC is gejat van TLK.
En met Balkenende als president komen we helemaal goed over in de wereld!quote:Op zaterdag 14 januari 2006 14:07 schreef funkmaster het volgende:
ik schaam me altijd voor die nederlandse supporters bij zo'n wedstrijd![]()
, dat dat soort mensen ons land vertegenwoordigd....mannen zonder opleiding die op hun 50'ste helemaal volgeschminkt op de tribune zitten waarvan ze het kaartje gekocht hebben van hun jaarsalaris
![]()
Heil Holland hup.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 14:08 schreef KoudeVrouw het volgende:
Ik wacht nog op vlaggen met oranje swastika's.
komt omdat de paletsorteerder die dat plaatje fixte de middelbare school niet heeft afgemaaktquote:Op zaterdag 14 januari 2006 14:09 schreef timmeeeh het volgende:
er staat trouwens een spelfout op die helm.
Dan heb ik niks gezegdquote:
dat is toch geen gemene opmerking? "deutschland, alles ist vorbei" is ook gewoon okquote:Op zaterdag 14 januari 2006 14:09 schreef apachzor het volgende:
Kan ook nog een plaat herinneren die gemaakt was door Duitsers met iets Ohne Holland fahren wir nach WM of EM... Vind dat de Duitsers zich niet moeten aanstellen...
Wat wil je dan dat er niemand van oranje gaat zitten ofzo?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 14:07 schreef funkmaster het volgende:
ik schaam me altijd voor die nederlandse supporters bij zo'n wedstrijd![]()
, dat dat soort mensen ons land vertegenwoordigd....mannen zonder opleiding die op hun 50'ste helemaal volgeschminkt op de tribune zitten waarvan ze het kaartje gekocht hebben van hun jaarsalaris
![]()
junk...ahaquote:Op zaterdag 14 januari 2006 14:12 schreef Gebleekte het volgende:
[..]
Wat wil je dan dat er niemand van oranje gaat zitten ofzo?Junk
Ja, geld maakt blijkbaar veel goed. Dan moeten ze ook niet meer zeiken.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 14:12 schreef Zwansen het volgende:
Een zakcentje aan de oorlog verdienen moet kunnen, me dunkt. Die Joden zijn er ook niet minder van geworden schijnt.
Jij zit nog elke avond te huilen voordat je naar bed gaat zeker, zo erg vind je het wat er gebeurt is toenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 14:12 schreef funkmaster het volgende:
[..]
dat is toch geen gemene opmerking? "deutschland, alles ist vorbei" is ook gewoon ok
maar waarom teruggrijpen naar 2e wereldoorlog
(mensen op dit forum die beweren dat dat niet wordt gedaan met die helm zijnhypocriet)
Propaganda ist krieg.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 14:14 schreef Sir-Wiechs-A-Lot het volgende:
[..]
En nog steeds proberen ze er vanalles aan over te houden.
Ze hebben al een eigen land gekregen, en blijven meer willen...
Kan deze sukkel geen ip ban krijgen ?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 14:12 schreef Zwansen het volgende:
Een zakcentje aan de oorlog verdienen moet kunnen, me dunkt. Die Joden zijn er ook niet minder van geworden schijnt.
ik ga iig lachen als een neger jou in elkaar slaat omdat je over-overgroot opa een slavendrijver wasquote:Op zaterdag 14 januari 2006 14:15 schreef Forcefuzz het volgende:
Het is een helm. Die oranje is gekleurd. Waar jetzt geht losssss op staat. In de vorm van een oorlogs-helm..
.....
![]()
Heb je soms ook iets tegen plastic geweertjes? En gebruik je nu uit principe geen gas meer ofzo?![]()
![]()
www.helmpje.nlquote:Op zaterdag 14 januari 2006 14:15 schreef WdU het volgende:
ik vind het maar een slechhte photoshop... volgens mij heb je hem zelf gemaakt, bron??
Hoezo? Klopt toch wat hij zegt?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 14:16 schreef TLC het volgende:
[..]
Kan deze sukkel geen ip ban krijgen ?![]()
Banaanvraag...quote:Op zaterdag 14 januari 2006 14:16 schreef TLC het volgende:
[..]
Hoezo? Wil je een muur om Fok! bouwen zodat "zulks krapuul" er niet meer in kan?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 14:16 schreef TLC het volgende:
[..]
nou m'n vader werkt in duitsland en heeft een zakenauto met duits kenteken....die is al 7 keer bekrast...dat soort mensen moeten ze preventief ruimen, geen discussie mogelijkquote:Op zaterdag 14 januari 2006 14:15 schreef Gebleekte het volgende:
[..]
Jij zit nog elke avond te huilen voordat je naar bed gaat zeker, zo erg vind je het wat er gebeurt is toen( zeg niet dat het niet erg was natuurlijk, maar er staat niet op van ;; Alle duitsers zijn jodenuitmoorders ofzo )
Ik had van tevoren nog gezocht op het fokforum of het er al bij stond, maar euhm een mod mag deze topic dan wel op slot gooien, als je sommige reacties ziet zeg besef je ineens hoe laag het iq van sommige "mensen" kan zijnquote:Op zaterdag 14 januari 2006 14:12 schreef mijnlandnietmeer het volgende:
een beetje laat dit topic.. zijn er al 2 over gestart.
Wel of geen helm tijdens WK voetbal in Duitsland?
Omdat wij niet joods zijn, zijn wij lager? Dus untermenschen?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 14:19 schreef TLC het volgende:
[..]
hoe laag het iq van sommige "mensen" kan zijn![]()
Een andere mening is ok.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 14:19 schreef TLC het volgende:
[..]
Ik had van tevoren nog gezocht op het fokforum of het er al bij stond, maar euhm een mod mag deze topic dan wel op slot gooien, als je sommige reacties ziet zeg besef je ineens hoe laag het iq van sommige "mensen" kan zijn![]()
4,95. Schappelijke prijs, gelukkig is het ook voor de gewone burger betaalbaar zoals jij en ik.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 14:24 schreef funkmaster het volgende:
wat kost zo'n helm eigelijk?
Dat heeft niks met iq te maken hoor. De meeste supporters die zo'n helm kopen doen het gewoon om de Duitsers te provoceren. En dat is lachwekkendquote:Op zaterdag 14 januari 2006 14:23 schreef funkmaster het volgende:
tis meer profiteren van de domheid van de gemiddelde voetbalsupporter
Zie in V&A de topics al uit de grond rijzen van helmpjes te koop, nog 4 stuks!quote:Op zaterdag 14 januari 2006 14:26 schreef KoudeVrouw het volgende:
Minimale afname 5 stuks.
quote:De Duitse ambassade ziet er de lol best van in. Een woordvoerder: “Waarom zouden wij ons aangesproken moeten voelen? Het is een helm, die zie je in ieder oorlogsgebied, bij ieder leger. Hij is nog oranje ook. Waarom zouden wij er iets van moeten vinden?"
De ambassade peinst er dan ook niet over er iets tegen te ondernemen. “Het is als grap bedoeld, laten we het ook zo opvatten. Dit moet je niet te serieus nemen. Wij gaan er in ieder geval heel relaxed mee om."
ow god jij bent er zoeen waar ik het over had ofniet...jij vind iedere duitser zeker een lul omdat hij in een land geboren is waar iemand aan de macht was die gestoord was...logischquote:Op zaterdag 14 januari 2006 14:31 schreef kanaiken het volgende:
Ik ben dat gezeur over zogenaamde respectloosheid voor de slachtoffers zo zat! Deze helm is een spot met de Duitsers, en daarom een eerbetoon aan de vele slachtoffers van WO 2, als de duitsers deze helmen gehad zouden hebben was het smakeloos, als nederlander deze helm opzetten is het een kleine bijdrage die je kan leveren aan het vaderland en het kleine beetje steun aan alles dat tegen de bezetters was. Laat je ouders/grootouders trots zijn, spot met de Duitsers en laat zien dat jullie het nog niet vergeten zijn en nog steeds hun strijd steunen!
Zo, dat is eruit.
Alternatieve visies zijn ok
Tief eens even een heel end op!quote:Op zaterdag 14 januari 2006 14:30 schreef Big_Boss_Man het volgende:
Wat een loser die zo iets bedenkt. Meteen het Nederlandse voetbal verbieden!
die reacties van voetbalsupportersquote:Op zaterdag 14 januari 2006 14:32 schreef Skinnymike het volgende:
[..]
Tief eens even een heel end op!
Nee hoor, ik vind Duitsland eigenlijk een best leuk land, en vind het een mooie taal. Ik ga altijd op vakantie in duitstalige landen. Ik heb gewoon iets tegen het gezeur op die helm, en heb iets bedacht waarom je hem júist zou moeten dragen. Misschien heb ik het er iets te dik op gelegd.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 14:32 schreef funkmaster het volgende:
[..]
ow god jij bent er zoeen waar ik het over had ofniet...jij vind iedere duitser zeker een lul omdat hij in een land geboren is waar iemand aan de macht was die gestoord was...logisch
haha ok, je verhaal klopt ook hoor ben ik het ook mee eens...ik vind het alleen een aanval op mensen (de duitse voetbalsupporters) die er niks aan kunnen doenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 14:34 schreef kanaiken het volgende:
[..]
Nee hoor, ik vind Duitsland eigenlijk een best leuk land, en vind het een mooie taal. Ik ga altijd op vakantie in duitstalige landen. Ik heb gewoon iets tegen het gezeur op die helm, en heb iets bedacht waarom je hem júist zou moeten dragen. Misschien heb ik het er iets te dik op gelegd.
Hou alsjeblieft je godverneukte waardeloze kankerbek dicht, vuile jodenhater.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 14:12 schreef Zwansen het volgende:
ik had het niet beter kunnen verwoordenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 14:36 schreef t0y het volgende:
[..]
Hou alsjeblieft je godverneukte waardeloze kankerbek dicht, vuile jodenhater.
Als jij jood zou zijn en je halve familie zou vergast worden omdat ome adolf en zijn kornuiten jullie niet mochten, zou je dan ook zo praten.
Domme kankerimbeciel.
Het is geen aanval, het is spot. En dat moet kunnen, naar mijn mening. Maar daar denkt iedereen anders over.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 14:36 schreef funkmaster het volgende:
[..]
haha ok, je verhaal klopt ook hoor ben ik het ook mee eens...ik vind het alleen een aanval op mensen (de duitse voetbalsupporters) die er niks aan kunnen doen
zij kunnen ook allemaal zweepjes meenemen omdat nederlanders vroeger slavendrijvers waren, maarja das toch ook gewoon niet grappig?
Ach ja, smijten met dodelijke ziekten is zeker niet verkeerd?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 14:36 schreef t0y het volgende:
[..]
Hou alsjeblieft je godverneukte waardeloze kankerbek dicht, vuile jodenhater.
Als jij jood zou zijn en je halve familie zou vergast worden omdat ome adolf en zijn kornuiten jullie niet mochten, zou je dan ook zo praten.
Domme kankerimbeciel.
hap, hap en nog eens hap, sue me!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |