Je hebt gelijk...die geesteszieken en onnozelen zien toch geen kwaad in kwaad. Ik heb wat kip net uit de oven en ga mezelf planten op de bank.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:55 schreef Droopie het volgende:
Wonko ga lekker wat anders doen joh, ik ben deze discussie al 4 uur geleden gestopt.
Je krijgt toch geen gelijk van die lui.
Het is een discussie, dan heb je dat. Als mensen met goede argumenten komen, dan kan het voorkomen dat ik iets ineens anders ga zien en een andere mening ga aanhangen. Hier zie ik meer gescheld dan argumenten eigenlijk. En gescheld overtuigt mij niet echt om van mening te veranderen. Integendeel, zou ik zeggen.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:55 schreef Droopie het volgende:
Wonko ga lekker wat anders doen joh, ik ben deze discussie al 4 uur geleden gestopt.
Je krijgt toch geen gelijk van die lui.
We hadden het toch over oppassen, niet over het kind neuken, of ben ik nou gek? Verder, die vriendschappen/relaties zijn geen wanhopige pedo's die hun geestelijke problemen op kinderen projecteren die zich er een weg uit proberen te vinden hoor... Dit zijn kinderen die gek op ze zijn. Niet een-richtingsverkeer, verre van.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:52 schreef wonko het volgende:
[..]
Denk je nu echt dat het gezond is voor een kind als een volwassene zijn geestelijke problemen met sex gaat projecteren op dat kind? Die zal zich aanpassen om zichzelf te redden maar dat het daar geestelijk ongeschonden uitkomt is onwaarschijnlijk. Het zal zijn onschuld kwijt zijn en daar zijn of haar verdere leven door getekend zijn.
En als die pedo dan zoveel liefde voor het kind heeft...waarom kan hij dat kind niet loslaten en met rust laten? Of is daar de liefde niet sterk genoeg voor en komt er toch eigen belang bij kijken en dringt de geesteszieke binnen in de leefwereld van het kind...ongevraagd. Noem dat maar liefde.
Ik zou zelfs durven stellen dat de overgrote meerderheid van de mensheid dat niet heeft.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:57 schreef 1ofthefew het volgende:
daarnaast zijn er 5 stadia van "moralistisch bewustzijn" dus de manier waarop jij beslist tussen goed en kwaad. hoe hoger je scoort, ontwikkeld bent, hoe minder snel je tot dit soort praktijken over zou gaan. helaas heeft niet iedereen hoogste stadia.
Ik heb het gezien ja, verbazingwekkend dat dat meisje alles deed wat haar gezegd werd. Maar wel te verklaren. De Amerikaanse samenleving is *heel* wat gezagsgetrouwer dan de onze. Ik sprak bijvoorbeeld een keer een moeder die haar kinderen leerde om 'altijd te luisteren naar mensen in een uniform'. Heel erg gevaarlijk...quote:(ps onlangs was er in amerika een meisje die bij een fastfoodketen onzedelijk benaderd/betast door haar werkgeefster en vriend nadat een zogenaamde detective door de telefoon opdracht gaf tot fouilleren, mooi praktijk voorbeeld van milgram experiment
)
jij mag vanaf morgen niet meer neuken of enige andere sexuele handeling uitvoeren...quote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:56 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Een pedofiel kan ervoor kiezen om zijn geaardheid niet in de praktijk te brengen, omdat het niet aanvaard wordt door de maatschappij.
Als je hier zelf voor kiest, is het een ander verhaal. Zelf heb ik het al een keer twee jaar volgehouden (heb in een Hare Krishna-klooster gewoond tien jaar terug, lang verhaal, is wel een topic over). En dat was dan nog zonder masturbatie. Zo'n pedofiel kan zich afrukken zoveel hij wil.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:02 schreef 1ofthefew het volgende:
jij mag vanaf morgen niet meer neuken of enige andere sexuele handeling uitvoeren...
en hoe lang denk jij dat vol te houden....
Degenen die er echt uit overtuiging zelf voor kiezen, doen dat denk ik niet.quote:(zelfde onzin als celibaat voor bepaalde geestelijken, die vergrijpen zich ook massaal aan koorknaapjes)
"volgehouden"quote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:05 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]Zelf heb ik het al een keer twee jaar volgehouden (heb in een Hare Krishna-klooster gewoond tien jaar terug, lang verhaal, is wel een topic over). En dat was dan nog zonder masturbatie.
Een pedofiel kan er ook voor kiezen om zijn geaardheid in de praktijk te brengen en proberenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:56 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Een pedofiel kan ervoor kiezen om zijn geaardheid niet in de praktijk te brengen, omdat het niet aanvaard wordt door de maatschappij.
Niet eens het juiste woord, want het kostte me nauwelijks moeite.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:08 schreef 1ofthefew het volgende:
"volgehouden"
In tien jaar kan er heel erg veel veranderen. Maar dit topic gaat niet over mij en als je er meer over wilt weten dan mail je maar even.quote:Lupa, je bent de neukslet van heiden6, mod van SEX en terug te vinden als een autoriteit en ervaringsdeskundige in tal van discussies waar menig gelovige een hartverzakking van zou krijgen.
staat een beetje in contrast met wat je zelf zegt he![]()
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:10 schreef Ghostbuster het volgende:
En die Limbo debiel en die andere zijn dezelfde ook nog is
Lijkt me ook wel vrij duidelijk.
Ik zie nog steeds geen enkele reden om dit topic te sluiten. En volgende vragen om slotjes worden gewoon gedelete.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:09 schreef Droopie het volgende:
Maar ook ben ik van mening dat deze discussie gesloten mag worden, want ik ga over mijn nek hiervan.
Dat is jouw mening. Prima, maar geen reden om dit topic dicht te gooien,quote:Het draagt echt niets bij aan, wat dan maar ook.
Jij denkt dat in-limboy fantaseert over het verkrachten van jongens van 15? Ik denk het niet.quote:Limboboy en etc. zullen dit waarschijnlijk veroordelen, maar wel fantaseren over dit soort
dingen. Dit maakt je voor mij een tikkende tijdbom. Tevens is het gewoon![]()
ik deel de mening ook dat pedosexuelen keihard aangepakt mogen worden of dat potentiele pedo's goed in de gaten mogen worden gehouden.quote:
ahum, shizofrenie is iets anders dan een meervoudige persoonlijkheid.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:13 schreef Droopie het volgende:
[..]
Een schizofreen is nooit alleen. Nog zoiets, gewoon jezelf voor de gek houden.
Ik heb echt heel erg genoeg hiervan nu. In-limboy heeft nog niemand uitgescholden of met de dood bedreigd, TS ook niet. Beiden blijven zeer beleefd en zeggen niets wat over de streep gaat. Dat kan ik van jou en enkele anderen niet zeggen.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:16 schreef Ghostbuster het volgende:
Echt grappig dit
We geven een Pedo een podium om zn zieke gedachtengangetjes te posten.
En de users die daar moeite mee hebben,gaan we editten.
Check zn postgeschiedenis is?
En alle slotjes die daar opgezet zijn.
Reageer is een keer inhoudelijk i.p.v kijk mij is de mod zijn in dit verhaal.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:19 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik heb echt heel erg genoeg hiervan nu. In-limboy heeft nog niemand uitgescholden of met de dood bedreigd, TS ook niet. Beiden blijven zeer beleefd en zeggen niets wat over de streep gaat. Dat kan ik van jou en enkele anderen niet zeggen.
En verdomme, voor de laatste keer: voor dit soort dingen is er het feedbacktopic. Ben je leesblind ofzo?
uh-huhquote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:16 schreef 1ofthefew het volgende:
waar ik me ook aan erger is dat sommige pedo's via openbare fora als dit begrip willen kweken voor pedofilie
nuh-uhquote:om met een gerust hart zelf aan de "slag" te gaan.
In de meeste gevallen zal dat gelegen hebben aan het feit dat anderen niet normaal konden reageren.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:20 schreef Ghostbuster het volgende:
Reageer is een keer inhoudelijk i.p.v kijk mij is de mod zijn in dit verhaal.
Waarom zijn zn andere topics en discussie's gesloten dan toen?
Nee dat denk ik niet.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:22 schreef in-limboy het volgende:
[..]
uh-huh
[..]
nuh-uh
Denk je nou echt dat ik me na afloop van deze discussie ga vergrijpen aan een jochie?![]()
succes!quote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:18 schreef 1ofthefew het volgende:
[..]
ahum, shizofrenie is iets anders dan een meervoudige persoonlijkheid.
(ja ik heb binnenkort psychologie tentamen)
met welk doel openen mensen, en kennelijk jij ook eerder, zulke discussies?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:22 schreef in-limboy het volgende:
[..]
uh-huh
[..]
nuh-uh
Denk je nou echt dat ik me na afloop van deze discussie ga vergrijpen aan een jochie?![]()
Denk jij alleen maar aan seks?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:34 schreef 1ofthefew het volgende:
@ TS en in-limboy --> wat is er bijzonder aan een relatie met een kind en waarom zou je sex met een kind willen.
wat denken de ts en in-limboy van sex met baby's en andere hele kleine kinderen, over welke leeftijd hebben de TS en in-limboy het en hou oud zijn jullie?
nee, jij ook alquote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:35 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Denk jij alleen maar aan seks?
Mijn eerste discussies waren voor mezelf goed omdat ik mijn 'denkwijze' toen (mijn relatief gezien gevaarlijke denkwijze: ik 'zag er niets schadelijks in' als het kind het goed vond. Dit was iets als 2 jaar terug, ik was nog 16 of net 17.) Mijn latere discussies waren voornamelijk om juist met 'niet-zieke mensen' over deze onderwerpen een discussie aan te gaan, omdat de mening van 'niet-zieke mensen' over dit onderwerp voor een groot deel vaak ongegrond (of niet goed gegrond) is. Nu doe ik mee aan discussies simpelweg omdat ik een bijdrage kan leveren aan het topic als zijnde "one of them", bovendien weet ik er al wel een en ander vanaf, kan je begrijpen...quote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:28 schreef 1ofthefew het volgende:
[..]
met welk doel openen mensen, en kennelijk jij ook eerder, zulke discussies?
lijkt me in de hoop om mensen te vinden die je niet "ziek" vinden.
en wat als het hier normaal werd gevonden, zou de drempel dan lager voor je zijn?
in vroegere eeuwen kan het best zijn dat sex tussen ouderen en minderjarigen normaal was. maar volgensmij hadden we het dan wel over "kinderen" rond de 12 jaar en in een tijd waarin men vroeg volwassen was. tegenwoordig leven we in een tijd waarin men oud word en een kind juist lang kind moet kunnen zijn. sex, relaties, en alle zaken die erbij komen kijken zijn niet gezond voor een kind omdat ze die verantwoordlijkheid en dergelijke niet aankunnen.
kinderen horen te genieten van hun jeugd, die toch al kort is, en niet gaan neuken met ouderen.
bovendien zie ik het nut niet in van pedofilie. met een volwassene kun je toch veel meer, en desnoods zoek je een geflipt wijf/kerel die zich lekker kinderlijk kan gedragen.
In-limboy heeft geloof ik eerder aangegeven dat hij niet per se behoefte heeft aan een seksuele relatie met een kind, maar dat vriendschap hem genoeg is. Vandaar die opmerking.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:37 schreef 1ofthefew het volgende:
nee, jij ook al![]()
op het werk kreeg ik dat ook al vaak te horen vandaag
maar sex is wel iets wat onlosmakelijk te maken heeft met pedofilie...
Stel dat je een pilletje kon nemen dat je er vanaf zou helpen, zou je dat pilletje nemen?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:38 schreef in-limboy het volgende:
Maar het is een beetje onzinnig om te gaan discussiëren over het "nut" van pedofilie. Het is geen keuze...
De TS is voor zover ik weet geen pedo dus als je inhoudelijke vragen hebt over de gevoelens van pedofilie hoef je hem daarop niet aan te spreken.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:34 schreef 1ofthefew het volgende:
@ TS en in-limboy --> wat is er bijzonder aan een relatie met een kind en waarom zou je sex met een kind willen.
wat denken de ts en in-limboy van sex met baby's en andere hele kleine kinderen, over welke leeftijd hebben de TS en in-limboy het en hou oud zijn jullie?
Naïef...quote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:18 schreef 1ofthefew het volgende:
die experimenten waarop jij wijst zijn opzettelijke beinvloeding van die individuen zonder dat ze het zelf weten. dergelijke situaties kom je alleen tegen in oorlogen of zijn geraffineerde groeperingen/instellingen en dus niet bij de normale burger in een 'normale' samenleving.
Ach, je bent nu blijkbaar toch al veroordeeld door mensen zoals wonko, dus waar maak je je nog druk over? Als je toch al schuldig bent bevonden, kun je het net zo goed toch doen.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:50 schreef in-limboy het volgende:
Ik ben tegen ('consentual') seks met kinderen omdat het illegaal is, en daardoor schadelijk kan zijn voor het kind op de 'langere termijn' als men het zou uitvinden. ...
Dat is moeilijk, want ik weet niet hoe ik me zou voelen. Om me heen kijkend voel ik me op dit moment beter / gelukkiger dan gemiddeld. Geen depressiviteit, heel prettig door het leven gaan, ik heb geen problemen met mijn gevoelens, heb veel plezier aan de contacten met kinderen die ik heb, bijna constant gevoel van verliefdheid (op een positieve manier, 'warm gevoel van binnen')...quote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:40 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Stel dat je een pilletje kon nemen dat je er vanaf zou helpen, zou je dat pilletje nemen?
je bent dus een homofiele pedofielquote:
En bedankt.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:57 schreef in-limboy het volgende:
Dat is moeilijk, want ik weet niet hoe ik me zou voelen. Om me heen kijkend voel ik me op dit moment beter / gelukkiger dan gemiddeld. Geen depressiviteit, heel prettig door het leven gaan, ik heb geen problemen met mijn gevoelens, heb veel plezier aan de contacten met kinderen die ik heb, bijna constant gevoel van verliefdheid (op een positieve manier, 'warm gevoel van binnen')...
Als je het enkel hebt over de (al bijna afwezige) seksuele aangetrokkenheid die ik alleen nog voel als ik opgewonden raak (bijvoorbeeld bij masturbatie), sure. Ik zou het niet waarschijnlijk niet missen. Mits er wel een vervanging zou komen. En dat is nog moeilijk voorstellen voor mij op dit moment, vagina's zien er maar smerig uit.
![]()
Beetje een rare opmerking. Wat wil je ermee zeggen of bereiken?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:55 schreef Tarot het volgende:
Ach, je bent nu blijkbaar toch al veroordeeld door mensen zoals wonko, dus waar maak je je nog druk over? Als je toch al schuldig bent bevonden, kun je het net zo goed toch doen.
11 toen ik homofiele gevoelens opmerkte. Heb er niet veel bijzonders van gedacht, "ik was nog jong, misschien verandert het wel". En toen ik bijna 16 was kwam ik langs een omschrijving op internet die precies paste bij wat ik voelde, inclusief de nietseksuele gevoelens die ik had.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:50 schreef 1ofthefew het volgende:
toch nog geen reactie over welke leeftijd we het hebben in-limboy...
jij zegt dat je 16/17 was toen je deze gevoelens opmerkte?
Ik was ook aangetrokken tot jonger, mijn 'range' ging ongeveer van 8 tot 14 toen geloof ik. Ja, ook zo jong.quote:als je zit te "klooien" met een meid jongen van 13/14 jaar dan is dat toch redelijk binnen de grenzen?
Dat laatste vind ik wat jammer. Het klonk zo mooi, maar dan die afsluiter... Kinderen hebben inderdaad nog geen keuze gemaakt tussen wat wel en niet kan. Ze kunnen om die reden intiemer zijn met mensen, en uiten hun gevoelens op een voor hun zo natuurlijk mogelijke manier, bijvoorbeeld door een knuffel te geven. Volwassenen kunnen dit in zo goed als alle gevallen niet oprecht meer.quote:die kinderlijke kijk en beleving waarover jij het hebt is omdat alles nog voor die kinderen nieuw is en een leerproces. op die leeftijd kunnen ze vaak zelf ook geen goed bewuste keuze maken tussen "goed" en "kwaad" of ze het zelf leuk vinden of om de volwassene te plezieren...
Merendeel van de pedofielen valt op jongens.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:00 schreef 1ofthefew het volgende:
[..]
je bent dus een homofiele pedofiel
een slechtere voorkeur bestaat er volgens mij niet tegenwoordig![]()
Dat ik dus helemaal geen liefde meer zou voelen voor kinderen? Nee, die gevoelens hou ik liever. Vraag eens aan een vader of hij zijn zoontje kwijt wil.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:01 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
En bedankt.Ik doelde meer op een 'magisch' pilletje waardoor je ineens 'normaa' (whetever that is) zou zijn.
Nog even anders dan: dat je die gevoelens niet meer zou hebben en ook niet zou weten dat je ze ooit gehad had?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:10 schreef in-limboy het volgende:
Dat ik dus helemaal geen liefde meer zou voelen voor kinderen? Nee, die gevoelens hou ik liever. Vraag eens aan een vader of hij zijn zoontje kwijt wil.![]()
Zoals ik zei, de seksuele gevoelens zou ik niet missen.
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:20 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Nog even anders dan: dat je die gevoelens niet meer zou hebben en ook niet zou weten dat je ze ooit gehad had?
Het doodwensen van mensen is niet strafbaar, het bedreigen van mensen met de dood wel.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:31 schreef marthijn het volgende:
Vrijwillige pedoseks zonder dwang dus en ook zonder gedoe achteraf is niet schadelijk. Mensen zijn anno nu zeer anti-seks. Men wordt opgevoeg met de gedachte dat seks vies, zondig en smerig is. Helaas, want een a-seksuele jeugd zorgt voor veel problemen op latere leeftijd.
Ook is het een schande op pedofielen dood te wensen. Hetzelfde bij Marokkanen, Joden en noem maar op is strafbaar!
Ik zou me goed kunnen voorstellen dat je liever 'normaal' geboren was, aangezien je geaardheid dan geaccepteerd zou worden door onze huidige maatschappij.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:29 schreef in-limboy het volgende:
![]()
Te hypotetisch, daar kan ik niets mee. Dan moet je wel heel diep filosofisch erover gaan nadenken, ignorance is bliss, enzovoorts. Zou ik willen dat ik gelovig was opgevoed en dit als waarheid had aangehouden? Wie weet, misschien voelen gelovigen zich wel veel prettiger met een redelijk fijn uitzicht naar de dood, en zich helemaal niets van de wereld hoeven te begrijpen want 'God did it'. Zou ik het down syndroom willen hebben? Wie weet, mogelijk voelen die zich wel veel gelukkiger dan 'normale' mensen. Ik kan het niet zeggen. Ik zou een totaal ander mens zijn en ik zou totaal anders denken, zou me van de keuze ook niet bewust zijn, in feite zou ik dan mijn huidige leven weggooien en er niets voor terugkrijgen; ik weet er immers niets meer van.
En ik blijf liever nog even leven.
Sorry dat ik er zo op in ging, misschien wat offtopic en onnodig. Maar de vraag was raar![]()
als je omgaan met kinderen leuk vind maar geen sexuele gevoelens hebt ben je geen pedo.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:05 schreef in-limboy het volgende:
[..]
Dat laatste vind ik wat jammer. Het klonk zo mooi, maar dan die afsluiter... Kinderen hebben inderdaad nog geen keuze gemaakt tussen wat wel en niet kan. Ze kunnen om die reden intiemer zijn met mensen, en uiten hun gevoelens op een voor hun zo natuurlijk mogelijke manier, bijvoorbeeld door een knuffel te geven. Volwassenen kunnen dit in zo goed als alle gevallen niet oprecht meer.
Ik heb het niet over 'de volwassene plezieren', dat zijn de motieven van een misbruiker, niet van iemand die van kinderen houdt. Mijn plezier is met kinderen omgaan en niet meer dan dat.
kinderen zijn tegenwoordig nog niet op die leeftijd toe aan sex met volwassenen.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:31 schreef marthijn het volgende:
Vrijwillige pedoseks zonder dwang dus en ook zonder gedoe achteraf is niet schadelijk. Mensen zijn anno nu zeer anti-seks. Men wordt opgevoeg met de gedachte dat seks vies, zondig en smerig is. Helaas, want een a-seksuele jeugd zorgt voor veel problemen op latere leeftijd.
Ook is het een schande op pedofielen dood te wensen. Hetzelfde bij Marokkanen, Joden en noem maar op is strafbaar!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |