abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_34061053
quote:
Op zaterdag 14 januari 2006 20:55 schreef Droopie het volgende:
Wonko ga lekker wat anders doen joh, ik ben deze discussie al 4 uur geleden gestopt.
Je krijgt toch geen gelijk van die lui.
Je hebt gelijk...die geesteszieken en onnozelen zien toch geen kwaad in kwaad. Ik heb wat kip net uit de oven en ga mezelf planten op de bank.

Houdoe
Geloven is zeker weten dat je het niet weet.
Geloven maakt meer kapot dan je lief is.
Vloeken is aangeleerd...geloven ook.
pi_34061088
quote:
Op zaterdag 14 januari 2006 20:55 schreef Droopie het volgende:
Wonko ga lekker wat anders doen joh, ik ben deze discussie al 4 uur geleden gestopt.
Je krijgt toch geen gelijk van die lui.
Het is een discussie, dan heb je dat. Als mensen met goede argumenten komen, dan kan het voorkomen dat ik iets ineens anders ga zien en een andere mening ga aanhangen. Hier zie ik meer gescheld dan argumenten eigenlijk. En gescheld overtuigt mij niet echt om van mening te veranderen. Integendeel, zou ik zeggen.
pi_34061139
quote:
Op zaterdag 14 januari 2006 20:52 schreef wonko het volgende:

[..]

Denk je nu echt dat het gezond is voor een kind als een volwassene zijn geestelijke problemen met sex gaat projecteren op dat kind? Die zal zich aanpassen om zichzelf te redden maar dat het daar geestelijk ongeschonden uitkomt is onwaarschijnlijk. Het zal zijn onschuld kwijt zijn en daar zijn of haar verdere leven door getekend zijn.
En als die pedo dan zoveel liefde voor het kind heeft...waarom kan hij dat kind niet loslaten en met rust laten? Of is daar de liefde niet sterk genoeg voor en komt er toch eigen belang bij kijken en dringt de geesteszieke binnen in de leefwereld van het kind...ongevraagd. Noem dat maar liefde.
We hadden het toch over oppassen, niet over het kind neuken, of ben ik nou gek? Verder, die vriendschappen/relaties zijn geen wanhopige pedo's die hun geestelijke problemen op kinderen projecteren die zich er een weg uit proberen te vinden hoor... Dit zijn kinderen die gek op ze zijn. Niet een-richtingsverkeer, verre van.
You're living in a fantasy... world...
pi_34061246
quote:
Op zaterdag 14 januari 2006 20:57 schreef 1ofthefew het volgende:
daarnaast zijn er 5 stadia van "moralistisch bewustzijn" dus de manier waarop jij beslist tussen goed en kwaad. hoe hoger je scoort, ontwikkeld bent, hoe minder snel je tot dit soort praktijken over zou gaan. helaas heeft niet iedereen hoogste stadia.
Ik zou zelfs durven stellen dat de overgrote meerderheid van de mensheid dat niet heeft.
quote:
(ps onlangs was er in amerika een meisje die bij een fastfoodketen onzedelijk benaderd/betast door haar werkgeefster en vriend nadat een zogenaamde detective door de telefoon opdracht gaf tot fouilleren , mooi praktijk voorbeeld van milgram experiment )
Ik heb het gezien ja, verbazingwekkend dat dat meisje alles deed wat haar gezegd werd. Maar wel te verklaren. De Amerikaanse samenleving is *heel* wat gezagsgetrouwer dan de onze. Ik sprak bijvoorbeeld een keer een moeder die haar kinderen leerde om 'altijd te luisteren naar mensen in een uniform'. Heel erg gevaarlijk...
  zaterdag 14 januari 2006 @ 21:02:25 #205
138514 1ofthefew
always on the run
pi_34061277
quote:
Op zaterdag 14 januari 2006 20:56 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

Een pedofiel kan ervoor kiezen om zijn geaardheid niet in de praktijk te brengen, omdat het niet aanvaard wordt door de maatschappij.
jij mag vanaf morgen niet meer neuken of enige andere sexuele handeling uitvoeren...

en hoe lang denk jij dat vol te houden....

(zelfde onzin als celibaat voor bepaalde geestelijken, die vergrijpen zich ook massaal aan koorknaapjes)
De wereld is op hol geslagen
pi_34061399
quote:
Op zaterdag 14 januari 2006 21:02 schreef 1ofthefew het volgende:
jij mag vanaf morgen niet meer neuken of enige andere sexuele handeling uitvoeren...

en hoe lang denk jij dat vol te houden....
Als je hier zelf voor kiest, is het een ander verhaal. Zelf heb ik het al een keer twee jaar volgehouden (heb in een Hare Krishna-klooster gewoond tien jaar terug, lang verhaal, is wel een topic over). En dat was dan nog zonder masturbatie. Zo'n pedofiel kan zich afrukken zoveel hij wil.
quote:
(zelfde onzin als celibaat voor bepaalde geestelijken, die vergrijpen zich ook massaal aan koorknaapjes)
Degenen die er echt uit overtuiging zelf voor kiezen, doen dat denk ik niet. Dat zijn er alleen niet zoveel.
  zaterdag 14 januari 2006 @ 21:08:24 #207
138514 1ofthefew
always on the run
pi_34061540
quote:
Op zaterdag 14 januari 2006 21:05 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]Zelf heb ik het al een keer twee jaar volgehouden (heb in een Hare Krishna-klooster gewoond tien jaar terug, lang verhaal, is wel een topic over). En dat was dan nog zonder masturbatie.
"volgehouden"

Lupa, je bent de neukslet van heiden6, mod van SEX en terug te vinden als een autoriteit en ervaringsdeskundige in tal van discussies waar menig gelovige een hartverzakking van zou krijgen.

staat een beetje in contrast met wat je zelf zegt he
pi_34061571
quote:
Op zaterdag 14 januari 2006 20:56 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

Een pedofiel kan ervoor kiezen om zijn geaardheid niet in de praktijk te brengen, omdat het niet aanvaard wordt door de maatschappij.
Een pedofiel kan er ook voor kiezen om zijn geaardheid in de praktijk te brengen en proberen
dat niemand erachter komt.
Misschien zijn we in Nederland wel te tolerant in sommige opzichten.
Verplicht DNA-afstaan van pedofielen (preventieve werking) en intensieve begeleiding (waarmee ik mensen die niets gedaan hebben niet wil opsluiiten).
Maar ook ben ik van mening dat deze discussie gesloten mag worden, want ik ga over mijn nek hiervan.
Lupa het siert je dat het voor de zwakkere opneemt (want jij hebt volgens mij geen enkele aantrekkingsgevoel tot kinderen) maar denk je zelf ook niet dat het wel leuk is geweest deze
discussie. Het draagt echt niets bij aan, wat dan maar ook.

Die Limboboy en TS hebben hulp nodig en die krijgen ze niet via dit Forum,
er zijn misschien wel volwassener topics waar ze hun ei kwijt kunnen.

En als jullie denken waarom reageer je dan:
Een jaar geleden is bij Barendrecht een jongen verkracht van 15 door 4 mannen.

Limboboy en etc. zullen dit waarschijnlijk veroordelen, maar wel fantaseren over dit soort
dingen. Dit maakt je voor mij een tikkende tijdbom. Tevens is het gewoon
Hell To The Liars
pi_34061618
quote:
Op zaterdag 14 januari 2006 21:08 schreef 1ofthefew het volgende:
"volgehouden"
Niet eens het juiste woord, want het kostte me nauwelijks moeite.
quote:
Lupa, je bent de neukslet van heiden6, mod van SEX en terug te vinden als een autoriteit en ervaringsdeskundige in tal van discussies waar menig gelovige een hartverzakking van zou krijgen.

staat een beetje in contrast met wat je zelf zegt he
In tien jaar kan er heel erg veel veranderen. Maar dit topic gaat niet over mij en als je er meer over wilt weten dan mail je maar even.
pi_34061651
En die Limbo debiel en die andere zijn dezelfde ook nog is
Lijkt me ook wel vrij duidelijk.
I may be wrong, but it's highly unlikely.
pi_34061761
quote:
Op zaterdag 14 januari 2006 21:10 schreef Ghostbuster het volgende:
En die Limbo debiel en die andere zijn dezelfde ook nog is
Lijkt me ook wel vrij duidelijk.
Een schizofreen is nooit alleen. Nog zoiets, gewoon jezelf voor de gek houden.
Hell To The Liars
pi_34061818
quote:
Op zaterdag 14 januari 2006 21:09 schreef Droopie het volgende:
Maar ook ben ik van mening dat deze discussie gesloten mag worden, want ik ga over mijn nek hiervan.
Ik zie nog steeds geen enkele reden om dit topic te sluiten. En volgende vragen om slotjes worden gewoon gedelete.
quote:
Het draagt echt niets bij aan, wat dan maar ook.
Dat is jouw mening. Prima, maar geen reden om dit topic dicht te gooien,
quote:
Limboboy en etc. zullen dit waarschijnlijk veroordelen, maar wel fantaseren over dit soort
dingen. Dit maakt je voor mij een tikkende tijdbom. Tevens is het gewoon
Jij denkt dat in-limboy fantaseert over het verkrachten van jongens van 15? Ik denk het niet.
pi_34061861
Ik kan je verzekeren dat ik geen kloon van de TS ben.
pi_34061900
Echt grappig dit
We geven een Pedo een podium om zn zieke gedachtengangetjes te posten.
En de users die daar moeite mee hebben,gaan we editten.
Check zn postgeschiedenis is?
En alle slotjes die daar opgezet zijn.
  zaterdag 14 januari 2006 @ 21:16:26 #215
138514 1ofthefew
always on the run
pi_34061913
quote:
Op zaterdag 14 januari 2006 21:09 schreef Droopie het volgende:

[..]
knip...
ik deel de mening ook dat pedosexuelen keihard aangepakt mogen worden of dat potentiele pedo's goed in de gaten mogen worden gehouden.

waar ik me ook aan erger is dat sommige pedo's via openbare fora als dit begrip willen kweken voor pedofilie om met een gerust hart zelf aan de "slag" te gaan.

het grijze gebied tussen pedofilie en normaal vind ik des te interressanter aangezien ik het veel in mijn omgeving zie dat er wel eens relaties zijn tussen 13/14/15 jaar en 18-25 jaar.

ikzelf heb er niks tegen wanneer twee mensen die elkaar liefhebben (en weten wat dat inhoudt en verantwoordelijkkheid kunnen dragen) met elkaar hebben, romeo en juliet schenen ook 13 en respectievelijk 23 jaar te zijn geweest
  zaterdag 14 januari 2006 @ 21:18:29 #216
138514 1ofthefew
always on the run
pi_34061998
quote:
Op zaterdag 14 januari 2006 21:13 schreef Droopie het volgende:

[..]

Een schizofreen is nooit alleen. Nog zoiets, gewoon jezelf voor de gek houden.
ahum, shizofrenie is iets anders dan een meervoudige persoonlijkheid.

(ja ik heb binnenkort psychologie tentamen )
pi_34062024
quote:
Op zaterdag 14 januari 2006 21:16 schreef Ghostbuster het volgende:
Echt grappig dit
We geven een Pedo een podium om zn zieke gedachtengangetjes te posten.
En de users die daar moeite mee hebben,gaan we editten.
Check zn postgeschiedenis is?
En alle slotjes die daar opgezet zijn.
Ik heb echt heel erg genoeg hiervan nu. In-limboy heeft nog niemand uitgescholden of met de dood bedreigd, TS ook niet. Beiden blijven zeer beleefd en zeggen niets wat over de streep gaat. Dat kan ik van jou en enkele anderen niet zeggen.

En verdomme, voor de laatste keer: voor dit soort dingen is er het feedbacktopic. Ben je leesblind?
pi_34062104
quote:
Op zaterdag 14 januari 2006 21:19 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

Ik heb echt heel erg genoeg hiervan nu. In-limboy heeft nog niemand uitgescholden of met de dood bedreigd, TS ook niet. Beiden blijven zeer beleefd en zeggen niets wat over de streep gaat. Dat kan ik van jou en enkele anderen niet zeggen.

En verdomme, voor de laatste keer: voor dit soort dingen is er het feedbacktopic. Ben je leesblind ofzo?
Reageer is een keer inhoudelijk i.p.v kijk mij is de mod zijn in dit verhaal.
Waarom zijn zn andere topics en discussie's gesloten dan toen?
pi_34062177
quote:
Op zaterdag 14 januari 2006 21:16 schreef 1ofthefew het volgende:

waar ik me ook aan erger is dat sommige pedo's via openbare fora als dit begrip willen kweken voor pedofilie
uh-huh
quote:
om met een gerust hart zelf aan de "slag" te gaan.
nuh-uh

Denk je nou echt dat ik me na afloop van deze discussie ga vergrijpen aan een jochie?
pi_34062218
quote:
Op zaterdag 14 januari 2006 21:20 schreef Ghostbuster het volgende:
Reageer is een keer inhoudelijk i.p.v kijk mij is de mod zijn in dit verhaal.
Waarom zijn zn andere topics en discussie's gesloten dan toen?
In de meeste gevallen zal dat gelegen hebben aan het feit dat anderen niet normaal konden reageren.

En ja, ik zit bovenop dit topic. Omdat ik niet wil dat het verneukt wordt door gescheld, geroep om slotjes en doodsverwensingen. Ook over dit onderwerp moet het mogelijk zijn om een normaal gesprek te voeren zonder dat men zich verlaagt tot scheldpartijen.
pi_34062234
quote:
Op zaterdag 14 januari 2006 21:22 schreef in-limboy het volgende:

[..]

uh-huh
[..]

nuh-uh

Denk je nou echt dat ik me na afloop van deze discussie ga vergrijpen aan een jochie?
Nee dat denk ik niet.
Maar je krijgt wel door medeleven van andere,het idee van goh ik ben normaal.
Terwijl je een tijdbom bent
pi_34062294
quote:
Op zaterdag 14 januari 2006 21:18 schreef 1ofthefew het volgende:

[..]

ahum, shizofrenie is iets anders dan een meervoudige persoonlijkheid.

(ja ik heb binnenkort psychologie tentamen )
succes!
  zaterdag 14 januari 2006 @ 21:28:45 #223
138514 1ofthefew
always on the run
pi_34062469
quote:
Op zaterdag 14 januari 2006 21:22 schreef in-limboy het volgende:

[..]

uh-huh
[..]

nuh-uh

met welk doel openen mensen, en kennelijk jij ook eerder, zulke discussies?
lijkt me in de hoop om mensen te vinden die je niet "ziek" vinden.
en wat als het hier normaal werd gevonden, zou de drempel dan lager voor je zijn?

in vroegere eeuwen kan het best zijn dat sex tussen ouderen en minderjarigen normaal was. maar volgensmij hadden we het dan wel over "kinderen" rond de 12 jaar en in een tijd waarin men vroeg volwassen was. tegenwoordig leven we in een tijd waarin men oud word en een kind juist lang kind moet kunnen zijn. sex, relaties, en alle zaken die erbij komen kijken zijn niet gezond voor een kind omdat ze die verantwoordlijkheid en dergelijke niet aankunnen.

kinderen horen te genieten van hun jeugd, die toch al kort is, en niet gaan neuken met ouderen.

bovendien zie ik het nut niet in van pedofilie. met een volwassene kun je toch veel meer, en desnoods zoek je een geflipt wijf/kerel die zich lekker kinderlijk kan gedragen.
pi_34062559
Even de geschiedenis van in-limboy bekeken. Er zijn zo te zien welgeteld drie topics van hem over dit onderwerp gesloten. Eentje omdat het een tweede deel was en de mod vond dat alles al besproken was. Van de andere twee vermoed ik dat ze zijn gesloten in de tijd dat *alle* topics over dit onderwerp werden gesloten, niet zozeer omdat het onderwerp niet zou mogen, maar juist om de manier waarop mensen er op reageren. Zeer overspannen dus. En juist daarom wilde ik dit topic wél graag open houden, omdat het in mijn ogen mogelijk moet zijn om hier op een normale manier over te praten. En een aantal mensen in dit topic hebben dat ook laten zien.
  zaterdag 14 januari 2006 @ 21:34:33 #225
138514 1ofthefew
always on the run
pi_34062716
@ TS en in-limboy --> wat is er bijzonder aan een relatie met een kind en waarom zou je sex met een kind willen.

wat denken de ts en in-limboy van sex met baby's en andere hele kleine kinderen, over welke leeftijd hebben de TS en in-limboy het en hou oud zijn jullie?
pi_34062756
quote:
Op zaterdag 14 januari 2006 21:34 schreef 1ofthefew het volgende:
@ TS en in-limboy --> wat is er bijzonder aan een relatie met een kind en waarom zou je sex met een kind willen.

wat denken de ts en in-limboy van sex met baby's en andere hele kleine kinderen, over welke leeftijd hebben de TS en in-limboy het en hou oud zijn jullie?
Denk jij alleen maar aan seks?
  zaterdag 14 januari 2006 @ 21:37:14 #227
138514 1ofthefew
always on the run
pi_34062837
quote:
Op zaterdag 14 januari 2006 21:35 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

Denk jij alleen maar aan seks?
nee, jij ook al

op het werk kreeg ik dat ook al vaak te horen vandaag

maar sex is wel iets wat onlosmakelijk te maken heeft met pedofilie...
pi_34062876
quote:
Op zaterdag 14 januari 2006 21:28 schreef 1ofthefew het volgende:

[..]

met welk doel openen mensen, en kennelijk jij ook eerder, zulke discussies?
lijkt me in de hoop om mensen te vinden die je niet "ziek" vinden.
en wat als het hier normaal werd gevonden, zou de drempel dan lager voor je zijn?

in vroegere eeuwen kan het best zijn dat sex tussen ouderen en minderjarigen normaal was. maar volgensmij hadden we het dan wel over "kinderen" rond de 12 jaar en in een tijd waarin men vroeg volwassen was. tegenwoordig leven we in een tijd waarin men oud word en een kind juist lang kind moet kunnen zijn. sex, relaties, en alle zaken die erbij komen kijken zijn niet gezond voor een kind omdat ze die verantwoordlijkheid en dergelijke niet aankunnen.

kinderen horen te genieten van hun jeugd, die toch al kort is, en niet gaan neuken met ouderen.

bovendien zie ik het nut niet in van pedofilie. met een volwassene kun je toch veel meer, en desnoods zoek je een geflipt wijf/kerel die zich lekker kinderlijk kan gedragen.
Mijn eerste discussies waren voor mezelf goed omdat ik mijn 'denkwijze' toen (mijn relatief gezien gevaarlijke denkwijze: ik 'zag er niets schadelijks in' als het kind het goed vond. Dit was iets als 2 jaar terug, ik was nog 16 of net 17.) Mijn latere discussies waren voornamelijk om juist met 'niet-zieke mensen' over deze onderwerpen een discussie aan te gaan, omdat de mening van 'niet-zieke mensen' over dit onderwerp voor een groot deel vaak ongegrond (of niet goed gegrond) is. Nu doe ik mee aan discussies simpelweg omdat ik een bijdrage kan leveren aan het topic als zijnde "one of them", bovendien weet ik er al wel een en ander vanaf, kan je begrijpen...

Als ik 'lotgenoten' zoek moet ik op pedofora zijn, en daar zijn er ook een aantal van. Daar kom ik ook bijna nooit meer, de internationale kamer van een groot forum ben ik uitgegaan na een topic wat voor mij een paar emmers teveel was. Voordat ik er wegging deed ik vaak mee in discussies waarom seks schadelijk was, er zaten er altijd wel die dit niet geloofden, wilden geloven, wat dan ook.

Kinderlijk gedragen is, stom. Echte kinderen bieden (vind ik) een enorm leuke kijk op vanalles, ze zijn fris in hun denkwijze en ongeremd in het uiten van wat ze van dingen denken. De nieuwsgierigheid is ook leuk om te zien.
Maar het is een beetje onzinnig om te gaan discussiëren over het "nut" van pedofilie. Het is geen keuze...
pi_34062889
quote:
Op zaterdag 14 januari 2006 21:37 schreef 1ofthefew het volgende:
nee, jij ook al

op het werk kreeg ik dat ook al vaak te horen vandaag

maar sex is wel iets wat onlosmakelijk te maken heeft met pedofilie...
In-limboy heeft geloof ik eerder aangegeven dat hij niet per se behoefte heeft aan een seksuele relatie met een kind, maar dat vriendschap hem genoeg is. Vandaar die opmerking.
pi_34062990
quote:
Op zaterdag 14 januari 2006 21:38 schreef in-limboy het volgende:
Maar het is een beetje onzinnig om te gaan discussiëren over het "nut" van pedofilie. Het is geen keuze...
Stel dat je een pilletje kon nemen dat je er vanaf zou helpen, zou je dat pilletje nemen?
  zaterdag 14 januari 2006 @ 21:50:23 #231
138514 1ofthefew
always on the run
pi_34063386
toch nog geen reactie over welke leeftijd we het hebben in-limboy...

jij zegt dat je 16/17 was toen je deze gevoelens opmerkte?
als je zit te "klooien" met een meid van 13/14 jaar dan is dat toch redelijk binnen de grenzen?

die kinderlijke kijk en beleving waarover jij het hebt is omdat alles nog voor die kinderen nieuw is en een leerproces. op die leeftijd kunnen ze vaak zelf ook geen goed bewuste keuze maken tussen "goed" en "kwaad" of ze het zelf leuk vinden of om de volwassene te plezieren...
pi_34063394
quote:
Op zaterdag 14 januari 2006 21:34 schreef 1ofthefew het volgende:

De TS is voor zover ik weet geen pedo dus als je inhoudelijke vragen hebt over de gevoelens van pedofilie hoef je hem daarop niet aan te spreken.

Nu je vraag.
WTF.

Baby's??? Hele kleine kinderen? Kinderen überhaupt?

Ik ben om bepaalde redenen tegen seks met kinderen. Baby's: ga ik niet eens op in. Dat hoef ik niet uit te leggen. Het is fysiek schadelijk. Idem voor kleine kinderen.

Kijk, jij hebt het nu over daadwerkelijke seks met hele jonge kinderen, maar dat is dus mishandeling of verkrachting en valt in mijn ogen ook niet onder pedofilie. Ik heb het over vriendschappen of hele hechte vriendschappen met jongens, waar niet noodzakelijk seks in voor hoeft te komen.

Ik ben tegen ('consentual') seks met kinderen omdat het illegaal is, en daardoor schadelijk kan zijn voor het kind op de 'langere termijn' als men het zou uitvinden. De publieke mening is er niet al te positief over, en ookal kan het kind het op dat moment positief ervaren, als hij er hevige kritiek over ontvangt zal hij er mogelijk niet al te goed naar terugkijken. Ik heb het hier over kinderen van minimaal toch wel 13, onder die leeftijd weten ze waarschijnlijk niet waar ze mee bezig zijn bij seksuele contacten of is het maar een 'spelletje' voor ze, waarmee het niet overeen komt met wat de 'pedofiel' ervan zou denken. Dat vind ik een oneerlijk / bedriegelijk contact.

Ik ben 19 trouwens.
pi_34063487
quote:
Op zaterdag 14 januari 2006 20:18 schreef 1ofthefew het volgende:
die experimenten waarop jij wijst zijn opzettelijke beinvloeding van die individuen zonder dat ze het zelf weten. dergelijke situaties kom je alleen tegen in oorlogen of zijn geraffineerde groeperingen/instellingen en dus niet bij de normale burger in een 'normale' samenleving.
Naïef...

Zulke beïnvloeding gebeurd dagelijks en er zijn honderden, misschien wel duizenden mensen in deze samenleving die nog maar weinig nodig hebben om echt te knappen. Gelukkig werkt de samenleving zo dat we ze er op tijd weten uit te pikken en steun te geven. Sommigen geven minder duidelijk signalen af en moorden ineens hun hele familie uit.

Doe eens wild ....
pi_34063637
quote:
Op zaterdag 14 januari 2006 21:50 schreef in-limboy het volgende:
Ik ben tegen ('consentual') seks met kinderen omdat het illegaal is, en daardoor schadelijk kan zijn voor het kind op de 'langere termijn' als men het zou uitvinden. ...
Ach, je bent nu blijkbaar toch al veroordeeld door mensen zoals wonko, dus waar maak je je nog druk over? Als je toch al schuldig bent bevonden, kun je het net zo goed toch doen.
Doe eens wild ....
pi_34063690
quote:
Op zaterdag 14 januari 2006 21:40 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

Stel dat je een pilletje kon nemen dat je er vanaf zou helpen, zou je dat pilletje nemen?
Dat is moeilijk, want ik weet niet hoe ik me zou voelen. Om me heen kijkend voel ik me op dit moment beter / gelukkiger dan gemiddeld. Geen depressiviteit, heel prettig door het leven gaan, ik heb geen problemen met mijn gevoelens, heb veel plezier aan de contacten met kinderen die ik heb, bijna constant gevoel van verliefdheid (op een positieve manier, 'warm gevoel van binnen')...

Als je het enkel hebt over de (al bijna afwezige ) seksuele aangetrokkenheid die ik alleen nog voel als ik opgewonden raak (bijvoorbeeld bij masturbatie), sure. Ik zou het niet waarschijnlijk niet missen. Mits er wel een vervanging zou komen. En dat is nog moeilijk voorstellen voor mij op dit moment, vagina's zien er maar smerig uit.
  zaterdag 14 januari 2006 @ 21:59:01 #236
138514 1ofthefew
always on the run
pi_34063770
vandaag sprak ik op het werk een collega.
die jongen vertelde me 2 weken geleden dat een vriend van hem een meid had geneukt die er toch wel wat jong uitzag en dus 13 bleek te zijn.
die vriend van die collega had haar opgepikt in een kroeg en ze was al ontmaagd

vandaag sprak ik hem weer en hij vertelde me dat zijn vriend nu een relatie had met die meid van 13, die jongen is zelf 19....

ik vind het heel raar en fout maar de laatste tijd zie en hoor je dat wel vaker...
  zaterdag 14 januari 2006 @ 22:00:32 #237
138514 1ofthefew
always on the run
pi_34063833
quote:
Op zaterdag 14 januari 2006 21:57 schreef in-limboy het volgende:

[..]
...
je bent dus een homofiele pedofiel

een slechtere voorkeur bestaat er volgens mij niet tegenwoordig
pi_34063914
quote:
Op zaterdag 14 januari 2006 21:57 schreef in-limboy het volgende:
Dat is moeilijk, want ik weet niet hoe ik me zou voelen. Om me heen kijkend voel ik me op dit moment beter / gelukkiger dan gemiddeld. Geen depressiviteit, heel prettig door het leven gaan, ik heb geen problemen met mijn gevoelens, heb veel plezier aan de contacten met kinderen die ik heb, bijna constant gevoel van verliefdheid (op een positieve manier, 'warm gevoel van binnen')...

Als je het enkel hebt over de (al bijna afwezige ) seksuele aangetrokkenheid die ik alleen nog voel als ik opgewonden raak (bijvoorbeeld bij masturbatie), sure. Ik zou het niet waarschijnlijk niet missen. Mits er wel een vervanging zou komen. En dat is nog moeilijk voorstellen voor mij op dit moment, vagina's zien er maar smerig uit.
En bedankt. Ik doelde meer op een 'magisch' pilletje waardoor je ineens 'normaa' (whetever that is) zou zijn.
pi_34063964
quote:
Op zaterdag 14 januari 2006 21:55 schreef Tarot het volgende:
Ach, je bent nu blijkbaar toch al veroordeeld door mensen zoals wonko, dus waar maak je je nog druk over? Als je toch al schuldig bent bevonden, kun je het net zo goed toch doen.
Beetje een rare opmerking. Wat wil je ermee zeggen of bereiken?
  zaterdag 14 januari 2006 @ 22:05:06 #240
96666 pda
zo niet dan toch:P
pi_34064059
Edit: offtopic.

[ Bericht 96% gewijzigd door Lupa_Solitaria op 14-01-2006 22:08:53 ]
pi_34064065
quote:
Op zaterdag 14 januari 2006 21:50 schreef 1ofthefew het volgende:
toch nog geen reactie over welke leeftijd we het hebben in-limboy...

jij zegt dat je 16/17 was toen je deze gevoelens opmerkte?
11 toen ik homofiele gevoelens opmerkte. Heb er niet veel bijzonders van gedacht, "ik was nog jong, misschien verandert het wel". En toen ik bijna 16 was kwam ik langs een omschrijving op internet die precies paste bij wat ik voelde, inclusief de nietseksuele gevoelens die ik had.
quote:
als je zit te "klooien" met een meid jongen van 13/14 jaar dan is dat toch redelijk binnen de grenzen?
Ik was ook aangetrokken tot jonger, mijn 'range' ging ongeveer van 8 tot 14 toen geloof ik. Ja, ook zo jong.
quote:
die kinderlijke kijk en beleving waarover jij het hebt is omdat alles nog voor die kinderen nieuw is en een leerproces. op die leeftijd kunnen ze vaak zelf ook geen goed bewuste keuze maken tussen "goed" en "kwaad" of ze het zelf leuk vinden of om de volwassene te plezieren...
Dat laatste vind ik wat jammer. Het klonk zo mooi, maar dan die afsluiter... Kinderen hebben inderdaad nog geen keuze gemaakt tussen wat wel en niet kan. Ze kunnen om die reden intiemer zijn met mensen, en uiten hun gevoelens op een voor hun zo natuurlijk mogelijke manier, bijvoorbeeld door een knuffel te geven. Volwassenen kunnen dit in zo goed als alle gevallen niet oprecht meer.
Ik heb het niet over 'de volwassene plezieren', dat zijn de motieven van een misbruiker, niet van iemand die van kinderen houdt. Mijn plezier is met kinderen omgaan en niet meer dan dat.
pi_34064145
quote:
Op zaterdag 14 januari 2006 22:00 schreef 1ofthefew het volgende:

[..]

je bent dus een homofiele pedofiel

een slechtere voorkeur bestaat er volgens mij niet tegenwoordig
Merendeel van de pedofielen valt op jongens.
pi_34064264
quote:
Op zaterdag 14 januari 2006 22:01 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

En bedankt. Ik doelde meer op een 'magisch' pilletje waardoor je ineens 'normaa' (whetever that is) zou zijn.
Dat ik dus helemaal geen liefde meer zou voelen voor kinderen? Nee, die gevoelens hou ik liever. Vraag eens aan een vader of hij zijn zoontje kwijt wil.

Zoals ik zei, de seksuele gevoelens zou ik niet missen.
pi_34064595
quote:
Op zaterdag 14 januari 2006 22:10 schreef in-limboy het volgende:
Dat ik dus helemaal geen liefde meer zou voelen voor kinderen? Nee, die gevoelens hou ik liever. Vraag eens aan een vader of hij zijn zoontje kwijt wil.

Zoals ik zei, de seksuele gevoelens zou ik niet missen.
Nog even anders dan: dat je die gevoelens niet meer zou hebben en ook niet zou weten dat je ze ooit gehad had?
pi_34064871
quote:
Op zaterdag 14 januari 2006 22:20 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

Nog even anders dan: dat je die gevoelens niet meer zou hebben en ook niet zou weten dat je ze ooit gehad had?

Te hypotetisch, daar kan ik niets mee. Dan moet je wel heel diep filosofisch erover gaan nadenken, ignorance is bliss, enzovoorts. Zou ik willen dat ik gelovig was opgevoed en dit als waarheid had aangehouden? Wie weet, misschien voelen gelovigen zich wel veel prettiger met een redelijk fijn uitzicht naar de dood, en zich helemaal niets van de wereld hoeven te begrijpen want 'God did it'. Zou ik het down syndroom willen hebben? Wie weet, mogelijk voelen die zich wel veel gelukkiger dan 'normale' mensen. Ik kan het niet zeggen. Ik zou een totaal ander mens zijn en ik zou totaal anders denken, zou me van de keuze ook niet bewust zijn, in feite zou ik dan mijn huidige leven weggooien en er niets voor terugkrijgen; ik weet er immers niets meer van.

En ik blijf liever nog even leven.

Sorry dat ik er zo op in ging, misschien wat offtopic en onnodig. Maar de vraag was raar
pi_34064965
Vrijwillige pedoseks zonder dwang dus en ook zonder gedoe achteraf is niet schadelijk. Mensen zijn anno nu zeer anti-seks. Men wordt opgevoeg met de gedachte dat seks vies, zondig en smerig is. Helaas, want een a-seksuele jeugd zorgt voor veel problemen op latere leeftijd.
Ook is het een schande op pedofielen dood te wensen. Hetzelfde bij Marokkanen, Joden en noem maar op is strafbaar!
pi_34065027
quote:
Op zaterdag 14 januari 2006 22:31 schreef marthijn het volgende:
Vrijwillige pedoseks zonder dwang dus en ook zonder gedoe achteraf is niet schadelijk. Mensen zijn anno nu zeer anti-seks. Men wordt opgevoeg met de gedachte dat seks vies, zondig en smerig is. Helaas, want een a-seksuele jeugd zorgt voor veel problemen op latere leeftijd.
Ook is het een schande op pedofielen dood te wensen. Hetzelfde bij Marokkanen, Joden en noem maar op is strafbaar!
Het doodwensen van mensen is niet strafbaar, het bedreigen van mensen met de dood wel.

Ik neem aan dat jij de Marthijn van de stichting bent...?
pi_34065064
quote:
Op zaterdag 14 januari 2006 22:29 schreef in-limboy het volgende:

Te hypotetisch, daar kan ik niets mee. Dan moet je wel heel diep filosofisch erover gaan nadenken, ignorance is bliss, enzovoorts. Zou ik willen dat ik gelovig was opgevoed en dit als waarheid had aangehouden? Wie weet, misschien voelen gelovigen zich wel veel prettiger met een redelijk fijn uitzicht naar de dood, en zich helemaal niets van de wereld hoeven te begrijpen want 'God did it'. Zou ik het down syndroom willen hebben? Wie weet, mogelijk voelen die zich wel veel gelukkiger dan 'normale' mensen. Ik kan het niet zeggen. Ik zou een totaal ander mens zijn en ik zou totaal anders denken, zou me van de keuze ook niet bewust zijn, in feite zou ik dan mijn huidige leven weggooien en er niets voor terugkrijgen; ik weet er immers niets meer van.

En ik blijf liever nog even leven.

Sorry dat ik er zo op in ging, misschien wat offtopic en onnodig. Maar de vraag was raar
Ik zou me goed kunnen voorstellen dat je liever 'normaal' geboren was, aangezien je geaardheid dan geaccepteerd zou worden door onze huidige maatschappij.
  zaterdag 14 januari 2006 @ 22:36:14 #249
138514 1ofthefew
always on the run
pi_34065130
quote:
Op zaterdag 14 januari 2006 22:05 schreef in-limboy het volgende:

[..]

Dat laatste vind ik wat jammer. Het klonk zo mooi, maar dan die afsluiter... Kinderen hebben inderdaad nog geen keuze gemaakt tussen wat wel en niet kan. Ze kunnen om die reden intiemer zijn met mensen, en uiten hun gevoelens op een voor hun zo natuurlijk mogelijke manier, bijvoorbeeld door een knuffel te geven. Volwassenen kunnen dit in zo goed als alle gevallen niet oprecht meer.
Ik heb het niet over 'de volwassene plezieren', dat zijn de motieven van een misbruiker, niet van iemand die van kinderen houdt. Mijn plezier is met kinderen omgaan en niet meer dan dat.
als je omgaan met kinderen leuk vind maar geen sexuele gevoelens hebt ben je geen pedo.
ik heb mannelijke vrienden, vertel ze veel vrienden, zit er naast in cafe of voor bank. toch heb ik geen sexuele gevoelens voor mijn vrienden.

Oprechte gevoelens tussen volwassen is iets wat zeldzaam is (zijn we het eindelijk ergens over eens ). tegenwoordige massacultuur is vooral neuken, neuken en neuken. echte oprechte liefde is iets kostbaars en iets heel zeldzaams.

maar als je heel goed zoekt heb je misschien het geluk om die persoon te vinden die hetzelfde denkt
  zaterdag 14 januari 2006 @ 22:40:15 #250
138514 1ofthefew
always on the run
pi_34065301
quote:
Op zaterdag 14 januari 2006 22:31 schreef marthijn het volgende:
kinderen zijn tegenwoordig nog niet op die leeftijd toe aan sex met volwassenen.
kinderen horen sex op een speelse wijze met leeftijdsgenootjes te ontdekken en niet via een volwassene.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')